Osamaksulla tai laskulla ilman luottotietoja?

maksuhäiriömerkintä666

Kertokaahan paikkoja mistä saa tilattua osamaksulla tai laskulla vaikka olisi maksuhäiriömerkintä. Saako Zalandosta vielä?

Täällä on listattuna jotain mitä saa tilattua mutta enemmän valikoimaa kaipaisi.

http://luototmenny.blogspot.fi/

Kertokaas omat paikat.

129

69624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyrri

      Tuskin mistään saa ja eikö se ole vain hyvä asia, kun et velkaannu enempää.

      • velallinen_

        Soneran rahoitukselta saa velaksi puhelimia, televisioita, läppäreitä vaikka on ulosoton asiakkaana. Testattu on.


      • Paihminen

        Eli soneran sivuilta voi tilata esim pihelimia osamaksulla vaikka luottotiedot mennyt? Onkohan näin?


      • Moivzsx
        velallinen_ kirjoitti:

        Soneran rahoitukselta saa velaksi puhelimia, televisioita, läppäreitä vaikka on ulosoton asiakkaana. Testattu on.

        Ei saaa


      • Anonyymi
        Paihminen kirjoitti:

        Eli soneran sivuilta voi tilata esim pihelimia osamaksulla vaikka luottotiedot mennyt? Onkohan näin?

        Ei oo telia ei myy osarilla mitään ilman luottotietoja netin ja liittymän saa mutta esim netin tilauksesta pitää maksaa takuu maksu eli about 100e


      • Anonyymi

        Siis mielummin ottaa ilmatteeksi kun se että maskaa rahaa takas. Ihminen ottaa sen mikä on ilmaista saada hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mielummin ottaa ilmatteeksi kun se että maskaa rahaa takas. Ihminen ottaa sen mikä on ilmaista saada hehe

        Luottotiedot menneet ihan muista syistä kuin verkkokauppa ostoksista. Hoidan velkojani maksan laskujani en ole mikään vitun luuseri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottotiedot menneet ihan muista syistä kuin verkkokauppa ostoksista. Hoidan velkojani maksan laskujani en ole mikään vitun luuseri

        Kaikki luottotiedottomat eivät ole sosiaalipummeja ja yritä vetää välistä kaikessa. Ei pidä yleistää varmaan on niitäkin mutta ei kaikki. Moni on velkajärjestelyssä oikeus päättää Suomessa kukja pääsee siihen kuka taas ei. Holtittomalla velkaantumisella ei siihenkään pääse. Jos ei maksa velkojaan ja pakoilee niitä. Ulosotto tosin ottaa omansa palkasta eläkkeestä sekä työttömyysturvasta. En kuitenkaan usko että ihmiset jättävät hoitamatta velkansa.


      • Anonyymi
        Moivzsx kirjoitti:

        Ei saaa

        Ristiriitaista tekstiä sulla🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki luottotiedottomat eivät ole sosiaalipummeja ja yritä vetää välistä kaikessa. Ei pidä yleistää varmaan on niitäkin mutta ei kaikki. Moni on velkajärjestelyssä oikeus päättää Suomessa kukja pääsee siihen kuka taas ei. Holtittomalla velkaantumisella ei siihenkään pääse. Jos ei maksa velkojaan ja pakoilee niitä. Ulosotto tosin ottaa omansa palkasta eläkkeestä sekä työttömyysturvasta. En kuitenkaan usko että ihmiset jättävät hoitamatta velkansa.

        Ei tosiaan suomi on tällainen kusettajien paskavaltio missä itselle tuli merkintä HAMMASLÄÄKÄRI laskujen tarkemmin sanottuna niiden puuttumisen takia. 20 kertaa olin yhteydessä ja lopulta eivät tulleet enää edes perintälaskut himaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ristiriitaista tekstiä sulla🤨

        Kaikki ulosoton asiakkaat ei ole luusereira on paljon syitä miksi talous on mennyt huonoin jamaan. Sairaus avioero läheisen kuolema moni asia voi siis aiheuttaa maksuvaikeudet.Kuka tahansa voi joutua ongelmiin ilman omaa syytään


    • häiriöisilleeimitään

      Ei tartte saadakaan, jos ei sen vertaa osaa raha-asioitaan hoitaa. Lainaisitko tai myisitkö itsekään itsellesi osamaksulla? Epäilen.

      • myater

        Toivoisinpa että olisit jostain syystä menettänht luottotietosi niin voisit katsoa mielipidettäsi uudestaan


    • g4g4g4g

      Kyllähän sitä ilman luottotietoja saa paljonkin tavaraa laskulla tai osamaksulla. Usein liikkeet mistä saa ovat vain kivijalkaliikkeitä mihin pitää olla suhteet. Netistä saa myös joistain paikoista.

      • iqwdewhfewbfbewfbkjfnj

        Viime kädessä me muut asiakkaat maksamme kauppiaiden kärsimät luottotappiot.


      • dorka

        No ettepä vittu maksa.


      • iqwdewhfewbfbewfbkjfnj

        Kun se ei oikein vielä riitä, että on ajatellut maksaa laskunsa.


      • dassdddd

        Eikö?


      • dassdddd kirjoitti:

        Eikö?

        Niin kun siihen halutaan varmuus, että lasku todellakin maksetaan.

        Maksuhäiriömerkinnän saaminen vaatii melkoisen pahaa rahapulaa kun ennen sitä on mahdollista lainata rahaa, maksaa moneen otteeseen perintämaksuja ja neuvotella maksusta, olla velkajärjestelyssä ja jne. eli tarvitsee helposti vajaan 10v ajan surkean talouden.

        Jotta saa talouden kuntoon, niin eihän siitä nyt viikossa toivuta vaan vaatii jonkin verran aikaa että saa maksettua aikaisemmat saatavat pois. Reilumman luoton maksu vie kuitenkin helposti sen 5v.

        Maksuhäiriömerkintä poistuu kuitenkin vain kahdessa vuodessa, että ihan hyvä vaan että on vähän aikaa shoppailu katkolla että saa sen talouden parempaan kuntoon.

        Eli, jos on maksuhäiriömerkintä, ei oikeasti ole mitään syytä myydä yhtään mitään velaksi. Etukäteismaksu toimii ihan hyvin.


      • akseletto
        iqwdewhfewbfbewfbkjfnj kirjoitti:

        Kun se ei oikein vielä riitä, että on ajatellut maksaa laskunsa.

        Jos tarvitsee viisastella asiasta niin mene nakkikioskille viikonloppuna harrastamaan. Aivan oikein sanottu että ei tarkoita sitä et jos joskus mennyt luottotiedot, etteikö niitä haluaisi takaisin ja tekis kaikkea ettei ne taas mene. Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa että 7 henkisessä perheessä hankintoja on ja tulee olemaan. Asiallisesti joku aloitti tänne että mistä saa tilattua ilman luottotietoja ja homma paisui vittuiluksi. Ottakaa pillimehu jos pitää kiukuta ja vittuilla, aikuiset ihmiset. Niin ja mulle kans tietoa jos vaan jostain saisi tilattua, esim. Pesukone menossa sököksi 😅


      • Muut-maksaa-laskut420
        iqwdewhfewbfbewfbkjfnj kirjoitti:

        Viime kädessä me muut asiakkaat maksamme kauppiaiden kärsimät luottotappiot.

        mutta ei sillä oo mitää väliä vaikka muut joutuu maksaan kun ei ite maksa mitää ;) that is so simple thing :P


      • Anonyymi
        M-Kar kirjoitti:

        Niin kun siihen halutaan varmuus, että lasku todellakin maksetaan.

        Maksuhäiriömerkinnän saaminen vaatii melkoisen pahaa rahapulaa kun ennen sitä on mahdollista lainata rahaa, maksaa moneen otteeseen perintämaksuja ja neuvotella maksusta, olla velkajärjestelyssä ja jne. eli tarvitsee helposti vajaan 10v ajan surkean talouden.

        Jotta saa talouden kuntoon, niin eihän siitä nyt viikossa toivuta vaan vaatii jonkin verran aikaa että saa maksettua aikaisemmat saatavat pois. Reilumman luoton maksu vie kuitenkin helposti sen 5v.

        Maksuhäiriömerkintä poistuu kuitenkin vain kahdessa vuodessa, että ihan hyvä vaan että on vähän aikaa shoppailu katkolla että saa sen talouden parempaan kuntoon.

        Eli, jos on maksuhäiriömerkintä, ei oikeasti ole mitään syytä myydä yhtään mitään velaksi. Etukäteismaksu toimii ihan hyvin.

        Meillä on ollut montakymmentävuotta velka koska yhtiö osakas katoai viroon josta ei voi periä mitään rahoja häneltä,hän veti miljoonan ja salakuljetti laivalla tallinnaan käteisellä ja aiheutti velat minulle yrityksen toisena osakkaana.Olemme olleet pitkään ulosotossa ja vasta 2vuodenpäästä kuitattu velat jotka eivät olleet alunperinkään minun/meidän mutta hän veti alta kaiken joten elä esitä että tiedät toisen asioista.velat ei voitu viedä konkkaan koska emme halunneet takaajien joutuvan pulaan joten ite otimme vastuun vaikka rahat ois riittäny ,yritys teki hyvin rahaa.Nyt oltu vaimonkans ulosotossa montakymmentä vuotta ja joka sentti tullaa maksamaan.suomenlaki ei pure tallinnaan muistakaapa se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut montakymmentävuotta velka koska yhtiö osakas katoai viroon josta ei voi periä mitään rahoja häneltä,hän veti miljoonan ja salakuljetti laivalla tallinnaan käteisellä ja aiheutti velat minulle yrityksen toisena osakkaana.Olemme olleet pitkään ulosotossa ja vasta 2vuodenpäästä kuitattu velat jotka eivät olleet alunperinkään minun/meidän mutta hän veti alta kaiken joten elä esitä että tiedät toisen asioista.velat ei voitu viedä konkkaan koska emme halunneet takaajien joutuvan pulaan joten ite otimme vastuun vaikka rahat ois riittäny ,yritys teki hyvin rahaa.Nyt oltu vaimonkans ulosotossa montakymmentä vuotta ja joka sentti tullaa maksamaan.suomenlaki ei pure tallinnaan muistakaapa se!

        Tosi harvoin ylivelkaantuminen johtuu kertomasi kaltaisista syistä. Yleensä taustalla on lyhytjännitteisyyden tai peliongelman takia otettuja kulutusluottoja.

        Pienituloisten ei kannattaisi lainata koskaan, vaikka juuri he tarvitsevat lainoja eniten.


      • Anonyymi
        akseletto kirjoitti:

        Jos tarvitsee viisastella asiasta niin mene nakkikioskille viikonloppuna harrastamaan. Aivan oikein sanottu että ei tarkoita sitä et jos joskus mennyt luottotiedot, etteikö niitä haluaisi takaisin ja tekis kaikkea ettei ne taas mene. Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa että 7 henkisessä perheessä hankintoja on ja tulee olemaan. Asiallisesti joku aloitti tänne että mistä saa tilattua ilman luottotietoja ja homma paisui vittuiluksi. Ottakaa pillimehu jos pitää kiukuta ja vittuilla, aikuiset ihmiset. Niin ja mulle kans tietoa jos vaan jostain saisi tilattua, esim. Pesukone menossa sököksi 😅

        Minkä hemmetin takia niitä kakaroita pitää tehdä noin valtava liuta?? 5 lasta ja 2 aikuista, ei ihme etteivät rahat riitä. Lapdia tehdään tulotason mukaan.


      • Anonyymi
        akseletto kirjoitti:

        Jos tarvitsee viisastella asiasta niin mene nakkikioskille viikonloppuna harrastamaan. Aivan oikein sanottu että ei tarkoita sitä et jos joskus mennyt luottotiedot, etteikö niitä haluaisi takaisin ja tekis kaikkea ettei ne taas mene. Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa että 7 henkisessä perheessä hankintoja on ja tulee olemaan. Asiallisesti joku aloitti tänne että mistä saa tilattua ilman luottotietoja ja homma paisui vittuiluksi. Ottakaa pillimehu jos pitää kiukuta ja vittuilla, aikuiset ihmiset. Niin ja mulle kans tietoa jos vaan jostain saisi tilattua, esim. Pesukone menossa sököksi 😅

        Mie oon saanu tilattua ostoksia semmosista paikoista mistä saa klarna laskulle vaikka luotto tiedot on menneet, ja kukkahattu tädeille tiioks että ihan kohtuudella ja tarpeellista, ja kuukausierätkin olen pystynyt maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä hemmetin takia niitä kakaroita pitää tehdä noin valtava liuta?? 5 lasta ja 2 aikuista, ei ihme etteivät rahat riitä. Lapdia tehdään tulotason mukaan.

        Ootte monet säälittäviä. Varsinkin sinä pikku tuhkamuna joka ei ole tainnut paljoa eläämää nähnyt.


      • Anonyymi
        iqwdewhfewbfbewfbkjfnj kirjoitti:

        Kun se ei oikein vielä riitä, että on ajatellut maksaa laskunsa.

        Vitun pelle


      • Anonyymi
        iqwdewhfewbfbewfbkjfnj kirjoitti:

        Viime kädessä me muut asiakkaat maksamme kauppiaiden kärsimät luottotappiot.

        Toi on täyttä paskaa vakuutusyhtiöt kina nostavat hintojaan jatkuvasti. Johtuuko se luittotiedittimista ihmisistä. Minä kerron mistä tää paska johtuu - 90 luvun laman eläneenä nähtiin ahneys ryöstö. Vaikka olit kaikki lainasi maksanut tunnollisesti. Valtio devalvoi tarkoitti sitä et esim. Kiinteistöjen arvot laski pankille ei siis riittänyt sen vakuusarvo lainaa vastaan pankki siis vaati lisää vakuutta. Mitäs annat jos ei ollu pankki irtisanoi lainan ja laittoi sen perintaan lopulta ulosottoon. Siinä talon omistaja ulos ja vuokra kämppään talo myytiin pilkkahinnalla huutokaupassa ja talon omistaja jäi vielä velkaa ulosottoon siinä meni koko elämä luottotiedot ja monelta lähti perhe. 25 vuotta velka hirressä osa tappoi itsensä. Ei jaksanut maksaa ulosotossa velka lisääntyi ei lyhentynyt korot pitivät siitä huolen. Aina ei itse ole syyllinen tapahtuneisiin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on täyttä paskaa vakuutusyhtiöt kina nostavat hintojaan jatkuvasti. Johtuuko se luittotiedittimista ihmisistä. Minä kerron mistä tää paska johtuu - 90 luvun laman eläneenä nähtiin ahneys ryöstö. Vaikka olit kaikki lainasi maksanut tunnollisesti. Valtio devalvoi tarkoitti sitä et esim. Kiinteistöjen arvot laski pankille ei siis riittänyt sen vakuusarvo lainaa vastaan pankki siis vaati lisää vakuutta. Mitäs annat jos ei ollu pankki irtisanoi lainan ja laittoi sen perintaan lopulta ulosottoon. Siinä talon omistaja ulos ja vuokra kämppään talo myytiin pilkkahinnalla huutokaupassa ja talon omistaja jäi vielä velkaa ulosottoon siinä meni koko elämä luottotiedot ja monelta lähti perhe. 25 vuotta velka hirressä osa tappoi itsensä. Ei jaksanut maksaa ulosotossa velka lisääntyi ei lyhentynyt korot pitivät siitä huolen. Aina ei itse ole syyllinen tapahtuneisiin asioihin.

        Nyt on sama edessä asuntojen hinnat putoo nyt puuttuu enää massatyöttömyys taas on leipäjonot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi harvoin ylivelkaantuminen johtuu kertomasi kaltaisista syistä. Yleensä taustalla on lyhytjännitteisyyden tai peliongelman takia otettuja kulutusluottoja.

        Pienituloisten ei kannattaisi lainata koskaan, vaikka juuri he tarvitsevat lainoja eniten.

        Ihmiset velkaantuu niin monesta eri syystä on avioero läheisen kuolema työttömyys mielenterveysongelma alkoholiongelma peliongelma epäonnistunut yritystoiminta. Suomessa ei saa epäonnistua jos niin käy niin ei ainakaan enää nousta siitä suosta ylös. Ihminen on heti luuseri rikollinen ei enää ikinä voi elää niinkuin muut. Törkeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi harvoin ylivelkaantuminen johtuu kertomasi kaltaisista syistä. Yleensä taustalla on lyhytjännitteisyyden tai peliongelman takia otettuja kulutusluottoja.

        Pienituloisten ei kannattaisi lainata koskaan, vaikka juuri he tarvitsevat lainoja eniten.

        Olen maksanut kaikki velkani vaikka onkin niiiin köyhä. Mieheni kuoli jäin yksin isoin taloon maksut oli maksettua ihan yhden tuloilla
        Eipä tullu etukäteen tiedettyy et nyt puoliso lähtee. Pankissa oli säästetty sen verran että juuri juuri selvisin hautajais kuluista. Taloa ei saa kaupaksi kun nyt ei kauppa käy. Asun siis yksin ja maksan laskuni yksin. Tiukkaa tekee mutta selvian.Etta pitäkäähän turpanne kiinni kun ette tiedä elämästä mitään


    • Luottamus_on

      Ansaittava on vanha sanonta.
      Eli kaikilla on syntyjään luottamus, sen kun menettää niin luottamus on uudelleen ansaittava.
      Vai luuletteko että luottamus on uusiutuva luonnonvara jota voi tuhlata miten haluaa?

      Eli kun luottamuksen on jo käyttänyt loppuun on tienattava uusi ja sehän käy sillä että maksaa velkansa ja näyttää muutaman vuoden että on luottamuksen arvoinen.

      Luottamus on ihan oikeasti arvokas pääoma, tätä ei valitettavasti monet ymmärrä.

      • Anonyymi

        Ja vitut herrat varastaa niin paljo kun ehtii. Mitään tuomioita eivät saa. Köyhä maksaa joka helvetin pennun. Ulosotto vie eläkkeestä palkasta työttömyysturvasta. Velkaannuin ilman omaa syytä. Suomessa luottotiedot arvottavat ihmisen. En saa työpaikkaa luottotiedot vie nääs ammattitaidon en saa asuntoa en puhelinta en vakuutuksia. Olen rikollinen suuri sellainen. Murhasta saa Suomessa elinkautisen. Siitä lusii ensikertalainen puolet. Luottotiedoton lusii H hautaan asti. On niin oikeudenmukaista että. Kaikki ollaan muka tasa-arvoisia niin juhlapuheissa


    • dsa3333

      Reps kops

    • df3433333

      Saako ulkomailta tilattu suomeen laskulla tai osamaksulla?

      • dhiewiiwfih2enfn

        Olen saanut kahdesta paikasta.


      • d3d3d3d3d3d

        Kerro lisää.


      • dhiewiiwfih2enfn

        En aio sanoa kyseisten paikkojen nimiä, koska jättäisit kuitenkin laskusi maksamatta enkä halua tukea rikollisuutta.


      • ehdoton.totuus
        dhiewiiwfih2enfn kirjoitti:

        Olen saanut kahdesta paikasta.

        Jo 1,5 vuotta vanha viesti mutta asia oli ja on edelleenkin niin, ettet todellakaan ole saanut ulkomailta tilattua mitään laskulla saatika osamaksulla. Jos oletkin niin kyseiset "paikat" ovat olleet vähintäänkin epäilyttäviä tai sitten olet huijannut.


      • Hölmönuori

        Onpa täällä älytöntä juttua. Itse menetin luottotietoni sen seurauksena että 18 vuotiaana minulla oli kolmekymppinen mies joka sai minut manipuloitua ja peloteltua tilaamaan kaikennäköistä hänelle. Itse olen tykännyt ostaa vaatteeni ym. Mieluummin kaupasta. Mies sanoi maksaneensa laskut ja muistukset annoin suoraan hänelle. Selvisi myös että nimelläni oli otettu pikavippejä, itse olin päivät töissä tai koulussa, iltaisin usein harrastuksissa. Yllätys olikin melkoinen kun jätin tämän luuserin ja muutin omaan asuntoon. Alkoi tulla karhukirjeitä ja milloin mistäkin partateristä muistutuksia. Silloin ei hirveästi olleet luottotiedot tapetilla, suomessa kun ei raha-asioista juurikaan huudella. Tämä mies ei myöntänyt mitään ja minähän niitä sitten maksoin monta vuotta koska olin huolehtinut huonosti salasanoistani ym. Koneellaahan se mies istui päivät poissaollessani. Tässä oli kuulema sana sanaa vastaan vaikka tilaukset olivat lähinnä miesten tavaraa ja vipit mies oli ohjannut tililleen. Nyt on hiukan huono syyttää häntä koska mies menehtyi muutama vuosi sitten. Myönnän olleeni naiivi ja tyhmä mutta sokeasti halusin rakastuneena uskoa miestäni vaikka epäilinkin välillä samoin kun halusin uskoa että hän ei enää lkinä lyö. Sitä mihin lukuisat muistutukset ovat joutuneet niin luultavasti roskikseen. Nykyään olen 30 itsenäinen nainen. Velat ovat maksettu. Käyn töissä ja luottotiedotkin palautuivat. Siinä yksi esimerkki vaan miten ne voi menettää ja kannattaa hakeutua maksujärjestelyyn. Ei auta mikään nyyhkytys siitä etten se ollut minä ja niissä kun olin luulin mieheni maksaneen tilauksensa. Opetelkaa nuukaksi, sen minä ainakin opin kun maksoin hinnaltaan moninkertaiseksi paisuneita tilauksia! Ja hiustenpidennykset ovat luksusta vaikka ovat raha-asiat hyvin ja palkkatyö.


      • Anonyymi
        Hölmönuori kirjoitti:

        Onpa täällä älytöntä juttua. Itse menetin luottotietoni sen seurauksena että 18 vuotiaana minulla oli kolmekymppinen mies joka sai minut manipuloitua ja peloteltua tilaamaan kaikennäköistä hänelle. Itse olen tykännyt ostaa vaatteeni ym. Mieluummin kaupasta. Mies sanoi maksaneensa laskut ja muistukset annoin suoraan hänelle. Selvisi myös että nimelläni oli otettu pikavippejä, itse olin päivät töissä tai koulussa, iltaisin usein harrastuksissa. Yllätys olikin melkoinen kun jätin tämän luuserin ja muutin omaan asuntoon. Alkoi tulla karhukirjeitä ja milloin mistäkin partateristä muistutuksia. Silloin ei hirveästi olleet luottotiedot tapetilla, suomessa kun ei raha-asioista juurikaan huudella. Tämä mies ei myöntänyt mitään ja minähän niitä sitten maksoin monta vuotta koska olin huolehtinut huonosti salasanoistani ym. Koneellaahan se mies istui päivät poissaollessani. Tässä oli kuulema sana sanaa vastaan vaikka tilaukset olivat lähinnä miesten tavaraa ja vipit mies oli ohjannut tililleen. Nyt on hiukan huono syyttää häntä koska mies menehtyi muutama vuosi sitten. Myönnän olleeni naiivi ja tyhmä mutta sokeasti halusin rakastuneena uskoa miestäni vaikka epäilinkin välillä samoin kun halusin uskoa että hän ei enää lkinä lyö. Sitä mihin lukuisat muistutukset ovat joutuneet niin luultavasti roskikseen. Nykyään olen 30 itsenäinen nainen. Velat ovat maksettu. Käyn töissä ja luottotiedotkin palautuivat. Siinä yksi esimerkki vaan miten ne voi menettää ja kannattaa hakeutua maksujärjestelyyn. Ei auta mikään nyyhkytys siitä etten se ollut minä ja niissä kun olin luulin mieheni maksaneen tilauksensa. Opetelkaa nuukaksi, sen minä ainakin opin kun maksoin hinnaltaan moninkertaiseksi paisuneita tilauksia! Ja hiustenpidennykset ovat luksusta vaikka ovat raha-asiat hyvin ja palkkatyö.

        Ihan omaa tyhmyyttä ja naiiviutta. Koskaan ei pidä antaa omia pankkitunnuksia tai henkilötunnusta toiselle henkilölle, ei koskaan! Vaikka olisi kuinka rakastunut. Omalla nimellä tulevat laskut on pakko maksaa vaikka joku muu olisi tavaraa sinun nimelläsi ostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omaa tyhmyyttä ja naiiviutta. Koskaan ei pidä antaa omia pankkitunnuksia tai henkilötunnusta toiselle henkilölle, ei koskaan! Vaikka olisi kuinka rakastunut. Omalla nimellä tulevat laskut on pakko maksaa vaikka joku muu olisi tavaraa sinun nimelläsi ostanut.

        Ja vitut sanon minä. Moni velkaantuu eikä aina edes oo oma syy. Jouduin työttömäksi terveyteni petti uutta työtä en voi nyt hakea. Tulot putosi joten tuli mnaksuvaikuksia. Nyt oon myyny kaiken minkä pystyn. Yritän sinnitellä et saisi laskut maksettua.


    • lilliputti90io

      Jos on maksuvaihtoehtona klarna-lasku niin saa luottotiedoton tilattua laskulle...klarna arvioi tulojen mukaan maksukyvyn...
      Itellä on ollut jo about.5 vuotta luottotiedot pois,mutta se on ollut maailman paras opetus minulle joka ei ole osannut käyttää rahaa fiksusti. Oppinut asian kantapään kautta ja tänä päivänä talous ei ole ikinä ollut näin hyvässä hallinnassa...😊 ja ens vuoden alusta taas puhtaat paperit😊 mutta eipä tuo maksuhäiriö niin suunnattomasti ole häirinnyt elämää,kultaakin kalliimpi opetus!

    • d3daaaaa

      Taitaa olla höpöhöpö juttuja toi että klarna antais luottotiedottomalle luottoa.

      • Violet12

        Ei Klanarsta saa. Korkeintaan jollain on käyny tuuri. Ei normaalisti.
        nimim.kokemusta on.


      • tonza90111

        Klarna antaa Luottotiedottomalle nim merkil 15v menettänyt hölmöilyllä luottarit tilannut aikasemminkin ja maksanut


    • d322332

      Mitäs noita liikkeitä on kun myy omalla rahotuksella auton käsirahaa vastaan?

    • f4f4fffff

      Lisää!!!

    • olkmre

      avaiinahan voi kokeilla, postiennakko on sitten se toinen vaihteihto jos ei laskulla saa

      • Anonyymi

        Aivan postiennakolla saa monesta paikkaa, eikä luottotiedot vaikuta asiaan. Voi myös tilausta tehdessä maksaa tuotteen samantien verkkopankin kautta eivät silloinkaan kysele luottotietoja. Eli paljon on mahdollisuuksia.


    • d3098ujewioptg
      • Violet12

        Ihan äässistä toi blogspot, pari lehtifirmaa ja muista en oo saanu ikinä. Tekee rahaa vaan sillä kun joku klikkaa niiden sivuille. Sen takia se mainintaan aina tällaisissa ketjuissa eri palstoilla.


    • Hohhoijjjaa

      Ei jeesus, kylläpä nykyää ihmiset kiukkuaa kaikesta. Mitä se muille kuuluu jos joku kyselee voiko tilata laskulle jos ei luottotietoja ole?? Ei se tarkoita sitä jos joskus on luottotiedot menettänyt ettei nykypäivänä osaa maksaa laskujaan yms!? Itse olen nuorena tyhmyyttäni menettänyt ja otin laskulle juttuja, mutta maksoin ne kuitenkin pois.

    • Pekka771
    • jore22

      Ohoh mitä helvettiä sain 1500e luoton ton ylläolevan linkin kautta...eikä oo luottotietoja! :D kai ne kohta vetää lainan takasi...

      • Violet12

        Oletettavasti. :-/


      • Luottoalöytyy

        Mielenkiintoinen luottokortti joka lienee suuri helpotus luottotiedottomille:

        Kuvaus menee näin:

        Creditup.eu on clubi, jonka jäsenet saavat Prepaid-Mastercardin. Kyseessä ei ole luottokortti eikä pankki toimi myöntäjänä, JOTEN KORTIN VOI SAADA ILMAN LUOTTOTIETOJEN TARKISTAMISTA !!

        Jäsentilille voit ladata rahaa soittamalla latausnumeroon tai siirtämällä rahaa esim. verkkopankista. Clubitilin varoja voit käyttää ostamiseen kaupoissa ja verkossa sekä nostaa rahaa automaateista ympäri maailman kuin tavallisellakin Mastercardilla.


        Prepaid Mastercardia voi käyttää mm. hotelli- ja lentovarauksiin, joissa vaaditaan luottokortti.

        KohderyhmänäHenkilöt, jotka haluavat Mastercardin, mutta pankki ei sitä heille myönnä. Ensimmäinen pankkikortti nuorille. Ihmiset, jotka haluavat kontrolloida tarkemmin rahankäyttöään eivätkä tästä syystä halua perinteistä pankki- tai luottokorttia.

        TEE HAKEMUS : http://cellclub.eu/tt/?tt=6197_419559_84926_&r=

        Jos ei toimi niin : http://www.cellclub.eu/tt/?tt=6197_419559_84926_&r=


      • antaamennävaan

        Mitä hemmetin järkeä on ottaa prepaid-luottokortti, kun sinne pitää ladata rahaa ei se muuten toimi. Et taida olla ihan asian ytimessä, kun täällä yritetään "venkuloida" miten saisi mahdollisimman paljon ilmaiseksi ja sitten voi kalliimpia tavaroita joita on saanut huijattua nettikaupasta myytyä eteenpäin ja viisveisata mistään takasinmaksuista tai luottotiedoista.


    • Tero699

      Aikamoisia eroja on lainoilla näköjään kun ihan muuten vaan testasin tuota ylläolevaa linkkiä... "pikavippiäkin" voi näköjään saada suht edullisestikin kunhan vaan kilpailuttaa.

      • tosionnellinen

        Minäkin olen käyttänyt maniota HaeNyt-palvelua, vaikka minulla ei ole edes luottotietoja. Ensiksi hain ja sain 600 euroa. Sitten viikkoa myöhemmin hain 10 000 euroa, mutta minulle myönnettiin vain 6 000 euroa. Ensi viikolla aion hakea sieltä 20 000, saa nähdä miten käy. Pienituloisen ihmisen on vaikea pärjätä tässä maailmassa, mutta yrittää täytyy aina.


      • Aprilliako
        tosionnellinen kirjoitti:

        Minäkin olen käyttänyt maniota HaeNyt-palvelua, vaikka minulla ei ole edes luottotietoja. Ensiksi hain ja sain 600 euroa. Sitten viikkoa myöhemmin hain 10 000 euroa, mutta minulle myönnettiin vain 6 000 euroa. Ensi viikolla aion hakea sieltä 20 000, saa nähdä miten käy. Pienituloisen ihmisen on vaikea pärjätä tässä maailmassa, mutta yrittää täytyy aina.

        Onnistuiko tosian saada ilman luottotietoja lainaa , epäilen.


      • Ei_tajuu
        tosionnellinen kirjoitti:

        Minäkin olen käyttänyt maniota HaeNyt-palvelua, vaikka minulla ei ole edes luottotietoja. Ensiksi hain ja sain 600 euroa. Sitten viikkoa myöhemmin hain 10 000 euroa, mutta minulle myönnettiin vain 6 000 euroa. Ensi viikolla aion hakea sieltä 20 000, saa nähdä miten käy. Pienituloisen ihmisen on vaikea pärjätä tässä maailmassa, mutta yrittää täytyy aina.

        Pienituloisena tosiaan kannattaa hakea lainaa 20000 euroa...


      • Anonyymi
        Ei_tajuu kirjoitti:

        Pienituloisena tosiaan kannattaa hakea lainaa 20000 euroa...

        Pienituloisen kannattaa todellakin velkaantua oikein ponnekkaasti .
        Toivottavasti sitä kalliskorkoista vakuudetonta velkaa riittää seuraavat 15-20 vuotta.
        Samassa ajassa kaverit maksaa asuntonsa velattomaksi.


    • Kyrvänsyylä666

      Vitulla päähän ja kyrvällä ottaan... mistään saa edes 20€ joulurahaa.... eipähän tarvi enää stressata mitä ostaisi lahjaksi esim äitelle... vittu

    • Luottoalöytyy

      Mielenkiintoinen luottokortti joka lienee suuri helpotus luottotiedottomille:

      Kuvaus menee näin:

      Creditup.eu on clubi, jonka jäsenet saavat Prepaid-Mastercardin. Kyseessä ei ole luottokortti eikä pankki toimi myöntäjänä, JOTEN KORTIN VOI SAADA ILMAN LUOTTOTIETOJEN TARKISTAMISTA !!

      Jäsentilille voit ladata rahaa soittamalla latausnumeroon tai siirtämällä rahaa esim. verkkopankista. Clubitilin varoja voit käyttää ostamiseen kaupoissa ja verkossa sekä nostaa rahaa automaateista ympäri maailman kuin tavallisellakin Mastercardilla.

      Prepaid Mastercardia voi käyttää mm. hotelli- ja lentovarauksiin, joissa vaaditaan luottokortti.

      KohderyhmänäHenkilöt, jotka haluavat Mastercardin, mutta pankki ei sitä heille myönnä. Ensimmäinen pankkikortti nuorille. Ihmiset, jotka haluavat kontrolloida tarkemmin rahankäyttöään eivätkä tästä syystä halua perinteistä pankki- tai luottokorttia.

      TEE HAKEMUS : http://cellclub.eu/tt/?tt=6197_419559_84926_&r=

      Jos ei toimi niin : http://www.cellclub.eu/tt/?tt=6197_419559_84926_&r=

    • Antennitalous

      Minä sain Klarnalta pitkään osamaksulla ostettua vaikka luottotiedot menneet. En kyllä mitään isoja summia saanu vaan max 150eurolla taisin saada.

      No aina maksoin osamaksu erätkin ajallaan takas ja nyt yhtäkkiä Klarna ei enään myönnäkään osamaksulla mitään :D En tiedä miks.. Vuosia sain ilman ongelmia ja tosiaan aina ajoissa maksoin takaisin...

      Oon lukenu Klarnasta kokemuksia ja kaikki sitä tuntuu haukkuvan, että Klarna kuulemma saattaa evätä osamaksu mahollisuuden jopa sellasilta, joilla ei ikinä ole ollut mitään maksuhäiriö merkintöjä edes :D Huvittava pelle firma koko Klarna.

      On se jännä juttu, ettei Klarnalle raha kelpaa.

      • fdgjg

        No ne eivät vaan ole tarkistaneet tietojasi, mutta sitten ovat tehneet jonkun ns. pistokokeen tai muten rutiinitarkistuksessa huomanneet että luottotietosi ovat menneet, ei tässä sen kummempaa


    • Luottotiedoton2017

      www.nettisisustus.mycashflow.fi tuolta tuli ainakin minulle ilman luottotietoja

    • Pelimerkki99

      Mitä rutkutatte ?
      Täyttäkää hakemus niin saatte lainaa kyllä jos lainaus summa maltillinen! Kannattaa aluksi laittaa niin pieni pyyntö kun mahdollista ja korottaa sitä sitten kun hakemus menee läpi. TV:säkin juuri mainostettu luotettava lainafirma:

      http://www.eurolimiitti.fi/laina/?tt=22727_903502_84926_&r=

    • werdfdf

      Niin missäs ne kaupat on?
      Tuollo Blogspotin sivuilla oli vain jotain ärsyttäviä mainoksia :)

    • Shoppaaja69
    • Fvu

      Boozt.com saa tilata ilman luottotietoja!

    • Simosiili87
      • Danjel

        En ymmärrä! Jos ihminen kysele jotakin asioita ja yrittää saada tietoa niin toiset aloittaa heti päänaukomista. Tosi kurja halutaan ja arvostella vaikka ei tunne toista.. aikuiset ihmiset tollei käytäytyy? ?!!


    • Eiuusintasesonkia

      Kannattaisiko kulkea muurama vuosi vähemmän hoteissa kuteissa ja maksaa vanhat velat pois ynnä saada maksuhäiriömerkintä vex?

      • Anonyymi

        Ehkä kannattaa olla arvostelemasta ihmisiä.mita vittua se kuuluu kellekään mitä kukakin tekee. Onko liikaa lapsia vai myykö persetta ihan jokaisen oma asia oisko syytä pitää turpa kiinni.


    • rthrthrthrth

      Itse olen sitä mieltä, että mitään ei koskaan kannata ostaa osamaksulla. Ainoa mahdollinen poikkeus on täysin koroton ja kuluton osamaksu ja sitäkin välttäisin, jos ei ole varma taloustilanteestaan. Köyhän ei kannata maksaa euroakaan korkoja. Jos varaa ei johonkin tavaraan ole, jääkööt hankkimatta kunnes pystyy maksamaan sen kerralla.

      Jos on varaa maksaa osamaksut, on taatusti varaa säästää sama summa. Tämä on ihan alkeellista matematiikkaa. Se, että tavaran täytyy ostaa osamaksulla ja maksaa korot, on itselleen valehtelua ja taloudellisesti järjetöntä.

      • karu-totuus

        Tuo toimii vain fantasiamaailmassa missä kaikki ovat hyvätuloisia eikä kellään ole maksuvaikeuksia. Olet itsekin hankkinut asioita osamaksulla, mutta miksi olet tehnyt niin? No siksi, että et ole voinut sillä hetkellä maksaa tavaraa kerralla ja säästämällä olisi kestänyt aivan liian kauan, ehkä jopa vuosia.


    • pölhö690960

      Tee semmoiselle casinolle tili jossa on puggle pay mahdollisuus ja kotiutat omalle tilillesi rahat. Muista maksaa takaisin!! en tiedä oliko vastuullista kertoa mutta olet oman onnesi seppä itse tyrin asiani.

    • omppulii
    • Tittelintuur7

      Itellä meni luottotiedot noin 10 vuotta sitten.oli ero tulossa 10vuotta kestäneestä suhteesta meillä oli silloin 8 vuotias poika.kerrostslo asunto ,5h ja keittiö 120^ lähin vkl reissuun tulin takasin niin yks vitun haarukka oli telineen kera keittiössä kaikki kamat exä vieny.eihän siinä poika jäi mun kanssa asumaan lampsin sossuun kun olin 3kk aikasemmin jäänyt työttömäksi.kerroin tilantee että 120neliön kämpässä mulla on yks haarukka ei mitään muuta että aika ankee siellä olla pojan kanssa.vuokra oli toki halpa 375€kk .no soskun johtaja joku vitun kyrpä mies sanoi et voi saada mitään kun sulla on 3,kk sittenkin tullut 2500 palkkaa tilille.multa vähän palo hihat 3kk sitten eihän niistä rahoista enää oo tietookaan .oisin saanut pahoinpitely syytteen jos se kyrpä.ei ois menny lukitun oven taskse.en oo sen jälkeen sossuun astunu vaikka paljon työttömänä ollutkin no otin 10000€' ,pikavippejä tilasin niin paljon kaikkea kun mahollista ja sain pankistakin silloin vielä 3000€ lainaa / =noin 20000€ sain muuten asuntoon huonekalut ym mitä tarvis kiitos kuuluu suomen valtiolle kuka vittu nää lait säätää oisin tarvinnu apua en saanut.se oli mun ratkasu toinen vaihtoehto ois ollu mennä.pankkiin haulikon kanssa.siitä varmaan ous tullu enemmäm paskaa niskaa jokainen voi aatella omalle kohalle mä.en oo rasisti todellakaan mutta en ymmärrä että jos joku maahanmuuttaja saa asunnon kaikilla hilppeillä js uuvet polkupyörät ruuat ym oma kansa käy eu paketteja js ruoka kasseja hakemassa .ei oo oiken joskus 85vuonna oli tumma poika tullut sotaa pakoon tänne suomeen ,niin se oli valittanu että mulla menee nyt huonommin ku kotimaassa siellä mulla oli mersu täällä mä sain nissanin ja tää on tosi juttu ja aika hauska.,oon mä 3 mukavaa lasta tekassu vielä niidenki äitistä tuli sitte exä,toivottavasti nyt nukkuu tuossa vieressä oikea viimeinen sytämmen valittu.vanhin poika on ,17v ....2....5.....7v muut lapset ulos otossa n.17000€ heti kun ulos otto naiselle sopii että ottaa vasn 10%palkasta niin meen oikeisiin töihin.kaikki tämä lähti siitä kun mua ei autettu ku oisin apua tarvinnu pojan kanssa.ei kai kukaan sinne sossuun nyt saatana huvikseen mee ruinaamaan apua jos ei tarvii.kiitos ja hyvää yötä anteeksi kirjotus virheistä kun tässä sängyssä lääke tokkurassa.pari päivää sitte sairaalassa vietetyn yön jälkee kun tuo selkä on niin.paskana

    • Pöökukkuu

      Stadumilta saa alle 50e

    • arwet

      Elisalta ainakin ostin tietokoneen ,puhelimen ja liittymä vielä siihen päälle luottotiedottomana ??

    • Puolisoo

      Tiedän että tilapäisistä raha ongelmista varsinkin kun ne jaatkuvat kauan satta menettä luotto tiedot.

      Tosin kyllä nämä kaikki amatti trollit vittuile sanovat että opi hoitaman raha asiat.

      Mutta rehelisesti sanottuna mistän ei saa osa maksulla jos on mennyt luotto tiedot.

      Se on vain niin että nämä amatti trollit laittavat vastauksia vittuilun takia että sielttä sun tälttä saa.

      Todellisudessa ei saa mistän no ehkä jos on vanha asiakas ja luotto tiedot on aiemmin tarkistettu ja ne oli silloin kunnossa.

      Mutta se on tuuria ja yksitäis tapauksesta kyse.

      Sms auto myy auton luotto tuedotomalle mutta myyjällä jää yksi avain ja auto haetan pois jos yksi osamaksu erä jää suoritamatta.

      Myös auton ostaminen sielttä luotto tiedottomana on kallimpa kun tavallisessa auto likkessä.

      Johtuen sittä että myyjä halua tienata raha myymällä luotto tiedottomalle.

      Jos maksu kyky on hyvä on mahdollista osta auto sielttä ilman luotto tietoja.

      Mutta jos toisella puolisolla on luotto tiedot kunossa niin miksi pitä osta ilman luotto tietoja.

      Moni joka on tehnyt konkurssin ottavat puolison millä on tiedot kunnossa.

      Ja suomen rötös herrat mitä on yli veljantuneitta nillä on aina luotot ja onaisuus puolison nimellä.

    • Leo855555

      Itse sain juuri klarnalla tilattua yhtäkkiä kahdesta sivustosta pienet ostokset jotka pystyn maksamaan, tämän jälkeen kokeilin huvikseni parista muusta sivusta ilman todellista ostoaietta ni en enää saanut! Saan luottotiedot takaisin vasta tasan vuoden päästä, nyt lusittu laskut maksettuna 1,3 vuotta ja olen sairaslomalla ja työtön eikä ole tuloja. Kumma juttu tuo klarna.

    • Miakantola
    • Tosi-on

      Tulostinmusteita saa! Nordicink, Finink, inkclucb. Taitaa saada 150e. laskulle. inkclubissa myös kuulokkeita ym. eletroniikkaa, myös bluetooth kaiuttimia. Ei oo paskaa että saa ilman luottoja! Juuri itse tilasin, vaikka luotot menneet aikoja sitten.

      • Ketuttaaa

        Mäki tilasin inkclubista laskulla Deltacon yleislaturin kannettavalle missä 13 eri päätä. Avasin ja tajusin et yksikään pää ei sovi. Ei ollu vanhaa laturia enään mistä koon katsois. No turhaan tilasin ku en tee tolla mitään ja paketti avattu ni ei voi palauttaa mutta maksettava lasku on. Ketuttaa :D


    • Myyyysteeri

      Hmm...koitin huvikseni klarna erämaksulla 60e ostosta konsolipeliä ja henkilötunnuksen laitoin ja tilaus meni läpi. Sillti olen epäileväinen että tuleeko peli postista. Jos tulee niin toki maksan sen ja ehkä saa uudestaan mutta jos ei tule niin ostan sen käteisellä. Vähä outoa.

      • Myysteeeri

        Tuli mieleen et tuskin se vaikuttaa jos klarnalle ei ole uossa velkoja tai jos ollut mutta ei enää tms. emt.


    • Thh

      Osamaksukauppa on ihan hyvä ja antaa pelivaraa taloudenhallintaan kun niiden päälle vain ymmärtää. Alle 500€ tuotteita en osamaksulla ostaisi ja kyllä se pitää alle 12kk pystyä maksamaan pois. Nykyisin tuntuu, että muutaman kympin tuotteitakin myydään osamaksulla.

      Jos ei kuukausituloista saa kolmasosaa tai vähintään 250€ säästöön niin silloin kannattaa miettiä lähteekö leikkimään luottojen kanssa. Valitettavan moni ei katso talouttaan kuluvaa päivää pidemmälle ja osamaksuihin meneekin jo enemmän rahaa kuin mitä jää palkasta/etuudesta yli.

      Jos osamaksukauppaa käy niin on järkevää budjetoida sille oma rahansa per kuukausi ja katsoa, ettei ylitä sitä budjettia. Ja tosiaan vuosi on jo siinä rajoilla kannattaako pidemmäksi aikaa sitoutua. Nykypäivänä vakituinen duuni tarkoittaa vaan sitä, että töitä on seuraavaksi kuukaudeksi. Enää ei työnantaja revi koulusta töihin ja päästä 40 vuoden päästä pois.

    • Paikat

      On niitä paljonkin noita paikkoja mistä saa tilattua laskulle ilman luottotietoja.tässä alkuun muutama.knittingroom,gudrum sjöden,yves rocher,siemenliike siren,niittysiemen,inkclub,p-s kustannus,luonto-liitto ym ym

      • Anonyymi

        Onko noita lisää


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Elisalta saa vakuusmaksua vastaan mikä taitaa pääsääntöisesti olla puolet ostetun tuotteen summasta eli jos ostaa vaikka tonnin telkkarin maksat 500e vakuusmaksun mikä pysyy Elisan hallussa kunnes tuotteesta on oliko se puolet summasta maksettu ja tän jälkeen sen vakuusmaksun voi esim. Kohdentaa loppusumnalle mikä on maksamatta tuotteesta.

      Ja jos tilaat vaikka tonnin telkkarin ja tonnin tietsikan niin molemmista menee erikseen se vakuusmaksu eli 1000e yhteensä.

      • Anonyymi

        Ja tietenkin Elisalle ei saa olla avoimia muita laskuja. Jos on vaikka perintään menny Elisan laskuja niin ne pitää olla maksettuna.


    • Anonyymi

      Kun kysymys alkaa mistä saa, niin se kertoo kaiken oleellisen ja myös antaa selityksen sille, miksi luottotiedot ovat pakkasella. Jotain pitäisi hankkia, että saa iloa elämään ja sellainen elämäntyyli on vienyt siihen pisteeseen, että ei ole maksukykyä. Siihen samaan ei oikein sovi se vakuuttelu siitä, että nyt kyllä maksaisin ajallaan.

      • Anonyymi

        Ei aloittajan tarkoitus olekaan ostaa yhtään mitään, vaan myydä muilta varastamaansa tavaraa..


    • Anonyymi

      Rauhoitu nyt jo hyvä ihminen; äläkä enää velkaannu lisää. Todennäköisesti et kuitenkaan saa mitään arvotavaraa enää luotolla tai laskulla ostettua. Jostain jotain arvotonta ja halpis kamaa saa ehkä laskulla helpommin. Kuten askartelutarvikkeita, postikortteja, saippuaa yms. halpis kamaa, jota et kuitenkaan saa myytyä eteenpäin ja rahaksi vaihdettua.
      Mene töihin ja maksa vanhat velkaisi pois ensiksi, niit sitten voit muutaman vuoden päästä saada ostettua laskulla kalliimpaakin.

    • Anonyymi

      Eiköhän tämän osamaksulla ilman luottotietoja ostoja aikovan olisi parempi vaan ostaa silloin kun on saanut rahaa sen verran säästöön, että voi ostaa ja maksaa heti. Vaikeaa on nykyään osamaksulla tai laskulla saada, kun esim. klarna ja muut osamaksua tarjoavat rahoitusyhtiöt tarkastavat aina luottotiedot.

      • Anonyymi

        Nimenomaan, itselle luottotietojen menetys oli kultaa arvokkaampi opetus kuinka elää varojensa mukaan luottamatta aina osareihin ja vippeihin.

        Nyt luottotiedot puhtaana ja luottokortti hyllyn päällä vaan kriisiä varten


    • Anonyymi

      Ostakaa nyt vaan niin paljon osamaksulla ja luotolla tavaraa, kun luottotiedot ovat vielä kunnossa. Kannattaa aloittaa pikalainojen ja kulutusluottojen ottamisella ja sen jälkeen kun kaikki vippifirmat on koluttu läpi ja maksut jätetty pystyyn, niin sitten vaan kaikki osamaksu- ja laskuja tarjoavat yritykset läpi. Näin menettelemällä saa ylimmääräistä rahaa ja osamaksukaupoilla kun ostaa arvokkaampaa tavaraa saa nekin sitten myytyä. Tämän jälkeen onkin sitten muutaman kymmenentuhannen euron velat päällä ja ulosotossa. Töitä ei kannata ainakaan pienellä palkalla tämän jälkeen tehdä eikä voi rahaa pankkitilillä ylimmääräistä yli ulosoton suojaosuuden pitää, kun nekin viedään. Elämä on sitten kituuttamista ja köyhää eikä lainaa eikä osamaksulla tavaraa saa enää mistään. Paras ratkaisu tämän jälkeen lienee joillakin on hypätä vaan narunjatkeeksi.

    • Anonyymi

      No saa jostain, mut osassa paikoista luottopäätös tehdään ihan muutkin asiat huomioon ottaen. Ikä jne. Itsellä maksettu uo pois ja pari hassua merkintää poistuu tänä vuonna jotka hankin yrityksen takia. Hankkikaa maksettujen ulosottojen perään REF MERKINTÄ. Omaa tyhmyyttäni enemmän tai vähemmän oli aikoinaan. Pakko oli saada uusi laite ja sen sain, maksan sen osissa pois palkallani mitä saan kahdesta työstä. Näin ja se on näin.
      Onneksi ihmisarvoa on vielä!

    • Anonyymi

      Ze pitäisi zalata. Äläostakortti on paras.

    • Anonyymi

      Telialta sain tilattua tabletti liittymä 24kk sopimuksella. Ei ole tuottotietoja, mutta puhelinliittymä siellä ollut jo pitkään niin varmaan siksi sain tilattua.

      • Anonyymi

        Voi voi, me joudumme kuitenkin maksamaan sinun laskusi :(

        Siis viimekädessä, koska Telia joutuu siirtämään luottotappiot muiden asiakkaiden maksettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, me joudumme kuitenkin maksamaan sinun laskusi :(

        Siis viimekädessä, koska Telia joutuu siirtämään luottotappiot muiden asiakkaiden maksettavaksi.

        Sain 7 tablettia tilattua ja möin kaikki 200€ kpl. Hyvät kaljarahat sain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain 7 tablettia tilattua ja möin kaikki 200€ kpl. Hyvät kaljarahat sain.

        Oikeasti purkissa oli 2 tablettia, joista toisen annoit kaverillesi ja toisen söit itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, me joudumme kuitenkin maksamaan sinun laskusi :(

        Siis viimekädessä, koska Telia joutuu siirtämään luottotappiot muiden asiakkaiden maksettavaksi.

        Herran jestas sentään; pitihän se arvata että ainakin yksi kaltaisesi ilmaantui tänne. Kuivitteletko että sinä joutuisit muiden maksamattomia laskuja makselemaan. Toivottavasti en törmää sinuun nakkikioski- ja tai taksijonossa.


    • Anonyymi

      Parhaiten saat kun säästät rahaa vaikka 50€ kuussa, niin vuoden kuluttua voit jo ostaa ihan rahalla mitä tarvitset.

      • Anonyymi

        Nämä jotka yrittää noita pikkulainoja tai tavaraa ilman luottotietoja tekee sitä saadakseen tavaraa myydäkseen sitä eteenpäin vaikka tappiolla eikä aiettakaan maksaa alkuperäistä velkaa koskaan pois.

        Ihmetyttää se kuinka kusessa oleva arvostelee niukasti eläviä siitä että he voivat säästää. Esimerkkinä sähkö säästö hankkimalla led lamppuja.

        Jokainen lienee oman onnen seppä. Eikä nämä nössöt pysty säästämään edes euroa päivässä , saati 50€ kuukaudessa. Mitä nämä nössöt tarvitsisivat olisi ensimmäisenä ihminen joka laskisi velat ja pakolliset menot ja tekisi kirjanpidon. Jo vuodessa asiat ei ala sujumaan ( tuskin velat loppuu vuodessa) niin sitten edunvalvonta ja kovat pakkokeinot. Mutta kukaan ei maksa palkkaa kirjanpidon tekemisestä. Totuuden kuuleminen voi olla kylmää!


    • Anonyymi

      Ainakin postiennakolla tilaaminen onnistuu jos kaupoilla on sellainen maksuvaihtoehto tarjota. Tilauksen voi myös samantien maksaa verkkopankissa, niin silloin eivät yleensä kysele luottotietoja. Ja kuten täällä eräs kommentoija sanoi myös ns. prepaid luottokortilla voit maksaa kätevästi ja sen saa myös ilman luottotietoja.

      • Anonyymi

        Miksi luottotietoja pitäisi edes kysyä silloin, kun maksaa tilauksen samantien?


    • Anonyymi

      Ei ennakkomaksulainaa! Tarvitsetko kiireellistä lainaa? Tarvitsetko lainaa laskujen maksamiseen tai lapsesi koulutukseen? Tarvitsetko lainaa kiinteistön ostamiseen tai projektin perustamiseen? Tarvitsetko lainaa maatalouteen tai rakentamiseen? Tarvitsetko lainaa liiketoiminnan laajentamiseen tai aloittamiseen? Onko pankkisi tai muut lainanantajat hylänneet sinut luottojärjestelysi vuoksi? sähköpostitse: [email protected]

    • Anonyymi

      Tuolla ketjussa on juttuja tabletti tietokoneista. Jos joku tulee tarjoamaan esim keskihintaista uudehkoa puhelinta epäilyttävän edullisesti, niin siihen ei pidä mennä. Teko on rahanpesua ja petos. Esim joku n. 500€ laite 200€ herättää kyllä huomiota.

      Aikanaan kun kytky kiellettiin, niin syy oli eri. Porukat osti kalliita laitteita ja tuli ongelmia. Nyt ongelma on jotain muuta.

    • Anonyymi

      En tiedä miten on mahdollista. Mulla on lukuisia häiriömerkintöjä ja collectorille on myös vanhoja maksettavia ulosotossa. 2 viikkoa sitten kokeilin huvikseni ottaa pelin pelikonsolille käyttäen maksuna collectorin maksa elokuussa vaihtoehtoa niin se meni läpi ja peli tuli postissa. Jälkeen päin kokeilin toista peliä huvikseni niin ei enää onnistunu. Kummallista että se yksi kerta meni läpi.

    • Anonyymi

      Lopettakaa länkytys ja kertokaa oikeita vastauksia. Esim. Bonprix myöntää ilman luottotietoja

      • Anonyymi

        Jos luottotiedoissa on ref merkintä niin saa tilattua klarnasta. Ref merkintä tarkoittaa että velat on maksettu. On paljon ihmisiä joilla luottotietomerkintä vaikka velat maksettu. Töissäkäyviä yms. Uusi luottotietolaki puhdistaa ensi vuonna niiden tiedot jotka velat maksaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos luottotiedoissa on ref merkintä niin saa tilattua klarnasta. Ref merkintä tarkoittaa että velat on maksettu. On paljon ihmisiä joilla luottotietomerkintä vaikka velat maksettu. Töissäkäyviä yms. Uusi luottotietolaki puhdistaa ensi vuonna niiden tiedot jotka velat maksaneet.

        Kusetusta koko ref merkintä. Perintä ja ulosottofirmat samaa kusetusta


    • Anonyymi

      Miksi ajaa itseään tiukemmalle ostamalla turhaan jos tiedot on mennyt? En tiedä miten esim Telia katsoo kun on olemassa oleva täysin maksettu tili jos ei ole tietoja? Itselläni ongelma on enemmin tuloissa, mutta 2010 luvulla ostin ”kytkyllä” ekan puhelimen ja sain parinsadan euron limitin. 2016 sain rajan tonniin ja tässä on pari kertaa ostanut osarilla siihen limiitiin. Tammikuussa vajaa 900€. Riittääkö se sitten että heille asiat on hoidettu. Tarkistaako ne ollenkaan luottorekisteristä? Tuon 900€ oston tein 36kk sopimuksella ja olen maksanut siitä jo yli puolet. Tarkoitus on maksaa se kahteen vuoteen. Ajatus on, että se luotto on käytössä myös kun limiitti on maksettu takaisin. Tyhmä lopettaa sitä.

      • Anonyymi

        Tuommoinen 900 €:n ostos ja 36 kk. Siinähän tulee jo järjettömät oheiskulut.
        Tuo pitäisi saada maksetuksi vuodessa, niin homma pysyisi edes jotenkin hanskassa.
        Pitkässä maksuajassa on vielä se huono puoli, että samanaikaisesti tarvitsetkin tavarat y ja z, jolloin niitä osamaksuja alkaa mukavasti kertyä ja oravanpyörä on valmis.


    • Anonyymi

      Thai hieronnasta saa luottoa ilman luottotietoja ,ennen sai myös sihteeri opistolta kun vaan osasi käyttäytyä kuin pankinjohtajat konsanaan :)

    • Anonyymi

      Entiiä mutta mistä sais tilattua ilman nimiä /luottotietoja jbl kaiuttimen

      • Anonyymi

        Toivon mukaan ei mistään.. Kyllä ootte epätoivoisia, ensin menetätte luottotietonne ja sitten yritätte metsästää epätoivoisesti laskulle tavaraa. Joka sekin jää maksamatta. Kuka nyt luottotiedottomaan luottaisi


    • Anonyymi

      Joulukuussa puhdistuu luottotiedot. Edelleen ref merkinnät muutamassakin asiassa mutta velkaa 0e.

      Sain tilattua parintonnin vehkeet netistä eräästä isosta suomalaisesta teleoperaattorifirmasta

    • Anonyymi

      Sinä "ref-merkinnän"- omaava. Tyhmemmin et olisi voinut nyt tehdä, kun heti piti alkaa osamaksulla kalliita leitteita tilaamaan. Haluatko taas menettää luottotietosi. Mene töihin ja lopeta luotolla - ja sosiaalituilla eläminen.

      • Anonyymi

        Mee vittuuu inisijä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusia nettisivuja kiitos.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe