Salvos sauna

SaunaaKattelen

Onko kellään Salvoksen saunaa? Paljonko tuli hintaa perustuksineen?

14

6406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saunavaari

      Ei ole, mutta harkitsen asiaa itsekin. Hinnathan löytyvät heidän nettisivuiltaan ja ovat mielestäni muuten ok, mutta alkaen hinta ilmeisesti on 70millisellä hirrellä. Käsittääkseni noihin hintoihin kuuluu myös perustus, mutten tiedä toistaiseksi tarkemmin

    • Löytyykökopioita

      Järkyttävän hintaisia!!!!

      • Tumpelomie

        En ymmärrä väitettä, että olisivat järkyttävän hintaisia koska hinta on avaimet käteen hinta ja rakennuttipa mitä vaan ilman, että itse tekee niin se maksaa ja pidän n. 1500 €/neliö ihan kohtuullisena.


    • Aikuistenoikeest

      Näyttäkää mulle se ihminen joka maksaa yhdeksän neliön saunasta nämä hinnat?

      Kerrosala
      8,9 m2
      Katettu kokonaisala
      8,9 m2
      Alkaen hinta valmiina
      11 300 €
      Puuosatoimituksen osuus hinnasta
      5 913 €

    • urheiluhuilu

      Tuttava teitätti rantasaunan merenrannalle ja maksoi melkein 150.000 ( ei salvos)
      Eli rakennuksia voi olla yhtämonta erilaista kuin maailmassa on autojakin ,niin erilaisia ja erihintaisia. Naapurille tuli keväällä Salvoksen sauna pihalle. Kaksi kertaa on kutsuttu saunomaan ja kyllä siinä jotain niin viehättävää on ja happirikkaat löylyt. Hieno oli sisustus
      Toisille 10.000-20.000 on kallis ja toisille halpa.

    • saunapena

      Kyllähän laadukkaasta sauna mökistävoi maksaa vaikka tuon 150 k€ ja ei muuten ole alle 10 m2 sauna, mutta en kyllä maksaisi Salvoksen pelkästä rei'itetystä hirsikasasta yli 10 k€. Materiaalien ja töiden arvo noin 5 k€, joten puolet liikaa hinnassa.

      • Kurkimi

        Mistä saisin ostaa valmiin hirsisaunan 5 tonnilla ? Olen yrittänyt etsiä mutten ole löytänyt. Minä en huoli "kevythirsi" saunoja, enkä suostu kylpemään matalissa ( säästetty hirsikerroissa) ns leikkimökkisaunoissa, joissa happi loppuu samantien.
        Olen nyt katsonut messuilla usemman valmistajan saunat ja kyllä niissä on hirveät erot laadussa. Entisenä rakennusvalvojana kiinittyy huomio ensin muuhun kuin hintaan. Olen jo sen verran iäkäs ettei tulisi mieleenkään enää alkaa itse kyhäämään saunaa.


    • suttajapaskaa

      Kuus vuotta sitten haettiin etelä-pohjanmaalta. Oli hyvä ja halpa, 5900€. Ovea on höylätty niin paljon, ettei pysy enää kiinni. Se turposi jatkuvasti niin, ettei saanut kun väkisin repimällä auki ja sen jälkeen ei mennyt ennään kiinni. Ja ikkuna sama juttu. Sen kans pärjäisi, mutta lattia alkaa olemaan niin laho ja alaosan hirret, että kohta palaa koko höskä. Happi riittää kyllä, jos ikkunan saa auki. Mutta talvella ei pysty saunomaan. Perse ei kestä ostaa uutta saunaa, mutta sen sanon, että jatkossa ostan mitä vaan, niin halvimmat jää kauppaan.

    • paskaatuutissa

      Itse ainakin tykkään, kun saa tehdä pikku remonttia...siksi ostinkin kalliimman s-merkkisen.

    • eijummarra

      Miten määrämittaan sahattu valmis kevyt-hirsi voi maksaa saman verran kuin korkeanteknolgian tuote?

    • Vieläkö siellä Pyhännällä toimii se toinen hirsiveistämö?

      • Anonyymi

        Nimimerkki sama kuin itse yrittäjällä :D Ei taida olla kysyntää


    • Anonyymi

      1500 e tuli maksaan 5.5 m3 pihasauna kun itse teki ja keräili halvalla puutavaraa, aikaa tosin ottaa kun paljon käsitöitä ja joutuu kaventelemaan eri leveyksistä, kiuas lahjoituksena ja osa Haapala kuista.

      • Anonyymi

        Mutta minäpä tein 14m2 ja maksoi 370e.
        Ja kaikki ostin.työlle laskin tuosta vielä 127e.
        Että liika oot maksanu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe