Viesti mopopoikien vanhemmille

Mopot-laittomiksi65

Omistaako lapsesi mopon? Muistathan huomauttaa hänelle ettei ole sopivaa keskellä yötä päristellä ja pumpata sitä kaasua mahdollisimman äänekkäästi omakotitalo alueiden teillä kun ihmiset haluavat nukkua. Eikä sen kaasun pumppaus ole kyllä sopivaa missään muuallakaan! Nämä mopopojat ei omaa minkäänlaisia käytöstapoja ja jopa haistattelevat törkeästi aikuisille jos heille asiasta huomauttaa. Surkeaa ettei lapsille opeteta mitään käytöstapoja tänäpäivänä.

13

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cola-perse

      Mopojen pörinä ärsyttää kyllä.

    • prääämprääm

      Mopot ihan ok,mut niiden kuskeilla aivoissa sahajauhoa. Ei meidän poika ainakaan rällää :) isin ja äitin pikku kullannuput!

    • RAJANSAKAIKELLA88

      SOITA IINES POLLIISIT ÄLÄKÄ TÄÄLLÄ ITKE.TAI MUUTA SUOLAHTEEN

      • Mopoilusta

        Suolahdessa on myös mopopoikia, mukavia ja kohteliaita ovat. Mopojen pärinä kaikuu lähes joka ilta ja yö, mutta ei se haittaa. Nuoruus ja mopot kuuluvat yhteen, näin on aina ollut. Annetaan nuorten harrastaa!


    • Kunnollinenvanhempi

      Usein nämä mopoilijat ovat huonojen vanhempien lapsia. Lapset tarvitsevat rakkautta ja kuria ei iltamyöhään riekkumista.

      • Suvakkinaapurista

        Noh noh, vaiko sittenkin parempiosaisten kersoja, jotka aina tottuneet saamaan kaiken minkä haluaa


    • uskovainennaiinen

      Monien mopopoikien vanhemmat sammuneet siinä vaiheessa,kun pojat lähtee kylille huristelemaan viritetyillä vehkeillään. Valitettavaa mutta niin totta.

    • fohrecw

      "nuoruus ja mopot kuuluu yhteen"..kyllä kyllä mutta onko se aivan pakko virittää se pakoputki niin että siitä lähtee todella häiritsevä meteli, ne jotka puolustelee häirikkömopopoikia eivät käy itse lainkaan töissä eli ovat veron maksajien siivellä eläjiä luusereita, kyllä joka töissä käy niin kärsii yöllä pärräävistä mopopojista ja tuola edellä eräs tampio kirjoitti että "ei meidän pojat" hah..näin voi kirjoittaa vain ja ainoastaan sinisilmäinen luuseritampio joka ei tajua oman kakaransa menoja ja kakara kusettaa 6-0 äippää ja iskää jotka vetää keppanaa sohvalla silmät sumeena ja oma poika kusettaa jutuillaan, "ei me päristellä mopoilla, me vaan ajellaan hiljaa ja ihan on tehdas pakoputket ja tehdas tehot" hah, voi *ittu miten tyhmiä vanhempia.

    • KatanaKuski

      En ole tavannut yhtään älykästä mopopoikaa. Kukaan ei osaa ajaa vaikka jokainen niin luulee omasta mielestään.

      • Polkupyörällä

        Enkä minä ole tavannut yhtään älykästä KatanaKuskia :D kovin ovat pikkusieluisia "muka aikamiehiä".


    • Kunnon.Kansalainen

      Mopopojat on persujen kakaroita.

    • vroomvroomm

      Mopopojat ei muuta osaa,kuin vemputtaa kaasukahvaa. Onhan sitä toki siinäkin aivottomille.

    • Vihainen-mummu

      Mopojonnet päristelee mopojaan nykyään aina siellä mercurian parkkipaikalla. Todella ärsyttävää melua pitävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe