Virheitä SAS-varauksessa

SAS_mokasi

Ostettiin SAS-lennot netistä. Sähköpostiin tuli varausvahvistus, jossa oli isoja virheitä liittyen maksettuihin matkan lisäpalveluihin.

Asia hoitui lopulta - useiden yhteydenottojen jälkeen (lue: pari tuntia netin ääressä). SAS pahoitteli aiheuttamaansa "epämukavuutta".

Tiedoksi vaan..

9

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihyvänenaika

      Kiitos tiedosta. Kiinnosti ihan älyttömästi.

    • karvatpois

      Oliko kyseessä aloittajan ensimmäinen lentomatka tai mikään matka?

      • Sas_mokasi

        Laitoin kommentin vain siksi, että nettivaraukset eivät ole aina yhtä sujuvia kuin olettaa saattaa. Vähemmän nettiä käyttävien on hyvä tietää, että esim. matkatoimistojen palvelumaksu voi olla pieni vaiva siitä, että lentoihin liittyvät varaukset tulevat kerralla kuntoon.

        Nimimerkille "karvatpois" tiedoksi, että ei ollut eka lentomatka :).. Sassilla tulee tosin lennettyä harvoin.

        Onnea ja menestystä muille lentovarausten tekijöille! :))


    • MikäOliNimeni

      Yleensä virheet löytyvät näppäimistön ja tuolin selkänojan välistä.

    • SAS_mokasi

      Nojoo, olin kyllä niin jurrissa että taisi olla oma vika kun homma ei toiminut.

    • SAS_SE

      Sas ei ole vielä tänäkään päivänä vastannut reklamaatioon, jonka jätin kesällä 2016 Sas-lentäjien lakon aikoihin.. Se siitä palvelusta.

      • NoMoreSK

        Mä olen nyt odottanut 5 viikkoa peruutettujen lentolippujen (SAS Plus) palautusta ja kolmesti soittanut asiasta (Virossahan niillä on 'suomenkielinen' asiakaspalvelu) ja joka kerta luvattu että joo parin päivän sisällä tulee. No ei näy, ei kuulu. Taitaa olla taas SAS:lla rahat loppu ja konkka odottaa oven takana.


    • Norskia_odottava

      Olen lentänyt vain Finskillä, Malevilla, Tsekkiläisellä, BA:lla, SASsilla, AirFrancella ja ANA:lla. Vain SASsin kanssa on ollut elämääsuurempaa häikkää. Varauksissa epäselvyyksiä, reklamaation käsittelyssä ja muutoinkin asiakaspalvelussa.

      Toivottavasti Norwegian tulee pikaisesti lisäämään Helsingin hubin lentoja maailmalle; Amerikkaan ja Aasiaan.

      • RahatLoppuu

        Malev meni konkurssiin jo vuosia sitten rahapulan takia. Norwegian kamppailee rahavaikeuksissa,heillä on satojentuhansien eurojen maksut rästissä, oikeuden matkustajille määräämiä korvauksia maksamatta,koska rehaa ei ole.
        Turha sanoa että on niillä rahaa koska ovat niin monta lentokonetta tilanneet.
        Niihin uusiin lentokoneisiin tarvittaisiin myös henkilökuntaa, mutta ei ole tarpeeksi hakijoita. Lentäjäpula ei helpota,tällä hetkellä 70% Norwegianin lentäjistä on tyytymättömiä ja etsivät muualta töitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe