Suomen isänmaallisin nainen asuu Ii:ssä?

arvostan

122

1700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peterforsberg

      Eikö se pöllinyt kukkia suomalaisten veronmaksajien pihoilta?
      Korjatkaa jos olen väärässä.

      • TattiTaina

        Taisipa siinä samalla napata muutaman sienen.


      • MeiltäkinVei

        Juu kyllä näin teki.


    • Kaatopaikan_Sorsa

      Kyseinen henkilöhän omaa aika arvelluttavan taustan. Aikanaan monessakin paikkassa asunut henkilö on joutunut lähtemään erilaisten näpistysten ja pikkuvarkauksien takia aina uuteen asuntoon unohduksen toivossa.
      Tietenkin sienten keruu ja erilaiset huumaavat aineet eivät vaikuta tämän henkilön tekemisiin yhtään.... kait?

      Toisaalta maahanmuuttokriittinen henkilö on aina ihannoitava tapaus, vaikka yleinen työhistoria Tuonen Joutsenellakin lienee lähempänä mamujen sossuluukkuansioita, kuin rehellisen perussuomalaisen katujen Odinin " mä joka päivä töitä teen.."-ansiopohjaa.

      Netissähän siis voi pitää vaikka kakkublogia, vaikka ei ikinä ole kakkua maistanutkaan.
      Joten Isänmaallisen sivuston ylläpito EI vielä Tuonen Joutsenesta isänmaallista tee.
      Pikemminkin pitäisin häntä hieman epäilyttävänä, pieniin terroritekoihin pystyvänä henkilönä. Kytköksiä isompiin terroristeihin vaikeahko osoittaa, mutta ei mahdotonta.

      Hänen kommentinsa "Mitä V....a" lehden palstoilla ja Hommafoorumissa näyttäisi olevan ihan peruskauraa. Heikon koulutuksen ja sivistystason omaava ihminen uhoaa ja haluaa polkea itseään vielä heikompia surkimuksia maahan.

      Tuonen Joutsenen kaltaisia ihmispoloja löytyy melkein joka kunnasta ja kylästä, myös Iistä, kuten huomaamme. Yhteiskunnasta ja yhteisöstä erkaantuminen aiheuttaa yhteiskuntavastaisuutta ja muukalaisvihaa, mikä on helppo nettimaailmassa kanavoida vihablogin kautta maailmalla.

      Hyvää elämää sinulle Tuonen Joutsen. Lopulta määränpäämme lienee sama.

      • SuomalainenIiläinen

        Ja sinäkö s..tanan sorsa olet . joku viisas!
        Haista sinä pa..ska!
        Tiina on hyvä tyyppi.
        Mamut pois Suomesta.
        Kiitos Tiina, että jaksat puolustaa meitä,
        tavallsia suomalaisa.
        Huomena tavataan ruokajakelusa!!


      • näläkänen_iiläinen

        Ja minähän en sinun ja
        Tiinasi kanssa tule mihinkään ruokajakeluun.
        Niin kerta!


      • kateuskojäytää

        Olet vain kateelinen suvakkihuora. Tuonen Joutsen näyttää esimerkkiä Suomen naisille jotka eivät kumartele islamin pirulle kuten surkeat isänmaanpetturisuvakkihuorat.


      • nainen.puhuu.asiaa

        Tuonen joutsen on fiksu nainen !


    • elämänKOVAkorkeeskole

      onks muute sit aino-jäätelöö (jota mä tilasin) tullu viäl sinne jakeluun??? ei tosiaa viitti vaivautuu täält melrose pleissilt vitun määnneiden omppujen takii!!!
      kääretorttu tai suklaahippukakku olis snadist kliffa ylläri! tiina&kumppanit välittäkää mun terveiset jakeluun kiitti!

      • Mua_siis_ärsyttää

        Joo ja hei, ois muuten tosi huippu juttu jos sieltä ruokajaosta sais myös viinaksia! Mua ärsyttää että pitää monessa eri paikassa ravata ku kaikki vois helposti saada yhestä paikasta! Vähän niinku yhden pysähdyksen taktiikalla tiiättekste? Ja kuluttaahan se autostakin enemmän pensaa ku pitää jatkuvasti sammuttaa ja taas käynnistää! Ei viittis käynnissä pitää ku ruokajaossa on aina kauheet jonot.


      • Ruokajakeluhenkilöstö

        Terve vaan kaikille nälkäisille iiläisille!
        Tiinuskoille, ärsyyntyneille ja korkeakoulun kävijöille.
        Ensi viikosta alkaen on ruokajakelussa Aino-jäätelöä tarjolla.
        Kaikki saatavilla olevat maut.
        Myös vähäinen määrä Mövenpick-jätskiä jakelussa.
        Alko on taas antanut vanhentuneet vuosikerta viininsä ja rommi- sekä tequilaylijäämävarastonsa Iin ruokajakelun käytettäväksi avustuksiin.

        Aluksi jätskeissä on kiintiö 3 litraa/ asiakas/ jakelukerta
        ja alkoholeilla kiintiö on kohtuullinen 5 litraa viiniä/ asiakas/ jakelukerta sekä
        varovainen 2 litraa rommia tai tequilaa/ asiakas/ jakelukerta.

        PS. ottakaapa omat astiat mukaan. Niin ja tullaan sitten sinne Laurintielle ihan selvinpäin. Pois lähtiessä saa olla hieman hiprakassa.
        Tapaamisiin.


      • HansVälikäki

        Mua kyllä kiinnostais noi LIDL:n yliäämä tuotteet kans.
        Milloin niitä saadaan Järkän ruokajakeluun??


      • Ei_ärsytä_enää

        Ah, vihdoin ruokarukouksiimme on vastattu!
        Lähden heti jonottamaan jo seuraavaan jakoon
        ämpäreiden ja saavien kanssa.
        Jos jätän auton sinne parkkiin niin eihän siellä ole
        mitään parkkikiekko- tahi lippu-pakkoa?
        Ei viittis käyttää kauheesti fyrkkaa pysäköintilippuun,
        kun pitäis elokuussa lähtee mun tosi hyvän miespuoleisen
        ystävän kanssa Tampereelle.


      • Tosi_Tuohtunut_Nyt

        Ai jaa!
        Vai ei sulla oo varaa pysäköintilippuun, kun pitää mennä TAMPEREELLE!
        Just joo!
        Toivottavasti se Tampereen reissu tulee sulle kalliiksi, kun pitää viattomien ja oikeitten köyhien ruokajakeluunkin änkeytyä ihan ämpäreiden kanssa!


      • Älä_rupee_mulle

        Kuuleppas nyt!
        Varallisuus on suhteellista, ja mä tykkään
        ennemmin käyttää mun fyrkat junamatkoihin
        ja hotelleihin, kuin johonkin typerään
        maksulliseen pysäköintiin.
        Seuraavan kerran jos joku tulee urputtaan
        puuttuvasta parkkilipusta, niin mä pysäköin sen tyypin naaman päälle!


    • pikkuhilijaariittää

      Eihän tässä ole järkeä. Ämpäreillä kannetaan viinaa, kokecolaa ja kannapistupakkaa.
      Menkää töihin saatana! Mullaki vaan Ford Escord, vaikka oon työmies!!

    • Lopettakaa_

      Alkuperäinen oli tästä eräästä ihmisestä.

      • Tietoon

        Se kantoi replica asetta.


      • RevolveriRisto

        Mulla on ihan aito ase.
        Piipun pituus on noin 12 cm ja ampuu kertatulta.
        Varmatoiminen pyssy.
        Toimii kosteissakin olosuhteissa!


    • RehellinenVeronMaksaja

      Mlla alkaa kans palaa käämi!
      AAAARRRRGGGHHH!!!
      Menkää töihin!
      Prkleen sossusimot ja avustusanjat!
      Ja tää alkuperäinen ei oo isänmaallisuutta nähnytkään!
      Onko etes veroja maksanu??
      NiiN!

      • niitätänii

        Niin kerta nii..Ookko ees milloinkaan maksanu mistää...Nii kerta?


    • terveisiäOulusta

      En ymmärrö tätä maaseudun junttien Mamu-kriittisyyttä. Ne on paljon puhtaampia kun te Iiläiset. Oma tuttavani kertoi minkalaisia roskaröllejä te Iiläiset olette. Muslimien kulttuurissa on tapana kunnioitaa ympäristöä ja muuta, mutta Iissä taas toisinpäin. Asun Oulussa eikä turvapaikanhakiat tee mitään. Teille metsärölli Iiläisille se Oili Kaleva on kuningas joka päättää teidän mielipiteistä ja ostoksista... ei ei shhh ei saa sanoa maaseudulla alkaa heti kostaminen toduuten sanomisesta.

      • IiTrölli

        Osataanko Oulussa kirjoittaa oikein?
        Siis, ollaanko siellä sivistyneitä?
        Onko kiva asua Oulussa ja kirjottaa kirotusvireitä palijojo?
        Terveisiä viisaille Ouluun!


      • vxvxvxvx

        Vai eivät turhapaikanhakijat tee mitään? Senkin Sipilän tuttavaperheen tyttären raiskasi turhapaikanhakijaelukka. Muslimit on ihmisjätettä!


      • Iiläinen_Kanta_asukas

        Asiaa!
        Suomalaiset EI raiskaa, EI tapa, Eikä rötöstele.
        Suomalaiset on Isänmaallisia ihania ihmisiä!
        Ihanaa olla terve ja alkuperäinen kirkasotsainen suomalainen, kuten tämä Tuonen Joutsen.
        Me Iissä tunnemme tämän henkilön. Hän on juuri tuollainen rehellinen ja oikeudenmukainen nuori nainen.
        Ihanaa!


      • tavallinentane

        kuuleppa kanta-astuja. multa tää nainen vei kukat, puutarhakoristeet ja polkupyörän parempaan talteen. no, ne saatiin poliisin kautta takaisin. semmoinen isänmaanystävä tää sukeltaja on. naapurilta vei puutarhatontun ja muoviämpäreitä.
        jeesus mikä tytteli!!


      • NeitiNokkela

        Tykkää varmaan että puutarha kukoistaa!
        Kukkaa siellä ja ruohoa täällä.
        Sinne sekaan muutama ei-oma pihatonttu ja kärpässieni,
        niin johan on komiaa!
        Kyllä sitä semmosen rankan sommittelun jälkeen
        jaksaa vähän vilimata viteota juutuuppiin!


      • OuluIsBest
        vxvxvxvx kirjoitti:

        Vai eivät turhapaikanhakijat tee mitään? Senkin Sipilän tuttavaperheen tyttären raiskasi turhapaikanhakijaelukka. Muslimit on ihmisjätettä!

        Iiläiset ovat haittajätettä. Kyllä on tuttavia asunut sielä vähän aikaa ja on kertonut. Kyllä paikka on melkoinen m#lkkujen leikkipuisto.


      • musupaskat

        Muslimit ovat maailman pahimpiä elukoita. Joukkoraiskaavia, röyhkeitä, laiskoja, sossutuilla loisivia, naisia ja lapsia ahdistelevia paskaloisia ja PISTE.


      • Paavoperäaukko

        Sinähän sen tiijät.
        Äläkä s.....tana sekota eläimiä näihin ihmisten asioihin,
        viattomia luontokappaleita.
        Hauku rauhasa muslimeita ja tee se omalla nimellä, mutta
        ÄLÄ HALVEERAA ELÄIMIÄ!
        Joo ja by the way: mitä teki ristiretkeläiset ja siirtomaakansat,
        kun veivät kristinuskoa ja eurooppalaisuutta "kehitys"maihin??
        Kysyn vaan.


      • suvakkius.on.sairaus
        Paavoperäaukko kirjoitti:

        Sinähän sen tiijät.
        Äläkä s.....tana sekota eläimiä näihin ihmisten asioihin,
        viattomia luontokappaleita.
        Hauku rauhasa muslimeita ja tee se omalla nimellä, mutta
        ÄLÄ HALVEERAA ELÄIMIÄ!
        Joo ja by the way: mitä teki ristiretkeläiset ja siirtomaakansat,
        kun veivät kristinuskoa ja eurooppalaisuutta "kehitys"maihin??
        Kysyn vaan.

        Suvakki turpa kiinni. Olet pahimmanlaatuinen maanpetturi sinä musujen perseenuolija.


    • Ouluntulli

      Mättävät iiläiset läskit ! Seisovissä pöydissä kuolataan ja lyllerretään kuntosalille ja Illinsaareen.. Hampaitten ja muut pesut pn saanu jäädä tai ei olla koskaan semmosesta kuultu..

    • JärkiAlkaaPäästäVoitolle

      Arvostan suuresti Tiinan selväjärkisyyttä ja asioihin perehtyneisyyttä!

      Tällaisia naisia ja ulostuloja yleensäkin Suomi tarvitsisi nyt kipeämmin kuin pitkiin aikoihin. Rohkeampi kuin 99% miehistä. Tämä toiminta jos mikä vaatii rohkeutta aikana, jona valtalehdistö on lähes kokonaan tärähtäneistön pihdeissä.

      Jatka Tiina samaan malliin, mutta älä polta itseäsi loppuun liian kovalla työtahdilla. Ja vaaleissa sitten varmaankin tavataan? ;)

      Todellinen kannattajasi Etelä-Pohjanmaalta, Seinäjoelta

      • AlkaaJärkiLähtäPäästä

        Tuota... Ihan saako kysyä, että ole varmaan tavannut Tiinan ja jutellut face to face?
        Olet myös tietoinen Tiinan elämän aikaisemmista vaiheista ja niinko omasta mielestä HOMMA on hanskassa.
        No, jos teitä saman ajattelumallin ihmisiä on olemassa, niin ei kait siinä. Hail.
        Mutta ihan vaan tiedoksi; suurin osa suomalaisista ihmisistä EI onneksi ole Tiinan kaltaisia.
        Vaalejakin on monenlaisia.
        Aisan kannattajasi Pohjois-Pohjanmaalta , Iistä


    • pimeäyötähdetöntaivas

      Uusnatsit tai muu sen sortin roskaväki jos Suomessa oikeesti valtaa saisi niin tuommoset Junes Lokan tai Marco De Witin kaltaset puolimamut sais hakea turvapaikkaa vaikka Irakista sitten,jos mihinkään kerkeäisivät lähteäkkään ennenku joku mamukriittinen natsi hakkais ne hengiltä.

      • V_nRisuUkko

        Vois olla, että sulla ja Tiinalla tulis kakka housuun ennen sitä.
        Kato oon se minäkin ruskettunu:-)


      • SuklaaMies

        Mäkin oon oikee n.......ri Alarannalta.
        Aurinko paistaa, mutta revontulia EI näy!


      • Työtön_iiläinen

        Haista sinä N.
        Iso silikoonituubi.
        Tiina laittaa asiat iisä
        kuntoon ja alakaa
        meillä alakuperäsillä
        iiläisillä asiat rullaan.
        ilimasta ruokaa ruokajakelusta
        joka päivä ja semmosta.


      • jaaurinkopaistaa

        Pitit ja neulat kunnan puolesta!


      • SpeedfreakMotör

        No, jos Tiina hoitaa meille neulat ja aineet,
        niin muilla on tosi isot paineet.
        Kohoaa fistit,
        ku ilmaset speedit saa nistit.
        Hyvä Tiina,
        meille Ei riitä Viina!
        Anna meilla ainetta,
        se lisää sun mainetta!


      • ylihilseen

        Mikäs mielipuoliruno se tuo nyt oli?


    • niinnn

      Arabia ei ole tietenkään synonymi sanalle takapajula,esim Isistä vastaan taistelee monet naiset,mm Arabiemiraateista kotoisin oleva hävittäjälentäjä majuri Marian Al-Mansouri.

      • Muslimirekkamies

        No jo on!
        Jopa tulee luotettavaa ja tarkistettua tietoa ihan STT.stä!
        Ja mun eno, nimeltään Älhäm mun Muhram ajaa stetsoni päässä jeeppiä
        välillä Kairo ja Jerusalem.
        On kuulkaa pikkusen kuumat paikat nyt ihan tässä männä viikolla.


      • alas.sutarit

        Oikea nimi on Mauri AlaSuutari.


    • työnsankari

      Ette taia varsinaisena työn sankarina tätä joutsen-tyttöä pitävän? Miten lie ikää olla "Suomen johtava mielipidevaikuttaja" - nykyisin, Hirvisaaren kaveri? Minnekäs ne Helenat ja Fijat katosivat?

      • norjatyönorja

        Joo, tämä Jameshan se on näitä Suomen Isänmaallisimpia ihmisiä ikinä.
        Ja tiinushka siinä samalla.
        Joo ja on kova työihminen tämä Tiinushka, niinku Jameskin.
        Jos oltas Neuvostoliitossa, niin ois työnsankareidenmitaleita rinta täynnä.
        Alakas selekää pakottaa.
        Mutta ku ei olla, siis neuvostoliitosa, ku ollaan Suomesa, niin James ja Tiina on kohta Presidenttipari, ku ensin Sale ja Jenni on jääny eläkkeelle.
        Jotta Iistä tullee ensimmäinen resitentin puoliso, rouva Hirvensarvi, eiku siis Hirvesaari, tarkotin, sori.
        Ja sitä kautta kaikkien suomalaisten itoli ja mielipidevaikuttaja numero uno!


    • puoluekanta

      Minkä puolueen edustajana Tiina Wiik on siellä Iin kunnanvaltuustossa? Ja minkälaisen viran haltijana on?

      • KunnankamreeriKurtti

        No sehän sijaistaa kunnanjohtajaa, silloin kun se on jossain kauempana( yli 100 metriä kunnantalosta). Semmonen viranhaltija se on ja hänhän edustaa Liberaalista sitoitumatonta ja riippumattoman vapaata keskustaoikeston pienryhmää( Lsjrvkepr:ää).


      • GoogleWikiNettiHiki

        Kamreeri Kurtti on nyt aivan väärässä. Kunnan nettisivut eivät anna minkäänlaista tulosta viranhaltijoista nimellä Tiina Wiik.
        Eipä kyllä valtuustostakaan löydy tuolla nimellä valtuutettua tai edes luottamushenkilöä. Joten onko kyseessä ihan mielikuvitushenkilö vai ihan haltija, ei siis viranhaltija.
        Oliskohan nyt kyse erittäin aktiivisesta vaikuttaja kuntalaisesta tai aktiiviasukkaasta nimeltä Tiina Wiik?
        Mene ja Tiedä


      • kaikkikaikesta

        Kuitenkin nainen, joka tietää kaiken kaikesta. On kauniskin. Varmaan on paljon opiskellut.


      • Tyhmä_ruma_mies

        On viisas, on.
        Ja opiskellut.
        Kaunis on, oikein kaunis.
        Viisas, kaunis ja nainen!


      • Totuuslöytyypuurosta

        Oletko nähnyt läheltä hänet?
        Päivänvalossa?
        Alle metrin päästä?
        Oletko jutellut hänen kanssaan ihan niinkuin face to face?
        Ei Facebookissa siis.
        Minä olen nähnyt ja minä olen jutelut.
        Minulla on oma mielipiteeni ko. henkilöstä ja se on eri kuin sinun
        Tyhmä_ruma_mies.
        Anteeksi, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
        Ja minä aioin sitä oikeutta käyttää.


    • rahankeruuta

      Onkohan isänmaallisen naisen rahankeruuluvat kunnossa ja tulot verottajalle tiedoksi?

      • NLÖNÖLNÖLNÖLKJNÖLNÖLN

        Mitä rahaa se Tiina muka kerää?


      • rahankeruuta
        NLÖNÖLNÖLNÖLKJNÖLNÖLN kirjoitti:

        Mitä rahaa se Tiina muka kerää?

        Kerjää blogissaan, eikö sossusta tule tarpeeksi? Pilkkaa netissä jonkun miehen kenkiä ja muovikassia, siellä Iin katukuvassa, sellainen kaunis nainen.


      • NLÖNÖLNÖLNÖLKJNÖLNÖLN

        No jo on. En olis Tiinasta uskonut.
        Ja muka pilkkaa muita.
        Ei jumankekka.
        Mutta kaunis, sivistynyt ja isänmaallinen on silti.
        Hyvä Tiina!!


      • niinpänii

        Kannattaa varoa,nuo maahanmuuttovastaset ruukaa olla aika herkkähipiäisiä itseensä kohdistuvasta kritiikistä vaikka ne itse tykkää muita aina haukkuakkin.
        Saattavat tehdä rikosilmoituksenkin.


    • Muiskis_maiskis

      Tuolle rutsaiselle Ii:n ämmälle sopi äidin kieli suuhun yllättävän letkeästi. Onko äitinsä pedo-lesbo?

    • niinkuite

      Uskovaisille raha tulee taikaseinästä ja vihreille sähkö tulee töpselistä.
      Mamuvastaisten mielestä taas yhteiskunnan rattaat pyörii kyllä vaikka kukaan ei tekisi mitään eikä uusia tekijöitä tulisi.

    • touhuja_seuraillut

      Nisti mikä nisti. jätti nuorena opiskelut välistä ja keskitty enemmän aivojen tuhoamiseen. Kuuluu ja näkyy kyllä nuissa sen "järkeilyissä"

      • samojedmohammed

        Miksimullapoistettiinkirjotusjosamasanoamustamiesn-sanalla.Ollakominäpahaukko,kuminä puhuaasiajaa. Tiinaollamun paraskaveri!


    • Tiinan_Toveri

      Älkää haukkuko Tiinaa,
      se trokaa mulle viinaa!
      Välillä se tuo myös sieniä,
      eikä ne oo mitään pieniä!
      Meillä on Tiinan kanssa diili,
      mun pitäis pölliä yks biili.
      Se sanoi että jos en pölli autoa Jontun,
      se vie mun pihalta puutarhatontun.

    • AjatteleppaOmalleKohalle

      Voitaskohan lopettaa tällä saitilla henkilön mollaaminen.
      Hänellä on omat asiansa ja meillä omat.
      Annettaisko olla ihmisen rauhassa.
      Kiitos.

    • Reiska.OikeastiReino

      Puhuttais vaikka Pepe Willbäristä, se on hauskempaa.

      • HiastinhaaranHessu

    • semmonenasia

      Noissa mamuvastasissa liikkeissä johtoporukka on pääsääntösesti ulkomaalasia tai puoliksi semmosia.
      Kantasuomalaiset on niin sisäsiistejä pintakäytökseltään ainakin,ettei ne niinvain lähe perustamaan mitään hihhuli huutelija ryhmiä.
      Suomessa on hyvä ja sivistävä peruskoulutus kaikilla,kun porukka osaa olla relevantteja ja diplomaattisia vaikka ei kävis muuta ku peruskoulun.

      • huutoooo

        Uusnatsit ei sitte mitään eroa noitten somaleitten ja kaikenmaailman De wittujen ja juneksien välillä teekkään.
        Patriarkatisoivat vielä itsensä hengiltä tai ulos tästä maasta jos niikseen tulee.


      • Hiljainenääni

        Oho, onkos Natsien propagandaryhmä herännyt iltaa istumaan vai onko kenties antifan-jengi skarpannut itsensä keskusteluun mukaan.


    • niinsonn

      Kyllä ne ihmiset siellä Syyriassa vaan niin paskoissa oloissa elää että loppupeleissä kenenkään tilannetta ei paranna kyllä mitenkään semmonen että täällä sitte perustetaan jotain "älkää tulko tänne liikkeitä" yms.. ja pidetään pitkiä youtubesaarnoja siitä että ne ei sopeudu jne..
      Jos helvetti on olemassa niin se löytyy Alepposta ja saatana asuu kremlissä.
      Tässä sen isompia perkeleitä enää missään tarvi.

      • IamfromFinlandJees

        Joo, mutta ku se ei meitä suomalaisia kiinnosta p.....n vertaa. Katotaan vaan telkusta Hottiksia ja Vain Elämää ja itketään, ku joku Belle Gabrielkin itkee.
        Ainoat asiat, jotka kiinnostaa on Chayenne Järvisen kirurgisesti kainalosta nostetut tissit.
        Että näin paljon me täällä suomessa välitetään, kysy vaikka Cheekiltä; mikä on Aleppo? Ja mitä poski vastaa......
        ÖÖÖÖÖ Mikä Ale??


    • NnimiErkki

      Minkä ikäinen on Tiina W? Olen varma että nousee Eduskuntaan seuraavissa vaaleissa! PS puolue.

    • kissanhäntänousee

      Tätä tiinaa sanotaan "nuoreksi tytöksi". Hän antaa sitä kuvaa vaikka on 31-vuotias vanha nainen , joka leikkii vanhanaikaista pikku -lolitaa avoimin kaula-aukoin rasistisetiä kiihdyttämässä. Selkä paljaana oli jossain tiedotustilaisuudessa. Katsoin vauva-lehteä, siellä hän pitää itsestään keskustelua yllä; fiksu, sivistynyt nainen ja mainostaa blogejaan ja youtubejaan kehumalla niitä. (Fiksua; savupilvi, koulut kesken ilman ammattia, tulot blogeista ja pyytelemällä blogissaan rahaa. )

      • suvakit.haisee

        Ainakin paljon viisaampi ja kauniinpi kuin sinä suvakkiämmä eli maanpetturi. Taidat olla kateellinen vanha "koulukaveri" kuin noin morkkaat älykästä ja kaunista Tiinaa.


    • kollega

      Eihän 31-vuotias ole vanha nainen

      • IsänmaallinenIlkkaIistä

        KUULKAA NYT JO IHMEESSÄ!!
        Eikö tämä TIINAN mollaaminen saa riittää!?
        Tiina on nuori, kaunis ja valveutunut sekä älykäs
        SUOMALAINEN NAINEN!
        Mulle riittä se hyvin!!


    • MarkoDeWitsi

      Onko se tuo paskakielinen ässänzuhauttelija mukamiekkareissa!

    • ihanaTiinaWiik
      • TiinaEnsimmäinenSuuri

        Tai peräti Suomen "ensimmäinen" naispresidentti. Tovottavasti sitten, kun Tiinasta tulee pressa, ei kaivella noita Tiinuskan pikku kömmähdyksiä esille. Sattuuhan sitä fiksulle, kauniille ja älykkäällekkin nuorena hassutteluja ;-)......
        Vai oisko Tiinasta Suomen ensimmäiseksi Kuningattareksi?


    • Klemmaripurkki

      Ihan asiaa Tuonen Joutsen puhuu ,, Osu ja upposi ! todellisella SELKO KIELELLÄ.

      • TinskunNaapuri

        Joo, niin puhuu.
        Ihminen , joka puhuu järkeviä ja kuitenkin itse
        elää ja käyttäytyy, kuin...
        No, ei ainakaan , kuten
        hänen edustamansa ajatusmaailman ihanneihmiset.
        Hänen edustamansa ajatusmaailman kansa koostuu ja
        vain ainoastaan tuhansia vuosia maassa asuneista ja
        heidän jälkeläisistä.
        Tässä maassa on ahkeara ja työteliäs kansa,
        joka maksaa veronsa rehellisesti
        valtiolle, joka pitää kansalaisistaan huolta.
        Tämän maan kansalaiset eivät varasta,
        tee rikoksia tai elä sosiaalitoimen varassa.
        Tämän maan kansalaiset ovat rehellisiä, työtäpelkäämätttömiä,
        heikompia auttavia, empaattisia ja periksiantamattomia suomalaisia.
        Onko Tuonen Joutsen tällainen?
        Tunnetko hänet?
        Tiedätkö missä hän asuu?
        Tiedätkö miten hän elää?
        Minä tiedän!


      • Klemmaripurkki

        No en tiedä muuta kuin asuu Iissä Oulun lähettyvillä , enkä tunne häntä enkä tiedä miten hän elää , mutta ainaskin puhua osaa . onko tuomittu jostain pahasta rikoksesta ?


    • heilausjännää

      Taisi tulla kaapista pois. Esiintyi laitettuna ja kirjoitti suhteellisen fiksusti. Nyt höyryää piippunsa kanssa, heilailee ja ryyppäilee Tampereella Kiemungin (joka kuitenkin on politiikassa himppu pitemmällä) kanssa. Eli aikuiset naiset käyvät provosoimassa kännipäissään. Koko Tuonen Joutsenen kuva lätsähti kerralla, tyylikäs ja fiksu nainen lapsellisesti käyttäytyväksi provo-pimuksi.

      • ATKTietäjä

        Tai ehkä heitti nyt vasta rooliasun pois ja alta paljastui se todellinen Tiina. Esittäminen jotain muuta kuin mitä oikeasti on, käy pitemmän päälle hankalaksi. Kuten tiedämme, netissä voi naapurin Teukkakin kirjoitella vaikka Tonalt Trumppina. Tiinan videoissa käy ilmi että siellä on otettu vauhtia jostain...hmmm...mistähän...


      • Klemmaripurkki

        Kuka Kiemunki ? Junes Lokka on ehkä tunnetumpi ? Onkohan Junes Lokka taiteilianimi ? Ainaskin Britanniassa vaikutti sellanen , länsimainen filosofi John Locke brittiläinen kokemus ajattelun kannattaja kannatta googlata. osuja upposi näin aluksi kun luin siihen saakka kunnes tuli tenkka poo ja jätin lukematta kun meni niin helekkarin vaikeeks että ois pitänyt ottaa liikaa tietoo sieltä ja täältä. summa sum maarum. Sen mää ainaskin tiiän kun lukkee Turun Sanomia että suutari pysyköön politiikassa ja kyseisillä henkilöilä on siihen pätevät syyt !


      • Falafelmuhamel

        Tää Junes onkin venkula kaveri. Meuhkaa, jotta rajat kiinni ja Suomi suomalaisille,
        mutta kun kattooo äijän pärstää valosan aikaan niin eihän toi ihan perussuomalaiselta näytä. Oisko Junes Lokka päässyt Marokosta Suomeen ja nyt haluais laittaa rajat kiinni Tiinan kanssa, ettei enempää pukkais noita ulukomaalaisia Suomeen Juneksen etuja syömään...
        On se vaan piipunimeskelijä tämä Juneskin...


      • klemmaripurkki

        Joo mutta mutta sielä OULUssapa oll viell pimmeepi venkula lautamiehenä, tulkiavaile kuten Juneskin


      • OmaliSomali

        Aaa sina tarkoitta ihan mustamies, ku oli väkivaltasairasmieli.
        Joo, toi Lokari Juuso on ihan kiva poika, kun se ei ole sairasmieli.
        Terve ruumis ja terve meeli.
        Lisä Lokkaa ja hernerokkaa Suomen kansale.


    • funtzinvaan

      Ajoikohan juutalaisetkin siellä keski euroopassa ennen sotia semmosta politiikkaa joka lopulta teki niistä itsestänsä keskitysleirin keskuslämmitys brikettejä.
      Kas kun suomessa nykyään ainakin tuo vähäinen köyhä sosiaaliturvan varassa elävä väki ajaa nimenomaan äärioikeistolaisia valtaan,en tiedä sitte että minkä takia.

      • klemmaripurkki

        Nojuuri sen takia. kun Ssksassakin ol meno sillon 20 luvulla sitä mitä se oli ,, tää on niin helevetin vaikkee selittää kun en oo kynämiehiä.


      • Suomalaisugrisaippua

        Joo, Jutkujen vikahan se oli, että niistä tehtiin polttoainetta ja
        suomalaisugrilaisista meinattiin tehä kaikista saippuaa...
        Ei näillä saksalaisilla kansallissosialistisen työväenpuolueen (NSDAP),
        porukoilla ollut mitään tekemistä asian kanssa.
        Tää oli ihan oikeasti juutalaisten oma vika, että olivat juutalaisia.
        Kyllä Suomessakin nämä köyhät sitten poltetaan uunissa, kun homma karkaa käsistä.
        Mutta onneksi meillä on tämmösiä, ku Tiina Wiik ja Junes Lokka,
        joilla pitää pokka
        ja jotka
        pitää meidän suomalaisten puolta,
        ettei mutut rassaa meidän suolta,
        siis ei meillä huolta.
        Mistä löytyis uusi Aatu,
        kun toi Timokin leikkauspöydälle kaatu,
        ja Pekka Siitoinkin maatu.
        Vaan jos avaruudesta tuleekin Klaatu,
        silloin on vastaus kaikkeen saatu.
        Sitä saa mitä tilaa,
        suomalaiset ite elintilansa pilaa,
        sillä aikaa Tiina ja Junes ittensä eliittiin hilaa
        ja tavallinen kansa on kuusen nilaa!


      • höhh

        Täällä mitään puolimamuja piipunpössyttelijöitä kauan oliskaan jos joku uusi Aatu tulis.


    • turhaapuhettapaljon

      taisi "tytöltä" unohtua lukion kurssit, kun pääsi Ouluun ja "isänmaallista työtä tekemään" ja poliisien kanssa kahinomaan miehensä puolesta. Ympäri vuorokauden, minkä voimalla valvovat aamuun asti joka yö youtubetellen yksioikoista jurinaansa.

    • miesonkarski

      Hänen mielestään lapsilisät pitäisi maksaa isälle. Onkohan nykyisellä puolisolla lapsia entisistä suhteista, jotta on tullut mieleen sitäkin satasta havitella?

    • monetonyhteydet

      Wiik joutuu miellyttämään miehiä, kun saa heiltä elantonsa erilaisina lahjoituksina ja elektroniikkana jne, Vähemmän naisia taitaa tuolla noissa piireissä olla. Nyt on äärettömän tuohtunut kun joku on kirjoittanut heidän monoradionsa yhteyksistä vastarintaliikkeeseen.

    • JFRelanderRytiKekkonen

      Ja nämä reppanat sitten marssii Suomen itsenäisyyden puolesta Helsingissä, henkisenä tukena lahden takaa saapunutta entistä Suomen isäntäkansaa.
      Kiitos 1990-2016.

      • Klemmaripurkki

        Tulin just koneele enkä ole vielä aukassu iltapaskan sivuja , miten marssi meni. Myöhäis illasta ollaan sit, viisaampia miten marssit meni. . palataan astialle. katon musiikkitalon konserttia ( oli liput loppuun myyty, osa porukasta seisomapaikoila )


      • JLRuuneperi

        Myöhäisilta, loppuunmyyty.........
        Kyllä olisi Elias Lönnrot ja Mikal Agricola tyytyväisiä soomen keeleen
        nykyään ja vieläpä iltapaskan lukija.
        Suomalaisten sivistystaso senkun nousee.
        Kiitos Isänmaan,
        sä näitä toivoja
        harteillas kannat.


      • Klemmaripurkki

        No Laineen Jarihan se siinä loisti ! Todella varsinainen isänmaantoivo. ( saiko pilikun nussiat tekstistä selevän) ? vai pitäskö näin keski iässä lähtee suomea opiskelemaan ?


    • Reiska.OikeastiReino

      Oikiasti opetelkaa apukoululaiset yhdyssanat niin ette vaikuta apinoilta. Apinat tulee Afrikasta.

      • Klemmaripurkki

        No sen verran voin suakin neuvoo että apina kirjoitetaan pienellä kirjaimella, a , niinkuin apina. ja se on totta apinat tulee tosiaan sieltä ,, poppamiesten ihmemaasta.


      • ÄikänMaikka

        Lauseen alussa oleva sana kirjoitetaan isolla, vaikka se olisi vaikka apina tai ja-sana.


    • nestettämeneepäähän

      Tyttö kävi Helsingin herroja tapaamassa ja ravintolassa juhlimassa. Nyt kiusaa patriarkaatti-kaveriaan julkaisemalla kännivideoita tästä. Kyllä on sivistynyt nuori neiti.

      • kertokaas.ny.jo

        Siis mitä videoita julkaissut jennistä?


    • IsänmaaAhIsänmaa

      On se hyvä, että Tiinuskalla on aito, rehti ja oikea suomalainen mies tukena:
      http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/maan-tunnetuimpiin-kuuluva-maahanmuuton-vastustaja-tuomittiin-huumerikoksesta/746824/

      • jfshftyg

        Onko Tiina mustalainen?????


      • mannekiinimanne
        jfshftyg kirjoitti:

        Onko Tiina mustalainen?????

        on se


    • Langolieeeri

      Kiinnostaisi tietää enemmän tästä henkilöstä.
      Onko rikosrekisteriä? Voin maksaa tiedoista

      • ÄHLÄMII

        maksatko luuonossa ?


      • PankkiiriPate

        Luuonossa????
        Siis, mitä tarkoitat?
        Luu ojossa, Luu onkalossa????
        Luu on ossa?????
        Luottokortilla?
        Paypalilla?
        Rahalla?


      • HOJOHOI

        Mä veikkaisin jotta ÄHLÄMII , tarkoitti jotta luonossa. On näköjään vielä hoono soomi hallinnassa ;) tai voi hyvinkin tarkoittaa " luu onkalossa " ? tähän ois ehkä joltakin suvakilta hyvä saada vamaan tyhjentävä vastaus


    • Naurattaisjoseisäälittäi

      En tiedä sitte pitäiskö sitä porukkaa itkeä vai nauraa,,,siis nuita mamukriittisiä tubettajia meinaan..
      Onhan se toki tämän ajan viihdettä ja toivottavasti semmoseksi myös jää niilläkin jotka niiden kännisiä sekoiluja todesta ottaa.

      • TeemuSählänne

        Mutta, kun näitä reppanoita on sitten jotka ottaa kaiken tosissaan.
        On klemmaripurkkia ja pimpkurkkia.


      • ugalabugalak
        TeemuSählänne kirjoitti:

        Mutta, kun näitä reppanoita on sitten jotka ottaa kaiken tosissaan.
        On klemmaripurkkia ja pimpkurkkia.

        Toden totta. Monenlaista poppamiestä se leipä elättää.


    • XxZzCc

      Missä päin Iitä Tiina asusteli?

      • Someronharju22A8

        No ihan tossa lähellä Shelliä...........
        En ala eritteleen.


    • kleptotiina

      Vanha kleptomaani. Rikosrekisteri on kilometrin pituinen.

    • Aslak88

      Olin laivalla pari vuotta sitten ja törmäsin siellä tähän rouvaan ja käytiin aika yhteiskunnallista keskustelua jota jatkettiin hytissä enemmän vaakatasossa.. oli vissiin sinkku silloin,tai en kyllä kysynyt.

    • herätkää.suomalaiset

      https://pt-media.org

      Jokainen henkilö joka on estämässä tämän ylläolevan linkin tapahtumat Suomessa saa ainakin minun kannatukseni olipa se sitten vaikka puolisuomalainen tai joskus nuoruudessaan pikku mokiin syyllistynyt henkilö. Pahimpia oman pesänsä eli isänmaansa likaajia ovat ne jotka nuoleskelevat ja hyysäävät näitä muslimimatuja ja edistävät siten vaarallisen islamisaation etenemisen Suomessa.

      Jos tuon linkin jutut eivät herätä kansaa samanlaisen kehityksen estämiseen täällä Suomessa niin silloin Suomen kansa ansaitseekin tuhoutua jos on kerran niin tyhmä että ei näe miten vaarallinen uskonto ja yhteiskuntajärjestelmä islam on kun sille antaa ottaa mahdollisuuden yhteiskunta haltuun. Ruotsi on menetetty maa. Se ei tule koskaan enää entiselleen sellaiseksi rauhalliseksi yhteiskunnaksi mitä se vielä oli joskus 70-luvulla. Islamin aiheuttamat rauhattomuudet tulevat vain lisääntymään Ruotsissa ja se ajautuu ennenpitkää sekasortoon. Tukholman terrori-isku ja mattulähiöiden mellakat ovat vain esimakua mitä tuleman pitää.

      • IdioottiIiläinen

        No, tämähän oikeuttaakin kaikkeen, tämä tällainen tositieto.
        Russofobia, homofobia jne....
        Tiina-täti se meidät muslimeilta pelastaa.
        Onneksi Iissä ei ole enempää Tiinoja eikä muslimeita.
        Mutta, jos maahanmuutto onkin naamioitu vaikkapa marokkolaissyntyisten
        perussuomalaisten ja aitosuomalaistenyhteislistalaisten invaasioon Oulun kaupunkiin...
        Ei voi tietää.
        Onko pahempaa ulkolainen varasteleva väkivaltainen epäilyttävä muukalainen?
        On.
        Suomalainen varasteleva väkivaltainen tuttu!
        Niitä emme osaa varoa. Susia lampaiden vaatteissa.
        Näitä ulkomaaneläviä me osaamme pelätä.
        Junesta ja Tiina ei.


    • Juu3

      Onneksi muutti pois Iistä on sitte oululaisten harmina onneksi olokaan vaan

    • Iiääsläänen

      Vai suvakkihuoria ja pakolaìsia 😎kyllä tää neiti osaa ja keskusteleeki varmaan ennemmin vaaterissa ku älyn ei tarvi kiivetä korkeelle sen vähäsenkään mitä tiinanki päässä vielä liikkuu.pakolaiset on ok ku on töissä ja elättää itte ittensä ja antakaa naisillenne rakkautta ja kunnon kyytejä ni eivät haikaile mamujen perään

    • nauraja--

      varsinainen pellepariskunta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe