Löytyykö Lapista miehiä riukuille!

rakastuahaluaa

Olemme kiinnostuneet lapin elämästä ja haluaisimme lisääntyä lapin miehen kanssa sinne ja kotiutua rakkauteen

37

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainalöytyy

      Löytyy niitä. Otsamolta hyviä miehiä kuin persereikiä.

      • miehekkäitävissiin

        piereviä vanhoja ukkeleita jotka haisevat ja tupakoivat ja pierevät broms bruums rprufftt tufftt psiuuht tuhnaavat ja paukuttelevat perseestä mätäneviä pierun rupsakoita jarrutusraidat melkoiset kuin luumutäyte briuumpuff


    • kdsjllkdj

      Aivan varmasti löytyy! Mut löytyykö töitä riukuille tai muuten mielekästä tekemistä, on toinen juttu.

    • asiaonpihvi

      Miehet on paskakasoja ja työpaikkoja voit katella mol-sivulta. Muun mielekkyyden järjestät itse.

      • eipätässämuuta

        missä nämä paskakasat on? ulkohuussiin takana. työpaikat hakusessa, mielekkyys taitaa löytyä jostain mistä lie.....


    • ÖulaMulkkujärvi

      Tule vain tänne. Mie tartten naisen. Poroja on. Jos ei omia aina niin toiste. Vuolemma käristyksen. Alamma yhteen.Panemma vain. On yöttömät yötki.

      • haehuoraitellesi

        en syö poronlihaa kun jää suuhun väkevä paskahaju, ja muutenkaan en viihdy likaisissa tautisissa paikoissa jossa voi saada jalkasilsan ja muut hiivatulehdukset kun olette huonoja siivoamaan jälkenne! HYI! Yleensäkään en pidä rivosuisista ja juopoista hyi olkoon. EI KIITOS???????????????????


      • 1234509876

        On niit ihan kunnon miehiäkin lapissa.


      • ootkoyksinsänyt

        kuka heidät on niin hyvin kasvattanut että ottaa huomioon toisen ihmisen ja tarpeet


    • paskaeipuhueikäpussaa

      älkää etelän naiset erehtykö ottamaan peräkammarin äijää Lapista, taattu pettymys, alkuihastuksen jälkeen huomaat eläväsi mennyttä vuosisataa

    • ekselinen

      Kyllä ainakin Saariselän taksimiehistä löytyy hyviä miehiä. Siellä on semmoisia miehiä, jotka osaavat sormileikit.

      • erserkki-erkki

        Joo Saariselän taksimiehet on kovia kopeloitteen.


      • Taxihomot

        Niin, toisiaan.


    • lihavakutynnyri

      ja sitteku saavat vaimoksi jonku akan retaleen vangitsevat hellan ja lihottavat muodottomaksi minun eukko se on ollu minulle uskollinen ja laittaa ruokaa ja on kotona viihtyvä akka ei juoksentele kylällä ja kapakoissa. Rasvanaama nyökyttelee kiitollisena kun äijän köriläs kehuu sitä siiderivalasta.

    • qetu

      Lupaisin huolehtia sinusta hyvin.
      Halata,
      koskettaa,
      suukottaa,
      järjestää yhteistä aikaa,
      yllättää,
      huumorilla maustaa,
      ihailla,
      silmiisi upota,
      tukea ja kannustaa,
      sopivasti vapaana liihottaa,
      loppuun asti leikkimielisinä:)

      • aslakkarunoilee

        ja lappalaisukkoko tuon muka kirjoittanut????????????????????????????????


      • mikähänoot

        eikö ämmä pysty ite huolehtimaan itsestään ja koskettamaan yms typerää lässytystä mitä yhteistä aikaa??? mitä ihailemista siinä on kun vielä pyöräyttää muutaman lapsen niin on lihava otus kaikkea sitä lupaillaan ja sitte jätetään yksin saatanan kelju


    • ihme.olisi

      qetu kirjoittaa kauniisti. Ei ole Lapin mies mikäli myös pitää lupauksensa :)
      Lapin miehistä tuollainen on lässytystä, koska he eivät ole oppineet arvostamaan naista, varsinkaan puolisoaan.

    • qetu

      Kiitos vaan. joka ei tee turhaa numeroa miehekkyydestä ja miehisyydestä, eikä korosta olevansa lappilainen mies. Ei esim. sano "minä en tuota tee koska olen mies". Miehekäs Suomalainen Lapin mies on herrasmies joka huomioi seuransa aina ensin (=naisensa ja vieraat kotona) ja osaa olla tuki ja turva naiselle ja hyvä isäntä vieraille. Mies on kohtelias, mutta näyttää olevansa laumansa (=perhe) johdossa. Silti kunnioittaa naista AINA. Pukeutuu siististi ja pitää itsestään hyvää huolta. Tärkeää: Pitää huolta kunnostaan ja terveydestään urheilemalla ja syömällä hyvin. Menee myös lääkäriin tarvittaessa reippaasti eikä naisen pakotuksesta. Ei lusmuile öitään pubin pöydässä roikkuen. Miehekäs mies on aktiivinen ja ryhdikäs. Miehekäs mies ostaa vaatteensa itse eikä tarvitse äitinsä apua taloudenpidossa. Miehen itsetunto on myös kunnossa. Terkkuja rollon lapinmieheltä

    • Paninkohan-tiineeksi

      Lappia kierrellessäni totesin monet, monet kerrat kuinka puutteessa naiset siellä olivat. Kapakkaillan jälkeeen ei tarvinnut yksin mennä nukkumaan jos ei halunnut. Sormus sormessa ne nämä poromiesten vaimot naivat aamuun saakka minun kanssani. Joskus ihmettelin kun tunkivat oikein seuraan ja tarjosivat aika suorasukaisesti itseään. Sai vetää paljaalla ja monesta asennosta, ehkäsy ei ollut ongelma. Monet olivat aika hyviä sängyssä ja osasivat kyllä temput miten miestä miellytetään. Ihmettelin heille miten he uskaltavat olla kotoa pois yötä ja etteikö mies kysele perään. Poikkeuksetta vastaus oli että oma mies on poromettillä jossain kairassa ja tulee viikon päästä. Oli se ihanaa aikaa.

    • riukullevaan

      Meneppäs sinne riukulle riukapaskalle siitä.

      • Paninkohan-tiineeksi

        riukulle riukapaskalle.......? Riuelle riukupaskalle!!!!


      • riitttä

        miehiä on jono istumassa riuúlla mettässä


    • monttuuputuaa

      Juu riukulla me paskotaan aina.

    • Pettynyt.nainen

      Eipä löytynyt Lapista miestä.

    • kyykyssämurjasu

      Kyllä löytyy kun vaan joku sen riukun laittaa, muuten paskomme kyykyssä vaan.

    • Leudde

      Aurinko nousee idästä,synnyinmaani suenjelin helmasta.sen säteet tuovat terveisiä rakkautta liitopaikoilta,niiltä,joilla kohtasin Armaani,niiltä,joilla vaijerin vieroporon omaani!

      • krp3ioyu

        Armani Alizatti olekko homo


      • Abudabibiu

        En ole oookko ite?


      • arhmani

        olekkos Alisatti ite?


    • Abudabibiu

      Arhmani sie oot kamelin lannan luoja🐫🐪🍪🍪🍪🍪

      • vapahussvirsi

        Voi kiitos miekö olen kaiken luoja, kunnia on kyllä aivan liika suuri! Jos mie oisinki luonut kaiken nin ihan huomaamatta. Pesen kätöset seuraumuksista, eivät juuttaat tottele luojaans.


      • Abudabibiu

        Mie Luulen jotta juuriharjalla suat kätes pestä.


    • Lapissa käydessäni paskansin hotellin vessan lattialle tahallani. Tarkoitus oli järkyttää.

    • riuku.a

      Kakkaihminen osallistui keskusteluun.

    • Lapin.kulkia

      Kaikella on aikansa.jopa ruumiilla.

      • Lapin.kulkia

        Korjaan,riukulla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe