Kankaanpää on paratiisi

Suomenainooparatiisi

Kaikki ihmiset ovat yli-ystävällisiä ja kaikki puhuvat pelkästään vain hyvää toisistaan.parempaa paikkaa asua ei suomessa ole eikä tule.

61

2089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehheeheh

      Tosi hyvä sarkastinen aloitus. Olen samaa mieltä (tämä oli siis sarkasmia).

    • höhööhohohoi

      Kankoonpiäläiset on myös, sukurutsareita.

      • et..oo

        ajatellu hommata ittelles elämää?


      • Anonyymi

        Absolutely.


    • höhöhööhihihoo

      Mul o jo ja se o totuuden kertominen kankoonpiäläisist.

      • vähän

        eittämättä käy sääliks rassukkaa..


    • hehihiihohoo

      Miks? Lisäks te haisoitte pahal.

      • trolli-

        Itte aiheutat nopeasti pahenevia sisäilmaongelmia, ulkoilman pilaamisesta puhumattakaan..


      • Anonyymi
        trolli- kirjoitti:

        Itte aiheutat nopeasti pahenevia sisäilmaongelmia, ulkoilman pilaamisesta puhumattakaan..

        Kaipa sitä kävellä voi.Mutta missä ovat naiset jotka ovat abortin raadollisuuteen joutuneet mukautumaan?


    • pete23

      Kankaanpää on paratiisi suomrnoloissa.Sanokaas yksikin kaupunki jossa 14 vuotiaat tytöt voi kävellä 4 aikaan aamulla ilman että joutuu jonkun huumejengin ryöstämäks tai mamujen raiskaamaks.Kankaanpäässä kaikki tuntevat toisensa ja jos siellä jotakin tapahtuu niin se tiedetään koko kylässä muutamassa minuutissa.Turvallinen uskomattoman kaunis ja ennenkaikkea halpa paikka asua ja käydä ulkonasyömässä.
      Lisäksi siellä asuu maailmankauneimmat naiset.Kankaanpääläiset ovatkyllä hieman varautuneita vieraita kohtaan mutta ko oppii tunteen niin todella haukaa ja miellyttävää porukkaa.Kankaanpäässä osataan järjestää aivan uskomattoman hyviä bileitä,lyhesti kyllä kankaanpää on paratiisi vaikka te ette sitä tajuakkaan jokaisessa kylässä ko pitää olla muutama mätä muna pilaamassa kylän maine.

      • mä.en.oo.täältä

        Vai viä turvalline. Ekkös pököpää muista sen nuaren naisen kohtaloo, sen Helenan? Murhaaja kulukee viä vapaana. Voi olla vaikka sun isäs tai setäs tahi velijes tai vaikka sää itte. Kattokaa Kankaanpääs aina taaksenne ko siälä lyärään aina takaapäin ko ne pelekää katsekontaktia ko ne on kymmene sukupoloven aikana tulleen sukurutsan tulosta.


      • Ruuubeee
        mä.en.oo.täältä kirjoitti:

        Vai viä turvalline. Ekkös pököpää muista sen nuaren naisen kohtaloo, sen Helenan? Murhaaja kulukee viä vapaana. Voi olla vaikka sun isäs tai setäs tahi velijes tai vaikka sää itte. Kattokaa Kankaanpääs aina taaksenne ko siälä lyärään aina takaapäin ko ne pelekää katsekontaktia ko ne on kymmene sukupoloven aikana tulleen sukurutsan tulosta.

        Jos jämiäluomaa tarkoitat niin ei se nyt ihan eilen tapahtunut, olikohan 44 vuotta sitten


      • viesilleviinipullo

        Helena Jämiäluoman surmaajalla on yksi
        avioton lapsi. Sen äiti oli töissä autogrillissä, joka oli ennen nykyisen K-kaupan paikalla. Se yksinkertainen nainen asui jonkun aikaa Niinisalossa.
        Kankaanpäässä asui Myllymäessä vuokralla. Jos Helenan surmaajan puolesta
        tarvitsi jotain valehdella, tämä kyllä valehteli. Tiesi, mitä se mies oli tehnyt Helenalle ja silti luuhasi sen kanssa. Se nainen asui jonkin aikaa myös Jämijärvellä ja voi olla, että asuu vieläkin.


      • Nalleppp
        mä.en.oo.täältä kirjoitti:

        Vai viä turvalline. Ekkös pököpää muista sen nuaren naisen kohtaloo, sen Helenan? Murhaaja kulukee viä vapaana. Voi olla vaikka sun isäs tai setäs tahi velijes tai vaikka sää itte. Kattokaa Kankaanpääs aina taaksenne ko siälä lyärään aina takaapäin ko ne pelekää katsekontaktia ko ne on kymmene sukupoloven aikana tulleen sukurutsan tulosta.

        No voi jumalauta siittä on reippaasti yli 20 vuotta aikaa 🙄🙄🙄🙄


      • Jsjdfjdksl
        Nalleppp kirjoitti:

        No voi jumalauta siittä on reippaasti yli 20 vuotta aikaa 🙄🙄🙄🙄

        Eiku oho väärä murha 😂


      • kerroppastähän

        No voi jumalauta! Väärä murha.

        Kuka sun piti siis alunalkaen tappaa?


    • onnekasolo

      Tosiaan Kankaanpää on hyvä paikka asua. Täällä pidetään hyvä huoli mm. naapureiden tekemisistä. Et voi käydä edes postilaatikolla etteikö silmäparit seuraisi käyntiäsi. Aivan turvallinen tunne tulee kun tiedät ettei sinun tarvitse olla yksin kun haet postiasi. Muuten muistathan tervehtiä ja hymyillä kaikkia vastaantulevia, sehän on tällä paratiisipaikkakunnalla asumisen edellytys.

      • Anonyymi

        Joo, ja jos päätät olla erossa kaveristasi ja jätät sormuksesi pöydälle. Niin varmasti seuraavana päivänä koko helvatin seurakunta tietää, että eronneet.ne on.


    • myökankoohnpiäläset

      Totkai myö tervehitää ollaaha myö kaik sukkuu toisimmel.

      • Anonyymi

        Vaan kun emme ole. Itse olen pohjalais - hämäläis- satakuntalainen.- savola inen. Ja lisäksi poikani isoisän puolelta Karjalainen. Näillä mennään. Jokunen kullinluikaus. On tullut sekä ruotsista että keski-euroopasta. Enoani luultiin Australiassa aina keski- eurooppalaiseksi. Tätiäni luultiin piileksiväksi kuningattareksi. Nauroin. Elisabethän on englantilainen. Sitten tajusin, että sukujuuriltaan hän oli 85 % saksalainen Sukuni alkutaival oli Bremenistä, noin 100 km Hannoverista. Aateliset naivat aatelisia, niinpä sukumme menee jokaiseen Euroopan kuningashuoneeseen..


    • pete23

      Olen itse asunut lyhyen muta sitääkin värittömämmämn elämäni aikana hesas jyväskyläs lahdes ja nyt tällä tampereellaNäiden kirjoitusten perusteella uskoisin että kankaanpääläiset viihtyisivät helsingissä kaupunki jossa kukaan ei kiinnitä muihin mitään huomioo siellä voit olla ihan yksin keskellä väkijoukkoa olet täysin näkymätön voit tehdä mitä ikinä haluat eikä kukaan edes huomaa sitä,kerrassaan viihtyisä paikka.
      Nämä pikku kaupungit ovat sitten hieman ongelmallisempia rauhaa ja yksityisyyttä hakeville tampereella esin yksi sadasta tulee juttelemaan sinulle tuttavallisesti mikä on kieltämättä hieman ärsyttävää.Tosin parannusta on näkyvissä yhä vähemmän jaksetaan välittää muiden asioista apua ei enää tarjota ja jos joku mamuraiskaa talon pihalla jotain pikku tyttöö niin kyllä siittä kuvia otetaan ja mennään ehkä mukaankin mutta takuulla kukaan ei soita poliisia tai mene apuun.Eli paratiisissa asutaan käyks katteeks.
      Eli lopettakaa ruikutus te asutte paratiisissa kauniiden naisten ympäröimänä turvallisessa ympäristössä jos hinta siittä on että naapurit tietävät asiasi paremmin ko sinä niin hinta on todella pieni.

      • Anonyymi

        Tämä on kolkkoa seutua. Siellä Satakunnan Kansa j.n.e Piru kai minutkin tänne heitti. Muuta en ymmärrä. Täällä on paljon pahaa toisille haluavia ihmisiä.


      • Anonyymi

        Kitin kontit


    • Porilaineämmä

      Mitäs kaikkea hyvää nytte kuuluu sinne kankaanpään onnelaan ???
      Onks siel kaikki ihmiset liiankin mukavii ???

      • Anonyymi

        Vitut.


    • illanvietto

      Jo vain hyvää kuuluu Kankaanpäähän. Piiri pieni pyörii ja lapset siinä hyörii, nimittäin myöhään pikkutenavat hilluvat ulkona jopa liki puolenyön ja aikuiset voivat rauhassa nauttia illanvietosta kun lapsoset poissa silmistä. Voi tätä ihanuutta; lapset hyörii ikkunasi alla yömyöhään, koirat haukkuu ja ikkunaverhot heiluu...

      • Anonyymi

        Ei muuta mutta tämä präm präm put put joka Jumalan lau
        antai noin klo 23- 01.00. Eikö olisi vanhempien aiheellista luetuttaa läksyjä tai väännellä muttereita myyntiin. Mutta kun ei osata muuta kuin rymistelyä. Ex mieheni pojat olivat jo pienestä taitavia korjaamaan esimerkiksi mopoja , jotka sitten myivät eteenpäin voitolla. Mutta nämä nyhveröt eivät kehtaa edes.numeänsä ilmaista.A.I


    • mmukavaa

      Onkohan vielä voinnissa selaanen noin 50v nainen.ilmotteli senssipalstalla nainti kaveria.kertoi
      pitävänsä seksistä ja että monen on jo testannut .itse kävin pari kertaa ja naitiin autossa.kankaanpäässä asustelee.hiukka kaljaan menevä.

      • Anonyymi

        Huvittavaa. Aika alas täytyy naisen vaipua ,


    • kakhoopiälääne

      Miu sisko.

    • mmukavaaa

      Sano terkkuja siskolles.siskos ei oikein tykänny isosta peniksestä ja ei si oo enää tavattu.harmi.

    • vaikkaaut

      Kankaanpään varatut naiset antaa hyvän kyydin.

    • Kändii

      Ei vaan kpään varatut miehet antaa loistokyydit ;) arkena ja viikonloppuna.

    • onnenparatiisitar

      Paratiisi kankaanpäässä kaikki joivat juhannuksena vain jaffaa ja naapuritkin halailivat toisiaan kun oli niin mukavaa.

    • onononon

      Kyllä. Pennuille jaffaa.

      • Anonyymi

        Aatamin aikainen sanonta. Jannuille periaatteesta. Oletko Pedofiili?


    • viesilleviinaa

      Käy kysymässä Helena Jämiäluoman surmaaja grillimyyjältä. Siltä yksinkertaiselta.
      Oli töissä siinä autogrillillä, joka oli siinä hautausmaata vastapäätä. Asuu nykyään Jämijärvellä. On kaikki nämä vuodet tiennyt, kuka otti Helenan hengiltä.

      • Puskis

        Spekulaatiota. Mutta mikäli asia on noin niin miksi et ilmoita poliisille vihjettäsi vaikka nimettömänä? Ja mistä tiedät että juuri hän tietää tekijän? Jos tietosi perustuu vaan mutu-tuntumaan niin sitten kannattaa olla hiljaa, eikä vaan keksiä tarinoita näin vakavasta asiasta


      • kertokootitse

        Osaa poliisikin näitä sivuja lukea.

        Ja nyt odotellaan...
        Että menee nainen itse kertomaan poliisille, mitä on aiemmin valehdellut.

        Tiedän, koska on itse kertonut asiasta.
        Ja koska tekijä ja sen veli luuhasivat tämän naisen kanssa ja laittoivat kyselemään asioita, jotka kysymykset
        paljastivat tekijän.

        Lähti Justeerista Helenan perään.
        Oli kyykistyneenä yhden rivitalon kulmalla, kiersi vielä sen talon ja lähti kävelemään Helenan perässä.
        Helena oli houkuteltu käymään Justeerissa, vaikka siinä asunnossa ei ollut ketään.


      • Anonyymi

        Eiköhän sitten olisi aika kertoa Tietonsa? Meinaan viimeinen sellainen, poliisit it vievät vähemmästäki


    • Nuorimies--

      Kertokaas paikalliset että kannattaako sinne muuttaa? Sain työtarjouksen kankaanpäästä ja nyt mietin että kasaanko kamat ja muutan sinne, koko pitäjässä en ole ennen käynyt.

      • Anonyymi

        Jos haluat elää elämääsi rauhassa älä ikinä tule tähän ilkeiden ihmisten koostumaan.


      • Anonyymi

        Ei. Olen täällä asunut 11 vuotta. On toki hyviä.puolia paikkakunnassa. Mutta taidanpa tästä hakea omaa rauhaani muualla.


    • keskustan.Reiska

      Kannattaa toggiisa. täällähän on kiva meiningi ja saa olla omassaan rauhassa ilman että muut seuraa elämääsi.

    • Nuorimies--

      Onko siellä minkälaiset palvelut? Kauppoja, ravintoloita, baareja?

      • Anonyymi

        Huonosti.


      • Anonyymi

        Ei ainakaan erityisen korkeatasoisia, mutta Porihan on lähellä.


    • Reiska_

      Lidl, S-market, Halpa-halli, Citymarket ja Tokmanni

    • Piijukin.soitti

      "Mennään Pölläselle, siellä on nauhuri.
      Sano tähän Mankkaan oota, mä kirjotan sen sulle. Sano tää: Arvaas kuka tää on? Ulla.
      Tuu meille kylään tänne Justeeriin. Mä pääsen yhdeltä. Tuu silloin."

      Jarno Puli ja Hannu Stakettyg

      • hricköhdjocsi

        sano tähän mankkaan


    • kankoopiäläinen

      Tulkaa tän vaa myö ollaan kaik sukkuu toisimmel.

      • Anonyymi

        Tuntuvat poistavan aivan asiallisetkin kannanotot.


    • Anonyymi

      Oliko kyse sarkasmista. Kun tulin aikoinaan paikkakunnalle.Kysyin rautatieasemalla nuorelta rouvalta.. Millainen paikka on Kankaanpää ? Vastasi. Sisäänlämpiävä.

      • Anonyymi

        "Oliko kyse sarkasmista. Kun tulin aikoinaan paikkakunnalle.Kysyin rautatieasemalla nuorelta rouvalta.. Millainen paikka on Kankaanpää ? Vastasi. Sisäänlämpiävä."

        Neljässäkymmenessä vuodessa on moni asia muuttunut, mutta edelleen Kankaanpää on sisäänlämpiävä, jossa sisäsiittoisuus tietysti on lisääntynyt.


    • Anonyymi

      Sukurutsauksestako on kysymys. Meinaan. Tiedän ruovetisiä jotka ovat saaneet Virtailla turpiinsa, vain kun olivat ruovetisiä. Toisekseen. Itse olen yrittänyt aina havaita jonkun erityispiirteen oppilaissa, joita opetan
      Jokaisessa meissä on hyvin muotia, mutta ei mitään tappamiseen edellyttävää.

    • Anonyymi

      Edellä mainittu on sukuani häpäisevä. Koska totuus ei tullut vieläkää hänen kauttaani.

    • Anonyymi

      Hyi helvetti. Pietison pieni. Henkilökohtaisesti sanoisin, yäk.

    • Anonyymi

      Onneksi emme ole todellakaan sukua.

    • Anonyymi

      YÖK.

    • Anonyymi

      YH, onko oksennuksen siivoojaa huonolla kankaanpaen murteella.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe