euroadult.chat?

Treffaaja69

Kokemuksia tuosta mestasta kaivattais. Itse ollut siellä hetken ja vähäsen epäilyttää rahastuksen maulta kun hinnoittelu mun mielestä ihan törkeetä. Liittyminen luonnollisesti ilmaista mutta sillähän ei tee mitään. Viestejä kylläkin tullut vähän liikaakin mutta se paljonko maksaa vastata niihin on pöyristyttävää. Sivustolla pitää siis ostaa ns coinseja ja yksi viesti maksaa 40 coinsia. Minimi osto on 300 coinsia joka maksaa noin 20 euroa eli sillä lähetät 7 viestiä. Merkkien määrä rajattu kaiken lisäksi 400 merkkiin eli paljonkaan et voi yhteen viestiin kirjoittaa kun pitää jo ostaa toinen viesti. Vastaukset naisilta tulevat kyllä heti mut joku tossa hommassa haisee ja pahasti. 50 eurolla saa 900 coinsia ja sillä lähettää 21 viestiä ja naiset vastailevat parilla sanalla saman tien takasin. Eli jos haluat johonki pitää yhteyttä päivittäin menee helposti 50 euroa joka päivä noihin viesteihin jos hitaasti ja säästellen vastailee, saatika et vastaisit useammalle ehdokkaalle ei riittäis ees 100 euroa päivässä. Ihmetyttää se onko nuo kaikki naiset tuolla feikkiä vaiko niin rikkaita että heiltä nämä coinsit eivät tunnu loppuvan vai pistävätkä oikeasti useita satoja euroja joka viikko tollaseen kiinni. Joku noista naisista vaan mainitsi että hän myös itse ne joutuu ostamaan mut vähän epäilen tuota. Onko jollakin parempaa tietoa asiasta?

26

3662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micke71

      HotBunny=Mustikka. Vertailkaapa profiilien kuvia. Hah-hah! Oon näköjään hassannut rahojani huijaukseen 😥. Kävi kyllä itellänikin mielessä aikaisemmin, että jotain mätää tässä chattailussa on.

      • uhrilammas

        Se mikä mussa kiinnittää huomiota myös on se, että miten nuorilla naisilla olisi varaa maksaa chättäilyistä useita satoja euroja viikossa jos tuo maksu olisi kaikille sama??? Eniten epäilyttää että tytöt sivustojen palkkalistoilla lirkutellakseen miesten kanssa ja vieden heidän rahansa ainoastaan. Tytöt eivät juurikaan itsestään mitään kerro ja kukaan ei halua yhteystietoja vaihtaa saatika jutella missään ilmaisessa mestassa. Noita chättejä näyttää olevan useampiakin joissa sama meininki. Kaiken lisäksi merkkien määrä per viesti rajattu 400 merkkiin eli et kovinkaan pitkää viestiä pysty kirjoitamaan ja eiköhän tuokin siksi, että saadaan myytyä useampia viestejä kovaan hintaan. Tytöt vastaavat parilla sanalla lyhyitä kommentteja, jotta mies joutuu koko ajan näpytteleen viestejä lisää ja rahat hupenevat saamatta takaisin yhtikäs mitään :)


      • Anonyymi
        uhrilammas kirjoitti:

        Se mikä mussa kiinnittää huomiota myös on se, että miten nuorilla naisilla olisi varaa maksaa chättäilyistä useita satoja euroja viikossa jos tuo maksu olisi kaikille sama??? Eniten epäilyttää että tytöt sivustojen palkkalistoilla lirkutellakseen miesten kanssa ja vieden heidän rahansa ainoastaan. Tytöt eivät juurikaan itsestään mitään kerro ja kukaan ei halua yhteystietoja vaihtaa saatika jutella missään ilmaisessa mestassa. Noita chättejä näyttää olevan useampiakin joissa sama meininki. Kaiken lisäksi merkkien määrä per viesti rajattu 400 merkkiin eli et kovinkaan pitkää viestiä pysty kirjoitamaan ja eiköhän tuokin siksi, että saadaan myytyä useampia viestejä kovaan hintaan. Tytöt vastaavat parilla sanalla lyhyitä kommentteja, jotta mies joutuu koko ajan näpytteleen viestejä lisää ja rahat hupenevat saamatta takaisin yhtikäs mitään :)

        Juuri näin.
        esim sinkkuseuraa, jos yrität vaihtaa yhteystietoja tavalliseen (puh. tekstiv. net)
        vastataan, että miksi kiire ja painostat.
        No nyt kun uhkasin huijauksen tutkinnalla, sivuston pitäjä kirjoitti.
        Sivusto on sosiaalinen viihdesivusto. Tarkoitettu tuomaan mielihyvää ja ajanvietettä aikuisille. Profiilit ovat kuvitteellisia ja fyysinen kanssakäyminen tällaisten profiilien kanssa ei ole mahdollista.
        Tämä heidän info on sivustojen viimeisenä!


    • MyösLinssiinPisattu

      Siis ihan täyttä fuulaa koko juttu, kävin kokeileen itsekin, tässä ote keskustelusta:

      Feikkinainen:
      Moikka Tero. Milloin me tutustutaan?
      Jun 12, 2016 19:39

      Minä:
      Laitat vaan viestiä tuonne [email protected] -sähköpostiin, niin eiköhän se tutustuminen sitä kautta järjesty... :-) Tällä palstalla kaikki feikki-profiilit tunnistaa mm. siitä, että jos ehdottaa jotain muuta keskustelupaikkaa, niin se ei jostain käsittämättömästä syystä käy, kuten esim. että meili-osoite olisi blokattu :-)
      Jun 17, 2016 21:16

      Feikkinainen:
      Ahaa...vai että tämmöinen juttu, ei oo kyllä mulle ennen tullut vastaan moista
      Jun 17, 2016 21:17

      Minä:
      ;-) Täytyy kyllä ihailla sun jaksamista, ihan suoraan sanottuna tää on varmuudella suurin kusetuspalsta koko Suomessa, tääl on varmaan duunissa tusina jotain halpoja virolaisia, jotka jaksaa lässyttää niin kauan kuin joku vaan vastaa niille takaisin. Mutta jos oot tosissas, niin laita sähköpostia tulemaan. Siitä sen sit näkee, että ootko feikki vai et.
      Jun 17, 2016 23:09

      Feikkinainen:
      No suksi kuule kuuseen, taidat itte olla joku luuseri joka ei mitään saa...miksi sä täällä etsit seuraa jos et kerran tykkää sivusta? Kukaan ei pakota. Mut epätoivo tekee tietenkin vähän kummia juttuja luuserin päälle, ymmärrän.
      Jun 17, 2016 23:10

      Minä:
      En mä nyt varmaan kuuseen rupee suksimaan, mutta varmastikin jonnekin muualle somen/median syövereihin varoittamaan, ettei kukaan muu haksahda samaan, mihin nyt itse satuin haksahtamaan. Sitten loppuu tämä tämä tämmöinen bisnes, kun ei kukaan tänne enää tule. Siis ainakaan kukaan maksava asiakas.
      Jun 17, 2016 23:13

      Feikkinainen:
      Ilmottele toki jos joku muija lähtee noiden kaunopuheides jälkeen sun mukaan :D oikee herrasmies
      Jun 17, 2016 23:15

      Minä:
      Ehkä jostain muilta kontaktipalstoilta on lähtenytkin, mutta kun tältä sivustolta ei mitään aitoja tyyppejä minkään profiilin takaa löydy. Et niinku siinä se ongelma.... Ja hajoo siihen!
      Jun 17, 2016 23:17

      Feikkinainen:
      Hajoilen sulle kyllä :)
      Jun 17, 2016 23:18

      • Huuhaatavain

        Tuo hommahan lähtee liikkeelle näiltä muilta deittisivustoilta kuten vaikka Naughtybook ja Flirtfair ja sinne nämä neitokaiset pistävät linkkejä pyytäen ottamaan yhteyttä näillä chattisivustoilla perusteena että mukamas turvallinen sivusto pitää yhteyttä. Kuitenkin ihan yhtä läillä anonyymisti voi kirjoitella näille muille sivustoille ja hintakin inhimillinen. mikäli jotakin löytyy joka oikeasti haluaa tavata. Vaikuttaa vaan että nämä samat huijarit ovat valloittaneet nämä muutkin sivustot ohjatakseen seuraa hakevat tuonne rahastus sivustolle.
        Typerää touhua kaiken kaikkiaan ja nämä huijarit vaan tuhoavat koko sivuston pikkuhiljaa tuolla touhullansa. Huono asia myös niille, jotka oikeasti seuraa hakevat, kun onhan siellä todennäköisesti niitäkin joukossa.
        Itse en tuolle sivustolle enää pistä latiakaan kiinni ja toivottavasti sana leviää, etteivät muutkaan turhaan menetä rahojansa huijareille.


      • Nohhoh

        Huvittavinta on se kuinka jotkut nelikymppiset ukot oikeasti luulevat että monikin nuori, hoikka ja kaunis parikymppinen nainen olisi heidän seurastaan kiinnostunut. Aika moni keski-ikäinen pillunkipeä ukko nolaa itsensä ja pistää rahojaan ilmiselviin huijaussivustoihin.


      • harhakuvitelmia

        Ei ei ja ei väärin. On hyvin paljon nuoria ja kauniitakin naisia, jotka hakevat kokeneempaa seksiseuraa paljonkin itseään vanhemmista. Syytä siihen en tiedä mutta ihan omakohtaisia kokemuksia lähipiiristä on. Nimenomaan siis kyseessä vain seksisuhteita eikä sekoiteta sitä nyt seurusteluun. Se kun on asia ihan erikseen.
        Deittailuissa on aina ollut huijauksia ja tulee varmasti aina olemaankin mm venäläisethän jo kauan huijanneet ehdottamalla tapaamisia ja pyydetty rahaa ennakkoon viisumeihin, lentolippuihin, kampaamoon, meikkaamoon ja mitä lie selityksiä voi ees kuvitella. Kuvat kauniista mallitytöistä jotka kaapattu mallitoimistojen sivuilta ja kuitenki saattaa kirjoittelukaverina olla karvanen äijä.
        Tämä on kuitenkin erilaista, koska kyseessä treffisivusto, joka ilmeisesti alusta alkaen luotu ainoastaan huijausta varten jo hinnoittelun perusteella eli kyse hyvin järjestäytyneestä toiminnasta jossa osallisena suuri määrä ihmisiä'houkutuslintuineen, koska joka sivuston kautta samat nimimerkit yrittävät houkutella ihmisiä tuolle sivustolle ja mikään muu yhteydenpito ei käy näille.
        Pikemminki voisi heittää vastakysymyksen onko sivustoa ees olemassa esim seksiseuraa hakeville joista tyrkyllä olevista suurin osa ei olis huijareita?


      • Siivooja
        harhakuvitelmia kirjoitti:

        Ei ei ja ei väärin. On hyvin paljon nuoria ja kauniitakin naisia, jotka hakevat kokeneempaa seksiseuraa paljonkin itseään vanhemmista. Syytä siihen en tiedä mutta ihan omakohtaisia kokemuksia lähipiiristä on. Nimenomaan siis kyseessä vain seksisuhteita eikä sekoiteta sitä nyt seurusteluun. Se kun on asia ihan erikseen.
        Deittailuissa on aina ollut huijauksia ja tulee varmasti aina olemaankin mm venäläisethän jo kauan huijanneet ehdottamalla tapaamisia ja pyydetty rahaa ennakkoon viisumeihin, lentolippuihin, kampaamoon, meikkaamoon ja mitä lie selityksiä voi ees kuvitella. Kuvat kauniista mallitytöistä jotka kaapattu mallitoimistojen sivuilta ja kuitenki saattaa kirjoittelukaverina olla karvanen äijä.
        Tämä on kuitenkin erilaista, koska kyseessä treffisivusto, joka ilmeisesti alusta alkaen luotu ainoastaan huijausta varten jo hinnoittelun perusteella eli kyse hyvin järjestäytyneestä toiminnasta jossa osallisena suuri määrä ihmisiä'houkutuslintuineen, koska joka sivuston kautta samat nimimerkit yrittävät houkutella ihmisiä tuolle sivustolle ja mikään muu yhteydenpito ei käy näille.
        Pikemminki voisi heittää vastakysymyksen onko sivustoa ees olemassa esim seksiseuraa hakeville joista tyrkyllä olevista suurin osa ei olis huijareita?

        Miten niin Venäläiset!!!


      • kusipäät

        Kusetusta suurin osa noista palveluista. Pelkkää rahastusta. Samat huorat kuukausi kaupalla imevät miesten rahat nassuunsa.


      • Örn

        Täyttä huijausta ilmeisesti kaikki? nämä seuranhakusivut. Kun alkaa viestimään jonkun kanssa, niin viestiä tulee solkenaan. Mutta jos ehdotat tapaamista tai siirtymistä johonkin maksuttomaan viestimeen, niin löytyy selitys, eikä käy. On syytä olettaa, että myös suurin osa kuvista on feikkejä. Palaneen käryä on ilmassa myös kun lukee naisen kuvausta omista mieliteoistaan, ainakin puolet on kiinnostunut mm. anaaliseksistä! Ainakin kypsempien naisten keskuudessa se on kokemukseni mukaan harvinaista! Jospa tällaisen ilmoittajan aviomies kirjautuu palstalle, ja huomaa, että meidän "muijahan" se täällä vonkaa anaaliseksiä, vaikkei kotona ole asiasta puhuttu koskaan mitään, saatika kokeiltu!


      • Anonyymi
        Huuhaatavain kirjoitti:

        Tuo hommahan lähtee liikkeelle näiltä muilta deittisivustoilta kuten vaikka Naughtybook ja Flirtfair ja sinne nämä neitokaiset pistävät linkkejä pyytäen ottamaan yhteyttä näillä chattisivustoilla perusteena että mukamas turvallinen sivusto pitää yhteyttä. Kuitenkin ihan yhtä läillä anonyymisti voi kirjoitella näille muille sivustoille ja hintakin inhimillinen. mikäli jotakin löytyy joka oikeasti haluaa tavata. Vaikuttaa vaan että nämä samat huijarit ovat valloittaneet nämä muutkin sivustot ohjatakseen seuraa hakevat tuonne rahastus sivustolle.
        Typerää touhua kaiken kaikkiaan ja nämä huijarit vaan tuhoavat koko sivuston pikkuhiljaa tuolla touhullansa. Huono asia myös niille, jotka oikeasti seuraa hakevat, kun onhan siellä todennäköisesti niitäkin joukossa.
        Itse en tuolle sivustolle enää pistä latiakaan kiinni ja toivottavasti sana leviää, etteivät muutkaan turhaan menetä rahojansa huijareille.

        Moi!
        No ensi kertaa 3 - 4 päivää sitten ajankuluksi lähdin katsomaan näitä sinkkujen seuraa hakevia, en kumppania, joka jo on ja hyvä No tänä aikana kolmen "sinkun" kanssa pääsin keskusteluissa aika pitkälle..
        Mutta kun halusin päästä eroon näistä sivujen pyytämistä maksuista, jutut katkesivat
        siihen."ei nyt vielä voida vaihtaa numeroita, 0n turvallisempaakin."
        Ensimmäinen päivä maksoi n 80 e. Minulla on rajaton kotinetti, liikkuva netti , 2 puhelinta
        kuukausimaksu n. 120 e, sis. alv niin on aika suolaista yhden päivän muutamasta viestistä
        Mutta viestien kirjoittajat, tai kirjoittaja ovat ammattinsa osaavia., osaavat sopivasti
        "saalistaa" Tuntuu, että onko näiden kirjoitusten takana vai yksi henkilö, koska tekstissä
        olevat sanonnat ovat osin aika samanlaisia. No itse olen suht "täyspäinen" enkä tuolta
        palvelua tarvitsekaan, mutta on ikävää, joka todella tuolta hakee oikeaa ystävää, joutuu
        "narutettavaksi" Eikö tämmöistä huijausta voisi tutkia?


      • Anonyymi
        harhakuvitelmia kirjoitti:

        Ei ei ja ei väärin. On hyvin paljon nuoria ja kauniitakin naisia, jotka hakevat kokeneempaa seksiseuraa paljonkin itseään vanhemmista. Syytä siihen en tiedä mutta ihan omakohtaisia kokemuksia lähipiiristä on. Nimenomaan siis kyseessä vain seksisuhteita eikä sekoiteta sitä nyt seurusteluun. Se kun on asia ihan erikseen.
        Deittailuissa on aina ollut huijauksia ja tulee varmasti aina olemaankin mm venäläisethän jo kauan huijanneet ehdottamalla tapaamisia ja pyydetty rahaa ennakkoon viisumeihin, lentolippuihin, kampaamoon, meikkaamoon ja mitä lie selityksiä voi ees kuvitella. Kuvat kauniista mallitytöistä jotka kaapattu mallitoimistojen sivuilta ja kuitenki saattaa kirjoittelukaverina olla karvanen äijä.
        Tämä on kuitenkin erilaista, koska kyseessä treffisivusto, joka ilmeisesti alusta alkaen luotu ainoastaan huijausta varten jo hinnoittelun perusteella eli kyse hyvin järjestäytyneestä toiminnasta jossa osallisena suuri määrä ihmisiä'houkutuslintuineen, koska joka sivuston kautta samat nimimerkit yrittävät houkutella ihmisiä tuolle sivustolle ja mikään muu yhteydenpito ei käy näille.
        Pikemminki voisi heittää vastakysymyksen onko sivustoa ees olemassa esim seksiseuraa hakeville joista tyrkyllä olevista suurin osa ei olis huijareita?

        Tämä kysymys minullekin tuli mieleen, onko nämä kaikki seuranhakupalstat todella huijausta.
        Ikävää, koska jotkut todella olisivat tällaisen rehellisen toiminnan tarpeessa.
        No nuo venäläiset ovat mutta ei vain venäläiset tällä aiheella toimivat.
        Olen 72 vuotias turistibussiyrittäjä. 70 luvulla ajoimme Pietariin niinsanottuja lihamatkoja.
        Mutta ei nekään phoja olleet, jotkut paluumatkalla olivat hyvin tyytyväisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kysymys minullekin tuli mieleen, onko nämä kaikki seuranhakupalstat todella huijausta.
        Ikävää, koska jotkut todella olisivat tällaisen rehellisen toiminnan tarpeessa.
        No nuo venäläiset ovat mutta ei vain venäläiset tällä aiheella toimivat.
        Olen 72 vuotias turistibussiyrittäjä. 70 luvulla ajoimme Pietariin niinsanottuja lihamatkoja.
        Mutta ei nekään phoja olleet, jotkut paluumatkalla olivat hyvin tyytyväisiä.

        Muutaman vuoden Pietarissa surffaillessa, nämä ammattilaiset ovat rehellisiä, verraten nyt näihin sivustoihin. Kun oppivat tuntemaan, pitivät huolen, ettet hölmöillyt, tai menettänyt rahapussiasi. Ammulla tilasivat taksin, ja kädestä pitäen saattoivat taksiin. Ei koskaan ongelmaa. Ja niimpä minulla jo n. 20 v ollut moskovalainen vaimo, no ei noista kuvioista,,
        mutta todella hyvä ihminen, joten en todella näiltä sivuilta etsinyt, kunhan katselin.
        Todella olen 72 v vaimo n 10 v nuorempi.ja kauniit nuoret naiset/tytöt kaipaavat niillä treffisivuilla kokeneempaa seuraa. Ja profiilissa olen ikäni ilmoittanut. Jopa muutama
        "korkkaamaton"haluaisi sivustolla että tämän ikäinen mies haluaisi heidät "korkata"
        Feikki sivusto, nimeä en voi sanoa, koska sitten mahd käräjillä, mutta tämmöisiä yrittäjiä on, ikävä kyllä ehkä kaikki.


    • Eitodellakaankannata

      Pelkkää kusetusta koko sivusto.

    • Pjootor1960

      Eikä muuten koske pelkästään miehiä, loin sinne oman feikin naisprofiilin kaikilla mahdollisilla tiedoilla ja kuvilla jotka kaivoin netistä...ja heti se alkoi, etsin omaa profiiliani enkä löytänyt, joten ilmeisesti sieltä ei löydy oikeita henkilöitä miehille eikä naisille. 200% huijausta

    • haiseekauas

      Tulee mieleen että saakohan naiset jotain bonuksia kaikista meidän hölmöjen miesten kirjoittamista/kalleista viesteistä !

      Haisee niinj saakelisti.

    • jkjjhjhjhj

      oletteko kskaan saaneet ilmaista pillua netistä
      hehhehehehehehe onko joulupukki olemassa
      myykö automyyjä sulle tosi halvalla uuden auton jossa ei ole mitään vikaa
      jne hajoa looseri ja mene kapakkiin vedä känni ja iske nainen

    • Kusetuksenmaku

      Tää on feikki. Jättäkää väliin ja kertokaa muille! Rahan ahneet keksinyt uuden kusetuksen. Kiitos Katainen, vitun rotta!

    • Oppimies

      Asian vierestä: esim.ukrainan-ladies.com" send message to lady its free"joo yhden kirjeen voi avata ilmaiseksi sitten maksaakin n.5-10 eur./ kirje.koukuttavaa kissus...
      naisissa tuhansia,voi ehkä joku rehellinen ollakin mutta itse saitti on täysi rosmo

    • fichhatkusetusta

      Fi chat se vasta kusetusta onkin. Rahansa menettänyt.

    • Jamppajoo

      Kusetusta tämä, niinkuin kaikki sellaiset seuranhakusivustot joissa naiset ovat niin täydellisiä juuri sinulle ettet voi uskoa todeksi. Ei se todellista olekaan. Tekevät työkseen tätä viestittelyä ja mitä kauemmin mies on kuin mato koukussa, sen enemmän tienaa yritys sekä katala nainen.

    • Mooret55

      Oisko asiallista sivustoa ollenkaan? Onko kellään kokemusta?

    • treffisivuiltaloytanyt

      Aika paljon sivustoja itekkin kayttaneena voin sanoa.. niinkuin elamassa ylernsa jos joku tuntuu liian hyvalta ollakseen totta niin se luultavasti on. Jos sivusto on ilmainen niin silloin ei muut kuin maksulliset naiset ole rahojen perassa. Nimim , kaikesta huolimatta, puolisonsa treffi sivuilta loytanyt :)

    • Kyllä toi on oikeesti vain rahastusta, ei mitään muuta, itse laitoin sinne onneksi vain vähän ja sitten kyllä huomasin kaikesta, että rahastustahan tämä on... vastataan viesteihin parilla lauseella ja se on siinä... ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENKÖ LANKAAN TÄSSÄ!!!!!!

    • Oon kauemmin ollu tuolla sivustolla, kuvat vaikuttaa siltä ettei ole kyseessä oikea henkilö. Pari ehkä kolme naista on sanonu että ovat ihastuneet minuun, kyllä ne joka viestiin vastaa mutta huijaukselta vaikuttaa kun joskus yhen viestin laittaa niin samalla minuutilla tulee vastaus, joko ne on botteja jotka vastailee vai onko ne sitten niin nopeita kirjoittamaan, sanovat olevansa vuorotyössä jossain oikeassa työpaikassa ja jotkut sanovat että on vain arkisin töitä. Jopa treffeillekkin meinasin päästä. Mut luulen että huijausta on

    • aktiivimalli

      En oo onneks osyanu en sentään niin kesseli...nämä on täyttä feikkiä kaikki jollain sivustoilla kuvat ulkomaisista naisista ym,,ovat vain "töissä" sivuilla euroadult sivuilla saa ilmais goinsseja piruuttani keräsin enkä ostanu yhtään,mutta kappas nyt kun niitä yrittää lähetellä kukaan ei vastaa et päätelkää siitä..tämä homma kuuluis netti "poliisille"..täyttä kusetusta koko homma,,,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe