Muoti saapuu Kuhmoon - Seppälä tulee!!!

speppälä

Hienoa, että ryökköihin pukeutuvat kuhmolaisjuntitkin pääsevät tyylikkäiden asusteiden omistajiksi pikkurahalla.

47

1922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaasupullo

      Ja voi katsella vanhan Nordean kulmalla uutta "taidetta"...

      • taidetta

        Minustahan tuo seinämaalaus on oikein hieno tuohon paikkaan..ei tuommoista joka paikassa näe. Hatunnosto kaupungille .. jotakin piristystä ankeaan katukuvaan...


    • tuskinpa

      Kuhmokin on kohta entinen ryysyranta kun sivistystä tulee monelta suunnalta.

      Mutta,onnistuuko se täällä,"kaupungissa" nimeltä Kuhmo (asshole,persereikä).

      • Ylpeä_ryysyläinen

        Tuommoisilla asenteella ei kyllä onnistu yhtään mikään. Onko se Kuhmo nyt aivan tabu, jos noin hienosti on pitänyt yrittää käännellä ja väännellä.. Onkohan lukiolaisilla tai pikku mopojonneilla tylsää vai mistä tämä yltiö positiivisuus!?
        Pitäisikö jokaisen kokeilla kantaa kortensa kekoon ja yrittää olla edes hieman positiivisempi ja käyttää ostovoimaa. On aina parempi, joka alalla, että olisi kilpailua ja vaihtoehtoja. Ja että kokeiltaisiin aina jotakin uutta. Täällä laahaa muoti hiukan jäljessä, joten ei olisi uudet tuulet yhtään pahitteeksi. Siis, jokainen saa pukeutua millaisiin ryökköihin haluaa ja senkin voi tehdä aivan tyylikkäästi. Eipä arvostella muita.


      • tyylilläsittenmennään

        Paikallislehti voisi kirjoitaa sitten mikä on muotia, mekin tietäisimme uudet tyylit.


      • tyylillä

        Paikallislehtikö se on Kuhmon Vogue?


      • Tyylillä

        Menkää Helsinkiin ja katselkaa ympärillenne. Ei siellä kenenkään pukeutumista mollata, joukkoon mahtuu vaatetyylejä laidasta laitaan aina kantajansa mukaan. Osan voi katsoa ryysyläisiksi jos sillä silmällä katsoo. Vain pienissä ympyröissä elävä tarttuu kaikkeen negatiivisesti.


      • ryysyläiset

        Kuhmolaiset elävät pienissä ympyröissä ja niillä on vielä kaiken lisäksi oppimista vaikeuttava aivotautigeeni (yle uutiset).
        Eivät opi vaikka joka viikko kävisivät Helsingissä.


      • Ryysyläinen

        HYVÄ Tyylillä . Juuri näin on. Ei kait tämä Kuhmokaan ole mikään mallimannekiinien mesta. Kaikilla ei ole varaa vaihtaa karderoopiaan joka kuukausi.


      • Haloo.haloo
        ryysyläiset kirjoitti:

        Kuhmolaiset elävät pienissä ympyröissä ja niillä on vielä kaiken lisäksi oppimista vaikeuttava aivotautigeeni (yle uutiset).
        Eivät opi vaikka joka viikko kävisivät Helsingissä.

        Äläpä siellä taas yleistä jos itse olet sellainen.


    • Höpöt.sinulle

      Alemmuuden tuntoiset ne vaan jaksaa haukkua ja natista täällä joutavia. Kuhmolaiset ovat hakeneet vaatteensa jo kauan aikaa suurista kaupungeista ja tilanneet netistä. Kyllä tarjontaa riittää joka puolella ja muotia näkee aina Kuhmonkin kaduilla.

    • HyvääVuottaessa

      Satojenmetrien mittaiset muotitietoisten jonot jo halkovat Kuhmon kekustaa

    • mihikä

      Ja mihkä se seppälä tulee?

    • JokohanMaata

      Hyvä! Loppuu kadun takana olevan liikkeen hintapompottelu (Pajakka).
      Ostan heti tonnilla tavaraa Seppälästä.

    • seppäläääää

      Ihana että tulee!!

    • SOTK111

      VOI LUOJA KUHMOLAISTEN KANSALLIS PUKU POISTUU.
      PASKAISET ORANSSI LIIVIT.
      NUKKUVATKI AUTOISAAN JA SÄNGYSÄÄN NE PÄÄLLÄ JA LUULAAN OLEVAN JOTAKI?

      • mietintää

        Jos ei vuorilla kasva suuria puita, leikkivät rikkaruohot kuningasta. -Kiinalainen sananlasku-


    • Muotsaapuu

      Seppälä ja Tokmanni. Hienoa, olemme vihdoinkin laadun ja yksilöllisyyden ytimessä!
      Ei tarvitse enää mennä Hesaan shoppailemaan!

    • RytkyäJaRyöttiä

      Nykyisin pelkkiä keinokuiturättejä kalliilla, niin umpisurkea laatu ja valikoima ollut viimeiset vuodet että ihme kun koko ketju on enää pystyssä.

    • tervistä

      eipä sitä onneksi tarvii ryysyillä komeilla..

    • Kumolainenkauppiaskuolee

      Onneksi olkoon Kuhmo.Saatte ostaa Bangladeshissä ja muissa naapurimaissa tehtyjä n.2€ maksavia vaatteita hintaan 200€,vielä kerran ,Onneksi olkoon Kuhmo.

    • tsadi

      Minä käväsin vko loppu matkalla Londoossa muutamassa bubissa ja parilla clubilla kuuntelemassa Jessie J:tä. Orimus oli myös villisti mukana tsadista kaappasin kainaloon.

    • Äläotaliikaa

      Taidat olla vieläkin piripöllyssä.

      • mikämoraali

        Oisko helvetin makeeta, ja asianmukaista, jos se ois? Että tuollaista edes arvellaan, kertoo jo jostain tasosta...?


      • suttarinlesti

        Sanoppa sama nyt sillä kotikuntasi murteella!


      • puheessa
        suttarinlesti kirjoitti:

        Sanoppa sama nyt sillä kotikuntasi murteella!

        Vaikea täällä on sanoa, koska tänne kirjotetaan. Minä puhun eri tavalla, kuin mitä kirjoitan.


    • sitähänminnäe

      Hyvää että tullee uusia yrittäjiä. Kun ne rikkaat ostavat ensin kovalla rahalla. Myyvät sitten kirppareilla pilkkahintaan, niin tulen ja ostan. Ja olen aina varmasti hyvin puettu. Ja vaihtaakin voi välillä pukua. Ei me kuhumolaiset valiteta. Ollaan lupsakoeta kaenuulaessie.

    • Valitettavaa

      Seppälässä on halpatuontivaatteita jotka ei ole välttämättä priimatavaraa. Kotimainen maksaa enemmän mutta on laadukasta ja kestävää ;)

      • Laadukasvaate

        Seppälän vaatteet ovat huomattavasti laadukkaampia kuin muutama vuosi sitten. Omistajavaihdoksen jälkeen nousi laatu.


    • tsadi

      syssymmällä kun on enemmän aikaa vois käydä Los Angelesissa villisti saman seuran kaa. Hän näet ei pidä mustalaisukoista.

    • Kesäkuhmolainen

      Minäpoika ostan farkkuni, pusakkani ja ruutupaitani Prismasta ja Cittarista. Saavat luvan välttää nirsoille kuhmolaisillekin!

      Milloinkahan on ollut puku päälläni viimeksi? Siitä täytyy olla vuosia!

      Kuhmosta olen ostanut muutamana vuonna T-paidan Kamarimusiikin shopista. Kuhmolaiset vaatetusliikkeet eivät ole minusta koskaan asiakasta saaneet eikä saa Seppäläkään.

    • Ei_nyt_ihan

      Muoti->seppälä, REPS ja anteeksi.

      • henni78h

        et vissiin vähään aikaan ole käynyt Seppälässä, vai..?
        Pintamuotia tuskin löydät, koska Suomessa se ei myy aikuisille ainakaan. Mutta kyllä ne Seppälän vaatteet ovat suureksi osaksi tyylikkäitä ja ennen kaikkea
        ajattomia. Rytkyjä joo löytyy myös, kuten kaikisa ketjuissa, mutta huikeasti on naisten mallisto parantunut viimeisen pari vuoden aikana.


    • tietämätönyks

      Milloin se on tulossa?

    • Annakaisabb

      Ihanaa että saadaan uusi vaatekauppa Kuhmoon!! Täällä on liikaa tyhjiä liiketiloja. Torstaina avautuu.

    • eieieieiii

      Ei ollut minun makuuni. Rättejä siellä myydään. Kunnon t-paitojakaan ei ollut, saati housuja. Tilat yllättävän pienet. Suuri pettymys.

    • Kautetty

      Vaatteet olivat käytettujä, ostettuluulavimmin kajaanin kirppikseltä ja kaikki vain pesty

    • Kiulumiehet

      Kuhmossa kaksi viikkoa vuodessa elämää..
      Loppuvuosi menee riidellessä milloin mistäkin hometalosta..

    • Shoppaillaan

      Käykää kuhmolaiset ostoksilla uudessa Seppälä-myymälässä, että se menestyisi ja pysyisi Kuhmossa, jossa on harmillisen paljon tyhjää liiketilaa. Uusia työpaikkoja Kuhmoon!

      • Pettyneet

        Pistäydyimpä tässä taannoin enkä toista kertaa erehdy. Olen monenmoista myyjää nähnyt mutta täällä oli jo kaiken huippua! Asiakkaita ei joudeta edes tervehtimään kun myyjä/myyjät keskittyvät sovittelemaan nuttuja omaan niskaansa.


      • lauralea

        Pistäydyimpä minäkin taannoin ja olen pistäytynyt aiemminkin ja aina on tervehditty.
        Tämä kuhmon keskustelupalsta on negatiivinen joten harvoinpa täällä mistään positiivisessa hengessä kirjoitetaan.
        Olen huomioinut ettei siellä ole kuin myyjä kerrallaan, joten onhan nuita nuttuja sovitellut myyjä/t saattanut olla vapaa-ajallaan ostoksilla. Saahan myyjätkin käydä vapaa-ajallaan ostoksilla?

        Tällä palstalla näemmä parjataan terveyskeskuksen palvelut ja kaikki kaupat, en muista lukeneeni mitään positiivista. En asu vakituiseen Kuhmossa, mutta kokemuksesta voin sanoa, että onhan täällä ihan hyvä palvelu kaikkialla.


      • Pettyneet
        lauralea kirjoitti:

        Pistäydyimpä minäkin taannoin ja olen pistäytynyt aiemminkin ja aina on tervehditty.
        Tämä kuhmon keskustelupalsta on negatiivinen joten harvoinpa täällä mistään positiivisessa hengessä kirjoitetaan.
        Olen huomioinut ettei siellä ole kuin myyjä kerrallaan, joten onhan nuita nuttuja sovitellut myyjä/t saattanut olla vapaa-ajallaan ostoksilla. Saahan myyjätkin käydä vapaa-ajallaan ostoksilla?

        Tällä palstalla näemmä parjataan terveyskeskuksen palvelut ja kaikki kaupat, en muista lukeneeni mitään positiivista. En asu vakituiseen Kuhmossa, mutta kokemuksesta voin sanoa, että onhan täällä ihan hyvä palvelu kaikkialla.

        Itse pyrin ajattelemaan asioita yleensä positiivisen kautta ja onhan hienoa että paikkakunnalle saadaan lisää innokkaita yrittäjiä siitä iso plussa. Tällä kertaa ilmaisin mielipiteeni (aivan, negatiivisen sellaisen) koska tunsin hämmennystä tilanteessa jota ei ole aikaisemmin missään vastaan tullut. Itsekin asiakaspalvelutyötä tekevänä tiedän ettei moinen käytös ole sopivaa eikä monen yrittäjän silmissä edes hyväksyttävää, olkoonkin sitten yksittäistapaus joka sattui kohdalleni mutta sekin riittää pilaamaan vaikutelman yleisesti koko liikkeestä.


      • vaativaPP

        Totta tosiaan kuulostat "positiiviselta". Minä myönnän vierailleeni monen monituista kertaa kyseisessä kaupassa ja aina on tervehditty ja apua tarjotaan jos olen tarvinna.
        Olin muutama viikko sitten ostoksilla juuri ennen sulkemisaikaa ja minulle mainittiin ettei ole mikään kiire vaan voin sovitella omaan tahtiin. Poistuin liikkeestä vasta 10minuuttia sulkemisajan jälkeen ja sain vielä alennuksen, vaikka alennus olisi kuulunut alkaa vasta seuraavana päivänä. Tällaista asiakaspalvelua minä arvostan. Olen ollut siinä käsityksessä, että tässä kaupassa on yksi myyjä kerrallaan töissä joten kummallista, että myyjäT ovat sovitelleet vaatteita keskenään..vai olisiko sittenkin myyjät olleet vapaa-ajalla kuten aiempikin vastaaja mietti? Oli miten oli, minä olen tyytyväinen asiakas.

        Kuhmossa on monta yritystä joissa on todella huonoa asiakaspalvelua. Annan palautteen rakentavasti aina suoraan asiakaspalvelijalle, jotta voi kehittää itse itseään, enkä kirjoittele nimettömänä kuhmo-palstalle.
        Luulisi, että sinäkin tämän asiakaspalvetyötä tekevänä ymmärrät?


    • Hurisevakone

      Kerran ostin Seppälästä T-paidan kokoa M. Ekapesun jälkeen siitä tuli odottavan äidin yöhame...

    • toisillaonvaraa

      maahanmuuttajilla on todella tyylikkäitä ja värikkäitä asukokonaisuuksia päällään.

    • Huikopalaa

      Seppälän vaatteet ovat mielestäni hyvää käyttövaatetta ja kestää pesua siinä missä muutkin. Minulla on vain positiivisia kokemuksia Kuhmon seppälästä ja aina tervehditään kun olen astunut sisään liikkeeseen. Viereisessä myymälässä ei aina tervehditä, mutta myyjät ovat sielläkin ystävällisiä ja ostan vaatteitani myös sieltä.

    • shoppailemassaKuhmossa

      Ostakaa kuhmolaiset ahkerasti KuhmonSeppälästä, että se säilyisi Kuhmossa. On muuten aika surkea vaatekauppavalikoima Kuhmossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe