lastenhoitopolitiikka on rikollista

vihalintu

suomessa on väärät arvot lasten hoitopakkoa suhteen
elämässä mikään ei ole pakkoa
ellei tee siitä sellaisen
suomen typerä hoitopakko näkyy siten, että
vanhemmalta viedään lapset
ilman perusteita
koska suomessa ihmisten humaani kapasiteetti
ja rakkauden taso ovat erittäin alhaalla.
keksiikäiset huorat uskovat tieteen maailmankuvaan,
auktoriteetteja niin paljon,
että eivät näe eteensä, mitä tekevät!
ja tekevät he sellaista, että lapsia jätetään ilman vanhempia.
Suomi on rikollinen, naurettava maa, jossa sellaista tapahtuu
ja vielä lakiin nojautuen.
Laki on vanhaa.
Varsinkin voimistuneen maahanmuuton seurauksena,
suomalainen voi tuntea häpeää siitä, mitä tekee perhepolitiikassa.
Hävetkää!
Oppikaa ajattelemaan itse, mikä on perheen ja lapsen edun mukaista.
Ette osaa.
Rikotte perheitä, lasten terveyden.
Poliitikko on väärässä.

6

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaRaisionkaupunki

      sairas

    • Ja_sitten_asiaan

      Siinä kaksi johtavaa ajattelijaa!

      • aivanaivan

        vieraannuttajaäidit ja Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaiset" perättömin "viranomais"selvityksin, lausumin mitä oikeasti on tapahtunut; lapset ja "viranomaiset" oikeasti lausuneet..


    • vihalintu

      terve järki ei kuuluu muotiin

      suomessa on rauhaa, ollut enemmän kuin muissa maissa. ja suomen kehitys päätyi tilanteeseen, että suomi rauhan kautta yrittää saavuttaa rakkauden. tunnustetusti suomessa on rakkauden katoa. rakkaus on välittämistä, mutta suomessa on kylmyyttä toisia ihmisiä kohtaan, ollut aina. Suomi vaistoaa ongelmansa ja tavoittaa rakkautta rauhan kautta. Suomessa on perustuloa, hyvinvointia, järjestystä. Niin ikään pitäisi olla rakkauttakin. Mutta se rakkautta ei tulee. Rakkaus on tunnetta, jota ei voi ajatella, syödä, juoda. Rakkaus on tunnetta, johon pitää uskaltautua, eli pitää antautua. Pitää "hypätä tuntemattomaan". Rakkautta koetaan. Rakkaus tärisyttää. Se ei ole kontrolloitavissa. Se repäisee ihmisen, nostaa pilviin ym. Ihmiset Suomessa eivät osaa rakastaa, koska he tahtoat mieluummin tuntea olonsa turvatuksia kuin antautua "hulluudelle".

    • Ja_sitten_asiaan

      Hyvä, että teillä kahdella on tämä paikka, jossa voitte terapoida itseänne. Huono puoli on se ettei yhteiskunta ole kyennyt teitä riittävästi lääketieteen keinoin auttamaan. Ehkä sekin päivä kuitenkin vielä tulee.

      • tarkoititko

        lapsen/ lasten äitiä ja mm. Raision kaupungin "viranomaisia", "valvovia viranomaisia" perättömin "viranomais"selvityksin, lausumin mm. tuomio-istuimessa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausun-
        noista mitä oikeasti on tapahtunut; "viranomaiset"
        ja lapset oikeasti lapsen edun mukaisena lausuneet, toivoneet eli yhteishuolto ja lapsen laajat tapaamis- oikeudet/ asuminen myös omalla isällään. Hyvä,
        että teillä kahdella lapsen/ lasten äidillä ja mm.
        Raision kaupungin "viranomaisilla" on tämä paikka,
        jossa voitte yhdessä terapoida itseänne. Huono puoli
        on se, ettei yhteiskunta ole kyennyt teitä riittävästi lääketieteen keinoin teitä auttamaan. Ehkä sekin
        päivä kuitenkin vielä tulee mm. "viranomaissairau-
        teenne"..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe