Kuinka usein ajatte posliiniksi?

Tok96

Eli olen nainen ja itse tykkään ajaa alapäästä karvat pois, mutta en voi ajaa kuin jotain 1krt viikossa, sillä siihen kun alkaa kasvamaan sänkeä ja yritän leikata sängen pois niin koko iho on senjälkeen verillä. Miksi?. Se ärsyttää kun pitää odottaa viikko et ne karvat on kasvanu jo pitkiks. Onks mitään konstia että voisin leikata karvat ilman että iho olis auki ja en joutuisi odottamaan viikkoa?

35

3056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdrety

      Minä ajan aika usein koska ne kasvaa aika paljon kerran viikossa tai kaksiviikoa ok on tosi mahtavaa olla posiilini ok asia pallit myös

    • Ajelulla

      Samalla kun ajaa partaa, niin alapäästä voi aina ajella myös.

      • Pieniero

        Parran joutuu ajamaan joka päivä, alapään ajan kerran viikossa.


    • Maija8u7

      Minä en aja itse koskaan vaan mieheni siistiin kerran viikossa pillu ja pylly karvani.

    • Namupillu

      Itse olen nyppinyt nk. bikinirajat jo reilut kymmenen vuotta, ts. karvoja ei reuna-alueilla enää kauheasti edes kasva.
      Muuten höylään uudella, hyvällä miesten höylällä karvat isoista häpyhuulista ja mitä pientä karvoitusta peppuvaossa nyt onkaan ehkä kerran viikossa.
      Ehkä alapääni on useiden vuosien saatossa tottunut höyläämiseen, koska ärsytysoireita ei oikeastaan koskaan enää tule (kuin ehkä pitkäkestoisen ja kiihkeän seksin jälkeen).
      Vuosia ajelin alapääni tosin myös posliiniksi. Nyt edessä tupsu, muuten täysin karvaton.
      Jos ongelmia, suihkuttelu haalealla, viileällä vedellä ja tuulettelua, ts. pillu paljaana mahdollisimman usein.

    • waddup97

      Aja aina karvojen kasvusuuntaan (eli tyvestä sinne karvan loppua kohden) niin ei ärsytä ihoa niin paljon. Täysin sileää ei näin saa mutta auttaa kehoa tottumaan sheivaukseen. On myös voiteita jotka helpottaa ihon oloa. Muistathan myös rasvata/öljytä alapääsi ajetuilta alueilta ja käyttää puhdasta, korkealaatuista terää etenkin jos olet sheivannut vasta vähän aikaa!

    • Saunan yhteydessä kannattaa ajella

    • Sokeroitua

      Sokerointi.. Alapää on sen jälkeen ku silkkiä ja pysyy kauan hyvänä ☺️

      • Pitääkö karvan olla kuinka pitkä että voi sokeroida


    • alapäästä
      • realismia.kehiinM

        Pitäisi olla: Amerikkalaisten naisten karvattomuus perustuu harhaluuloon.

        Suomalaiset naiset tietävät, ettei se edistä terveyttä vaan kauneutta.


    • kisri

      Itse pidän alapään posliinisena aina, seivaan pimpan 2-3 päivän välein, mutta kainaloihin ja sääriin riittää viikon väli. Ajelun jälkeen laitan aina rasvaa, yleensä pepanthenia, pysyy näpyttömänä ja sileänä

    • hyväterä

      Kisri,millä vehkeellä sä seivaat? Minulla muuten sama systeemi ja jos ärsytystä tulee on Bepanthenilla siihenkin vähän tuhdimpi versio.En vaan tahdo löytää oikeanlaista terä juttua.Monenlaisia olen kokeillut.

      • Alottaja

        Ite ainakin suosittelen ostamaan niitä 5 teräsiä miesten partaan tarkoitettuja höyliä. Maksaa tottakai enemmän, mut tekee hyvää jälkee eikä tuu helposti haavoja ku on niin terävät ne terät.


    • Brazilianwax

      Vahaan nykyään jo itse sokerilla. Kun kävin ekan kerran hoitolassa niin tiesin heti, että se tulee jäädäkseen. Ensimmäinen kerta vähän tuntui, mutta nykyään siihen on jo tottunut ja opetellut sen tekemään itse. Olen vahannut nyt viimeiset 10v. ja karvaa alkaa olla niin vähän ja kasvaa hitaasti jo, että tarvitsee tehdä vain n. 6 vko välein. Sänkikin kasvaa pehmeästi ja hissukseen, niin se ei kutita. Videolla näkee, kuinka karva kasvaa edellisen vahauksen jäljiltä. Karvan ei tarvitse olla kovin pitkä, kun sen voi vahata.

      https://www.youtube.com/watch?v=ndxRt8sisN0

    • Kirsi-

      Mitä järkeä tuossa posliinissa on, sehän on luonnotonta?
      Minä siistin kyllä mutta ei ikinä posliinia, eräs exä painosti ja ajoi karvani ja lopetin suhteen siihen.

      • Anonyymi

        Mitä muuta hän teki tietämättäsi


    • Mä teen ipl:llä ja kun tekee 5 hoitoa 2 vkon välein niin alkaa pysyä jo 4-8vkoa sileenä ja kun jatkaa aina tarvittaessa niin noin vuoden päästä ei tartte enää ajella. Kaipaatko apua?

      • Karvanpoistotaitoinen

      • kysyjää

        Mikä on ipl?


      • kysyjää kirjoitti:

        Mikä on ipl?

        Intense Pulse Light eli valoimpulssihoito, joka aiheuttaa sen, että karvatuppi menee nukkumaan eikä työnnä enää karvaa ulos.


    • Karvanpoistotaitoinen

      Googlaa ipl tai meilaa mulle lisätietoja varten. Teen käsittelyjä jos osuu matkan varrelle. Mun meili [email protected]

    • Naje

      Vaimo ajelee aina kokonaan samalla kun pesee hiukset. Eli siis 2-3 kertaa viikossa. Näppylöitä ei ole tullut enää vuosikausiin. Yleensä käytössä on Gilletten 3-teräinen miesten kertakäyttöpartahöylä (olisiko Gillette Blue 3 tms?). Se on käytössä osoittautunut tehokkaaksi ja hellävaraiseksi. Joskus oli joku Bic Lady tms jossa oli 4 terää ja se oli ihan ok, mutta suurin osa kertakäyttöhöylistä on ihan surkeita ja pimpsa ansaitsee parempaa, sitä ei saa raapia ihan millä sattuu.

      Ja niille, joita kiinnostaa, niin vaimoni pitää itsensä nykyään posliinina kait lähinnä minun takiani - hän sanoo, ettei sillä ole hänelle itselleen niin suurta väliä suuntaan taikka toiseen -
      uutuudenjännitys on karissut jo viime vuosikymmenen puolella - mutta se on kuulemma tosi helppo tapa pitää minut tyytyväisenä!

      Ainoastaan jos on pitänyt käydä gynellä tai on ollut saunailtoja joissa on tuttuja, se on häntä hiukan mietityttänyt, siis sen verran, ettei se (siis posliiniksi ajelu) ole ollut aivan yhdentekevää, mutta silloinkin hän sanoo ajatelleena ettei hänen karvansa tai karvattomuutensa kuulu muille ollenkaan ja ajellut silloinkin (ok, paria poikkeusta lukuunottamatta) reippaasti kaiken pois. Ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen ja koittanut korvata hänelle hänen vaivannäkönsä moneen kertaan :)

      Eikös avioliitto olekin sitä, että koitetaan ottaa toinen huomioon ja antaa toiselle sitä, mitä toinen haluaa. Ja jos ei se itselle aiheuta ahdistusta, niin silloinhan kaikki on hyvin.

    • säännöllisesti

      Olen mies ja ajan pallit ka kullin posliiniksi pari kertaa kuussa. Minulla sänki ei kutise, taitaa olla henkilökohtainen vaiva. Olisiko sinun tapauksessa joku tyylitelty karvoitus ratkaisu asiaan posliinin sijaan?

    • mies41-

      Jos iho menee verille niin sitten on liian tylsä terä ja liian vähän liukastetta. Itse käytän ihan vaan shamppoota ja homma hoituu hyvin.

    • Poslarinakiva

      Joka vuosi osallistuessani työväenopiston posliinimaalauskurssille. Pitää ajaa ennen maalausta.

    • harvoinh

      En koskaan ole ajanut kaikkea pois. Silloin tällöin, ehkä kerran kuussa, siistin trimmerillä hiukan.

    • Anonyymi

      Ajelen avovaimoni posliiniksi noin kerran viikossa. Näin olen tehnyt jo vuodesta 2005 kun ensi kerran ajelin häneltä karvat pois. Siitä asti olen saanut posliinia niin useasti kuin itseäni on haluttanut. Yhden kerran on kaverikin päässyt kokeilemaan millainen on avovaimon karvaton. Hauskaa on ollut!

    • En ymmärrä millä alapäätäsi ajelet jos se menee verille.

    • Anonyymi

      En ymmärrä minäkään. Ajelen avovaimon muutaman päivän sängen pois tavallisella partahöylällä eikä ikinä ole ollut mitään veresliha, näppylä tai muutakaan iho ongelmaa. Ihanaa antaa sheivauksen jälkeen avovaimolle suuseksiä. Arvatkaa vaan mihin se suuseksi lopulta johtaa...

    • Itse ajoin toisella partakoneella pallit ja karvat ei kasvanut yli kuukauteen.

      • Anonyymi

        Olet sä tinto hieno mies


    • Anonyymi

      Mulkun varresta ajelin joskus, enään en. Koko varsi pitkän karvan peitossa, suuhoitoa sille ei saa. Komea karvakanki seistessä, luumunpunainen motti päässä. Toimii, mutta rumahan se on.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe