Taksin maine kärsii

Totuussattuu

Olen seurannut tätä keskustelua täällä jonkin aikaa. Tajuatteko aiheuttavanne alalle hallaa kiistelemällä täällä ja haukkumalla toisianne?

Asiakkaat lukevat näitä palstoja ettekä anna kovin positiivista kuvaa alasta. Kirjoitusvirheitä, alan ymmärtämättömyyttä, selkeitä asiavirheitä ja asiallisiin kirjoituksiin trollaamista. Hyökkäys esim. tämän ViidenTähdenUberin kimppuun on täysin turhaa ja ala-arvoista, onhan hän selkeästi oikeassa alan tilanteesta vaikka joku laiton Uber-kuski onkin. Tuntuu ymmärtävän markkinamekaniikkaa, lainsäädäntöä ja alan nyansseja.

Ettekö osaa käsitellä asioita rakentavasti?

17

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öuhökh

      "Hyökkäys esim. tämän ViidenTähdenUberin kimppuun on täysin turhaa ja ala-arvoista, onhan hän selkeästi oikeassa alan tilanteesta vaikka joku laiton Uber-kuski onkin. "

      Näin. Nimimerkkejä vaihtamalla saa nostettua omaa profiiliaan helposti. ;)

    • PieniUberPullukkaTaas

      Voi lasta. Ymmärrätkö kuinka lapsellinen olet. Vaihdoit taas nimimerkkiä mutta kirjoituksesi sisältö paljasti jälleen kuka lapsi siellä taas kiukuttelee.

      Voi pientä, eikö sulla ole muuta elämää kuin jatkuva trollaaminen?

    • JuuuTaasTämä

      Olet trollailut täällä jo pitemmän aikan, nimimerkin vaihto ei auta. Kuinka alas vajoat yksinäisyydessäsi?

    • ViidenTähdenUberr

      Kiitos luottamuksesta! Olen samaa mieltä.

      • ioouui

        Teet itse aloituksen ja vastaa siihen. Kuinka tyhmä olet?


      • ViidenTähdenUberr

        Koska joku osaa kirjoittaa, epäilet häntä heti minuksi? Kiitos tästäkin. Voisit joskus kehua ihan vaikka suoraankin.


      • ViidenTähdenUberr
        ioouui kirjoitti:

        Teet itse aloituksen ja vastaa siihen. Kuinka tyhmä olet?

        Olen nolla, olet oikeassa. Tein aloituksen, muutin nimeäni mutta totuus paljastui jälleen.


    • Alanammattilainen

      Aloittajalle : luuletko että täällä oikeasti alan ihmiset keskustelevat ? Ne on ihan muut saitit meitä varten...

    • liittosössiikaiken

      Mutta alahan on alaarvoinen , ja kenen ansiosta liiton ja keskusten .Mitään muuta tarkoitusta kuin kahlita yrittäjät ja sitäkautta heikentää kannattavuutta.

      • rahastuskeskus

        Olet väärässä liitto yrittää heikentää vain autoilijoiden kannattavuutta.
        Sensijaan keskukset tahkoavat tulosta enemmän kuin koskaan.
        Toisinsanoen autoilijat maksavat palvelusta aivan liikaa.


      • rahantuloo
        rahastuskeskus kirjoitti:

        Olet väärässä liitto yrittää heikentää vain autoilijoiden kannattavuutta.
        Sensijaan keskukset tahkoavat tulosta enemmän kuin koskaan.
        Toisinsanoen autoilijat maksavat palvelusta aivan liikaa.

        Mutta sittenhän on tiedossa muhkeat osingot


      • tappiollako

        Eipä oo näkynyt, voitot menee kelakeskuksen tappioiden kattamiseen?


      • jaetaantasan
        tappiollako kirjoitti:

        Eipä oo näkynyt, voitot menee kelakeskuksen tappioiden kattamiseen?

        Ne sai Kelasta hyväuskoisen mukaan tohon,tulee säästöjä joopajoo. Voidaan verrata jos kuluttajalle sanotaan jos haluat ruokaa soita tohon keskukseen sieltä kerrotaan mihin kauppaan menet,jos et soita maksat tuplahinnan. Mutta kun mä olen saanut hyvän palvelun tosta lähikaupasta, joo joo mutta kun tossa toisessa kaupassa tullaan kateelliseksi. Eli epäsiistilläkin pärjää ja heikommassa palvelulla!!!
        Mutta onneksi on keskus jakamaan tasan.


    • nenyt

      vaan ovat niin tyhmiä,etteivät osaa pitää turpaansa kiinni,liikaa aikaa notkua tolpalla,mikä sinänsä ei ole ihme.

    • jjjjjjjjjjjjjjjooooo

      Olet osoittanut useasti että et tunne alaa,lakia,yritystoimintaa,markkinoita,etkä mitään muutakaan.Montakohan kertaa vielä innostut todistamaan tyhmyyttäsi?Huono trolli on kyllä melko alhaalla arvoasteikossa.Ehkä jossain raiskaajan ja lapsiinsekaanujan välimaastossa?Kirjoita lisää,osoitat jokaisella kommentilla tämän väittämän todeksi.Kiitos!

      • totuuss

        No missähän kohdassa väittämät eivät pitäneet paikkaansa?


    • Roskasaitti

      Kuka taksiasiakas tällasta sontaa lukisi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe