OLEN SURUN MURTAMANA KOSKA ISÄNI ON KUOLLUT

puoliorpotyttö

Tänä aamuna kuulin tosi surullisen uutisen, josta menin pois tolaltani. Olen vähän väliä itkenyt pitkin päivää. Eilen oli kaikki ihan normaalisti, kunnes alkuillasta hänen puheensa puuroutui epämääräisesti ja lopulta hän meni niin veltoksi että putosi tuolilta ja siinä vaiheessa paikalle tilattiin ambulanssi, joka vei hänet keskussairaalaan. Hänellä oli todettu aivoverenvuoto ja jo siinä vaiheessa hoitohenkilökunta epäili että hän ei selviä. Käytiin iltayhdeksän aikoihin hyvästelemässä hänet koska pidettiin todennäköisenä että selviämismahdollisuus on melko pieni. Tänä aamuna hänestä oli sitten aika jättänyt. Nyt olen aivan rikki. Lisäkseni myös äitini,pikkuveljeni sekä isäni sisarukset surevat. Tämä vastoinkäyminen koskettaa tasapuolisesti meitä kaikkia lähisukulaisia. Olen siis 19-vuotias nuori tyttö. Myös moni muukin on kokenut tämän saman kohtalon ja vielä nuorempana menettänyt joko jommankumman vanhemmistaan tai pahimmassa tapauksessa jäänyt kokonaan orvoksi. Ei tässä auta muu kuin jatkaa elämässä eteenpäin vaikka tämä on todella makaaberi juttu.

6

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joiäkkäämpi

      Syvä osanotto murheesi vuoksi. Menetin aika nuorena isän ja varhaisessa keski-iässä äitini. Ihmiselle on vain annettu hetki.

    • Surussa

      Otan osaa !. Isäni kuoli samaan sairauteen muutama vuosi sitten.

      • Voimia

        Otan osaa ja voimia ❤ Minulla meni Äiti ja Mies 8.4.2016
        Kaksi lasta minulla 10 ja 12 .


    • Marilaura

      Hei,menettikään isäni -elämäni tärkeimmän 8.4.2015. Tästä on jo vuosi! Ja " menetin hänet jo aiemmin muutaman kerran, kuntalainen oli kriittinen. Yhä siten häntä. Toisaalta alan ymmärtää, että olen hyvin onnellinen, että minulla on ollut elämässäni whänen kaltainen ihminen. Surumielisiä on pitkä....

    • 148

      Osanottoni suruusi. Kuolema on osa ihmisyyttä. Sinä onneksi osaat katsoa tulevaisuuteen. Suru kestää aikansa ja haalenee ajan kanssa. Ainahan vanhempansa muistaa kuitenkin.
      On yksi asia, josta ei nykyään paljoa puhuta, uskosta Jeesukseen. Siinä on sellainen voimapaketti, että. Jeesuksen nimessä on voima rukoillessakin. Turvaa Häneen joka tilanteessa ja saat voiman kuhunkin tilanteeseen. Etsi oma seurakunta, missä koet olosi "omaksi". Itse kävin alussa perhekokouksissa Vapaaseurakunnan porukoissa. Lopulta olen tavis ev.lut. kirkon jäsen, kuten aina olen ollutkin.
      Jumala vaan kutsuu tavalla ja toisella. Puolestani rukoiltiin, kun pyysin. Siitä se uskon tie alkoi. Aloin lukea Raamattuakin, lähes yötä päivää ja ihmettelin.
      Synnittömäksi ei tule uskovakaan ja hyvä niin. Siten turvaa jatkuvasti Jeesukseen ja se suhde pysyy tuoreena.
      Hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi! Jumala teitä siunatkoon!

    • surullinenuteliasmies

      Otan osaa suruusi, noin nuorena oman vanhempansa menettäminen on raskasta.

      Isäsi taisi olla vasta noin 40-50 -vuotias? Millaiset elämäntavat hänellä oli, polttiko ja ottiko paljon viinaa, oliko runsasta ylipainoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe