Maxx-flirt on hyvä seksijutuille

kaleviseksikäsi

Jos seksiseuraa kaipaa niin kyllä maxx-flirt on hyvä sivustao ei siis maxxflirt vaan muistakaa väliviivan kanssa eli maxx-flirt! Eikä maksa mitään!

5

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uros008

      Taitaa olla maksettu mainos.
      Voit lähettää 4 viestiä ilmaiseksi, sitten maksaa ja paljon, kun palvelussa olevat työt ovat kovin kiinnostuneet viestittelystä.. En maksanut.
      Kusetusta koko homma, feikkiprofiileja varmaan 95 %. Samat profiilit löytyy ainakin maxxeroticissa.

    • Holmesin

      Huijausta koko sivu. Viestiä saa kyllä laitettua mutta mihinkään se ei johda. Eli älkää edes sotkeennu näihin tämmösiä sivuihin

    • Ihan_lihaa_ja_verta_olen

      Joo pelkkää vittuilua koko sivusto. Sivuston työntekijä vastaa tekaistusta profiilista käsin ja homman ideana on että asiakas ostaisi kalliita coinseja joilla voi jauhaa paskaa. Kyseiseltä sivulta saa korkeintaan virtuaalipillua -hyvä jos edes sitäkään.

    • Petosrikos

      Tässä Maxx-flirt-sisarsivustolla käytyä keskustelua sivuston "naisen" kanssa. Kyseinen "nainen" on ehdoissa mainittu tukihenkilö (support staff) joka yrittää vedättää coinseja nollille.

      Tukihenkilö poisti profiilini sivustolta kun sain hänet kiinni siitä, että hänellä on sisarsivustolla useampia profiileita.



      StupidScam (loka 03, 2016 22:55):
      - Hyvä sivusto, vai mitä? Täällä vois viihtyä pidempääkin! =)

      Vaaraton (loka 03, 2016 22:56):
      - No kyl mä ainakin jossain välis haluun tapaa ja löytää ihan liverakkautta :) mut kyl mä oon täst sivustosta tykääny

      StupidScam (loka 03, 2016 22:58):
      - Etkä haluu. Tai haluut, mut et tältä sivustolta. Yrität vaa lypsää imisilt kaikki rahat. =)

      Vaaraton (loka 03, 2016 23:14):
      - Multa meni kyl vähän ohi tää juttu ny

      Vaaraton (loka 04, 2016 08:23):
      - Huomenta! Mitäs sinne sulle ? Sua ei siis kiinnosta?

      /Välihuomautus: Sain tililleni 100 coinsia 19.10. => saldo 120 coinsia./

      StupidScam (loka 19, 2016 11:59):
      - Niin kauan yrität lypsätä multa multa coinseja niin ei kiinnosta. Voin osoittaa väitteni todeksi seuraavalla kysymyksellä: jatketaanko jutustelua sähköpostin välityksellä ******@yahoo.com? Tekosyitäsi odotellen. =)

      Vaaraton (loka 19, 2016 12:01):
      - No oot kyllä aika outo sitten. Taidat oikeesti olla joku sähköpostien kalastelija sitten?

      StupidScam (loka 19, 2016 12:06):
      - Olipas nopeasti vastattu. Sinä vietät täällä näköjään paljonkin aikaa. Toisaalta ymmäärrän, sillä työvuoro velvoittaa.

      Vaaraton (loka 19, 2016 12:24):
      - Olen kyllä koulussa tällä hetkellä en töissä?

      Vaaraton (loka 22, 2016 12:54):
      - Moikka! :) Mitäs rahamies tietää? ;)

      StupidScam (loka 24, 2016 22:42):
      - Mitäs tässä tyhmä tukihenkilö. =)

      Vaaraton (loka 24, 2016 22:45):
      - Ööh, mitä? :D Kaupan kassa ei oo ihan sama kuin tukihenkilö?

      Vaaraton (loka 27, 2016 23:03):
      - Onko sulla taas jotain jännää mielessä? :D

      StupidScam (loka 28, 2016 12:41):
      - Sä tunnut roikkuvan täällä koko ajan kun vastaat mulle aina niin nopeasti. Toivottavasti saat siitä siedettävää taskurahaa. Paljonko muuten on viisi plus kaksi?

      Vaaraton (loka 28, 2016 12:49):
      - Se on varmaan 7, jos vielä osaan laskee. :D Ja mitä sitten vaikka tämä on mun puhelimessa auki? Ootko joku stalkkeri?

      StupidScam (loka 28, 2016 13:41):
      - Hei älä viitsi viljellä noita kysymysmerkkejä, se ei tee susta yhtään sen syyntakeettomampaa. Samaa meininkiä on havaittavissa monilla muillakin nimimerkeillä. P.s. en maksa viesteistäni eurosenttiäkään, joten niistä ei pitäisi jäädä mitään sun käteen. Tämän sanottuani, kiinnostaako edelleenkin valehdella ja jauhaa paskaa?

      Vaaraton (loka 28, 2016 13:41):
      - Mä en nyt tiedä yhtään mistä sinä puhut niin tosi vaikea ottaa kantaa. :)

      Vaaraton (loka 31, 2016 12:59):
      - Hei sulle! ja mitenkäs se siellä sinulla menee?

      StupidScam (marras 01, 2016 12:13):
      - Sitä pitäisi itse asiassa kysyä sinulta. Viljelet samaa kysymystä muistakin profiileista käsin. Näyttääkö tutulta? 1. Vaaraton (loka 31, 2016 12:59): - Hei sulle! ja mitenkäs se siellä sinulla menee? 2. Pinkkirusetti (loka 31, 2016 10:02): - Hei sinne! Ja mitenkäs se siellä sinulla menee?

      Vaaraton (marras 01, 2016 12:15):
      - Ei mulla ole kuin yksi profiili täällä, mitä ihmettä? En tiedä mistä tuo lausahdus on mulle tarttunut mutta ei kai tohon kellään mitään copyrightiakaan ole :D

      /Välihuomautus: Sama tukihenkilö on käyttänyt lausahdusta "Mitä ihmettä" myös Bamboodate.com:ssa käyttäjänimillä "Miia_30" ja "Saara"/

      Vaaraton (marras 04, 2016 12:33):
      - Mitäs yttermarkin herra tietää?: )

      /Välihuomautus: Asuinpaikka muutettu Yttermarkista Vantaalle/

      StupidScam (marras 05, 2016 02:05):
      - Niinpä. Kun jokin lausahdus tarttuu, niin sitä tulee sitten käytettyä ajattelemattomasti. Kusetat muuten myös sivustoilla Bamboodate.com ja Adult-live-chat24.com. Näiden tietojen perusteella voidaan päätellä, että sinulla on (ollut) mahdollisuus petkuttaa asiakkaita yli 70 deittisivustolla. Tämä on ihan raakaa faktaa. Mitä olet ajatellut tehdä, jos jäät siitä kiinni? Ja mitä ihmettä sinä Yttermarkista oikein höpötät? Minähän asun Vantaalla.


      Vaaraton (marras 05, 2016 02:09):
      - No siis anteeksi nyt vaan, mutta on todella loukkaavaa että noin ees puhut mulle. Paha mieli tästä vaan tulee.

      Vaaraton (marras 08, 2016 11:20):
      - Ja sustako ei enää sitten mitään kuulu? Kävit vaan huutelemassa ja se siitä?

      StupidScam (marras 09, 2016 11:05):
      - No jos kerran tulee paha mieli niin miksi et sitten estä minua käyttäjänä?

      Vaaraton (marras 09, 2016 11:08):
      - No ei mulla ole tapana selvittää kaikkia asioita niin että eristäisin itseni muista.

      Vaaraton (marras 12, 2016 12:08):
      - Sä olet kyllä erikoinen tyyppi, pakko sanoo. :) Kiinnostiko sulla niinku mun seura vai miksi mulle viestii laitoit?

      JATKUU SEURAAVASSA VIESTISSÄ...

      • Petosrikos

        ...JATKOA:

        StupidScam (marras 13, 2016 11:54):
        - Selvittää kaikkia asioita? Eihän sun tarvitse selvittää yhtään mitään. Sen kun painat Estä käyttäjä -nappia jos siltä tuntuu. On se ihme ja kumma. Sulla on nyt joku selkeä syy olla tekemättä niin. Mutta tunnuksia osaat kyllä poistella, tuosta vain.

        Vaaraton (marras 13, 2016 12:07):
        - No ei mulla ole tarvetta estää sua kun ei mun elämä tästä kärsi ja olen utelias :D En mä mitään tunnuksia ole poistellut?

        Vaaraton (marras 14, 2016 18:41):
        - Hei sulle! Ja mitenkäs se siellä sinulla menee?

        StupidScam (marras 17, 2016 02:32):
        - 1) Vaaraton: Hei sulle! Ja mitenkäs se siellä sinulla menee 2) Sofiasi: Heippa sulle! Mitenkäs se siellä sinulla menee? 3) Pinkkirusetti: Hei sinne! Ja mitenkäs se siellä sinulla menee? 25,08€.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe