Kardashian Beauty - kokemusta kellään?

Beeauty

Onks kukaan ihastunu Kardashian Beauty Hiustuotteisiin?
Mua kiinnostais tilata mut oisko kellään kertoo kokemuksia?

63

599

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MÄKINHALUUN

      Mistä meinaat tilata????? meidän täällä pikku paikkakunnalla ei kampaamossa myydä niitä :( :( :(

    • seurrailija

      seuraan

    • MÄKINHALUUN

      no nyt mä aloin katsoo noita tatskojakin tuolla, onko kukaan käyttänyt noita?

    • Itsmeandmy

      Tilasin viime viikolla. tykkään paljon <3 tuoksuvat hyvälle ja sopii mun hiuksille tosi hyvin. suosittelen ehdottomasti :)

    • TattoooGirl
      • Dianashia

        Ihan mun!!!!!!!


    • BlingBlinger

      Käytän paljon iholle ja hiuksiin liimattavia tatuointeja aina illanviettoon lähtiessäni. Muita koruja ei oikeestaan tarvitsekaan. Pitääpä tsekkaa noi. Toi Bellando on mulle ihan uusi tuttavuus :)

      • MÄKINHALUUN

        Toimiiko noi hiusjutut? Mä olen iholla joo, mutta en hiuksiin. Onko vaikea laittaa? Ei noi kyllä paljoa maksa...


    • hullunakosmetiikkaan
    • Bebee

      tuolta ei oo kokemusta mutta Bellando.fi oon ostanu :)

    • Dianashia

      Mulla on niin korppuna tää tukka. Aatelin vetästä vaan lyhyemmäksi ja käyttää jotain parempia shamppoita ja hoitsikoita. ehkä mä tilaan noi Kardashiantuotteet ja mun tukka muuttuu paremmaksi :D

      Oikeesti voisin kokeilla, täytyy tutustua!!

      • Kimikoko

        Kardashianit yllätti mut noilla niiden tuotteillaan. Aivan ihanat shampoo ja hoitoaine . Kerranki on tuotteet mitkä tuoksuu kunnolla <3


    • Dianashia
    • vattulili

      Todella laadukkaan oloisia tuotteita. Pakko sanoo, että mainonnan uhri olen ollut mut tällä kertaa ei varmista yhtään! Varsinki se black seed öljy on huikee!

    • BlueBerryl
    • Vierailija985

      No toi firma tuntuu mainostavan paljo

    • oinkkwiik

      Halpaa paskaa halvoista aineksista. Looks like cheap shit.

      • ei.ole.laadukkaita

        Sitä se juuri onkin. Ja tyhmät maksaa, koska siinä lukee Kardashian.


      • HAHAHA-HA
        ei.ole.laadukkaita kirjoitti:

        Sitä se juuri onkin. Ja tyhmät maksaa, koska siinä lukee Kardashian.

        ottakaa selvää kuka tuotteet on valmistanut ;)


      • FaroukSystems
        ei.ole.laadukkaita kirjoitti:

        Sitä se juuri onkin. Ja tyhmät maksaa, koska siinä lukee Kardashian.

        käsittääkseni tuotteiden takana on Farouk, et ei ihan bulshittiä taida olla


    • kokeiltu

      hiusöljy hyväntuoksuinen ja hieno musta purkki,aika kalliita....

    • Habbyy

      Tilasin bellando.fi verkkokaupasta ja sain seuraavaksi päiväksi tuotteet kotiin! Siis ihan huikean hyvää palvelua!

    • KimKardashian

      Mä oon tykänny kyllä, ei mitään pahaa sanottavaa! Päinvastoin :) <3

    • Uppistah

      seuraan

    • Häppi

      Hiustuotteet on tosi bueno ja ihanan tuoksuisia <3 Mulla myös tosi hyvää kokemusta bellando.fi nopee palvelu kyllä :)

    • Thathsme

      Kardashian Beauty meikeistä en ole tykännyt. mull on puuteri ja huulipuna. ja ne on kökköjä ja hintaansa nähden :/ hiustuotteita en oo testannu. vähän miettiny kyllä.

    • xxxxlove

      Moon rakstunu noihi tuotteisiin <3 huikeita <3

    • Häpppppii

      Pakko käydä kyl täälläki sanoo miten tyytyväinen oon Bellando.fi verkkokaupan palveluun. sain tuotteet tilauksesta seuraavana päivänä <3 <3 <3 Bellandosta tilaan toistekki! suosittelen!

    • vierrailija

      up! seuraan

    • uououp

      uppaan

    • interested

      tilasin eilen ja odottelen nyt tilaustani mielenkiinnolla :)

    • o-xXXXx-o

      Tilasin shampoota ja hoitoainetta jo toistamiseen. Oon tainnu löytää ne mun tuotteet <3 Jos tilata meinaat niin ainakin Bellandosta saa.

    • hullumaailmaa

      Kardashian nimi ei tee jostain kosmetiikkatuotteesta laadukasta tuotetta. Ostakaa vain suurien brändien kosmetiikka ym tuotteita ja voitte olla varmoja että ne sopii ihoon kuin ihoon. Missä lie Intian takamailla lampaansonnasta valmistettu Kardashianien tuotteet. Joku firma ottaa yhteyttä kyseiseen perheeseen ja maksavat että saaavat myydä Kardashianin nimellä kosmetiikkaa ym paskaa.

      • dfggggg

        :D :D :D


    • hullumpi

      Nää nyt ei oo ihan paskaa koska taustalla on Farouk. Otappa selvää! mä en ostais paskaa :D

    • hahaHA-HA

      No jep! Kantseis "hullumaailmaa" ottaa selvää aisoista ennesku tietämättömänä täällä huutelee ja haukkuu tuotteita :D

    • AwAww

      Yksi parhaimmaista ja erikoisimmista sarjoista mihin oon törmännyt. Erikoinen siksi, että tuoksuu voimakkaasti. emme ehkä suomalaisina ole sellaiseen tottuneet. Hiukset tuoksuvat aina seuraavaan pesuun saakka <3 Sain lahjaksi pyytämäni Kardashian setin ja siinä mukana tullut harja on myös laadukkaan tuntuinen <3

    • tämäcö
      • AwAwww

        Joo toi :)


    • hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Minkähän takia INCI listaa ei näy noilla sivuilla?

      • o0oO.Oo0o

        missä sivuilla semmoisia näät? mä en oo juuri koskaan törmänny... O.O


    • upupupupup

      up up

    • Kimberlyy

      Pakko tulla tännekki kommaa, että tosi tyytyväinen oon tohon sarjaan <3 Ihana tuoksu on tuotteissa, jopa hiuslakassa <3 <3 <3

    • Hodddis

      Todella laadukkaita ovat toisin kuin joku täällä tietämättään väittää ;) Itselläni on hyllyssä jo sekä hoito- että muotoilutuotteita. Öljy ja 3-in-1 rauta ovat ehdottomia suosikkejani. Ainakin www.bellando.fi myy käsittääkseni noita tuotteita.

      • HairD

        komppaan sua Hodddis ton öljyn osalta! käytän sitä päivittäisessä kampaamotyössäni. tuskin vaihdan ihan vähään aikaan toiseen <3


    • seurailijaxxx

      seuraan :)

    • whymeyoutalkingto

      Joo ei kokemusta....

    • Kokozi

      Menossa jo toinen shampoo kyseisestä sarjasta. Suosittelen kyllä lämpimästi varsinkin tämmöisille ei ihan liruille leteille :)

    • KIMIKOKO

      Mä ostin joku aika sitten. siis shmapoon ja hoitoaineen ja tykänny kovasti. varmaan rohkaistuneena hankin sen öljyn myös kun sitä on niin kovasti luukutettu :)

    • Kocoko
    • Question

      Kannattaako tuolt Bellando.fi tilata? Sul Kocoko varmaa kokemusta? Käyny kattoo tuol ky itekki.

    • Kocoko

      Pelkkää positiivistä sanottavaa :) tuolla usein alennuksia Kardashian tuotteista siksi ostan sieltä :)

    • Cimmiii

      Kimii!!

    • MelkeinJoulu
    • SinaVa

      Parhait hiustuotteit mitä oon kokeillu!

    • Inkkari17
    • secretlyinlovewithkim

      Hintalaatusuhde kohdillaan. Nyt testissä black seed oil hiusöljy, toimii!

    • biggy
      • Blong

        ainaki mun pidennyksille ihan huippu tuo villisianharjas. kiillottaa :)


    • Ironkim

      Vieläki näit kannattaa tilata? Mielitekisi nyt tota rautaa koska on -40% bellando.fi

      Anyone?

    • Winkkarix

      Kiitti vinkistä 🙂

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe