mitä on pahinta mitä kumppani voi tehdä?

friini

Jos ei murhaa oteta lukuun ja rahojen viemistä.
Mitä ette hyväksy?
Itse en hyväksy väkivaltaa en fyysistä en henkistä. En kiristystä.
Toisen mitätöintiä ja itsestäänselvyytenä.

13

225

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petkuttajapettäjät

      Pettää

    • fiölnbg

      Pettämistä tai lasten solvaamista.

      • näpitirti

        pedofiili


      • hmmmmmmm

        Pedofilia olis tosiaan ehkä kaikkein pahinta.


    • ohionneksi

      Pedofiili tai puolison raiskaus ja pahoinpitely. Itse olen ollut aiemmin väkivaltaisessa suhteessa melko kauan ja jätti syvän haavan sieluun. En tosin tiedä mikä oli pahempaa, pahoinpitely vaiko se henkinen puoli. Vasta kun mies muuttui (kyllä sekin ihme voi tapahtua!) uskalsin lähteä suhteesta koska en enää lopulta voinut luottaa häneen tarpeeksi loppuelämäni ajaksi. Pelkäsin että totun hänen uuteen minäänsä ja vuosien päästä kun kaikki paha on jo unohtunut, hänellä yhtäkkiä napsahtaa päässä.

    • nääolisipahimpia

      Tulee mieleen vain itsestään selvyyksiä: kaikki väkivalta ketään elävää olentoa kohtaan, itsemurha, itseen kohdistuva väkivalta & pettäminen

    • Fiksu-ja-kunnollinen

      Kumma juttu kun sitä väkivaltaa naiset sietää kaikkein eniten valehtelun ohella. Väkivalta johtuu taas viinasta ja niitä juoppojakinnaiset sietää aika paljon. Kunnolliset miehet ei kelpaa naisille

    • Jonnny

      Pettää, käyttää hyväkseen , kiristää, valehtelee koko ajan, pitää varasijalla, kunnes löytää elämänsä ihmisen,
      juoruaa parisuhde asioita muille,
      Haluaa nolata kumppaninsa.

      Tässä muutamia

    • seir

      Onko tuollaisesta kumppanista seurustelemaan, joka pettää kumppaninsa ja nolaa. Ei välttämättä petä fyysisesti , mutta ei kuitenkaan halua oikeesti panosta suhteeseen. Valehtelee käyttää tilanteita hyödykseen ja oma etu aina tärkein.

    • Hjkio

      Pettäminen, solvaaminen, lasten huono kohtelu, valehtelu, välinpitämättömyys. Mutta se että hävitää kodin rahat johonkin tyhmään on sellainen asia, jota en voi hyväksyä.

    • reijij

      Toisen elämän kontrollointi

      • rehtipitääolla

        jos ei ole rehellinen, salaa jotain,,


    • jghjfg

      Väkivaltaa, henkistä (=esim. halveksuntaa, mitätöintiä, ohittamista, nimittelyä, haukkumista) tai fyysistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe