Kysy takseista, reitityksesta ja uberista

ViidenTähdenUberr

Olen useassa eri aloituksessa ja päivittäisissä kommenteissani tuonut esiin laajan tietämykseni taksien liiketoiminnasta, kuljettajista ja kaikesta takseihin liittyvistä asioista.

Samoin olen antanut asiantuntijan lausuntoja Uberista ja seikkaperäisiä kommenteja ja liikennekaari hankkeesta ja kuinka hanke toteutuu.

Tiedän myös paljon verotuksesta, paaluttamisesta ja laatujuomista sekä pimeän viinan myynnistä.

Tarjoan nyt sinulle mahdollisuutta esittää kysymyksiä tässä uudessa keskustelussa kaikesta taksiin liittyvästä ja Uberista. Kysy mitä vain, asintuntemukseni avulla saat varmasti analyyttisen vastaukseni.

Olkaa hyvä, myös kaljupäät taksarit, kysymyksiä kiitos.

Jakomäesssä 8.7.2016

ViidenTähdenUberr
Asiantuntijasi, sinua varten

168

2984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyselijä23

      Oletko homo?

      • ViidenTähdenUberr

        Kyllä, olen avoimesti homoseksuaali. Seuraava kysymys.


      • T6Y7D4H2C0
        ViidenTähdenUberr kirjoitti:

        Kyllä, olen avoimesti homoseksuaali. Seuraava kysymys.

        Olitko Pride kulkueessa pukeutuneena kehumaasi Uber lippikseen? Otettiinko Uber toimistolta yheyttä asusi vuoksi? Paalutitteko toisianne Uber tolpalla Priden aikana?


      • ViidenTähdenUberr
        T6Y7D4H2C0 kirjoitti:

        Olitko Pride kulkueessa pukeutuneena kehumaasi Uber lippikseen? Otettiinko Uber toimistolta yheyttä asusi vuoksi? Paalutitteko toisianne Uber tolpalla Priden aikana?

        Olin nahkaiseen Uber lippikseen. Otettiin toimistolta yhteyttä ja pitivät mainostamista hyvänä asiana. Mitä paalutukseen tulee Priden aikana niin todellakin paalutettiin, ainakin minua.


      • ViidenTähdenUberii

        Totta :D


      • HaluatkoNekruksi
        ViidenTähdenUberii kirjoitti:

        Totta :D

        Noh.....Nimenomaan TOTTA!!!!! Ei oikeastaan, itse olin kamala runkkari jo 12-13 vuotiaana ja haaveilin muista pojista ja tytöist :D


      • HaluatkoKehariTurpaan
        HaluatkoNekruksi kirjoitti:

        Noh.....Nimenomaan TOTTA!!!!! Ei oikeastaan, itse olin kamala runkkari jo 12-13 vuotiaana ja haaveilin muista pojista ja tytöist :D

        Totta....NIMENOMAAN!!!


      • HaluatkoNekruksi
        HaluatkoKehariTurpaan kirjoitti:

        Totta....NIMENOMAAN!!!

        Itsekin mietin mitä tekis tänään, vetäiskö kännit tai käviskö saunassa ja ottais vaan pari kalaa :D


      • Bussisssa
        HaluatkoNekruksi kirjoitti:

        Itsekin mietin mitä tekis tänään, vetäiskö kännit tai käviskö saunassa ja ottais vaan pari kalaa :D

        Siksi onkin tutkinta! Jos poliisi saisi määrätä pysyvät sakot niin sakkoa tulisi jos liikenneluvan omaavassa pakussa/kuorma-autossa olisi matkustajia


      • SisuMäättä
        ViidenTähdenUberii kirjoitti:

        Totta :D

        Kerron salaisuuden, kun ajan normaalia manuaalivaihteista autoa, en juuri edes ajattele vaihteiden käyttöä lainkaan


      • HaluatkoNekru
        SisuMäättä kirjoitti:

        Kerron salaisuuden, kun ajan normaalia manuaalivaihteista autoa, en juuri edes ajattele vaihteiden käyttöä lainkaan

        Itsekin mietin mitä tekis tänään, vetäiskö kännit tai käviskö saunassa ja ottais vaan pari kalaa :D NIMENOMAAN :d


      • SisuMäättä
        HaluatkoNekru kirjoitti:

        Itsekin mietin mitä tekis tänään, vetäiskö kännit tai käviskö saunassa ja ottais vaan pari kalaa :D NIMENOMAAN :d

        Totta........Todellakin SIMPPELIÄ :)


      • SisuMäättä
        HaluatkoNekruksi kirjoitti:

        Noh.....Nimenomaan TOTTA!!!!! Ei oikeastaan, itse olin kamala runkkari jo 12-13 vuotiaana ja haaveilin muista pojista ja tytöist :D

        NIMENOMAAN totta


      • ViidenTähdenTaxari
        SisuMäättä kirjoitti:

        NIMENOMAAN totta

        Näin on .


      • ViidenTähdenTaxari

        Olen entinen ViidenTähdenUuber nykään käytän nimimerkkiä ViidenTähdenTaxari. Tietoni ja asiantuntemukseni on lisääntynyt valtavasti. Kysykää minä vastaan.


      • ViidenTähdenTaksari
        ViidenTähdenTaxari kirjoitti:

        Olen entinen ViidenTähdenUuber nykään käytän nimimerkkiä ViidenTähdenTaxari. Tietoni ja asiantuntemukseni on lisääntynyt valtavasti. Kysykää minä vastaan.

        Käytän myös nimimerkkiä ViidenTähdenTaksari. Minulta kysyttiin juuri kadulla mihin Uber tolpat ovat kadonneet ja mitä teen nyt kun en voi mennä paaluttamaan Uber tolpalle? Vastaukseni on että tolpat ovat kellarissamme hyvässä tallessa. Samassa paikassa minua paalutetaan huolella. Uber lippikset ovat myös siellä. Jos haluatte tulla paaluttamaan kellariimme minua niin tervetuloa. Voin reittitää matkanne tänne. Tervetuloa.


      • KerroTietäjä
        ViidenTähdenTaksari kirjoitti:

        Käytän myös nimimerkkiä ViidenTähdenTaksari. Minulta kysyttiin juuri kadulla mihin Uber tolpat ovat kadonneet ja mitä teen nyt kun en voi mennä paaluttamaan Uber tolpalle? Vastaukseni on että tolpat ovat kellarissamme hyvässä tallessa. Samassa paikassa minua paalutetaan huolella. Uber lippikset ovat myös siellä. Jos haluatte tulla paaluttamaan kellariimme minua niin tervetuloa. Voin reittitää matkanne tänne. Tervetuloa.

        Miten kommentoit suuri tietäjä KHO:n päätöstä koskien uberia?


      • ViidenTähdenTaksari
        KerroTietäjä kirjoitti:

        Miten kommentoit suuri tietäjä KHO:n päätöstä koskien uberia?

        Järkyttävä päätös. Ylivertaisen reitityksen takia olisi pitänyt jättää tuomitsematta.


      • MitesOnHäh
        ViidenTähdenTaksari kirjoitti:

        Järkyttävä päätös. Ylivertaisen reitityksen takia olisi pitänyt jättää tuomitsematta.

        Millä olet ajatellut maksaa sakkosi ja korvaukset laittoman taksiliikenteen harjoittamisesta? Luuletko saavasi keinot ensivuonna, entä ammattiajoluvan?


      • ViidenTähdenTaksari
        MitesOnHäh kirjoitti:

        Millä olet ajatellut maksaa sakkosi ja korvaukset laittoman taksiliikenteen harjoittamisesta? Luuletko saavasi keinot ensivuonna, entä ammattiajoluvan?

        En millään. Vuoti nuolkoon näppejään.


      • Vege547
        ViidenTähdenTaksari kirjoitti:

        En millään. Vuoti nuolkoon näppejään.

        Vastauksesi kertoo kaiken Uber intoilijan moraalista.


      • TaksiEsa

        Noh.......olen perehtyny taksialan TESiin niin voite kysellä siitäkin
        Tiedän kaiken palkauksesta


      • HaluatkoÄmmäTurpaan
        TaksiEsa kirjoitti:

        Noh.......olen perehtyny taksialan TESiin niin voite kysellä siitäkin
        Tiedän kaiken palkauksesta

        NIMENOMAAN......taksikuskit mollaavat omnaa alaansa ettei alalle tulisi uusia kuskeja

        Palkanakin on TESin mukainen palka ja sitä saa vaikka ei ole asiakkaita

        Itse olisin valmis tähän unelmahommaan 10 euroa tunnisa palkala ilman mitään lisiä mutta paikat ovat kivenalla Molissakin ei yhtään vapaata paikaa


      • TulevaTaksari
        SisuMäättä kirjoitti:

        Kerron salaisuuden, kun ajan normaalia manuaalivaihteista autoa, en juuri edes ajattele vaihteiden käyttöä lainkaan

        Minulla on tulossa automaatti V90.


      • DasAutovw
        TulevaTaksari kirjoitti:

        Minulla on tulossa automaatti V90.

        Kerro meille lisää. Vaikutat fiksulta.


      • TulevaTaksari
        DasAutovw kirjoitti:

        Kerro meille lisää. Vaikutat fiksulta.

        Kiitos, näinhän se on. Kaikki mitä olen tänne kirjoittanut on pitänyt paikkansa.Välillä kehun itseäni muilla nimimerkeillä. Olenhan guru ja profeetta.

        Kiittäen ViidenTähdenUber, ViidenTähdenTaxari sekä TulevaTaksari


      • gfd66655443
        TulevaTaksari kirjoitti:

        Kiitos, näinhän se on. Kaikki mitä olen tänne kirjoittanut on pitänyt paikkansa.Välillä kehun itseäni muilla nimimerkeillä. Olenhan guru ja profeetta.

        Kiittäen ViidenTähdenUber, ViidenTähdenTaxari sekä TulevaTaksari

        Välillä myös reitität, ääliö.


      • ViidenTähdenTaxari

        Pääaenkö ajamaan Valopilkkua äidin miesytävän Corollalla vm 89?


      • EtKatsoPeiliin
        ViidenTähdenTaxari kirjoitti:

        Pääaenkö ajamaan Valopilkkua äidin miesytävän Corollalla vm 89?

        Et. Syyn löydät kun katsot peiliin.


      • Jaasaassa
        ViidenTähdenTaxari kirjoitti:

        Pääaenkö ajamaan Valopilkkua äidin miesytävän Corollalla vm 89?

        Kukaan ei tule kyytiisi.


      • ViidenTädinTaksari

        Mä oon kerran ajanu yhtämittaa leville jote jaksa ajaa pirskatisti.

        Pystyyk taksil ajaa vain pitkii reissui jos antaa alee?


      • ViidenTähdenTaxari
        ViidenTähdenUberr kirjoitti:

        Kyllä, olen avoimesti homoseksuaali. Seuraava kysymys.

        Tämä ei ollut yllätys varmasti kenellekkään, niinhän minä olen.


      • LisätäänTämäVielä
        ViidenTähdenTaxari kirjoitti:

        Tämä ei ollut yllätys varmasti kenellekkään, niinhän minä olen.

        Lisätään tähän vielä että olet typerys joka ei ole koskaan ajanut taksia/uberia ja esiinnyt silti asiantuntijana ja taxarina. Et ole terve.


      • ViidenTähdenTaxari
        LisätäänTämäVielä kirjoitti:

        Lisätään tähän vielä että olet typerys joka ei ole koskaan ajanut taksia/uberia ja esiinnyt silti asiantuntijana ja taxarina. Et ole terve.

        Mitä sitten vaikka en ole ajanut. Omaan silti ylivoimaisen tietämyksen alasta.


      • ViidenTähdenTaxari

        Olen erikoistunut myös markkinatalouteen ja kysyntään. Vastaan mielelläni kysymyksiinne koska olen asiaoista hyvin perillä.


      • ViidenTähdenTaxari

        Voi teitä tyhmiä imbesilejä. Ei ihme, että olette kykeneet ajamaan vain valtion suojelemaa taksia. Maailman helpoin bisnes.

        Kaikki mistä olen puhunut manifestoituu Kajberissa. Ette ymmärtäneet kerrannaisvaikutusta ja vapaan markkinatalouden tehoa. Ette laskeneet vaan mutuilitte. Teissä ei ollut kykyä nähdä muutoksen mahdollisuuksia, näitte vain menetetyn mahdollisuuden.


      • ViidenTähdenTaxi1

        Mahtava viikko takana ja mahtava viikonloppu tulossa. Kohta paalutetaan Priden hengessä uber tolpalla nahkaiset uber lippikset päässä. Ulkkiksia paikalla ja minä teen miljoonan liikevaihtoa ja nautin laatujuomia (kiljua). Pystynköhän istumaan maanantaina?


      • ViisenTähdenTaxi

        Oli hieno Pridemarssi. Käytiin välillä uber porukan kanssa paaluttamassa toisimmamme toimistolla. Kohta menen iltajuhliin. Siellä taas paalutetaan uber lippikset päässä. Huomenna en kyllä pysty istumaan. Sen verran kovaa paalutusta on ollut koko viikko.

        Ps. kaikki mitä olen tänne kirjoittanut on totta.


      • ViidenTähdenAI
        T6Y7D4H2C0 kirjoitti:

        Olitko Pride kulkueessa pukeutuneena kehumaasi Uber lippikseen? Otettiinko Uber toimistolta yheyttä asusi vuoksi? Paalutitteko toisianne Uber tolpalla Priden aikana?

        Olin ja odotan innolla uutta kulkuetta. Talvi tulossa ja tarvitsisin jotain työtä. Unelmatyöni olisi toimia taksien pesijänä. Asun Jakomäessä ja pääsen pesupaikoille potkulaudallani, ajokorttia minulla ei ole. Palkatkaa minut.


      • KakeRL
        ViidenTähdenAI kirjoitti:

        Olin ja odotan innolla uutta kulkuetta. Talvi tulossa ja tarvitsisin jotain työtä. Unelmatyöni olisi toimia taksien pesijänä. Asun Jakomäessä ja pääsen pesupaikoille potkulaudallani, ajokorttia minulla ei ole. Palkatkaa minut.

        Kiitos, emme halua tietää sinusta enempää.


      • ViidenTähdenAI
        KakeRL kirjoitti:

        Kiitos, emme halua tietää sinusta enempää.

        Töitä tarvitsen taksien pesijänä silti. Sinun mielipiteelläsi ei ole arvoa.


      • kjlkjlkbaxnxkÖ
        ViidenTähdenAI kirjoitti:

        Töitä tarvitsen taksien pesijänä silti. Sinun mielipiteelläsi ei ole arvoa.

        Väitätkö että sinun on?


      • Anonyymi
        SisuMäättä kirjoitti:

        Kerron salaisuuden, kun ajan normaalia manuaalivaihteista autoa, en juuri edes ajattele vaihteiden käyttöä lainkaan

        Hienoa.


    • RollonSuhari

      Miten reitittäisit sunnuntain päivävuoroni? Olisi hyvä jos todellinen asiantuntija ja busines guru antaa selkeän reitityksen valmiiksi. Asemapaikkani on Rovaniemi. Kiitos jo etukäteen.

      • ViidenTähdenUberr

        Tein reitytyksen sinulle huomiseksi valmiiksi.

        Aloitat aamulla klo 8.00 siitä linja-autoaseman tolpalta. Saat ensimmäisen keikan Korkalovaaraan josta olen reitittänyt sinulle seuraavan ajon suoraan Saarenkylään.

        Saarenkylästä saat jatkon reititykseni ansiosta Ounasvaaralle. Reititykseni jatkuu täältä Pohjanhoviin josta ylivertainen reititys vie sinut lentokentälle. Kentältä sinun kyytiisi tulee välittömästi reititykseni ansiosta kolme saksalaista turistia jotka haluavat Napapiirin majan kautta Pyhätunturille.

        Pyhätunturille saavuttuasi on reititykseni avulla sinulle seuraava ajo Sodankylään. Sodankylästä ajat Leville jossa jätät asiakkaat pois kyydistä. Reititykseni avulla saat Leviltä keikan Kolariin jossa reititämäni asiakas odottaa valmiina kyytiä Rovaniemelle.

        Huomasitko? Näin etukäteen reitttämällä sinulle ei tule metriäkään turhaa ajoa ja kaikkialla on asiakas valmiina odottamassa.

        Reitittäminen on nykyaikaa. Tähän ei kaljupää taksarit pysty. Olen reitittämisen guru. Ylivertainen tietäjä ja taitaja.


      • Porotaksi
        ViidenTähdenUberr kirjoitti:

        Tein reitytyksen sinulle huomiseksi valmiiksi.

        Aloitat aamulla klo 8.00 siitä linja-autoaseman tolpalta. Saat ensimmäisen keikan Korkalovaaraan josta olen reitittänyt sinulle seuraavan ajon suoraan Saarenkylään.

        Saarenkylästä saat jatkon reititykseni ansiosta Ounasvaaralle. Reititykseni jatkuu täältä Pohjanhoviin josta ylivertainen reititys vie sinut lentokentälle. Kentältä sinun kyytiisi tulee välittömästi reititykseni ansiosta kolme saksalaista turistia jotka haluavat Napapiirin majan kautta Pyhätunturille.

        Pyhätunturille saavuttuasi on reititykseni avulla sinulle seuraava ajo Sodankylään. Sodankylästä ajat Leville jossa jätät asiakkaat pois kyydistä. Reititykseni avulla saat Leviltä keikan Kolariin jossa reititämäni asiakas odottaa valmiina kyytiä Rovaniemelle.

        Huomasitko? Näin etukäteen reitttämällä sinulle ei tule metriäkään turhaa ajoa ja kaikkialla on asiakas valmiina odottamassa.

        Reitittäminen on nykyaikaa. Tähän ei kaljupää taksarit pysty. Olen reitittämisen guru. Ylivertainen tietäjä ja taitaja.

        Noin hyvin kun reititys näyttää toimivan, niin koko Lappiin riittää kaksi taksia. No ehkä kolme.


      • ViidenTähdenUberi
        Porotaksi kirjoitti:

        Noin hyvin kun reititys näyttää toimivan, niin koko Lappiin riittää kaksi taksia. No ehkä kolme.

        Kyllä, reitytykseni ja liikeideani on täysin ylivertaisia.


      • Sukulainenko
        ViidenTähdenUberi kirjoitti:

        Kyllä, reitytykseni ja liikeideani on täysin ylivertaisia.

        Oko tämä turkulainen jotain sukua sinulle? Yhtä fiksuilta vaikutatte.


      • ViidenTähdenUberi
        Sukulainenko kirjoitti:

        Oko tämä turkulainen jotain sukua sinulle? Yhtä fiksuilta vaikutatte.

        Kyllä, olemme veljäksiä. Hyvin läheisiä toisillemme. identtiset kaksoset.


      • ViidenTähdenUberi

        Näin on. Milloin tulet kylään? Voit olla yötä.


      • SisuMäättä
        ViidenTähdenUberi kirjoitti:

        Näin on. Milloin tulet kylään? Voit olla yötä.

        Tulen torstaina. Äiti tulee mukaan. Onko pihan hiekkalaatikossa hiekkaa?


      • ViidenTähdenUberi
        SisuMäättä kirjoitti:

        Tulen torstaina. Äiti tulee mukaan. Onko pihan hiekkalaatikossa hiekkaa?

        On, Uudet hiekat. Mulla tuli vahinko siihen hiekkalaatikkoon niin kaupunki joutui vaihtamaan hiekat. Mukavaa että äitikin tulee. Tervetuloa!


      • SisuMäättä

        Herättiin juuri, äiti ei ole tullut vieläkään kaupasta kotiin.

        Identtinen kaksoisveljäni ViidenTähdenUuberi itki itsensä uneen. Vahinko kävi taas yöllä hänelle ja nyt on patja ja peitot märkänä. Onneksi liikennematto säilyi kuivana.

        Kohta leikimme sisällä kuorma-autoilla. Niitä meillä ei ole mutta äidin tyhjät viinipullot käyvät hyvin kuorma-autosta. Minä opetan velipojalle kuinka vaihteita vaihdetaan kuorkista.

        Äidin tyhjä oluttölkki saa toimia roska-autona. Kiusaamme sitä. Olisin valmis roskakuskiksi ja tekemään sitä työtä 10,-/h ilman lisiä. Mutta kun en pääse niihinkään hommiin niin kiusaan sitten niitä.

        Laskettiin eilen muuten se taksien alvi. Kun myy satasella niin ei joudu maksamaan mitään koska huolloista maksetaan 24 prosentin alvi. Simppeliä, eiks jep :d


      • HaluatkoKuollaKehari

        Totta, simppeliä eiks jep :D


    • Tuuheatukkainen.taksari

      Paljonko uber kuskit ajavat rahaa per tunti? Esim. paljonko kassaa tulee 8 tunnin ajon jälkeen?

      • ViidenTähdenUberr

        Hyvä kysymys, ylivertaisen reitytyksen ansiosta ajamme todella paljon rahaa. Ota huomioon että tulo on täysin pimeää rahaa joten en voi paljastaa summia. Toki Uber ottaa tuloista 20 % mutta ajosta tuleva raha on hyvä lisä sosiialitukien päälle. Veroja emme maksa, tämän varmaan tiesitkin.


    • Miiiikäääää

      Mllainen ajto sinulla on Uber hommissa?

      • ViiidenTähdenUberr

        Ilmeisesti kaljupää taksari kysymyksen esittäjänä. Kirjoitusvirheestä päätellen juovuksissa.

        Autonani on Toyota Corolla, kangaspenkit, peltivanteet, ei ilmastointia eikä radiota. Ostin ratin suojaksi juuri Biltemasta karvaisen (valkoinen) ratinsuojuksen sekä arpanopat. Nyt on autoni entistä ehompana palvelemaan businesväkeä.

        Reititys kuntoon ja kohta paaluttamaan.


      • turvallista.matkaa
        ViiidenTähdenUberr kirjoitti:

        Ilmeisesti kaljupää taksari kysymyksen esittäjänä. Kirjoitusvirheestä päätellen juovuksissa.

        Autonani on Toyota Corolla, kangaspenkit, peltivanteet, ei ilmastointia eikä radiota. Ostin ratin suojaksi juuri Biltemasta karvaisen (valkoinen) ratinsuojuksen sekä arpanopat. Nyt on autoni entistä ehompana palvelemaan businesväkeä.

        Reititys kuntoon ja kohta paaluttamaan.

        Tämän hetkisten Uber-kuljettajien kalustoluettelo on julkaistu tullin sivulla:

        http://www.tulli.fi/fi/tiedotteet/asiakastiedotteet/yhteiset/as_tiedote_20160709_5/Tullihuutokauppaluettelo_Salla2016.pdf


      • ViiidenTähdenUberr
        turvallista.matkaa kirjoitti:

        Tämän hetkisten Uber-kuljettajien kalustoluettelo on julkaistu tullin sivulla:

        http://www.tulli.fi/fi/tiedotteet/asiakastiedotteet/yhteiset/as_tiedote_20160709_5/Tullihuutokauppaluettelo_Salla2016.pdf

        Kyllä, tuolta löytyy muiden paaluttajien autot. Minun Toyota ei ole listalla koska olin paaluttamassa ylivertaisen reitityksen avulla.

        Uber tolpalla on kalusto kyllä vähentynyt. Kaljupää taksarit ovat kateellisia meille ja antaneet tietoja meistä viranomaisille.


      • varmistus.vielä
        ViiidenTähdenUberr kirjoitti:

        Kyllä, tuolta löytyy muiden paaluttajien autot. Minun Toyota ei ole listalla koska olin paaluttamassa ylivertaisen reitityksen avulla.

        Uber tolpalla on kalusto kyllä vähentynyt. Kaljupää taksarit ovat kateellisia meille ja antaneet tietoja meistä viranomaisille.

        Oletko varma ettei se ohjauslaite oikealla oleva Toyota ole sinun?


      • ViiidenTähdenUberr
        varmistus.vielä kirjoitti:

        Oletko varma ettei se ohjauslaite oikealla oleva Toyota ole sinun?

        Tuota. On se. En vain halunnut kertoa totuutta. Omaa autoa minulla ei ole. Yritän hankkia uuden tilalle. Rahaa tosin ei ole mutta sosiaalitoimistosta käyn kysymässä jos saisin taas avustusta.


      • sossusta
        ViiidenTähdenUberr kirjoitti:

        Tuota. On se. En vain halunnut kertoa totuutta. Omaa autoa minulla ei ole. Yritän hankkia uuden tilalle. Rahaa tosin ei ole mutta sosiaalitoimistosta käyn kysymässä jos saisin taas avustusta.

        Kerro samalla terveisiä!

        Heräsi kysymys. Kuinka asiakas voi varmistua, ettei taksi-isäntä ole rukannut taksamittaria?


      • ViiidenTähdenUberr
        sossusta kirjoitti:

        Kerro samalla terveisiä!

        Heräsi kysymys. Kuinka asiakas voi varmistua, ettei taksi-isäntä ole rukannut taksamittaria?

        Kerron kyllä. Kuulemani mukaan mittareissa on sinetit ja autossa mukana kalibrointitodistus mittarille. Näillä sen näkee kuulemma.

        Uberissahan asiakkaalla ei ole tälläistä ongelmaa koska meillä ei ole mittareita. Hintammekin muuttuu miten sattuu ja aina kiireaikaan olemme kalliimpia kuin kaljupää taksarit.

        Kokemusta minulla ei ole noista taksien mittareista koska en ole koskaan ollut taksin kyydissä.


      • taxfrii.alv.vapaa
        ViiidenTähdenUberr kirjoitti:

        Kerron kyllä. Kuulemani mukaan mittareissa on sinetit ja autossa mukana kalibrointitodistus mittarille. Näillä sen näkee kuulemma.

        Uberissahan asiakkaalla ei ole tälläistä ongelmaa koska meillä ei ole mittareita. Hintammekin muuttuu miten sattuu ja aina kiireaikaan olemme kalliimpia kuin kaljupää taksarit.

        Kokemusta minulla ei ole noista taksien mittareista koska en ole koskaan ollut taksin kyydissä.

        Jos asiakas kieltäytyy ottamasta kuittia, niin saako kyytiä laskuttaa lainkaan?


      • ViiidenTähdenUberr
        taxfrii.alv.vapaa kirjoitti:

        Jos asiakas kieltäytyy ottamasta kuittia, niin saako kyytiä laskuttaa lainkaan?

        Hyvä kysymys. Pohdimme tätä uber tolpalla ja tiesin kyllä jo vastauksen joka on seuraava;

        Uberin kuljetukset laskutetaan kuljetettavan luottokorttitililtä. Kuittia emme anna koska meillä ei ole mittareita eikä tulostimia. Emme myöskään voi antaa alvillista kuittia emmehän maksa verojakaan. Näin vältämme myös muiden lakisääteisten maksujen maksamiselta.

        Lisäksi koska toimintamme on niin pientä ei meidän tarvitse antaa kuittia.

        Taksit antavat verollisen kuitin ajonsa päätteeksi. Asiakas voi ottaa kuitin vastaan tai ei. Laskutuksessa heillä on aina kuittikopio mukana, näin kertoi eräs liikemies jota laskutetaan kyydeistä jotka hän tekee takseilla.

        Ko liikemies oli kerran kyydissäni mutta kun en voinut antaa kuittia jossa olisi vero mukana niin hän ei enään tule kyytiini. Firma on kieltänyt pimeiden taksien kyydissä matkustamisen. Eihän meillä ole tosin tarvittavia vakuutuksiakaan joten ymmärrän täysin.


    • OikeaTaxi

      Miksi et aja taksia? Eikö rahkeet riitä?

      • ViidenTähdenUberi

        Taksit maksavat veroa, arvonlisäveroa, kalliita vakuutusmaksuja ym. Minä en maksa mitään veroja, enkä ALV:ta. Siksi en aja taksia.


      • segway99
        ViidenTähdenUberi kirjoitti:

        Taksit maksavat veroa, arvonlisäveroa, kalliita vakuutusmaksuja ym. Minä en maksa mitään veroja, enkä ALV:ta. Siksi en aja taksia.

        Ajatko riksaa?


      • ViiidenTähdenUberr
        segway99 kirjoitti:

        Ajatko riksaa?

        En. En osaa ajaa polkupyörää. Autoakaan en oikein osaa ajaa mutta ylivertaisen reitityksen avulla pääsen kyllä perille.


    • SieKu

      Ford mondeo 2009

      Pakollinen liikennevakuutus yksityishenkilölle vuodessa täysillä bonuksilla 240

      Sama auto yrityskäytössä (siivooja, myyntimies, jne.) 280€

      Vakuutuksen hinta taksina (kerro oikea vaihtoehto)

      A: Huonon trollin 2800€

      B: Todellinen 350€

      C: Todella huonon ja loppuun kuluneen trollin vakuutus 10.000€

      Mikä hinnoista on oikea

      • ViiidenTähdenUberr

        Sinulle turkulainen trolli en vaivaudu vastaamaan mitään. Jatkuvaa trollausta ja toisten mollaamista sekä uhoamista että tapat jonkun.

        Oletko ajatellut että hakisit ammattiapua tuohon sairauteesi? Minäkin hain ja sain apua ja kunnon lääkityksen. Suosittelen, Suomessa on kunnollinen ilmainen terveydenhuolto jonka tyhmät veroja maksavat kaljupää taksarit maksavat meille. He maksavat myös sinun ja minun sosiaalituet. Eivätkö olekkin tyhmiä?


      • ViiidenTähdenUberr

        Sieltähän se tuli! noh myönnät kai itsekin että trolli "kymppitonnin vakuutusmaksut" on liian wanha


      • ViiidenTähdenUberr

        Sovitaanko että et nimittele ja stalkkaa :)

        JA rekisteröi tunnus jos häiritsee!

        Mites se palkka menikään, prossat ilman takuupalkkaa??


      • TuomasBussissa

        Sovitaanko niin ettet tule tänne enään ja kopio muitten nimimerkkejä Tuomas. Älä pilaa hyviä keskusteluja jälleen.


      • TuomasBussissa
        TuomasBussissa kirjoitti:

        Sovitaanko niin ettet tule tänne enään ja kopio muitten nimimerkkejä Tuomas. Älä pilaa hyviä keskusteluja jälleen.

        Sovitaanko että et nimittele ja stalkkaa :)

        JA rekisteröi tunnus jos häiritsee!

        Mites se palkka menikään, prossat ilman takuupalkkaa??


      • MikäOnTotuus
        TuomasBussissa kirjoitti:

        Sovitaanko että et nimittele ja stalkkaa :)

        JA rekisteröi tunnus jos häiritsee!

        Mites se palkka menikään, prossat ilman takuupalkkaa??

        Tuomas, mitä tiedät taksien OIKEASTA palkkauksesta? Siis perusta väitteesi faktaan, älä trollaukseen.


    • ET-taksari

      Runkkaatko paljon? Onko sulla iso muna?

      • ViiidenTähdenUberr

        En vastaa henkilökohtaisiin kysymyksiin. Teen nyt poikkeuksen.

        Kysymys 1. Vastaus: kyllä, todella paljon. Antaa sisältöä yksinäisyyteeni.
        Kysymys 2. Vastaus:ei ole,


    • IsmoIhmettelijä

      Voiko uber ajaa busseille ja takseille tarkoitettua kaistaa?

      • ViiidenTähdenUberr

        Iman muuta voi. Olemmehan pimeä taksi emmekkä kunnioita muitakaan säännöksiä tai lakeja. Reititys tukee vielä ajamista ko kaistoilla.

        Kaljupää taksarit vilauttelevat meille kyllä valoja kuten möhömahaiset linja-auton kuljettajatkin puhumattakaan epäonnistuneista kuorma- ja pakettiautokuljettajista.

        Mekin olemme töissä kun ajamme ko kaistaa. Ottakaa tämä huomioon vaikka emme maksakkaan veroja.


    • SieKuo

      Paljonko on taksinkuljettajan tuntipalkka? Entä Uber kuljettajan? Onko vapaita työpaikkoja?

      • ViiidenTähdenUberr

        Taksinkuljettajan tuntipalkkaa ei ole kuten ei myöskään Uber kuljettajalla.

        Uber kuljettaja tienaa paremmin koska veroja ei tarvitse maksaa vaikka laki näin edellyttäisi. Eli hommaa tehdään pimeänä. Etuna myös että voi samalla nostaa yhteiskunnan maksamia tukia.


      • ViiidenTähdenUberr
        ViiidenTähdenUberr kirjoitti:

        Taksinkuljettajan tuntipalkkaa ei ole kuten ei myöskään Uber kuljettajalla.

        Uber kuljettaja tienaa paremmin koska veroja ei tarvitse maksaa vaikka laki näin edellyttäisi. Eli hommaa tehdään pimeänä. Etuna myös että voi samalla nostaa yhteiskunnan maksamia tukia.

        Kysyit vielä vapasita työpaikoista. Uberilla niitä löytyy. Puolen tunnin koulutuksella olet valmis Uber kuljettajaksi ja olet samalla asiakaspalvelun rautainen ammattilainen kuten minäkin. Vain puoli tuntia ja paaluttaminen voi alkaa.

        Sitten ei muuta kun ajamaan Uber keikkaa ylivertaisen reitityksen avulla. Et ehdi paljon Uber tolpalla olemaan.


      • ViiidenTähdenUberr
        ViiidenTähdenUberr kirjoitti:

        Kysyit vielä vapasita työpaikoista. Uberilla niitä löytyy. Puolen tunnin koulutuksella olet valmis Uber kuljettajaksi ja olet samalla asiakaspalvelun rautainen ammattilainen kuten minäkin. Vain puoli tuntia ja paaluttaminen voi alkaa.

        Sitten ei muuta kun ajamaan Uber keikkaa ylivertaisen reitityksen avulla. Et ehdi paljon Uber tolpalla olemaan.

        Muista vielä se, että uberkuljettajana olet rikollinen ja toimit täysin omalla vastuullasi. Meillähän ei ole lain vaatimia liikennelupia, eikä Uber yhtiönä ole millään tavoin auttamassa meitä, jos/kun poliisi meitä sakottaa luvattomasta taksiliikenteestä. Uber ei myöskään ole apunamme, kun verottaja vaatii jälkeenpäin maksamatta jääneitä verojamme maksuun suurine korkoineen ja jäämämaksuineen. Uberkuskilla on valtava riski, koska hän helposti menettää saamansa hyödyn valtiolle kokonaisuudessaan ja myös auto rikoksentekovälineenä saatetaan takavarikoida. Kannattaakin harkita vakavasti, kannattaako ottaa riskejä ja alkaa uber kuskiksi.


      • ViiidenTähdenUberr

        Taksinkuljettajan takuutuntipalkka on 11,99€ eli sen saa oli asiakkaita tai ei!

        Uber kuski taasen saa palkkiona noin 80% kyydin hinnasta josta tulee itse maksaa auton kulut. Eli ei kyytejä = ei rahaa


    • ripeämpi-uber

      Miksi en saa ajaa uber-ajoja kaksiovisella ja kaksipaikkaisella urheiluautollani?

      Yleensä matkustajia on kuitenkin vain yksi. Ja esimerkiksi kiireiset liikemiehet voisivat arvostaa nopean autoni tuomaa ajansäästöä, koska he eivät käytä uber-taksia maisemien ihailuun, vaan ainoastaan paikasta toiseen siirtymiseen.

      • ripeämpi-uber

        Haluaisin vastauksen tähän urheiluautokysymykseeni.

        En ostanut urheilullista autoa pelkästään urheilun vuoksi.


      • ViiidenTähdenUberr
        ripeämpi-uber kirjoitti:

        Haluaisin vastauksen tähän urheiluautokysymykseeni.

        En ostanut urheilullista autoa pelkästään urheilun vuoksi.

        Ota yhteyttä Uber yhtiöön, siellä sinulle selvitellään autoasiat. Kymmenen vuotta vanhemmalla autolla et kuitenkaan uberajoja voi ajaa.


    • OikeaViidenTähdenUber

      Tässäpä taas tämä palstan trolli, identiteettivaras sekä valehtelija näyttää esimerkkiä suomalaisen taksimiehen ajatusmaailmasta.

      Taitaa siellä tolpalla tosissaan ahdistaa. Koita selvitä.

      T. Oikea ViidenTähdenUber

      • ViiidenTähdenUberr

        taas joku trolli yrittää kusettaa väittämällä itseään minuksi. Minä olen oikea ViiidenTähdenUberr. Miksi väität muuta?


      • OikeaViidenTähdenUberr
        ViiidenTähdenUberr kirjoitti:

        taas joku trolli yrittää kusettaa väittämällä itseään minuksi. Minä olen oikea ViiidenTähdenUberr. Miksi väität muuta?

        Olen häviäjä, siksi. Tiedäthän sen.


    • TiedonHaluinenKuski

      Miten uberin reititys toimii? Onko aamulla kun lähtee ajamaan pimeetä uber taksia reititys valmiina päivää varten?

      • ViidenTähdenUberi

        Ei mitenkään. Sellaista ei ole olemassa. Olen vaan visioinut sellaisen hienon systeemin. Olenhan ylivertainen tietäjä ja visionääri.


    • 654767567657

      fiksumpihan toi systreemi on.Tyhjänä ajamien ei ole tuottavaa.Oikeiden taksien pitäisi tehdä samanlainen systeemi.

      • ReititystäEiOle

        Reititys vai? Oletko ihan tiivis? Mikä hemmetin reititys. Ei sellaista ole olemassakaan. Pelkkää utopiaa.


      • Kkdkkdkdkdkdi

        Ihmettelen miksi taksit ei kopioi uberia? Eikös se kannattaisi niin saisi paremmin rahaa. Tästähän oli juttua kun nämä uber kuskit tienaavat kymmeniätuhansia euroja.


      • kskjdkjkdjkjskj
        Kkdkkdkdkdkdi kirjoitti:

        Ihmettelen miksi taksit ei kopioi uberia? Eikös se kannattaisi niin saisi paremmin rahaa. Tästähän oli juttua kun nämä uber kuskit tienaavat kymmeniätuhansia euroja.

        Kopioi? Ai, ajettaisiin ilman tarvittavia vakuutuksia, ilman liikennelupaa, ilman tarvittavaa pätevyyttä ja jätetään kaikki verot maksamatta. Näinhän se yhteiskunta pyörii.


      • fkfkfjfjfj
        kskjdkjkdjkjskj kirjoitti:

        Kopioi? Ai, ajettaisiin ilman tarvittavia vakuutuksia, ilman liikennelupaa, ilman tarvittavaa pätevyyttä ja jätetään kaikki verot maksamatta. Näinhän se yhteiskunta pyörii.

        Eiku tän reitityksen voisitte kopioida


      • ReititystäEiOleMissään
        fkfkfjfjfj kirjoitti:

        Eiku tän reitityksen voisitte kopioida

        Reitityksen? Kukaan ei tiedä etukäteen miten päivän keikat menevät paitsi jos on omia tilauksia. Sellaista kristalliplloa ei ole olemassa että voisit aamulla saada valmiin reitytyksen ajoista. Puhukoon trolli ViidenTähdenUberi ihan mitä haluaa. Huomaa ettei omaa kokemusta edes uberi ajosta. Siitä laittomasta.


      • ViidenTähdenUberi

        Mahtavaa. Et edes ymmärrä mistä puhutaan.

        Huoh.

        Googlaa vähän tutkimuksia aiheesta ja palataan sitten tähän.


      • ViidenTähdenUberi
        ViidenTähdenUberi kirjoitti:

        Mahtavaa. Et edes ymmärrä mistä puhutaan.

        Huoh.

        Googlaa vähän tutkimuksia aiheesta ja palataan sitten tähän.

        Vinkki kun et kuitenkaan osaa googlata:

        dynamic stochastic dial-a-ride problem


      • TuonneMarsMars
        ViidenTähdenUberi kirjoitti:

        Vinkki kun et kuitenkaan osaa googlata:

        dynamic stochastic dial-a-ride problem

        Vinkki kun et näköjään hae apua tuohon ongelmaasi

        Psykiatrian päivystys

        Sekä aikuisten että lasten ensisijainen hoitopaikka mielenterveyden ongelmissa on arkisin klo 8–16 ensisijaisesti oma terveysasema. Psykiatria- ja päihdekeskuksessa hoitosuhteessa olevien asiakkaiden muut kuin päivystykselliset asiat hoidetaan omassa hoitopisteessä.

        Psykiatrian poliklinikoilla on saatavilla akuuttiaikoja akuuttityöryhmään. Poliklinikat ovat avoinna maanantaista perjantaihin.

        Yli 16-vuotiaiden ympärivuorokautinen psykiatrinen päivystys järjestetään Haartmanin ja Malmin päivystyksissä.

        Haartmanin sairaalan päivystys (ensisijaisesti eteläisen, keskisen ja läntisen Helsingin asukkaat)
        Haartmaninkatu 4, rakennus 12
        puh. 09 310 63231
        Kartta (.pdf)
        Malmin sairaalan päivystys (ensisijaisesti itäisen, kaakkoisen, koillisen ja pohjoisen Helsingin asukkaat)
        Talvelantie 6, J-porras
        puh. (09) 310 67204


    • SuunnittelunAsteella

      Voiko viranomaiset viedä autoni jos ajan uber kyytejä? Miten sakot määräytyvät entä onko mahdollista että saan rikosrekisterimerkinnän?

      • ViidenTähdenUberi

        Kyllä voivat viedä rikoksentekovälineenä. Sakot määräytyvät tulojen mukaan ja saat rikosrekisterimerkinnän laittoman taksiliikenteenharjoittamisesta. Rikoshyödyn joudut myös korvaamaan valtiolle. Joten ei tämä touhu kannata.


      • EntinenViidenTähdenUberi
        ViidenTähdenUberi kirjoitti:

        Kyllä voivat viedä rikoksentekovälineenä. Sakot määräytyvät tulojen mukaan ja saat rikosrekisterimerkinnän laittoman taksiliikenteenharjoittamisesta. Rikoshyödyn joudut myös korvaamaan valtiolle. Joten ei tämä touhu kannata.

        Totta, näin mulle kävi.


      • SuunnittelunAsteella

        1 Ei voi

        2 Sakot jos otat enemmän kuin auton todelliset kulut. Ei sakkoja jos otat todelliset kulut

        3 Sakoista ei tule rekisteristerimerkintää


      • ViidenTähdenUberi

        Oho! nyt tulee sakositakin merkintä rikosrekisteriin :D Vittu sä oot yksinäinen ja sekasin :D


      • SieKuol

        Totta, niin olen. Sieltä minut löytää nimimerkillä Bussissa.


    • MontaTaksia

      Kuinka monta taksia on Helsingissä? Entä Vantaalla ja Espoossa? Onko Kauniaisissa omat taksit?

      • riuskdsö

        Stadissa on noin 1 300 autoa.


    • psxlmq

      Milloin saamme lukea taksipalstalla uusia vaippa uutisia? Turkulainen trollihan niitä keksii.

    • Noitajouni

      http://www.taksinumerot.fi/Hintalaskuri.cgi
      Suomen taksiasemien puhelinumerot.
      Huom tässä ei ole kaikkia suomen takseja, jotka eivät päivystä taksiasemilta.
      turkkuseenkin tiedoksi...Suomessa on koko maan kattava taksiverkosto !

    • VastaaTaiKuol

      Taksi saa kyydeistä 500€ ja ostaa 500€ rengassarjan. Paljonko taksi joutuu tilittämään ALV:tä valtiolle?

      Uber saa 500€ ja ostaa 500€ rengassarjan, paljonko uber joutuu tilittämään ALV:tä valtiolle?

      • vero.fi

      • vero.fi

        Tiesin että tämä on seuraava aihe josta kuskit alkaa trollaamaan!!!!!

        Noh taksikuskin tapauskessa palautusta tulee 40€. Uber kuskin tilanteessa /- 0€


      • näinonjämpti

        ja vielä muistutuksena, että vaikka alv:a ei maksettaisikaan niin kuljettajan palkka täytyy joka tapauksessa maksaa niinkuin alv olisi maksettu eli alv 0% kassasta.


      • ViidenTähdenUberi
        vero.fi kirjoitti:

        Tiesin että tämä on seuraava aihe josta kuskit alkaa trollaamaan!!!!!

        Noh taksikuskin tapauskessa palautusta tulee 40€. Uber kuskin tilanteessa /- 0€

        Jos tiesit, miksi kysyt samaa asiaa 99 kertaa? Linkki verovirastoon ei ole trolli, siitä selviää kysyvälle vastaus.

        Uber on laitonta toimintaa, emme maksa mitään veroja, emmekä muitakan sellaisia maksuja, joita kaljupää taksikuskit joutuu maksamaan. Olemme nk. pimeitä takseja ja välttelemme viranomaisia. Emme anna edes nimeämme julkisuuteen.


      • UUBEERpelastaa

        Ja meitätukeva monikansallinen UBER kerää vielä 20%:saa meidän työntuloksista ja tallettaa varat veroparatiisisaarille ,näin kannamme kortemme paratiisisaarien hyvinvoinnille.EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI , meitä tukee myös kotimaassa suurijoukko poliitikkoja ,virkamiehiä , lehtien toimittajia ja muita tyhjäntoimittajia. ESIMERKIKSI työvoima ministeriö , liikenne ja viestintä ministeriö , kauppalehti , helsingin sanomat , ja melkein kaikki kilpailu- ynnä muut viisaat . Meitä ei kiusaa EI poliisi , EI verottaja , EIKÄ oikeuslaitos . NO pieniä jarruja on esim. lakien mukaan tämä on kuulemma laitonta . Seraavaksi tulee kuulemma SARI SAIRAANHOITAJA UBER Thaimaasta tulee henkilökunta ja jostain Itämaasta , ei tarvita koulutusta eikä tutkintoja jos osaa oman ...... pyyhkiä osaa myös pyyhkiä vanhusten ja sairaiden .....seen. SÄÄSTÖT tulevat olemaan huomattavat verrattuna liikennekaaren säästöihin , Verotuloja ehkä jää jotain saamatta , mutta työllistävävaikutus on mahtavaa , pientä näpertelyä sallitaan 10,000 euroon saakka . ei tarvitse ilmoittaa verottajalle jos ei halua. ISÄNMAA NOUSUUN MUUSTA EI NIIN VÄLIÄ????


      • ViidenTähdenUberi
        UUBEERpelastaa kirjoitti:

        Ja meitätukeva monikansallinen UBER kerää vielä 20%:saa meidän työntuloksista ja tallettaa varat veroparatiisisaarille ,näin kannamme kortemme paratiisisaarien hyvinvoinnille.EIKÄ TÄSSÄ VIELÄ KAIKKI , meitä tukee myös kotimaassa suurijoukko poliitikkoja ,virkamiehiä , lehtien toimittajia ja muita tyhjäntoimittajia. ESIMERKIKSI työvoima ministeriö , liikenne ja viestintä ministeriö , kauppalehti , helsingin sanomat , ja melkein kaikki kilpailu- ynnä muut viisaat . Meitä ei kiusaa EI poliisi , EI verottaja , EIKÄ oikeuslaitos . NO pieniä jarruja on esim. lakien mukaan tämä on kuulemma laitonta . Seraavaksi tulee kuulemma SARI SAIRAANHOITAJA UBER Thaimaasta tulee henkilökunta ja jostain Itämaasta , ei tarvita koulutusta eikä tutkintoja jos osaa oman ...... pyyhkiä osaa myös pyyhkiä vanhusten ja sairaiden .....seen. SÄÄSTÖT tulevat olemaan huomattavat verrattuna liikennekaaren säästöihin , Verotuloja ehkä jää jotain saamatta , mutta työllistävävaikutus on mahtavaa , pientä näpertelyä sallitaan 10,000 euroon saakka . ei tarvitse ilmoittaa verottajalle jos ei halua. ISÄNMAA NOUSUUN MUUSTA EI NIIN VÄLIÄ????

        Mitäs me Uuberit mitään veroja maksaisimme? PTHYI!! Ei merkitse meille mitään, että tiestöihin, ja muuhun infafrukstuuriin ei tule veroista ylläpitorahoja, maksakoon veroja ne, jotka verotuksen on keksineet! Tärkeintä meille Uubekuskeille on, että saamme täyttää omat taskumme VEROVAPAASTI ja 20% toimintamme ylläpitäjälle hollantilaisen pankin kautta veroparatiisiin. Eipähän meitä vainoa oikeastaan kukaan, poliisikin on jo hellittänyt valvontaansa, aika vapaasti saamme luvatonta toimintaamme harjoittaa. Mainio VIISAS liikenneministerimme Anne Berner tukee Uubereita silmät loistaen lausuen DIGITAALISUUS ON TULEVAISUUS!!!!!

        DIGITAALISUUS!
        DIGITAALISUUS!
        DIGITAALISUUS!

        Näin saamme Suomen uuteen nousuun!!!

        JIHUU!!!!!

        Näin valtion tyhjä kirstu täytetyyn


      • ViidenTähdenUberi

        Totta uber ei maksa ALV:tä kyydin hinnasta mutta ostoista maksetaan TÄYSI 24% alv ilman vähennyksiä

        Esim 500€ rengasarja onkin uberille 40€ kalliimpi kuin taksille...

        Ja huonot trollit jatkuu, miten olsiiv hänä stalkkaamista, huutamista, nimittelyä, linkkejä :D


      • åeriotpghj
        ViidenTähdenUberi kirjoitti:

        Totta uber ei maksa ALV:tä kyydin hinnasta mutta ostoista maksetaan TÄYSI 24% alv ilman vähennyksiä

        Esim 500€ rengasarja onkin uberille 40€ kalliimpi kuin taksille...

        Ja huonot trollit jatkuu, miten olsiiv hänä stalkkaamista, huutamista, nimittelyä, linkkejä :D

        "Esim 500€ rengasarja onkin uberille 40€ kalliimpi kuin taksille..."

        Pitäiskös muka laittomasta toiminnasta saada jotain vähennyksiä? Hahahahahaaaaahah
        Tämän päälle vielä reilut sakot! (Sakotettu kuulemma yli 40 heppua jo ).


    • VirallinenMaalaistaksi

      Maksoin kesäkuulta alv;a valtiolle 675.81 €...

      • ViidenTähdenUberi

        Upeaa, minä en maksanut mitään. Sain sossusta hilloa ja ajelin pimeää taksia uberille. Kiitos Suomi ja tyhmät veronmaksajat.


      • ViratonMaalaistaksi

        "Maksoin kesäkuulta alv;a valtiolle 675.81 €..."

        Siis välitit valtiolle osan siitä alv:sta minkä olit asiakkailta saanut...


      • HaluatkoKehariTurpaan
        ViidenTähdenUberi kirjoitti:

        Upeaa, minä en maksanut mitään. Sain sossusta hilloa ja ajelin pimeää taksia uberille. Kiitos Suomi ja tyhmät veronmaksajat.

        Maksoithan! Joka ikisestä hankinnasta 24% ALV:tä!!!! siinä missä taksit maksoi 0%


      • HaluatkoKehariTurpaan

        Niin, taksikuskin palkka on suoraan verrannollinen tehtyihin työtunteihin!

        Mutta turha syyttää että "ei vaan kannata tä homma" koska esim. todetut että he HYÖTYY siitä että joutuu maksamaan veroja


      • KöyhätElääVerovaroin
        HaluatkoKehariTurpaan kirjoitti:

        Niin, taksikuskin palkka on suoraan verrannollinen tehtyihin työtunteihin!

        Mutta turha syyttää että "ei vaan kannata tä homma" koska esim. todetut että he HYÖTYY siitä että joutuu maksamaan veroja

        Voi tuota tyhmyyden määrää sielläTurussa päin???? Ei helvetti, miten kukaan voi olla noin tyhmä? Kyllä tältä hepulta on nuo ajatteluelimet ihan virattomat....

        Siis, että joku hyötyy maksamalla veroja? Se joku on yhteiskunta. Verorahoista sinäkin toimeentulosi saat. :D


      • KöyhätElääVerovaroin

      • Fnfnn

      • HaluatkoKehariTurpaan

        Niin!

        Kumpi tilittää enemmään tapauksessa veroja valtiolle

        Taksikuski saa 500€ kassan ja ostaa 500€ renkaat

        Uber saa 500€ kassan ja ostaa 500€ renkaat....


      • Tosieimuuksimuutu

        Aivopieru , sese vaan jaksaa todistella omaa typeryyttä.


      • KumpiJaKampi1
        Tosieimuuksimuutu kirjoitti:

        Aivopieru , sese vaan jaksaa todistella omaa typeryyttä.

        Samaa olen ihmetellyt jo kuukausitolkulla. Sille on jaettu vero.fi linkkiä, ei vaan mee jakeluun, ei niin millään. Yrittää tehdä takseista jotenkin väärin tekijöitä vaikka nuo verolait on laatineet/vahvistaneet ihan muut. Tämä on tämän päivän jankutuksen aihe, puolen vuoden päästä taas joku muu.

        Esitän aivopierulle kysymyksen:

        Kumpi ja kampi tappelivat, kumpi voitti.

        Osaatko vastata?


      • Tosieimuuksimuutu

        Älä helvetissä tee noin vaikeaa kysymystä aivopierulle, menee vielä kikkara päässä poikittain korvien välissä.


      • HaluatkoKuollaKehari

        Totta :D


      • SisuMäättä
        HaluatkoKuollaKehari kirjoitti:

        Totta :D

        Simppeliä :d


      • HaluatkoKehariTurpaan
        HaluatkoKehariTurpaan kirjoitti:

        Niin!

        Kumpi tilittää enemmään tapauksessa veroja valtiolle

        Taksikuski saa 500€ kassan ja ostaa 500€ renkaat

        Uber saa 500€ kassan ja ostaa 500€ renkaat....

        Ei linkejä vaan kumpi maksaa enemmän veroja!!!!!!!

        Aivan Uber se maksaa, ei se trollaamalla muuksi muutu!


      • TurpiisSait
        HaluatkoKehariTurpaan kirjoitti:

        Ei linkejä vaan kumpi maksaa enemmän veroja!!!!!!!

        Aivan Uber se maksaa, ei se trollaamalla muuksi muutu!

        No niin, tämän asian sitten ihan itse selvitit. Aiotko vielä jatkaa samasta aiheesta?


      • HaluatkoKehariTurpaan
        TurpiisSait kirjoitti:

        No niin, tämän asian sitten ihan itse selvitit. Aiotko vielä jatkaa samasta aiheesta?

        Kyllä, samalla jatkan keskustelua taksikuskien palkasta joka ei ole prosenttipalkka verottomasta kassasta vaan Tessin mukainen.

        Samoin alalla vellovasta työvoimapulasta joka on myytti. Kuljettajat vaan mustamaalaavat omaa alaansa ettei alalle tulisi muita kuljettajia nauttimaan hyvästä palkasta.

        Yksi asia mikä on totta ja simppeliä eiks jep :D Mitä tekivät taksinkuljettajat joukkoliikenteen lakon aikana yhteisesti sopien? Käyttivät pulassa olevien ihmisten tilaa hyväkseen ja ottivat MAKSIMIHINTAA.

        Uberista haluan myös kertoa että se on suljettu ryhmä joka ajaa kimppakyytejä, simppeliä :D

        Ei myöskään tule unohtaa että 2000 kg painoisella autolla voi tehdä muuttokuljetuksia niin että asiakkaat on kyydissä. Ei ole LAITONTA, eiks jep :D

        Voisin ajaa taksia omalla autollani 0,43 euroa/km ja se kannattaisi. Olutta voi myydä eurolla tuopin ja sekin kannattaa. Näin olen sen laskenut. Simppeliä :D

        Itse olisin valmis tähän unelmatyöhön 10,-/h ilman mitään lisiä, olenhan vanhankansan rehellinen työmies. Kuorma-autojen vaihteista tiedän kaiken olenhan ajanut yli 121 erillaista autoa, eiks jep :D

        Ja huonot trollit jatkuu, miten olsiiv hänä stalkkaamista, huutamista, nimittelyä, linkkejä :D


      • HaluatkoKehariTupaan

        Trololololololo :D Trollit senkun huononee nyt kun otettiin esiin että taksit HYÖTYY siitä joutuu maksamaan (ja saa vähentää) ALV:n mitä seuaavaksi, vakuutusmaksujen suuruksia?


      • VitunHyvääHommaa
        HaluatkoKehariTupaan kirjoitti:

        Trololololololo :D Trollit senkun huononee nyt kun otettiin esiin että taksit HYÖTYY siitä joutuu maksamaan (ja saa vähentää) ALV:n mitä seuaavaksi, vakuutusmaksujen suuruksia?

        Montako kertaa sun täytyy tuo asia todeta? Olet sanonut jo monta kertaa, että taksit hyötyy arvonlisäverosta, olemme sen lukeneet jo monta kertaa. Ajattele, me vaan veroja maksellaan ja tehdään piru vie voittoa arvonlisäverolla. Käykö sua kateeksi kun me voitetaan joka paikassa? Piru, että taksihomma on ihan vitun hyvää hommaa! Meillä on ihan pirusti tulossa työläisiä, ei me tarvita niitä, kun alalla on työttömyys, näinhän SINÄ olet todennut? Kuskeilla on työttömyyttä, nytkin stadiin on satakunta työnhakua kuskeista. Me vaan huvikseen ilmoitellaan, vaikkei tarvita yhtään kuskia, kuskeia on tulossa ovista ja ikkunoista! Prosenttipalkkakin on myytti vaan, kuskit tulee tuntiliksalla hommiin saaden alle kahden tonnin liksoja. Minäkin olen kertonut monta kertaa, että kuskeilla on provikkapalkka, mä oon valehdellut, ei ne mitään prossapalkkaa saa, sehän on myytti vaan. Vakuutusmaksut on takseille pirun halpoja, kolmekymppiä kuussa kasko ja keskeytys, vitut ne oo edes sitä, mitä privaateilla, me saadaan alennusta kaikesta.

        Emmä tiedä, miten nytkin joku taksifirma meni konkkaan, ei se oo totta, ku täähän on niin vitun hyvää hommaa!

        Kotona mäkin vaan makailen ja kuskit kaivaa suokuokalla mulle rahaa, kattoon vaan räin!

        Vittu että taksihomma on hieno ja rahakas homma!!!!

        Terveisiä Turkuun!


      • HaluatkoKehariTurpaan
        VitunHyvääHommaa kirjoitti:

        Montako kertaa sun täytyy tuo asia todeta? Olet sanonut jo monta kertaa, että taksit hyötyy arvonlisäverosta, olemme sen lukeneet jo monta kertaa. Ajattele, me vaan veroja maksellaan ja tehdään piru vie voittoa arvonlisäverolla. Käykö sua kateeksi kun me voitetaan joka paikassa? Piru, että taksihomma on ihan vitun hyvää hommaa! Meillä on ihan pirusti tulossa työläisiä, ei me tarvita niitä, kun alalla on työttömyys, näinhän SINÄ olet todennut? Kuskeilla on työttömyyttä, nytkin stadiin on satakunta työnhakua kuskeista. Me vaan huvikseen ilmoitellaan, vaikkei tarvita yhtään kuskia, kuskeia on tulossa ovista ja ikkunoista! Prosenttipalkkakin on myytti vaan, kuskit tulee tuntiliksalla hommiin saaden alle kahden tonnin liksoja. Minäkin olen kertonut monta kertaa, että kuskeilla on provikkapalkka, mä oon valehdellut, ei ne mitään prossapalkkaa saa, sehän on myytti vaan. Vakuutusmaksut on takseille pirun halpoja, kolmekymppiä kuussa kasko ja keskeytys, vitut ne oo edes sitä, mitä privaateilla, me saadaan alennusta kaikesta.

        Emmä tiedä, miten nytkin joku taksifirma meni konkkaan, ei se oo totta, ku täähän on niin vitun hyvää hommaa!

        Kotona mäkin vaan makailen ja kuskit kaivaa suokuokalla mulle rahaa, kattoon vaan räin!

        Vittu että taksihomma on hieno ja rahakas homma!!!!

        Terveisiä Turkuun!

        Yleensä totuuksiin vastataan trollaamlla, nimittelemällä, ja stalkkaamlla!

        Esim taksin TES ja takuupalkka on arka aihe monelle kuskille...

        Joten vastaa kumpi maksaa enemmän veorja valtiolle

        Uber joka saa 500€ kassan ja ostaa 500€ renkaat

        Taksi joka saa 500€ kassan ja ostaa 500€ renkaat


      • SSssSSssSSs
        HaluatkoKehariTurpaan kirjoitti:

        Yleensä totuuksiin vastataan trollaamlla, nimittelemällä, ja stalkkaamlla!

        Esim taksin TES ja takuupalkka on arka aihe monelle kuskille...

        Joten vastaa kumpi maksaa enemmän veorja valtiolle

        Uber joka saa 500€ kassan ja ostaa 500€ renkaat

        Taksi joka saa 500€ kassan ja ostaa 500€ renkaat

        Huoh....

        Hohhoijakkaa...


      • TrolliaEiPidäRuokkia

        On se ja sama mitä tuolle vastaa. Jos vastaat tyhjentävästi, kysymys tulee uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Eihän tuolla selkeästi ole muuta tarkoitusta, kuin ärsyttää kysymyksillään, parempi siis olla noteeraamatta tuota millään tavoin. Täällä tuntuu olevan kaltaisiasi, jotka mielellään ruokkivat trolleja, näinhän ne sitten jatkavat eloaan ja oloaan täällä.

        Onko kovin vaikeaa olla vastaamatta trolleille? Ei näistä trollaajista pidä ärsyyntyä, täällä on vain kourallinen lukijoita, ei ne ärsykkeet mihinkään kanna. Korkeintaan sinulle ja muille, joiden ON IHAN PAKKO vastata.


      • EiSitäKukaanRuoki
        TrolliaEiPidäRuokkia kirjoitti:

        On se ja sama mitä tuolle vastaa. Jos vastaat tyhjentävästi, kysymys tulee uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Eihän tuolla selkeästi ole muuta tarkoitusta, kuin ärsyttää kysymyksillään, parempi siis olla noteeraamatta tuota millään tavoin. Täällä tuntuu olevan kaltaisiasi, jotka mielellään ruokkivat trolleja, näinhän ne sitten jatkavat eloaan ja oloaan täällä.

        Onko kovin vaikeaa olla vastaamatta trolleille? Ei näistä trollaajista pidä ärsyyntyä, täällä on vain kourallinen lukijoita, ei ne ärsykkeet mihinkään kanna. Korkeintaan sinulle ja muille, joiden ON IHAN PAKKO vastata.

        Viisaita sanoja.


      • HaluatkoKehariTurpaan

      • VastaaIte

      • HaluatkoÄmmäTurpaan
        VastaaIte kirjoitti:

        Vastaappa sinä, kun tiedät kaiken?

        Siten että prosenttipalkkaus voi NOSTAA palkkaa, ei laskea


      • KerroMulle

      • HaluatkoKehariTurpaan
        KerroMulle kirjoitti:

        Mikä on kehari?

        Piti olla kevari eli kevytmoottoripyörä mutta kun en oiken osaa kirjoittaa oikein niin tulee näitä vahgoja. Miäkin olen vahinko, äiti sanoi niin.


      • BussissaRegerekka

        Simppeliä :D


      • RauskihanSeTäällä
        KerroMulle kirjoitti:

        Mikä on kehari?

        Tässä mietin tuota keharia. Nuorempana työskentelin jonkin aikaa duunissa, jossa oli kehitysvammaisia, he kutsuivat itseään kehareiksi. Vaikuttaa täydellisesti siltä, että tämä "HaluatkoKehariTurpaan" on itse myös kehari. Hänen kirjoitelmansa ovat juurikin kehitysvammaisen jankuttamista yksinkertaisista asioista, sekä luetun ymmärtäminen on äärimmäisen vaikeata. Niinpä hän ei niihin reagoi ja sanoo vastausten olevan SIANSAKSAA!
        Kehitysvammaiset käyttävät yhteiskunnan tuella melko paljon taksipalveluja, siitä ehkä kiinnostus taksipalstaan?
        Joka tapauksessa tämän trollin älyllinen anti ei ole kummoinen.


      • AatoshanSeTäälläMyös
        RauskihanSeTäällä kirjoitti:

        Tässä mietin tuota keharia. Nuorempana työskentelin jonkin aikaa duunissa, jossa oli kehitysvammaisia, he kutsuivat itseään kehareiksi. Vaikuttaa täydellisesti siltä, että tämä "HaluatkoKehariTurpaan" on itse myös kehari. Hänen kirjoitelmansa ovat juurikin kehitysvammaisen jankuttamista yksinkertaisista asioista, sekä luetun ymmärtäminen on äärimmäisen vaikeata. Niinpä hän ei niihin reagoi ja sanoo vastausten olevan SIANSAKSAA!
        Kehitysvammaiset käyttävät yhteiskunnan tuella melko paljon taksipalveluja, siitä ehkä kiinnostus taksipalstaan?
        Joka tapauksessa tämän trollin älyllinen anti ei ole kummoinen.

        Näin sen täytyy olla. Muuta selitystä en löydä itsekkään.


      • kuuskasiakoneeseen
        AatoshanSeTäälläMyös kirjoitti:

        Näin sen täytyy olla. Muuta selitystä en löydä itsekkään.

        Todellakin simppeliä :d Eiks Jep :D


    • SisuMäättä

      Niin.
      Kerron salaisuuden, kun ajan normaalia manuaalivaihteista autoa, en juuri edes ajattele vaihteiden käyttöä lainkaan

    • Isosäästö

      UUSI
      Vapautetaan myös suomen hallitus...turhat ministerit pois noin 150-180 kpl pois säästyisi noin 5 milliä vuoressa kilpailutetaan jäljelle jäävät ministerit.nykyiset on niin vitun tyhmiä. Jotaki vitun lesupellejä.urpoja sitte vielä läski Timppa oikein tuuliviirien kuningas ja sakkana pohjalla aarni kotkan berse perperi muut vartian hinttari

    • samapaikka

      viiden tähden työtön hetero sellainen t:jakomäki

    • HeimoTiedonhaluinen

      Paljonko uberilla paaluttaa keskinmäärin päivässä ylivertaisen reitityksen avulla?

    • 72twdscxzxdfwq

      Oletko mukana Kelan kilpailutuksessa? Tuleehan sulle uusi Volvo V90 jossa on päivän lehdet....

    • ViidenTähdenAI

      Etsin töitä taksien pesijänä. En omaa ajokorttia mutta kova into olisi päästä pesemään takseja. Taksit ovat intohimoni. Tarvetta pesijälle varmasti on. Asun Jakomäessä, ottakaa yhteyttä. Pesupaikalle pääsen potkulaudallani, jos mahdollista voin myös yöpyä pesupaikalla ja siivoilla tallia.

    • Anonyymi

      Paljon kassa tänään?

    • Anonyymi

      Voiko taksissa nauttia laatujuomia?

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe