Sinkkumiehet

Sinkkunainen35

Onko täällä muita sinkkumiehiä kuin vastenmielisiä isomahaisia rahtareita iltaisin lounastamassa torilla? Ja jauhamassa uskomattomia juttujaan :( ei ihme ettei tollaiset ketään saa, voi luoja. Enkä niin epätoivoinen ole edes eikä varmaan muutkaan fiksut naiset! Yäk hei!!! Olisi ihana löytää joku järkevä mies jonka kanssa kävisi teatterissa, kahvilla tai vaikka autoajelulla! Minkälainen mahis on baareissa? Vai onko ikuinen sinkkuus edessä? Kiitos jo etukäteen jos jollain on vinkkejä :)

48

1217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainasinkkumies

      Sinkkuna on hyvä olla ei nariseva nainen nurkissa pyöri,saa päättää itse menot ym

    • VitunLehmä

      Kyllä sinä sinkkuna pysyt ikävä kyllä sillä naamasi on kuin esa pakarisella jota särkee päätä aina ja pillukin niin kuiva että pölisee.

      • Sinkkunainen35

        Sepä on mukava tietää että pystyt noin komeana ja viisaana atleettivartalosi kanssa arvostella minun ulkonäköä vaikka et taatusti ole koskaan minua nähnyt yhtään missään eikä edes varmasti liikuta samoissa ympyröissä noin viisaan miehen kanssa! Yökötys sentään! Toivottavasti olet tyytyväinen että saat purkaa tänne omaa pahaa oloasi ja hyvä että sain auttaa siinä sinua ja tulit nyt onnelliseksi varmaan?????


      • Viisasmies-
        Sinkkunainen35 kirjoitti:

        Sepä on mukava tietää että pystyt noin komeana ja viisaana atleettivartalosi kanssa arvostella minun ulkonäköä vaikka et taatusti ole koskaan minua nähnyt yhtään missään eikä edes varmasti liikuta samoissa ympyröissä noin viisaan miehen kanssa! Yökötys sentään! Toivottavasti olet tyytyväinen että saat purkaa tänne omaa pahaa oloasi ja hyvä että sain auttaa siinä sinua ja tulit nyt onnelliseksi varmaan?????

        Oletko kenties paikassa missä ovessa lukko ulkopuolella eli hullujen huoneella,


    • kasarmin.loordi

      Onko tuo luku 35 syntymävuosi vai ikä ? Oletko varakas ?

    • roljoke

      Kyllä Haminasta sinkkunainen 35 pipelii saa, vanhemmillekin tytöille"" tarjolla, oikeestaa vähä kun velvollisuus,,, meille kaupungin jannuille.
      Ei syytä huolee ! ! !

    • jormajörniä

      Paljonko varvit maksaa ja kuuluuko siihen pers panot

      • Sinkkunainen35

        En kuitenkaan mikään huora ole eikä tarvi tyytyä säälittäviin haukkujiin kuten täällä tuntuu olevan. Totean ettei taida yhtään viisasta olla koko paikkakunnalla kun puheet on juuri tuota tasoa! Samaa kuin niiden torilla päivystävien yökötystenkin. Taitaa kuulua samaan kastiin kuin te jotka täällä tollasta tänne lataatte!? Jos nyt oikeasti joku järkevä mies on täällä joskus paikalla ja osaa asiallisesti kommentoida niin ois kiva :) niin ja kiitos kaikille kommenteista :) niin ja ihan ikä toi 35 on :)


      • ExSinkku

        Hei Sinkkunainen, oletko yhtään lukenut näitä palstoja laajemminkin. Aika harvoin asiallisia vastauksia, tämä on avohoidon oma Lyylian Lepotuoli. Silkkaa ajankulua, ei niinkään syvällisempää keskustelua. Suosittelen ihan livenä katsomaan ympärillesi ja rohkeasti mennä juttelemaan jollekkin mieluisalle. Sen voi tehdä ihan päivänvalossa vaikkapa torikahvilassa.


      • Sinkkunainen35
        ExSinkku kirjoitti:

        Hei Sinkkunainen, oletko yhtään lukenut näitä palstoja laajemminkin. Aika harvoin asiallisia vastauksia, tämä on avohoidon oma Lyylian Lepotuoli. Silkkaa ajankulua, ei niinkään syvällisempää keskustelua. Suosittelen ihan livenä katsomaan ympärillesi ja rohkeasti mennä juttelemaan jollekkin mieluisalle. Sen voi tehdä ihan päivänvalossa vaikkapa torikahvilassa.

        En juuri täällä ole ollut tai juttuja lukenut. Eikä näköjään olisi kannattanut! Kiitos sinulle :)


      • NooraNäppärä

        Mäkin oon sinkkunainen kuten tän ketjun aloittaja ja vielä hyvännäköinen. Kyllä näkee miten päässä ei o mitään ku tollasen kommentin kirjoittaa! Ei toi sinkkunainen oo mitään sekin myyntiä laittanut vaan asiallisen kyselyn. V.ttu mikä ääliö.


    • SinkkuNiina

      Minä oon huomannut saman kuon sinä Sinkkunainen35. On sääli ettei tunnu oikeaa miestä löytyvän ja olen kyllä käynyt ravintoloissa ja päivällä kaupungissa torilla kahvilla. Aina ne samat turnut siellä istuu. Ehkä se on niin että pitää katsoa ihan muualta jos miehen haluaa tai pysyä sinkkuna. On mulla sen verran itsetuntoa etten tollaisiin törkymöykkyihin tyydy!! Tai näihin jotka täällä noita ääliömäisiä kommentteja kirjoittaa. Ois kiva joskus vaikka tavata sinun kanssasi ja lähteä johonkin viihteelle; )

      • MeneHoitoonHomo

        Vai lähtee ja vitut lähden tollaisen kylähullu lesbon kanssa yhtään minneen.


      • SinkkuNiina

        Enpä ole sinua pyytänytkään. Voi huoh mikä tyyppi. Enkä minäkään lähtisi kanssasi yhtään mihinkään että ei pelkoa. Enkä ole mikään lesbo, kyllä tapaamillani miehillä on ihan muna ollut joka sinulta tuntuu puuttuvan. Vastasin tuolle sinkkunaiselle ja olisi ollut ihme jos ei taas joku todella viisas olisi vastannut siihen itselleen ominaisella järkevällä tavallaan! Kukin tyylillään.


      • SairasNiina
        SinkkuNiina kirjoitti:

        Enpä ole sinua pyytänytkään. Voi huoh mikä tyyppi. Enkä minäkään lähtisi kanssasi yhtään mihinkään että ei pelkoa. Enkä ole mikään lesbo, kyllä tapaamillani miehillä on ihan muna ollut joka sinulta tuntuu puuttuvan. Vastasin tuolle sinkkunaiselle ja olisi ollut ihme jos ei taas joku todella viisas olisi vastannut siihen itselleen ominaisella järkevällä tavallaan! Kukin tyylillään.

        Sinäkin sairas ihminen viitit tänne tollaista paskaa kirjoitella ja vielä sinkku en ihmettele sitäkään yhtään olet itseäsi täynnä oleva paskiainen Trolli JA VIELÄ MIES.kotkan sivuilla samanlaisia sairaita täynnä kuin sinä hommaa oma elämä .Vanhemmat varmaakin ylpeitä sinusta luuseri.


      • SinkkuNiina

        Minulla onneksi on elämä joten sitä ei tarvi hankkia! Ja taidat itse olla sairas kun tuota haukkuvaa tyyppiä puolustat. Etpä itsekään osannut asialinjalla pysyä joten eipä sulla ole varaa arvostella minua tai ylipäätään ketään. Mutta hyvää kesää sinullekin!!!!


      • IKÄVÄKYLLÄNAAPURISSA
        SinkkuNiina kirjoitti:

        Minulla onneksi on elämä joten sitä ei tarvi hankkia! Ja taidat itse olla sairas kun tuota haukkuvaa tyyppiä puolustat. Etpä itsekään osannut asialinjalla pysyä joten eipä sulla ole varaa arvostella minua tai ylipäätään ketään. Mutta hyvää kesää sinullekin!!!!

        Kunnolliset normaalit naiset kyllä miehen löytää ja hyvän sellaisen..Hommaa dildo ja työntele sitä persreikääsi miehen puutteeseen tyhmä akka.Tollaista itkiä kitisiää kukaan huoli jos olisit normi nainen et täällä itkisi ..myötä häpeä suuri ja tunnen sinut enkä ihmettele yhtään miksi sinkku oot..tiedän missä asut.


      • SinkkuNiina

        Hyvä niin. Jos minua ei kiinnosta tuollaiset iljetykset niin heti minun ulkonäössäni on vikaa tai joku tietää missä asun tai ei ihme jos olen sinkku??? Jos haluan ihan tavallisen suomalaisen miehen kuten ketjun aloittajakin, on ylipainoa tai kalju tai minkälainen vaan ulkonäöltään mutta on ihan tavallinen mies eikä tuollainen iljetys jota sinäkin puolustat! En minä mitään vitun prinssiä odotakaan mutta en myös sellaisia joilta maha pursuaa ylipienen t-paidan alta, jota samaa likaista paitaa on pitänyt päällä jo ainakin viikon ja ei huolehdi mistään muusta kuin siitä ettei edes suihkussa tarvi käydä niin voi vittu.
        Heti minussa tai ketjun aloittajassa on vika, kun kumpikin toivoo löytävänsä tavallisen miehen??? Kiitos vaan.


    • niillekelpaawt

      Rupee pyöriin vokkien nurkilla teiniritsojen kanssa. Kyllä sieltä sullekin joku alivalottunut löytyy.

    • Yksin_taas

      Hitsit kun en ole mikään atleettinen. Kunto on hyvä, mutta mahaa löytyy, olen siis varmaan vastenmielinen. Olen korkeasti koulutettu ja todellakin kaipaisin seuraa kaikkeen selväpäiseen tekemiseen.

      • Sinkkunainen35

        Et todellakaan ole vastenmielinen!! Sitä en tarkoita todellakaan vaan noita peseytymättömiä todella mahakkaita miehiä jotka iltaisin istuvat ahtamassa roskaruokaa kitaansa ja arvostelevat kovaäänisesti muita. Oli miehiä tai naisia. Normaali vatsa on sitten kuinka iso hyvänsä tervettä elämää viettävällä on normaalia minun mielestäni. Tarkoitin sitä että jos ihminen itse ei panosta itseensä niin miten voi arvostella yhtään ketään. Etkä sinä varmaan kuluta iltoja torilla nuorten seassa vaan ikäistesi kanssa jossain muualla. Haluan normaalin miehen, oli vatsaa tai ei, jolla on päässä järkeä ja liikkuu muutenkin kuin autolla paikasta toiseen. Mielestäni olet normaali ja kiinnostava mies!!!


      • Suski46
        Sinkkunainen35 kirjoitti:

        Et todellakaan ole vastenmielinen!! Sitä en tarkoita todellakaan vaan noita peseytymättömiä todella mahakkaita miehiä jotka iltaisin istuvat ahtamassa roskaruokaa kitaansa ja arvostelevat kovaäänisesti muita. Oli miehiä tai naisia. Normaali vatsa on sitten kuinka iso hyvänsä tervettä elämää viettävällä on normaalia minun mielestäni. Tarkoitin sitä että jos ihminen itse ei panosta itseensä niin miten voi arvostella yhtään ketään. Etkä sinä varmaan kuluta iltoja torilla nuorten seassa vaan ikäistesi kanssa jossain muualla. Haluan normaalin miehen, oli vatsaa tai ei, jolla on päässä järkeä ja liikkuu muutenkin kuin autolla paikasta toiseen. Mielestäni olet normaali ja kiinnostava mies!!!

        Missä niitä mahakkaita epäsiistejä oikeen löytää onko tietyt paikat missä mölyävät.


      • Yksin_taas
        Sinkkunainen35 kirjoitti:

        Et todellakaan ole vastenmielinen!! Sitä en tarkoita todellakaan vaan noita peseytymättömiä todella mahakkaita miehiä jotka iltaisin istuvat ahtamassa roskaruokaa kitaansa ja arvostelevat kovaäänisesti muita. Oli miehiä tai naisia. Normaali vatsa on sitten kuinka iso hyvänsä tervettä elämää viettävällä on normaalia minun mielestäni. Tarkoitin sitä että jos ihminen itse ei panosta itseensä niin miten voi arvostella yhtään ketään. Etkä sinä varmaan kuluta iltoja torilla nuorten seassa vaan ikäistesi kanssa jossain muualla. Haluan normaalin miehen, oli vatsaa tai ei, jolla on päässä järkeä ja liikkuu muutenkin kuin autolla paikasta toiseen. Mielestäni olet normaali ja kiinnostava mies!!!

        Kiitos mahtavasta viestistä, tuli oikeasti hyvä mieli :) Itsekin 35 vuotta, mutta Haminasta 40 kilometriä pohjoiseen.


      • Tulisitjo
        Sinkkunainen35 kirjoitti:

        Et todellakaan ole vastenmielinen!! Sitä en tarkoita todellakaan vaan noita peseytymättömiä todella mahakkaita miehiä jotka iltaisin istuvat ahtamassa roskaruokaa kitaansa ja arvostelevat kovaäänisesti muita. Oli miehiä tai naisia. Normaali vatsa on sitten kuinka iso hyvänsä tervettä elämää viettävällä on normaalia minun mielestäni. Tarkoitin sitä että jos ihminen itse ei panosta itseensä niin miten voi arvostella yhtään ketään. Etkä sinä varmaan kuluta iltoja torilla nuorten seassa vaan ikäistesi kanssa jossain muualla. Haluan normaalin miehen, oli vatsaa tai ei, jolla on päässä järkeä ja liikkuu muutenkin kuin autolla paikasta toiseen. Mielestäni olet normaali ja kiinnostava mies!!!

        Sinkkunainen35
        Haluan miehen joka liikkuu muullakin kuin autolla.
        Kävisinkö minä? Minulla on rollaatori Harvley Davidson jossa on korkea ohjaustanko, sivupeilit ja levyjarrut. Penkinalla cd-soitin,josta kuuluu stygi. Etsin kunnes löydän sinut Markku Aron esittämänä.
        Odotan vastausta.


      • Yksin_taas
        Yksin_taas kirjoitti:

        Kiitos mahtavasta viestistä, tuli oikeasti hyvä mieli :) Itsekin 35 vuotta, mutta Haminasta 40 kilometriä pohjoiseen.

        Minähän olin vakavissani.


      • Kuisma-

        Aloittaisin vaikka geokätköilyjen bongauksen, jos joku nainen vaan lähtisi messiin. Olen täysin kyllästynyt baareihin ja niissä yksin istumiseen. Tai no, kavereiden kanssa, mutta sama asia.


      • Yksin_taas
        Kuisma- kirjoitti:

        Aloittaisin vaikka geokätköilyjen bongauksen, jos joku nainen vaan lähtisi messiin. Olen täysin kyllästynyt baareihin ja niissä yksin istumiseen. Tai no, kavereiden kanssa, mutta sama asia.

        Eli jos vähänkään nappaa, laita viesti tähän ketjuun. Otan sitten yhteyttä jotain kautta.


    • 37v

      Pakko oli kirjoittaa tänne,kun luin tään viestiketjun alusta loppuun. En ymmärrä ollenkaan, jos joku kysyy,että löytyykö asiallisia miehiä Haminasta, niin vastauksesi laitetaan seuraava lause:Kyllä sinä sinkkuna pysyt ikävä kyllä sillä naamasi on kuin esa pakarisella jota särkee päätä aina ja pillukin niin kuiva että pölisee.

      Mitäköhän tälläkin miehellä päässä pyörii,ihan oikeesti. Liikaa aikaa lueskella ja kommentoida ihan paskaa...ja jotenkin vaan jokainen viestiketju lähtee ihan toisen haukkumiseksi.
      Pitäiskö Haminan miehet katsoa nyt itseään peiliin ja ottaa itseään niskasta kiinni, ehkä sen jälkeen tuuri myös kävisi siellä Haminan torilla tai yössä..eikä tarviis tänne purkaa paineita

      • Sinkkunainen35

        Kiitos sinulle!!
        En minä halunnut mitään paskamyrskyä vaan tietoa missä voi tavata normaaleja miehiä, joilla on muutakin elämää yli 40 vuotiaina kuin iltaisin istua torilla nuorten seassa ja ahtaa itseensä roskaruokaa. Pyydän anteeksi ja sellainen mies ei iske minuun!! Haluan normaalin miehen, oli vatsaa tai ei...


      • SOSKUMAKSAA
        Sinkkunainen35 kirjoitti:

        Kiitos sinulle!!
        En minä halunnut mitään paskamyrskyä vaan tietoa missä voi tavata normaaleja miehiä, joilla on muutakin elämää yli 40 vuotiaina kuin iltaisin istua torilla nuorten seassa ja ahtaa itseensä roskaruokaa. Pyydän anteeksi ja sellainen mies ei iske minuun!! Haluan normaalin miehen, oli vatsaa tai ei...

        Menisi vaikka töihin täältä paskaa lässyttämästä aikuinen ihminen vai eikö järki riitä töitäkään tekemään.


    • nobelist

      Mistä teidät fiksut vapaat Haminalais naiset löytää, jos äidinkielikin on vielä Suomi !?!
      Tässä lenkkeilevä, uiva, työssäkäyvä, puhuva , pussaava vapaa mies.En kuitenkaan unelmien poikamies, mullahan on jo lapsia exän kanssa....Se siitä...?

    • rukkiimieajelen

      Mie en ainakaa tarvi muijaa.Lihatsu kahel nakil ja kaikil ilmasil mausteil on parempi valinta.Enkä mie ainakaa oo mikää rekkakuski vaik miul onkii iso hieno vatta.

      • Jullepulle22

        Työnnätsä ne 2 nakkia kerralla sun takaluukkuus samaan aikaan kun hierot lihiksen väliin elintäsi???? Ei ihmekkään ettei nainen kelpaa, kun tollaista herkkua on tarjolla. Mut älä nyt herrajumala enää syö niitä sen jälkeen. Kolesterooli kohoaa kun päivittäin käyt snagarilla hakemassa viihdykettä.


    • Hurmaavahamina

      Täällä sinkku saa olla rauhassa. Miehet vaan tuijottaa eikä uskalla puhua mitään.

    • MieNiinRakastan

      Haminan sinkku yh mamit on järjestään persaukisia sosku maksaa naikkosia joilla monen eri miehen tekemät lapsoset ulkomuoto on mallia siiderivalas saa minun puolesta olla paskan saa pyytämättäkin ja jos siedettävän löytää niin puolet haminalaisista miehistä on päässyt pesälle ..elä nyt tollasen kanssa

    • Koskaannähnyt

      Voiko torilla illalla "lounastaa"? :O
      "Onko täällä muita sinkkumiehiä kuin vastenmielisiä isomahaisia rahtareita iltaisin lounastamassa torilla?"

      • omillaa

        Ei me kaikki sinkut huono tuloisia olla.


    • 37v

      Haminaan muuttaneena voin kyllä sanoa,että kivoja ja kauniita sinkkunaisia täältä löytyy...

      • paljaalla-

        Hmm niin löytyy ja eivät tavaraansa säästele.


      • 37v

        No just...sehän se tärkeintä on ja vielä paljaallakin oot päässyt :-). Kerroit varmaan kavereillesi vielä työsi tuloksen ja miten hyvä itse olit.


      • AnalSex
        37v kirjoitti:

        No just...sehän se tärkeintä on ja vielä paljaallakin oot päässyt :-). Kerroit varmaan kavereillesi vielä työsi tuloksen ja miten hyvä itse olit.

        Mitäs kertomista siinä on mällit sisään ja kotiin nukkuun.


      • 37v
        AnalSex kirjoitti:

        Mitäs kertomista siinä on mällit sisään ja kotiin nukkuun.

        Minusta tuntuu,että et ole päässyt niitä mällejä kyllä naiseen laskemaan...taidat vaan kulli pystyssä lueskella näitä viestejä ja serla toisessa kädessä. Juokset vasn karkuun jos nainen lähestyy. Puheet on suuret kyllä


      • Miääää
        37v kirjoitti:

        Minusta tuntuu,että et ole päässyt niitä mällejä kyllä naiseen laskemaan...taidat vaan kulli pystyssä lueskella näitä viestejä ja serla toisessa kädessä. Juokset vasn karkuun jos nainen lähestyy. Puheet on suuret kyllä

        Aivan vitun sama miltä sinusta tuntuu mene hoitoon.


    • Niskavuoren_Emäntä

      Tämän viestiketjun kommentoijat tuntuvat kirjoitustyylinsä perusteella kommentoivan yhtä sun toista keskustelua. Arvatenkin työttömiä, sossun rahoilla eläviä laiskoja ja saamattomia juoppoja. Yritän olla vetämättä johtopäätöksiä ja olla yleistämättä että tämä olisi normaali haminalaisen miehen kuvaus...

      Tsemppiä viestiketjun aloittajalle ja järkevästi kommentoineille. On täällä mukavia sinkkumiehiä, vähän ehkä ujoja eikä niin korkeakulttuurisia, mutta tarviiko aina ollakaan!

      Itse löysin omani monen sattuman kautta, ja palasin synnyinseudulleni hänen perässään. Ehkä kannattaa laajentaa "etsintäaluetta" ja houkutella hyvä mies tänne, jos ei täällä tärppää!

    • 196730

      Ei niillä kunnon miehillä ole aikaa istua torilla tai kuppiloissa kun ne tekee töitä.Jostain kun löytäisi itselle kunnon naisen kaunokaisen :))

      • PaljaallaSaaPanna

        Nakatapissa on haminan parhaat naiset sinkut ja varatut ja persettä ja pilluu kyllä saa niin paljon kun jaksaa polkee


    • karmee

      Huh huh, onneksi taitaa olla vaan 1/10 000 haminalaisesta tämän keskusteluketjun osallistujana. Tulin, kävin, enkä palaa. Luulin että täällä keskustellaan asiallisesti kotipaikan asioista.

      • karmeepimu

        JAA sää jäit sit ilmam


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe