Onko kukaan nähny

Cara80

Joku vei kuukausi sitten veljeni pyörän tanelin edestä violetti helkama naisten pyörä jossa lasten istuin onko joku nähny?

48

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooskoham

      Lie mahtaa sama fillari olla mikä könötti ratakadun varressa liikennepuiston kulmalla

    • Zorr

      Millon ja missä kohin tarkalleen

    • Ooskoham

      Empä koordinaatteja ottanu. Jos ei jaksa käydä muutamaa metriä tarkistaa niin olkoot siellä. Buah. Hain omaan talliin sen sieltä jemmaan. Lastenistuimesta ei ollut enää kuin jämät tallessa. Uus maali ja uus omistaja

      • vertto

        Eli onko pyörä edelleen siellä.. Kuka maalannu sen ja millon oot nähny sen


    • Kusipäät! Viette lapsilta pyöräkyydin.

    • Zorr

      Missä pyörä NYT?

    • Thanksforride

      Minulla koska olen sen jo ylimaalannut niin että ilkiän ajaa sillä kenenkään tunnistamatta. Kulkee muuten hyvin

    • Klovn

      Miksi otit sen itsellesi koska se ei ole sinun ja mistä otit sen

    • junttiooot

      älä lähde pyörän kans ryyppäämään, juntti

    • Thanksforride

      Otin sen siitä ratakadun varresta ja revin sen lastenjakkaran juurimultineen mäkeen. Sen raadot siellä vielä mahtaa olla liikennepuiston nurkilla. Oli sen verran hyvä pyörä joka rullasi mukavasti niin en vienytkään sitä löytikseen vaan ajoin kotia ja maalasin. Vein siksi kun joku sen oli jo hylännyt ojaan penkki repsolleen. Hyvä mökkipyörä tulee tästä maalle

      • Taneliapaleli

        jaa että sinäkö se olet joka toisten pyöriä vie ja terrorisoi.. Tästä lähin olet seurannassa...


    • Gous

      Vie takas niin tarkastetaan runko numero.. on nimittäin sellaisen pyörä jollaei muutakulkuvälinettä

    • Thanksforride

      Tarkasta vaan tyhjä pyöräparkkisi ihan rauhassa vaikka kolmeen kertaan. Et tule takas saamaan sitä ja sano veljelles että hommaa köyhä töitä että raskii uuden ostaa ja lopettaa pyörällä käynnin vähillä rahoin kapakassa. On muuten oikeesti pirun hyvä helkama

    • törkeetä

      Se on äitini pyörä ja sen varastettiin.. Voisit oman ostaa..

    • Thaksforride

      Löysin hyljätyn pyörän missä tarakka repsotti ja vähä muutkin kun oli potkittu. Jokun toisen romu on jonkun toisen aarre. Kunnostelin vähän ja maalasin. Nyt on minulle uusi pyörä

    • prtti

      Kuvailisitko millanen se on niin tiedän onko ees sama sarvien värit yms

    • Thanksforride

      Kommeen mustat sarvet ja lokarit. Kilikellot ja pelit sarvessa. On vaan niin hyvä peli että en kyllä takas anna vaikka mikä on

    • vemmi

      ??.?

    • farkku

      Minkä värinen satula ja onko ohjaus tankossa mitään kiinni

    • varasko

      Mun mieli pide on et jos löytää ja pitää niin se on varkaus

    • Jebajeethanks

      Kyllähän löytäjä saa pitää

    • pressu

      Eikö ihmiset pidä pyöriä lukossa

      • hohhoih

        voi varastaa pyörän vaikka se ois lukossa


    • Jockjock

      Kyllä on sama pyörä ollu siellä mut ei oo enää eli se on lähteny siitä kiertoon. Näin sen mut ei ole enää siinä

    • diipsdaapa

      Oliko edessä kori vai ei

    • Thanksforride

      Jos oli kori niin ei enää ole

    • ahmeddi

      nussin pyörää väriä en tiedä olen värisokea mutta sun mutsia nussin jos ei ole värillinen.

    • Auran

      Aika ikävää että joku on vienyt toisen pyörän eikä palauta missä rehelliset ihmiset????

    • Tunnearvo

      Oh hoh ku tulet vastaan ja huomaan, et olet minun pyörän pöllinyt. Saattaa yläpäässä pieni kolina kuulua ja näkökentässä pixeliä näkyä.

    • akuliini

      Tunne arvo onko sinunkin pyörä viety

    • jespisti

      Kuka oot ku olet vienyt toisen pyörä joka ei ole sinun

      • Kutale69

        ei oo toisen pyörä minun, ei. Vein sen koska ei ollu omaa pyörää. Nyt on.
        Taksia ei ollu varaa tilata mutta pyörä oli siinä otillaan sillon ku tanelista lähin. Jurrissa olin enkä muista juuri mitään. Löytötavaran saa pittää.


    • huihaisoi

      Jos pyörä on jätetty tanelin parkkiin niin varmaan sisksi että asioi kaupunkilla niin ei tarkoita että kaupungilla on lupa viedä pyörä telineestä.. Aika epärehellistä touhua.. Palauta pyörä oikealle omistajalle että pääsee lapsen kanssa ajelemaan.onko viestikwtjun aloittaja kyselly pyörää

    • esaveellä

      ootteko heittäny lenkkiä pyörällä ilman penkkiä?

    • tootiiii

      ???????

    • ykäjykä

      Uusi omistaja keuli reteesti äsken kauppakadun päästä päähän! Hieno pyörä ja uusi omistaja tosi taitava rattimies!

    • kutalee69

      Veinköhän sinun pyörän ollenkaan. Nyt selvinpäin kun muistelen että se pyörä jonka pöllin niin siinä ei ollut lastenistuinta, muistaakseni. nyt ei ole.
      Voisitko tarkentaa pöllimispäivän. Tiistaina olin varmasti tanelissa ja ehkä keskiviikkonakin, ei ole tarkkoja muistikuvia. Pyörä kuitenkin on tallessa ja piilossa.

    • nuto

      Pyörää en ole nähnyt,mutta suolaisen kullin olen.

    • tuutikki52

      En muista mutta laspsen istuin takana ja musta kori edessä...

    • hopsu45

      Piilossa keneltä..

      • pyörälläpää

        Hyvät rahat tuli pyörästä


    • perserkki

      Saman näköinen pyörä roikkuu uudella sillalla vaijerilukon varassa. Käy tarkistaa onko sama pyörä kyseessä!

    • Ihihuuv

      Melko tyhmää porukkaa täällä kirjoittelemassa. Kyseisillä kirjottelijoilla ei ole ollut pyörää ikinä,haaveissa sellainen vain...

    • Rinkiperse

      Ne päätyy entringille myytäväksi eikä auta itku jos tulee siellä vastaan oma pyörä jos ei ole sarjanumeroita tallessa siitä..

    • mummonaapurista

      hei.en tiedä kenen pyörä,mut niskantie 1 aitaa vasten on ollut jo pitemmän aikaa violetti polkupyörä.ihan hyväkunt.näyttää.ei ole lastenistuinta siinä.helkama merkkinen.käypä katsomassa.

      • Nitka69

        Kiitos vinkistä, vein sen omaan talliin.
        Myöhemmin myyntin.


      • voehanääliöööööööööööööö

        haistapa vittu.ääliö.miks et aikasemmin älynny hakea?siks ku oot ÄÄLIÖ.


    • Emilvonaxe

      Yksi musta helkama oli parkissa ratakadulla aitaa vasten. Siinä oli satulan tilalla kumimulkku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe