Miksei "pyöreä" hyvännäköinen nainen kelpaa?

kilokas

En voi kun miettiä, että mikä minussa on vialla kun kaikki tuttavani kehuvat minua kauniiksi (ja olenhan joskus mallintöitäkin tehnyt) mutta en kelpaa treffeille miesten kanssa? Moni mies on ollut suomi24:ssa kiinnostunut, ja saanut kuvani. Olemme käyneet keskusteluja asioista, ja olen rehellisesti kertonut omistavani liikakiloja...Niin on tullut viestiä, että olet mielenkiintoinen ja kaunis, mutta painoa on liikaa! Hyvää etsintää... Mikä siinä on, että tuijotetaan vaan lukemia? Eikö jo se että pituutta on melkein 180cm oo pikkasen eri asia kun olla 165cm ja painoa alle 80kg? Joka tapauksessa itsekkin olen tiedostanut liikakiloni, mutta olen sinut niiden kanssa. Haluaisin miehen, jonka kanssa voisin liikkua ja syödä hyvin. Mutta on näemmä täysin ufo yhtälö, kun painoni takia minut pudotetaan tapaamisista! Taidan jäädä koko iäksi sinkuksi tai joudun palkkaa pt.n...

52

3038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sick

      Jos läski ei johdu mistään sairaudesta, niin se johtuu itsekurin ja elämänhallinnan puutteesta, tai jopa jostakin psykologisesta häiriöstä jota lääkitään epäterveellisillä tavoilla.

      Se ei oo tervettä kato.

      • NainenOnEläin

        Muistutetaanpa tässä vaiheessa lukijoita siitä, mitä naisen "ei kelpaa" käytännössä tarkoittaa. Nainen on iskenyt silmänsä itseä monta tasoa korkeammalla olevaan mieheen ja hylkää kaikki itsensä tasoiset kosiskelijat, mutta naisen mielestä hän ei kelpaa, koska ei saa näitä adoniksia.

        Että silleen.


      • niinononon

        Niin, jo lähtökohtaisesti tuo "ei kelpaa" on idioottimaista pään seinään lyömistä, kun ihan varmasti kelpaa hyvinkin itsensä kaltaiselleen puoliskolle.


    • jokumies83

      Kyllähän semmoinen kelpais enemmänkin kuin hyvin :) Jos siis pelkästään muodokkuudesta puhutaan. Mutta muut asiat ovat ne jotka oikeasti merkkaavat siinä sivussa, jotka ainakin itelle näyttelee suurempaa roolia.

    • Eivainkiinnosta

      Sori, mutta kilot ratkaisee jos ne näyttäytyvät kehossa.

      Se kun kertoo elämäntavoista ja elämänhallinnasta eli LUONTEESTA ja YHTEENSOPIVUUDESTA.

      Siinä ei mallin kasvot ja muut auta. Itse ainakin valitsen vähemmän sievän naisen joka on hoikka kuin toisin päin.

      En koe pyöreitä naisia millään tavalla eroottisina tai seksuaalisesti viehättävinä ja se aiheuttaa ongelman parisuhteeseen.
      Näin ajattelee moni muukin mies, mutta toisaalta on niitäkin joita ei pyöreys haittaa varsinkin jos nainen on nätti muuten.,

    • dfgfdgdg

      Jos mies on urheilullinen niin ei hän halua että naisellakaan on yhtään ylimääräistä.
      Voin allekirjoittaa myös tuon että lihavuus on kaikista isoin turnoff mutta teillä naisiilla on hyvä tilanne koska te voitte laihduttaa.
      Mies ei saa lisää pituutta tai komeampia kasvoja millään.

    • MamushkaA

      177/75. Näytän pitkältä ja laihalta, tai lähinnä lihaksikkaalta tenniksellä hankittujen hartioiden vuoksi, mutta kyllähän 75 kg KUULOSTAA paljolta. Mutta toisaalta en kyllä tee semmoisella miehellä mitään, jonka mielestä naisen painoa kuuluu kysyä ennen treffejä. 15 vuotta naimisissa joten en ole missään treffimarkkinoilla tällä vuosituhannella ollutkaan, mutta silti..

      • Narumiesjää

        177cm ja 75kg ei kuulosta paljolta. Itse olen 175cm 70kg. 5kiloo tähän lisää ja silti saa kuulla olevansa pystyynjäätyny pulkannaru :D

        T. 34vee narumies


    • frau8

      Valitettavasti et ole vielä löytänyt sopivaa kumppania. Oikeanlainen kaveri arvostaa, rakastaa ja haluaa sinua juuri sellaisena kuin olet! Älä tyydy vähempään kuin ansaitset, mutta muista myös tehdä töitä omalta puoleltasi. Ei riitä että ilmestyt alakertaan lounaalle tukka kolme päivää sitten kammattuna, vaatteet likaisina ja viimeisestä suihkusta kuluneena se viikko - etenkin jos kumppani on tehnyt kaikkensa niin ulkonäkönsä kuin käytöksensä kautta että saa sun olon hyväksi.

    • PenissanooEi

      Katukuvasta tulee poimittua aina ne hoikat/urheilulliset/kiinteävartaloiset naiset.

      Ei sille mitään mahda.

      Penikseni sanoo pyöreille että ei kiinnosta.

      • mieskolmeyksi

        Sulla näköjään ei ole vielä aivon puoliskot nousseet sieltä housuista ylös asti. ;)


    • läskipalaa

      Jaahas, kyllä nuo ns. sotanorsut ovat niin "ei ei" kuin vaan voi olla. Ylipaino johtuu useimmiten silkasta laiskuudesta ja selittelyistä miksi on niin tulevassa kunnossa. Siinä ei valitettavasti kauniit kasvot pelasta yhtään mitään.
      Itse miehenä olen myös ollut ylipainoinen, otin itseäni niskasta kiinni ja kas kummaa.....en sitten enää ole ylipainoinen. Koko prosessi vaatii elämänmuutoksen, ruoka,liikunta,nukkuminen,työ,parisuhde,itsetunto,oma korvienväli yleensäkin.

    • Pyöreänainen

      Onpa outoa! Millaisia miehiä sä olet oikein tavannut? Mä olen myös pyöreä (lue ylipainoinen) lyhyt nainen, jolla on kauniit kasvot mutta miehiä multa ei oo ikinä puuttunut. Välillä ollut ihan jonoksi asti ja baaris kukkotappeluiden "aiheuttaja" vaikka tälläkin hetkellä olen varattu ja huom korkeampitasoisen miehen toimesta. Jopa salilla olen saanut treffikutsuja.. ja useimmat miehet jotka ovat yrittäneet iskeä ovat olleet juuri noita urheilullisia miehiä...Ehkä sulla on vaan nyt väärät keinot käytössä?

      Mä en kyllä tiedä millaisia miehiä noissa nettitreffi-ilmoituksissa on tai esim tinderissä kun en oo ikinä sellasia tarvinnut. Mutta miehiä pongaa kyllä ihan mistä vaan, salilta, baarista, ravintoloista, harrastuksista, työpaikalta jne....

      • fanifaklsfa

        Jos paino on oikealla tavalla jakaantunut, lievästi ylipainoinenkin nainen voi olla erittäin kaunis. Ehkä sinulla on näin.


    • komeamies35-

      Pyöreä ei ole hyvännäköinen. Hoikka pitää olla.

    • Liikkuvan_miehen_suusta

      Juuri näin. Ylipaino kertoo laiskuudesta ja huonoista ruokatottumuksista. Ylipainoinen nainen ei vaan kiihoita samassa määrin mitä hoikka/sporttinen. Vetovoimaa pitää löytyä kumppanista. Mulla oli vaikeuksia saada pidettyä alakertaa jäykkänä vaikka oli kaunis nainen kasvoista, mutta kroppa löysä joka puolelta. Olikin sitten viimeinen kerta. Voi olla aika karua luettavaa, mutta mitä sitä kiertelemään. Puhun toki vain omasta puolestani, mutta kyllä monet kaverit allekirjoittavat tämän. Valitettavasti osa ketkä seurustelee haaveilevat hoikemmista naisista. Nainen ihmettelee miksi seksi jää vähälle. Monesti ne suhteen aikana hankitut liikakilot on syynä. Pois sieltä mukavuusalueelta! Ylipaino ei ole myöskään koskaan terveellistä. Mies ei näe ylipainoista naista myöskään kovin helposti tulevien lastensa äitinä. Koska jos 10kg ylipainon päälle lyödään vielä 15-20kg, niin ei siinä enää kauheasti mitään läheistä kanssakäymistä ole. Elämän tosiasioita.

      Naiset pääsee helposti hyvään kuntoon kun löytää mieleisen harrastuksen ja syövät ihan perus safkaa säännöllisin väliajoin, eivätkä herkuttele ainakaan alussa. Mitkään rajut miinusdietit eivät toimi pidemmän päälle. Lopputulos on aina laiha-läski ja aineenvaihdunta jumiin. Jos oikeasti ei osaa hommaa toteuttaa, niin personal trainerin ruokavalio maksaa alle 100€, se on varmasti monelle paras sijoitus elämässään minkä voi tehdä. Hyvä PT tekee dietistä todella helpon, koska kun syödään puhtaasti niin ruokamäärät on yleensä suurempia kuin ennen ja ruoka on varmasti maistuvaa. Suurin osa naisista ei tätä tajua, että ei tarvitse olla nälissään että rasva palaisi. Kaiken kun pitää tapahtua nyt heti. Mutta jos antaa hiukan aikaa, niin lopputulos on ihan eri luokkaa eikä enää ikinä tarvitse taistella liikakilojen kanssa. Tämä ei vaadi mitään joka päiväistä tappotreeniä ja pahoja ruokia. Ruoan valmistusta kyllä, mutta se helpottaa elämää kun niitä sapuskoja tekee useammalle päivälle. Ei pääse makean himot yllättämään kun ruokaa on tasaisesti tarjolla eikä sorru paskamättöihin kun ruoka on valmiina lämmitettäväksi.

      • Hyvin kirjoitettu. Allekirjoitan etenkin tun, että se lihominen ei yleensä lopu siihen vaan jatkuu läpi elämän.


      • Tuhkaruukku

        Ei hätää liikkuvan_miehen_suusta ja Miesmann, en kummastakaa teistä kiihotu. Ootte turvassa.


    • Timmiiii

      Miksi kelpaisi?

      Jos mies on normaalivartaloinen, itsestään huolta pitävä ja hyvässä fyysisessä kunnossa niin mitä hän pyöreällä, laiskalla, itseensä ja kehoonsa välinpitämättömästi suhtautuvalla hikoilevalla sialla tekee?

      • Geni

        Röh.

        Olen söpösika.

        Jos en saa ruokaa, en jää.

        Röh.


    • 161senttiävirtaa

      Ihmiset eroaa kehoiltaan, ei kaikkien kropat toimi samalla tavalla, kun koneet.

      Kyllä paljon näkee ihan tavallisen kivannäköisien ja jopa hyväkroppaisten kundien kainalossa naisia, jotka selvästi ovat missin mittojen ulkopuolella. Itsekkin olen vähän "rehevä" ja todella himoittu.

      Se on makuasia tietysti. Miehet, jotka on tiukkoja tän asian suhteen, tuntuu olevan muutenkin vähän kireitä päästään.

      Mitä seksiin tulee, niin pyöreäkin voi olla urheilullinen ja tiukka oikeista paikoista...;) Mun mielestä seksissä tärkeintä on se, miltä se tuntuu, ei se, miltä se näyttää. Olis tosi riskialtista mennä kimppaan ulkonäkökeskeisen miehen kans muutenkin, koska mitäs sitten, kun vanhuus koittaa?

      Olen itse tyytyväinen pyöreyteeni, lievä ylipaino suo etuja vanhenemisessa, esim ei tule ryppyjä niin paljoa, iho on nätinmpi, laihat on aika karmivan näköisiä, kun ne vanhenee, varsinkin, jolleivat ole todella urheilullisia.

      Ehkä ongelmasi on pituus, suomalaiset miehet eivät ole kovinkaan pitkiä ja rotevia.

      Sulla vois olla vientiä Euroopan markkinoilla, kansainvälisissä treffipalveluissa, esim Saksassa tai Hollaniissa, siellä on kookkaampia miehiä, joille varmaan kelpais näyttävä nainen. Ihan turha ettiä paria täältä persjalkaisten kääpiöiden valtakunnasta, meet vaan isommille vesille seilaamaan:)

      • NOhyivittusua

        "Miehet, jotka on tiukkoja tän asian suhteen, tuntuu olevan muutenkin vähän kireitä päästään."

        Aivan

        KOSKA SUSSSA VITUN LÄSKIPERSE EI VOI OLLA MITÄÄN VIKAA.


        "
        Olen itse tyytyväinen pyöreyteeni, lievä ylipaino suo etuja vanhenemisessa, esim ei tule ryppyjä niin paljoa, iho on nätinmpi, laihat on aika karmivan näköisiä, kun ne vanhenee, varsinkin, jolleivat ole todella urheilullisia."

        HAHHAHAAHA

        OLET LÄSKI ÄMMÄ.

        SÄ KUOLET YKSIN LIHAVANA POSSUNA POLVET JA SELKÄ PASKANA.

        VITTU SÄ MIKÄÄN TIUKKA OLE:

        LSÄKI LÖYSÄ KUNTTI.


      • haistalihavavittusi

        "Mun mielestä seksissä tärkeintä on se, miltä se tuntuu, ei se, miltä se näyttää. Olis tosi riskialtista mennä kimppaan ulkonäkökeskeisen miehen kans muutenkin, koska mitäs sitten, kun vanhuus koittaa?"

        Niin.

        Miehet nauttii visuaalisuudesta SEKSISSÄKIN.

        Mieti asiaa.

        OVAT OLEET EPÄTOIVOISIA JA PANNEET SUA SEN TAKIA.

        SEuraava vaihtoehto olisi ollut oikea possu.


    • Ripatita

      Hei!

      En osaa sanoa sinun tapauksessasi - kun en sinua tunne - mistä voi johtua, mutta miten kilosi on sinulle kerääntyneet?
      Eli onko sinulla vielä muodot tallella, vai oletko lihonut ns. "muodottomaksi palloksi"? Tuo jälkimmäinen nimittäin helposti karkottaa ihmisiä pois, koska harva - ikävä kyllä - pitää tuota kauniina naisella taikka miehellä.

      Jos sinulla taas on edelleen kurvit suht. kohdallaan, oletko varma, ettei luonteesi ole se, mikä karkoittaa ihmiset? Tai omat kriteerisi miehestä? Haetko siis itse normaalipainoista tai treenattua, vai kelpaako sinullekin hieman liikakiloja omaava?

      Itse teen myös osa-aikaisia mallinhommia ja tuota kautta seuraa kyllä riittäisi. Minun räiskyvä luonteeni sitten hävittää kyllä kosijoita ihan urakalla, monikaan ei arvosta sitä, että minä haluan myös omaa rauhaa ja jatkaa tätä harrastusta (moni on sitä mieltä, että jos alamme tapailemaan, en enää käy kuvauksissa, koska muut miehet eivät saa nähdä minua). Luonne siis tulee myös sen ulkokuoren ohi.

    • Sad-But-true

      Pyöreä mies ei kelpaa pyöreälle naiselle.

      • jfkdjfkljdklfjd

        Ei pidä paikkaansa. Olen itse aina pitänyt pyöreämmistä miehistä, siis silloinkin, kun olin itse vielä laiha. Nyt, kun on itselle painoa tullut, huomaan miten näkymättömäksi olen tullut ja mies, johon olin ihastunut, pyöreä sellainen, pitää itse vain laihoista naisista. :(


    • miestäois

      jos oon rehellinen, niin pieni pyöreys menee, mut jos sen yli, niin nain ennemmin omaa vaimoa.

    • NaisellinenNainen55v

      Voi sentään mitä kommentteja! Itse olen sinut itseni kanssa, olen 161 cm, painoa 75 kg, ja ikää 55 v. :D Ikinä en ole laihduttanut enkä laihduta. Olen hyvin liikunnallinen, harrastan pyöräilyä, uintia jne. Eli ei todellakaan ole niin että jos on naisessa pyöreyttä ,hän on laiska ruokaa mussuttava sohva peruna! Joillakin voi esim.aineenvaihdunta iän myötä olla sellainen että kilot on ja pysyy. Minä olen aina saanut mies seuraa ,komeita ja nuoria, kaiken ikäisiä, suorastaan ovat tapelleet seurastani. Nytkin minulla tosi ihana mies kaveri joka suorastaan palvoo muotojani, ei kyllästy ihailemaan :) Seksistä olen aina pitänyt ja nautin siitä, kilojani en ikinä ole peitellyt eikä ole siihen tarvista. Olkaa ihanat naiselliset naiset, kaiken ikäiset, ylpeitä kiloistanne ja muodoistanne ja muistakaa, kaikki miehet eivät todellakaan kaipaa luita, ne on koirille!!

      • vitunikävääeikös

        Ja loppuun sitten kiva kaneetti NIILLE OIKEASTI MIESTEN HALUAMILLE HOIKILLE NAISILLE:

        Ne miehet ovat kiinnostuneet sinusta koska olet helppo läski huora.


      • IloitseElämästä

        Kerrankin viisas ihminen kirjoittaa palstalle!

        Lisää kaltaisiasi!


    • Eiomaishoitajaksi

      Jos kiloja on niin paljon, että on jo sairaalloisen lihava, niin ei kukaan halua sellaista riippakivekseen. Sulla pettää kohta jalat ja siitä se alamäki alkaa. Sitäpaitsi lihavat ihmiset kuolevat 20 - 30 vuotta nuorempina kuin normaalipainoiset, niin että jos pitempiaikaista kaveria etsii, niin ei kannata.

    • hoikkamies.savo

      Hehe! Hei kuule.. täällä olis yks,jolle kelpaa mittojen puolesta, mut mitpä tuo itteesä pidempää ja painavampaa liikuttaa.. :))
      Tapit mua aina piirittää. Yhyy. :D

      Terv. Hoikka175

    • asdfaff

      Kysyt "miksi ei", vastaus on yksinkertainen: kaikkia ei vain kiinnosta isot tai pyöreät. Etsi ne miehet joita lisäkilot ei haittaa. Ehkä heitä löytyy aina muutama. Useitakin, jos ne kilot ovat asettuneet suht hyvin.

    • 108kg

      Kysymys: oletkos kokeillut treffata ylipainoisia miehiä? Valitse sellaisia niin et tule torjutuksi. Vai eikö ylipainoinen mies kelpaa?

    • Itselle tulee mieleen 4 syytä.

      1. Miehet joita tapailet, eivät itse ole ylipainoisia, taiovat esim statukseltaan sitä luokkaa, että saavat hoikempiakin. Olethan myös kelpuuttanut itseäsi lyhyemmät miehet treffeille

      2. Ylipainoakin on monenlaista. Tikkujalat ja makkaravyötärö ovat pahinta mitä tiedän lisättynä vielä alaspäin kapenevaan takapuoleen. Kun taas leveä lantio, muodokas takapuoli ja reidet ja isot rinnat voivat olla seksikkäitäkin.

      3. Pituutesi yhdistettynä ylipainoon tekee sinusta todella ison tytön.

      4. Tulevaisuus. Monesti lihominen ei lopu nuoruusvuosiin, vaan kiihtyy vanhetessa. Tuossa NaisellinenNainen kertoi (teko)syyn; "Joillakin voi esim.aineenvaihdunta iän myötä olla sellainen että kilot on ja pysyy"

      Summa summaarum, oman kokemukseni mukaan ylipainoisilla naisilla on vähemmän valinnanvaraa, mutta kyllä heistä ollaan kiinnostuneita, mutta ei välttämättä ne miehet, jotka kiinnostavat näitä naisia.

    • 1407

      Jokaiselle löytyy pari. Kyse on nyt vain siitä että etsit väärästä paikasta: Suomi24:sta.
      Seksikin tukevamman naisen kanssa on helppoa jos nainen siihen panostaa eikä vain heittäydy selälleen. Harrastetaanhan seksiä raskaanakin. Sama homma.

      Ehkä tapaamiasi ihmisiä eniten keuhistuttaa se ajatus että painonnoususi jatkuu koko elämän. Oma vaimoni on koko ajan kasvanut kokoa ja nyt ollaan siinä pisteessä että jalkoja pitää pitää jo leveellään kun istutaan sohvalla. Maha on siinä välissä. Ei juuri sytytä himoja.

    • jeejee-

      Vaikee sanoo mikä kelpaa kenellekkin ... yks tuttu eukko on aina aika läskien ukkojen kanssa..vaikka sillä eukolla on tiukka kroppa... ei mulle ole niin välii kunhan synkkaa hyvin ... ja ei ihan tuppi suu olis... lompakon paksuus on yhden tekevää... ainakin mulle,,,, olen aika liikkunnallinen mies..mutta en ole kovin pitkiä suhteita lähi vuosina löytänny...

    • Nähtävästi_ei

      Kelpaako aloittajalle pyöreä mies?

    • imporyanty

      missä olet sinä ihana miss bigy. meitähän on pilvin pimein jotka rakastavat lihavia isoperseisiä naisia isot tissit on myös plussaa. minunkin kohdallani näin on aina ollut.

    • aikuinennainen5

      Kuulepas ap, taitaa olla niin että olet jakanut tietojas ja kuvaas liian monelle. Liian tyrkky taidat olla, ei miehet sellaisesta kiinnostu, varsinkaan jos viikko- tai kuukausitolkulla etsit treffiseuraa. Poista profiilis ja pidä taukoo. Mukavia miehiä löytyy ihan arkisistakin ympyröistä. Ulkonäössäsi ei ole vikaa, kaupassa miljoonittain pareja joissa nainen pyöreä. Joku tykkää blondeista, joku isotissisistä, joku riukuperseisistä jne.

      Onko kukaan kehunut sinun sisäistä kauneuttasi? Tarkotan siis luonnetta, en fyysistä..

    • alkoioksettamaan

      Pyöreys ja "hyvännäköisyys" eivät kuulu samaan lauseeseen.

      Hyvännäköisiä pyöreitä naisia ei ole.

      Piste.

    • Alatkatsastaavain

      Kyllä sinä avaaja kelpaat jollekin ylipainoiselle miehelle, koska hänellä ei ole varaa olla ronkeli. :D

    • Timmipitääolaa

      Juu, katso vain katukuvaa. Ylipainoisia miehiä on pilvin pimein ja aina vaan lisääntyvässä määrin. Sinun valikoimasi paranee, kun alat eitsiä tasoistasi miestä. Normaalipainoiset ja hoikat naiset eivät lössykkää miestä katsele, joten he jäävät kaikki sinulle. :)

    • kaunisXL

      En tiedä itkeäkö vai nauraa näille miesten kommenteille siitä että naisen pitää olla timmissä kunnossa.
      On paljon miehiä jotka pitää pyöreistä tai jopa lihavista naisista. Itse tapasin juuri tällaisen miehen joka on itse hoikka ja hän sanoi että juuri ne ylimääräiset kilot minussa viehättää häntä jos ulkoisista asioista puhutaan. Ei nyt aleta yleistämään että hoikat ja timmit miehet haluaa aina samanlaisen naisen. Miehillä on omat halunsa vaikka itse olisivat miten treenattuja tahansa.
      Enkä ole koskaan huomannut että alakerran jäykkänä pidossa olisi ollut jotain ongelmaa kanssani :D :D ( Kuten joku timmi mies tuolla kertoi omasta alakerrastaan ylipainoisen naisen kanssa ). Jollain toisella miehellä voi olla vastaavanlainen ongelma hoikan naisen kanssa, ei oikein vaikuta " alakertaan " :D

      • L-koonmies

        Jotkut pojannulkit täällä kirjoittelee, niille naisen pitää olla nälkää näkevä anorektikko.
        Me aikuiset miehet pidämme pyöreämmistä ja pehmoisista naisista.
        Useimmiten pyöreämpi on iloisempi mukavempi hauskempi kuin timmi salilla huhkiva tiukkapipo.


      • haistaäitisisovittu
        L-koonmies kirjoitti:

        Jotkut pojannulkit täällä kirjoittelee, niille naisen pitää olla nälkää näkevä anorektikko.
        Me aikuiset miehet pidämme pyöreämmistä ja pehmoisista naisista.
        Useimmiten pyöreämpi on iloisempi mukavempi hauskempi kuin timmi salilla huhkiva tiukkapipo.

        No ota läski rekkalesbo sitten jos tykkäät L-koosta.

        Anorektion ja VITUN OKSETTAVAN LÄSKIMURSUN välilssä on paljon tilaa IHANILLE naisille.


    • uhkeahoikkanainen

      Läski ei ole kaunista, se on vaan fakta. Itse olen laihduttanut -40 kg ja miehet kattelee ihan eri silmin. Monelle pyöreä nainen on helppo sänkyyn, sen huomasi kyllä pyöreänä. Nyt en annakka noin vaan, pidän tasoa ;)

    • gergerger

      Miksi niin moni nainen polttaa tupakkaa ja on muutenkin läski?

    • Tavallinen_supermies

      Pyöreys ja muodokkuus eivät ole synonyymejä läskille. Muodokas nainen on kurvikas ja lähtökohtaisesti äärimmäisen haluttava. Mutta läski ei kiihota, valitettavasti. Tästä on omakohtaista kokemusta vuosien takaa, puolittaisessa seurustelusuhteessa tuli oltua parisen vuotta. Vaikka nainen olikin fiksu ja kiltti, niin se läski.. lopulta alkoi itseäkin todella syvältä sylettämään se, että joutui tyytymään läskiin ja inhoamaan itseään, että ulkoisilla asioilla on niin paljon merkitystä. Mutta kun sillä on.

      Pituus on toinen. Valitettavasti pitkä nainen vaatii pitkän miehen, rumasti ilmaistuna: kuka sitä nyt viitsii hevosta *aida.. Yli 180cm nainen voi olla kuvissa kiva, todellisuudessa ei.

      Jos on pitkä ja ylipainoinen, niin se yhdistelmä vastaa melkein samaa kuin keskiverto mies. Totta kai löytyy ottajia paremmin kuin sillä keskiverrolla miehellä, mutta se vaatii ehkä enemmän aktiivisuutta, kuin keskiverrolta naiselta.

      P.S. Läskifetismi on asia aivan erikseen.

      • jane-the-average

        Vähän sama lyhyen miehen kanssa, rumasti ilmaistuna: kuka sitä nyt viitsii koiran kanssa *aida... Voi olla kuvissa kiva, todellisuudessa ei.


    • Vatsakas

      Taidat liikkua pinta miesten tinderi hottis television unelmien poikamies piireissä. Taitaa olla että sinunkin arvoasteikolla niin että ei ole perusmiesten valikoa ollenkaan, siis Suomalaista miestä joka käy töissä, elää elämäänsä parhaan kykynsä mukaan, joskus saattaa opiskella ja joskus voi työttömäksikin joutua, mutta jatkaa elämäänsä katselee telkkari jääkiekkoa ja pulmusia,

      N iin perusmies osaa laskea vaikkei naista näkisikään että 178cm ja 83kg , mlssä ne liikakilot näkyy tisseissäkö ja pepussa ja pakaroissa mistä ottaa kiinni ja tietää että nsinen se on joka halaa.

      Niin tuskin olet liian lihava , mutta luonne, puheääni, arvomaailma jopa aikaisempi elämäsi, jopa vanhempasi voivat karkoittaa kyllä Suomi miehen sen taviksen jos vaikka hyvän löytäisitkin. Mutta jos kauniilla muodokkailla naisilla on hankalaa niin tavallisella suomi miehellä se onkin jo lähes toivotonta tuo naisten kanssa onnistuminen nykyään.

      Kilpailu on meinaan mennyt aika kovaaksi. No mutta onneksi on koti, työpaikka, auto ja kesäloma tavis Suomi miehellä , että mitä tässä murehtimaan naisen puutetta, sinulle aloittaja toivon että löydät onnesi.

    • zxzqas32

      No ei ole edes pyöreää naista tullu juttelemaan koskaan, sillälailla että voisi aisti edes jonkinlaista mielenkiintoa tutustumiseen.

      Karu fakta on vaan että miehen pitää nainen iskeä ja kun en sitä osaa niin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe