Pyydystä ja päästä haukea

Onmennytsairaakss

Onko toi ihan tervettä puuhaa?
Katselin juutuubista näiden pervojen videoita niin kyllä pitäisi oikeuteen laittaa ja eläinrääkkäyksestä sakkoihin tuomita.
Ovat henkilöt valinneet täysin väärän lajin harrastuksekseen. Menisivät s/m klubeille tai jonnekkin muualle tyydyttämään tarpeitaan.
En sitten tiedä nauttivatko ihmisten kidutuksesta vai vaan eläinten?

9

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • StopKalanKiduttamiselle

      Kalat ja hyönteiset edelleen kuuluvat "ei ole inhimillistetty" sarjaan. Esim samanlaista käytöstä lintuja tai nisäkkäitä kohtaan ei sallittaisi nykyään ollenkaan vaan ne tuomittaisiin laajoissa mielenilmaisuissa. Poissa silmistä poissa mielestä ideologiahan tuossa toimii. Kun päästät leuoista revityn kalan muka vapauteen oletetaan että kyllähän se siellä selviää. Kukaan ei näe enään sitä hetkeä kun se samana iltana on lahdenpohjan rantakaislikossa maha pystyssä lokkien ja supien raadeltavana. Ei riistaakaan ammuta vain kevyitä rankaosumia jonka johdosta eläin saa hetken sätkyn ja menee tajuttomaksi. Otetaan kuva ja taputellaan sitten taas liikkeelle. Riista metsästetään joko syötäväksi tai tuhoeläimet pois ei rääkätä kuten toiset tekee kaloille. Itse ammun riistaa sen minkä syön ja kalastan kalaa sen minkä syön. Kala ansaitsee saman arvon kun muutkin eläimet. Nämä Pääkköstelijät pitäis laittaa linnaan saati tuomita eläinrääkkäyksistä. Odotan sitä kansalaisaloitetta joka kieltäisi kiduta ja rääkkää kalastuksen.

      • ihminenonsairas

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
        Pääkköstelijät ovat kaloja kohtaa sosiopaatteja, ei mitään ymmärrystä kaloille aiheutuneesta kärsimyksestä. Jos ihminen lyö toista ihmistä ja nauraa samaan aikaan, se on hullun merkki. Mielestäni cr ja nykyään valikoivaa kalastusta harrastavat kuten he haluavat itseään kutsuttavan, ovat juuri tätä ryhmää.


      • 16plus17

        Itse tunnen yhden cr kalastajan joka aina kehuu kuinka montakymmentä kuhaa tänään tuli jigillä ja montako oli mittasia yms. Kalastan häneen nähden todella vähän järvellämme ja saan kesässä alle viisi kuhaa uistelu sesongin aikaan kesä-heinäkuussa mutta kalat ovat järjestään isoja otti kokoisia 2-5 kilon mötiköitä johtuen kai järven alunalkaen harvahkosta kuhakannasta. Tosiaan yhdestä viiteen kuhaa otan kesässä ruokakalaksi niin eikö tämä ala vinkumaan että ne pitää päästää takaisin ja harrastaa vain "kestävää kalastusta" Vittu ne on sinne minunkin maksamilla järvikohtaisilla luvilla istutettu ruokakalaksi ja mielummin syön sen itse pyydetyn kun kaupan fileitä mutta niin vaan ei tälle käy. No eipä tule enään niistä hänelle ilmoitettuakaan. Tätä mä vaan ihmettelen kun ei saisi edes ruokakaloiksi ottaa vaikka eivät ole alimittaisiakaan!! Siksi tuolle cr pelleilylle olisi tehtävä loppu ennenkun se alkaa häiritsemään jo tavallista sunnuntai ruokakalastajankin harrastusta.


      • Uita

        Se cr pelle.


      • Jätäomaanarvoonsa
        16plus17 kirjoitti:

        Itse tunnen yhden cr kalastajan joka aina kehuu kuinka montakymmentä kuhaa tänään tuli jigillä ja montako oli mittasia yms. Kalastan häneen nähden todella vähän järvellämme ja saan kesässä alle viisi kuhaa uistelu sesongin aikaan kesä-heinäkuussa mutta kalat ovat järjestään isoja otti kokoisia 2-5 kilon mötiköitä johtuen kai järven alunalkaen harvahkosta kuhakannasta. Tosiaan yhdestä viiteen kuhaa otan kesässä ruokakalaksi niin eikö tämä ala vinkumaan että ne pitää päästää takaisin ja harrastaa vain "kestävää kalastusta" Vittu ne on sinne minunkin maksamilla järvikohtaisilla luvilla istutettu ruokakalaksi ja mielummin syön sen itse pyydetyn kun kaupan fileitä mutta niin vaan ei tälle käy. No eipä tule enään niistä hänelle ilmoitettuakaan. Tätä mä vaan ihmettelen kun ei saisi edes ruokakaloiksi ottaa vaikka eivät ole alimittaisiakaan!! Siksi tuolle cr pelleilylle olisi tehtävä loppu ennenkun se alkaa häiritsemään jo tavallista sunnuntai ruokakalastajankin harrastusta.

        Älä anna hänen häiritä kalastustasi. Valita hänelle lue esimerkiks alla oleva hyvä kirjoitus c&r kalastuksesta. Laita tosiseikkoja tiskiin ja valita hänelle hänen itse takaisin päästämistä kaloista. Älä jää kakkoseksi. Tee päinvastoin kuin nyt hiljaisena hyväksyjänä ja ylpeile hyvästä ruuasta mitä sait ja anna hänen hölmöjen juttujensa jäädä omaan arvoonsa.


    • kilankavuttajat

      Kyllä on aikoihin eletty!
      Koko kalastuslaki tehtiin tuon yhen helevetin vouhakkeen ympärille.
      Nämä taimenen pussaajat ovat yhteiskunnan syöpä.
      Tuntuu sille ,että joku jasper pääkkänen määrää ko Suomen lainsäädännön.
      Osoittaa päätöksentekijöiden heikkouden em. asiassa kuten ma-mu politiikassakin.

    • Säästäjä

      Jos kuhan nostaa nopeasti syvältä, niin se kuolee, koska paineentasaus ei kerkiää toimimaan.

      • NappaaSilmä

        Kerran tuli ohjelma muistaakseni norjasta missä jigittivät hiton syvältä kampelasta turskaan kaikkia mitä sattuivat saamaan. Kaloilla oli järjestään pullahtaneet silmät päästä ja nämä vinttasivat naureskellen kaloja takaisin. Ei varmasti palaudu silmät enään kuoppiinsa. Tuollaista se touhu on ja vielä kehtaavat naureskella.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1739
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1370
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1342
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe