Mistä tunnistaa seksiseuraa haluavan naisen?

tavismies38

Miten tunnistaa baarissa naisen, joka hakee seksiseuraa, kun jätetään pois tytöt eli alle kolmekymppiset ja maksulliset naiset? Vastata tähän voivat miehet ja naiset. Onko pukeutuminen tietynlaista (tiukat farkut, paljastava hame?), onko hän yleensä yksin vai seurassa, istuuko hän yleensä tiskillä juomassa vai onko tanssimassa jne. Vastata tähän osaavat naiset itse, mutta myös paljon naisia saaneet miehet. Ei minulla ole aikaa eikä halua istua baarissa koko iltaa ja odottaa, jos sattuisi tärppäämään, vaan haluan erottaa heti sisään mennessä ne naiset, jotka etsivät seuraa ja ne naiset, joita on turha edes yrittää enkä toisaalta alennu yrittämään sitä rumaa tai lihavaa, joka haluaa sen takia, ettei koskaan ole saanut enkä myöskään kännissä olevaa, koska hän on sängyssä kuin lahna tai sammuu sänkyyn.

31

2510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viettelysmekossaz

      Kysy naiselta..varma vinkki on kun hän hamuaa housun etumustasi ja räplää vetskaria auki..ja kysyy onko sulla "niitä"...

    • varmavinkki

      Sen huomaa ilmeistä ja eleistä, ei niinkään pukeutumisesta.

      • tavismies38

        Hyvä pointti! En tosin melko kokemattomana tiedä mitä tarkalleen tarkoitat, mutta veikkaan, että tarkoitat jonkilaista silmäpeliä tai hymyilyä naisen taholta. Jos tarkoitat eleillä jotain fyysisiä eleitä, niin ne olisi mielenkiintoista tietää!


      • jdjdjssoos

        No oletpa hölmö. Ei silmäpeli tai hyymyily vielä kerro mitään, niitä harrastaa myös nainen, joka on kiinnostunut pidemmästä suhteesta tai tykkää vain flirtata. Se on sellaista tiettyä halukasta hyrräystä, naisen silmät ja olemus kertoo, että ne riisuu sua mielessään ja haluaa sut sisäänsä.


    • Varmapano

      Yksi varma merkki on kun nainen työntelee oikean käden etusormea vasemman käden etusormen ja peukalosta tehtyyn ympärään

      • Verkkopeliä

        Ja sen jälkeen hieraisee muutaman kerran peukalolla etusormen taivetta vasten.


    • kokenutmies--

      Ei sitä tunnista mnuuten kun menemällä juttelemaan. Jos nainen haluaa jutella ja tutustua niin on mahdollisuus saada seksiä kun sillä ei ole kiire lähteä minnekkään. Jos se kyselee ja on kiinnostunut jutuistasi , se on varma merkki ja jos se nauraa jutuillesi ja tilaa seurassasi lisää juotavaa niin mahdollisuutesi on hyvät.

      • jklöää

        Miten ihmessä on varma merkki jos nainen kyselee ja on kiinnostunut sun jutuista? Ehkä nainen etsii parisuhdetta ja toivoo pääsevänsä treffeille sun kanssa eikä halua mitään yhden illan juttua?


    • muutamahienohetki

      Muutaman kerran on sattunut että nainen hakee tanssimaan ja siinä alkaa tuntua että tästä voisikehittyä jotakin , niinkuin sitten onkin tämä tahtui kun olin 50 vuotta nuorempi.

    • vaikkanäinkin

      Pyörittellee hiuksiaan, vilkuilee mukamas ujosti ja imee alahuultaan...

      • Erkki-Nimismies

        Nilkkakoru on yleinen Hotwife -merkki cuckoldpiireissä. Vasemmassa nilkassa: haku päällä, mieheni ei tiedä. Oikeassa nilkassa: haku päällä ja mieheni tietää.


    • Turkulainen_äijä

      Yksin ei kannata baariin mennä. Paras tapa on mennä tyttöporukan mukana baariin. Naiset kiinnostuu aina miehistä joilla naisia ympärillä. Saanti melko varmaa, moni tulee kysymään saako liittyä seuraan. Hyvä mieskaverikin voi auttaa, jos kehuu sinua naisille ja supliikkimiehenä saa naisia pöytään istumaan. Toimii hyvin. Kaveri kehuu sua naisille. Sulla hyvä työpaikka, oma asunto, Mese pihassa ym. Jos on yksin baarissa hankalampaa. Torjuminen joskus tuottaa tulosta. Älä huomioi kaunista naista vaan hänen kaveriaan. Syntyy kilpailutilanne ja saat loppupeleissä sen nätin. Naisen mieli vaihtelee nopeasti. Nainen panostaa pukeutumiseen jos haluaa miehen. Korkeat korot, lyhyt hame varmoja merkkejä. Katsekontakti tärkeä. Katsot naista ja sitten vaikka edessä olevaa tyhjää tuolia.. sellasta pientä peliä... kun saat naisen pöytään muista kehua puseroa, kenkiä, kampausta sitä mikä miellyttää ja on kehujen arvonen. Älä liikaa.

      • getalifebiatch

        voi vattu miten pinnallista tuubaa


    • Silloin kun mä oon seuraa vailla, niin mä laitan puolipituisen hameen ja sopivan avaralla kaula-aukolla olevan paidan ja jakun. Jalkaan normaalisti punaiset nilkkurit. Pitää olla aina jotain, joka kiinnittää miesten huomion. Oli se sitten ne punaiset nilkkurit, paljaat sääret ja juuri polvien päälle päättyvä hameenhelma tai vaikka se aika avonainen kaula-aukko. Sen verran avonainen kuitenkin, että rintojeni vako hieman näkyy. Liikaa ei kannata näyttää, ettei saa halvan mainetta. Kun näyttää sopivasti, se antaa miesten mielikuvitukselle valtaa ja he yleensä tulevat tekemään tuttavuutta, jos kiinnostusta on.
      Yleensä mä menen istuman juomani kanssa jonkin pöydän ääreen hieman sivummalle. Baaritiskin ääressä istuvat tuntuvat haluavan vain juttuseuraa. Ja se alue on muutenkin hyvä jättää miehille. Saavat sieltä tiirailla sopivaa kohdetta ehdotuksilleen.
      Jos taas nainen koko ajan pöydässä ollessaan tiirailee kännykkää niin sellainen varmaan on siellä jonkun sovitun tapaamisen takia, eikä odotakaan tulevansa isketyksi. Se sama sopii myös miehiin. Jos iso osa baarissa olevista miehistä on silmät kännykässään kiinni koko ajan, ei heitä voi pitää potentiaalisina seuralaisinakaan. Yleensä silloin mä vaihdan paikkaa. Turha sellaisessa paikassa on aikaa kuluttaa, jos mitään ei ole tarjollakaan.

      • naapurideitti

        Kun sä näytät olevan naimisissa, niin oletko sä kertonut sun miehellesi, että millä tavoilla sä olet lutkaillut baareissa kun sä olet ollut niissä tyrkyllä sänkyseuralaiseksi? Miehesi olisi varmasti hyvin kiinnostunut kuulemaan, että millaisen lutkan kanssa hän on mennyt naimisiin. Ellei sun miehesi sitten ole joku sun hoito, joka on iskenyt sut seurakseen?
        Mahtaakohan sun miehesi tietää, että sä etsiskelet juttuseuraa muista miehistä? Ettet vain etsi samalla jotain muutakin seuraa? Sehän olisi tyypillistä lutkalle, joka ennen on päivystänyt baareissa saadakseen sänkyseuraa ja nyt tekee sitä samaa netissä. Kun et voi enää niin vapaasti tehdä niin baareissa, kun joku voisi tunnistaa jos sä olisit niissä iskettävänä ja kertoisi sun lutkailusta sun miehellesi.


      • naapurideitti kirjoitti:

        Kun sä näytät olevan naimisissa, niin oletko sä kertonut sun miehellesi, että millä tavoilla sä olet lutkaillut baareissa kun sä olet ollut niissä tyrkyllä sänkyseuralaiseksi? Miehesi olisi varmasti hyvin kiinnostunut kuulemaan, että millaisen lutkan kanssa hän on mennyt naimisiin. Ellei sun miehesi sitten ole joku sun hoito, joka on iskenyt sut seurakseen?
        Mahtaakohan sun miehesi tietää, että sä etsiskelet juttuseuraa muista miehistä? Ettet vain etsi samalla jotain muutakin seuraa? Sehän olisi tyypillistä lutkalle, joka ennen on päivystänyt baareissa saadakseen sänkyseuraa ja nyt tekee sitä samaa netissä. Kun et voi enää niin vapaasti tehdä niin baareissa, kun joku voisi tunnistaa jos sä olisit niissä iskettävänä ja kertoisi sun lutkailusta sun miehellesi.

        Älä sä vaivaa päätäsi niillä asioilla että olenko mä kertonut vaiko en. Se on minun ja aviomieheni välinen asia. Kahden kauppa, kolmannen korvapuusti.

        Saan kai mä nyt jutella muidenkin miesten kanssa kuin oman mieheni. Se, että menee avioon, ei tarkoita sitä, että luopuu samalla kaikista muista sosiaalisista kontakteistaan ja saa jutella ainoastaan oman miehen kanssa. Jos joku sellaista vaatii, niin se liitto ei kauan kestä.


    • hjkipååpå

      itse huomaan nopeasti ravintolasta potentiaaliset naiset jotka ehkä välttämättä eivät vielä tiedä haluavansa seksiä ennenkuin minä supatan korvaan
      jos en nyt silloin juuri saa niin sitten viikolla kun mies on matkoilla. että ne on tyhmiä. kerrankin nainen kutsui viikolla kotiinsa kun mies oli töissä ja itsellään menkat, painoin pyyhke akan perseen alla menemään niin että verta lenti tapetille asti. ja mällit kanssa lenti hyvinkin makeasti.
      toisaalta joskus saa tutukin naisen mukaan kun he tietävät että kyyti on taattua ja sarjaorkkua luvassa.
      joskus sitten kun haluan hieman huikennella nyppään lapsettoman naisen mukaan koska niillä vielä pillun lihakset toimii ja ne osaa lypsää munaa paikallaan ratsastusasennossa vaikka kukaan ei liikkuisikaan.
      joskus sitä ihan unohtaa millaisia pillut oli 35v sitten.mutta palautuu mieliin aika nopeasti

    • pumawoman

      Mä haluaisin kanssa baarista sellasen miehen mukaan että saisin sarjaorkkuja ja mies olisi loistava rakastaja. Mutta ei noita baarista löydy. Pitää alkaa etsiskelemään muualta.

      • Himoluu

        Kyllä heitä on,,,tykkäisitkö?


    • kolmenkymmenenpäälle

      Kyllä niitä baarista voi löytää. Ne ei vaan välttämättä oo niitä jotka kokoajan ovat äänessä ja kaatamassa tuoppeja kurkkuunsa. Miehenä ei oo helppoo mennä jutteleen naiselle, kun tietää et ne odottaa ainoastaan sitä joka vie jalat alta.

      • pumawoman

        Just sellasta miestä en haluakkaan vaan sen joka ei ole kännissä ja ei ole kuin maailman omistaja !


    • "... kun jätetään pois alle kolmekymppiset & maksulliset naiset"

      Miksi jätetään ne pois? Olis kiva vähän kattoo, et kuinka paljon se mun tapani olla eroo versus siihen, et miten muut luulee et vaik maksullinen on "saatavilla"..?? :))

    • Jätkä87

      Jaah, ikuisuusaihe tiemmä :)
      Seuraavia huomioita tarttunut mukaan, koskee kaiken ikäsiä;

      Näyttävä pukeutuminen (jopa nk. makkarankuori, etenkin baareissa), agressiivisempi avaamaan keskustelun, joskin käytös muuttuu yhtä nopeasti dismissiiviseksi, jos ei juttu etene. Käytös on samankaltaista, kuin turhautuneella lapsella, jonka kärsivällisyys ei riitä pitkään vatvoiluun.

      Ehkäpä siis voisi vertauskuvallisesti sanoa, että seksiä haluava nainen on jellona, josta osaava mies voi kuoria kissimirrin ;)

      Toinen juttu, johon kiinnitän huomiota on silmät. Mihin katse kohdistuu (ja milloin), naiset nimittäin kiinnittävät seksiä halutessaan huomiota enempi koko kroppaan ja olemukseen kasvojen sijasta, ja tekevät sen avoimemmin. Silmien kiiluminen ja "kuumeisuus" on myös oman kokemuksen mukaan varma indikaattori. Toki alkomahooli ja muut hassut kemikaalit voi vaikuttaa tähän, mutta kiinnitän huomiota silmiin jutun edetessä (efekti voimistuu, ilman alkoholiakin). Ja tämä tapahtuu naisen tiedostamatta (tai sitten eivät kehtaa myöntää tiedostavansa ;)

      Jahas, aika se vaan rientää. ylös, ulos ja "lenkille" ->

    • enpätiedä5

      En ole niin kovasti huomioinut siinä tilanteessa...joillakin yllä lyhyt hame joka paljastaa reisiä mukavasti ja korkkarit jalassa joskus jopa kirsikkana kakun päällä mustat stay up sukat, varmasti kiihottaa jo näkynä...Jotkut käy jopa suoraan kiinni kouralla killuttimiin tanssilattialla tai tiskillä.

    • TeräväKaveri

      Mulla on mukana semmonen Kaveri, se aina ilmottaa milloin näkyvillä on naitava nainen ! En tiedä miten se sen tekee kun ei se näe housuista uloskaan, mutta tuskin koskaan erehtyy.... sen nimi on jortikka.

      • kukatieson

        ja etunimi hannu vai?


    • EtsitköJotainBrutukseni

      jos sua ei oo tärpänny niin kukaan ei ole susta ollu kiinnostunu - sulla sopiva nimimerkki - oot hyvin tuon kyllä jo hoksannu, ettet isompiin naisiin aio upottaa- ne ei sun heiniä, kun nääs pullee nainen niin pitää olla pitkä munakin ukolla

    • Täältänäin

      www.tv7.fi

    • kuumatmimmit

      Sopiva flirtti ja silmäpeli...näihin naisiin törmänneenä useimmat ovat seksiä haluneet.

    • Tosiasiat

      Naiset ei halua seksiä. Ainakaan hetken huumaa. Ilmeisesti seksi ei merkitse heille mitään... ennenkuin pappi on antanut luvan.
      Voin olla väärässäkin mutta pessimisti ei pety ja optimistikin sen joutuu myöntämään jossain kohtaa.

    • ihollasinam

      Pumawoman ? Missä päin vaikutat?
      voisin tarjota..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe