Huijari tori.fissä

varokaa huijaria nimeltään MIRKA ALMA LIISA PÄIVÄRINTA tehnyt lukuisia petoksia ja huijauksia ympäri suomea.Viimeisin nimi mitä käytti 12.7.2016 on Jenni Lempinen asuu jyväskylässä,mutta nyt siirtynyt lahteen huijaamaan ihmisiä numero hänellä on 0449437480 olen tehnyt rikos ilmoituksen hänestä 12.7.2016 tyttö on fasebookissa Mirkkuli Päivärinta
Ilmianna
Jaa

33 Vastausta

varokaa huijaria mikael juha peippo 040 3609757 olin ostamassa xbox one häneltä kun olin maksanut niin ei mitään yhteyttä enään saanut
Ilmianna
Jaa
Torissa on muitakin huijareita. Joku jälleenmyy kaatopaikalta rahtaamiaan sänkyjä kuljetuspalvelulla. On tietenkin ostajan vastuulla tarkistaa tuote, mutta kunnon tarkistaminen ei kaikissa tilanteisda ole mahdollista.
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Varokaa huijaria/reitä Huugo Seppänen ja Annette Engström tilinro FI5411833500019717. Kainuu, Suomussalmi, Ämmänsaari. Puh 0505167779.

Annetten nimellä ollut ilmoitus myös iPad Airista Kainuu-Sotkamo
Ilmianna
Jaa
Myi Samsung S7. Hirvee kiire oli saada rahat ja jollain pikasiirto palvelulla olisi pitänyt ensin maksaa. Sanoin, että maksan tilille, niin sitten löytyi tilinumero mikä googlettamalla osoittautui mahdolliseksi huijarikoijarin tiliksi?

Reilun tunnin kuluessa kerkesi lähettämään 23 viestiä!! Tässä muutama otos viesteistä.

"Mutta eräs toinen ostaja olisi hakemassa puhelimen tänään ilmeisesti parin tunnin päästä tulee katsomaan ja maksaisi maanantaina 430e.
Rahaa tarvitsen kyllä kovasti, mutta jos laitat tilille nyt tuon summan niin myyn sinulle. "
"Postiennakolla maksat puolet heti ja puolet saan kun paketti tulee.
Tilisiirrolla alennan hinnan 380e sisältäen postit.
On toisen ostajan kanssa sama asia menossa mutta maksaa 70e vähemmän, joten tehdäänkö kaupat heti vai?"

"Mutta eräs toinen ostaja olisi hakemassa puhelimen tänään ilmeisesti parin tunnin päästä tulee katsomaan ja maksaisi maanantaina 430e.
Rahaa tarvitsen kyllä kovasti, mutta jos laitat tilille nyt tuon summan niin myyn sinulle."

"Mitä ilmoitan toiselle ostajalle, soittaa koko ajan."

"Kuulostaa muuten epäilyttävältä. Ja en tosiaan lähetä puhelinta ennen kuin raha näkyy tilillä :)
Ei millään pahalla mutta tori on täynnä kaksinaamaisia huijareita jotka ovat todella taitavia.
Minulta vietiin kerran 159e kello torista!"

Ja viimeinen viesti oli tuollainen
"Laita itse asiassa heti nordean tilille rahaa. Joka on isäni. Toivon todella ettet tee virhettä ;)

Nimi; Ju*ka k**ppila
Pankki; Nordea
Tilinumero: FI5411833500019717
Viesti: Puhelin
Summa: 400€"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
Sama jätkä yhdellä foorumilla kaupitteli luuriaan samalla tavalla, kauhea kiire saada rahat siitä...
Haisee ja pahasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja kiitos mielenkiinnostasi. Wii - setti on vielä myynnissä kyllä.
Onnistuu kyllä tuo postittaminen. Tuolloin postituskulut ovat 8,20€
Konsoli ja kaikki tarvikkeet toimivat moitteettomasti.
Löytyy lataustelakka GamePadille,

On ollut valtava määrä kiinnostuneita tästä paketista.
Eräs mies kirjoitti että maksaa heti paketista, jos se on jäljellä vielä kun hän
saa palkan nyt keskiviikkona.

Luulen että nopeasti menee tämä setti, ja hyvä niin
kun se oli aikomuksenakin minulla, että saan nopeasti myyty.
Tarvitsen nimittäin rahat mahd pian, jotta voin ostaa lahjan sukulaistytölle, hän kun täyttää pyöreät
10 keskiviikkona.

Jos tehdään pikaiset kaupat, eli kun rahat ovat näkyvät tilillä, niin laitan paketin tulemaan; niin hinta tippuu toki.
160€ sisältäen postit voisi sopia minulle siinä tapauksessa.
Ja tietenkin pakkaan hyvin, kun helposti särkyvää nuo elektroniikkalaitteet tuuppaa olee.
Löytyy kuplamuovia kotoota, että ei liene ongelma tuo pakkaaminen ainakaan, :)
Ilmoittelehan, mikäli olet edelleen kiinnostunut.

Ystävällisin terveisin, Onni
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nyt_käy_hermoon kirjoitti:
Ja kiitos mielenkiinnostasi. Wii - setti on vielä myynnissä kyllä.
Onnistuu kyllä tuo postittaminen. Tuolloin postituskulut ovat 8,20€
Konsoli ja kaikki tarvikkeet toimivat moitteettomasti.
Löytyy lataustelakka GamePadille,

On ollut valtava määrä kiinnostuneita tästä paketista.
Eräs mies kirjoitti että maksaa heti paketista, jos se on jäljellä vielä kun hän
saa palkan nyt keskiviikkona.

Luulen että nopeasti menee tämä setti, ja hyvä niin
kun se oli aikomuksenakin minulla, että saan nopeasti myyty.
Tarvitsen nimittäin rahat mahd pian, jotta voin ostaa lahjan sukulaistytölle, hän kun täyttää pyöreät
10 keskiviikkona.

Jos tehdään pikaiset kaupat, eli kun rahat ovat näkyvät tilillä, niin laitan paketin tulemaan; niin hinta tippuu toki.
160€ sisältäen postit voisi sopia minulle siinä tapauksessa.
Ja tietenkin pakkaan hyvin, kun helposti särkyvää nuo elektroniikkalaitteet tuuppaa olee.
Löytyy kuplamuovia kotoota, että ei liene ongelma tuo pakkaaminen ainakaan, :)
Ilmoittelehan, mikäli olet edelleen kiinnostunut.

Ystävällisin terveisin, Onni
Sama tyyppi kauppasi Wii u pakettia nimellä Imponen Onni. Tai ilmoitus oli nimellä Imponen Olli. Ja minä tollo erehdyin maksamaan tilille paketin ennen googletusta. Eli 160€ meni kankkulan kaivoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja osoitteena oli Kemijärvi. Eli taitaa käyttää toisten henkilötietoja hyväkseen, kuka sitten lienee.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Samaan miinaan menin minäkin. No rikosilmoitus tehty onneksi meitä huijattuja oli useita jos vaikka tekijä jäisi kiinni.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mikähän tämä myyjä on:

https://www.tori.fi/uusimaa/Nintendo_Wii_U_Premium_32_GB__musta___peli_SSB4_32463096.htm?ca=18&w=3

Nimen perusteella haettuna on jo kolmas wii u kaupan viimeisen puolen vuoden sisälle. Jotenkin ei kuulosta kovin uskottavalta. Ties vaikka olis sama hyypiö?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tilinro on henkilön Engström Annette Katarina, asuu Paraisilla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Engström Annette Katarina paraisilta jatkaa vieläkin samoja huijauksia torilla. Käyttää ilmoituksissa toisen henkilön nimeä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mikä tämän monta viestiä lähettäneen puhelinnumero oli? Kuulostaa vähän tutulle tilanteelle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jaa, että kuulostaa TUTULTA TILANTEELTA vai? Opetelkaa puhumaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kun kysyin numeroa, niin käski lähettää oman.
Ilmianna
Jaa
laita puh ja osoite niin panen äijät vetämään sitä pikkuhuoraa turpaan
Ilmianna
Jaa
Älkää nyt ainakaan maksako FI2750070020069086 tilille etukäteen. Tavaroita ette tule saamaan.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Mirkkuli Päivärinta on huijari narkkari.
Ilmianna
Jaa
Samaa alussa mainittua tilinumeroa tarjoaa Ilari Virtanen Tori.fi palvelussa myy ipad airia.
Ilmianna
Jaa
Varokaa tori.fi huijari naista,joka käyttää mm.kahta nimeä Sirpa Raappana ja Anne Salmi. Vastatkaa ihmiset tähän jos olette törmänneet tähän huijariin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
Asuu siis oletettavasti pudasjärvellä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Valitettavasti törmäsin :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Höhläke kirjoitti:
Valitettavasti törmäsin :(
Saanko kysyä millä tavalla törmäsit? Tein rikosilmoituksen tästä myyjästä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pötöstetty kirjoitti:
Saanko kysyä millä tavalla törmäsit? Tein rikosilmoituksen tästä myyjästä.
Maksoin Vallilan verhot, joita en saanut :/ En suurta summaa onneksi menettänyt, mutta kuitenkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Höhläke1 kirjoitti:
Maksoin Vallilan verhot, joita en saanut :/ En suurta summaa onneksi menettänyt, mutta kuitenkin.
Minä hölmö menin 2 kertaa samaan lankaan.möi myös mulle vallilan verhoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tiia Ohimaa on myös sama henkilö kuin edellä mainitut sirpa raappana,anne salmi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Anne Salmi ja Pudasjärvi. Täällä myös odotellaan verhoja. Rikosilmoitus varmaan myös lähdössä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Samaan lankaan menin minäkin äsken. Vallilan verhoja kaupitteli. Anne Salmi Pudasjärveltä. Harmi kun en käynyt etukäteen lukemassa näitä viestejä😔 rikosilmoitusta vaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulla kans verhot saamatta. Marimekkoa myi! Ootteko tehneet rikosilmoitusta? Anne Salmi kyseessä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Myös minulle möi Vallilan verhot, lähetti tekstiviestin Pudasjärvellä olevan henkilön nimissä ja ilmoitti tilinnumeron. Maksoin summan 27.2 ja oottelen verhoja, olen yrittänyt soittaa ja viestiä, mutta ei vastaa. Teen rikosilmoituksen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Käykää tekemässä rikosilmoitus verhohuijauksista ja mainitulla nimellä esiintyvästä, koska noin monta meistä on petetty. Itse tein juuri rikosilmoituksen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Rikosilmoitus tehty!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Nico Björkman myy pelejä kypärää note 1 puhelinta. Tuotetta ei lähetä pitää yhteyttä ennen kaupan tekoa. Ilmoittaa tuotteen postittavansa. Kun maksaa etukäteen ei lähetä tuotetta eikä vastaa puheluun eikä sähköposteihin.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Huijari tori.fissä

varokaa huijaria nimeltään MIRKA ALMA LIISA PÄIVÄRINTA tehnyt lukuisia petoksia ja huijauksia ympäri suomea.Viimeisin nimi mitä käytti 12.7.2016 on Jenni Lempinen asuu jyväskylässä,mutta nyt siirtynyt lahteen huijaamaan ihmisiä numero hänellä on 0449437480 olen tehnyt rikos ilmoituksen hänestä 12.7.2016 tyttö on fasebookissa Mirkkuli Päivärinta

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta