Kiusaaminen Facebook-ryhmissä(?)

surullista

Onko muilla kokemusta kiusaamisesta noissa kaksisuuntaisten ryhmissä? Jotenkin tietyt ihmiset, minä mukaanlukien, joutuu ihan joukkokiusaamisen uhreiksi ja ylläpitäjät eivät tee mitään. Eniten suren selvästi masenntuneiden ihmisten puolesta ja olen puolustanutkin heitä. Kuuluin kolmeen eri ryhmään, nyt enään yhteen. Jokaisessa on esiintynyt kiusaamista.

9

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einhhffh

      No minun asiani ainakin on useimmiten jääneet vaille vastakaikua ja kommentointia. Saattaa olla että kukaan ei ollut kiinnostunut, mutta koin sen lievähkönä kiusaamisena. Kaikkia ja kaikkea ei tietenkään voi kaikki huomioida, mutta siitä ei mielestäni ollut kyse. Siitä tuli surullinen ja hämmentynyt olo, koska muissa yhteyksissä muka oltiin kavereita. Ryhmä oli siis sellainen jossa tunsimme monet toisemme ihan kasvotustenkin. Kun alkoi sitten reippaasti tuntua siltä että itse annan huomattavasti enemmän kuin mitä jäsenyydestä saan, niin oli aika poistua. Tällä hetkellä ei ryhmäjäsenyydet juuri kiinnosta.

    • gvbbb

      Yksäreitä lähetellään ja haukutaan toisia jos ei avoimesti siihen aina kykene. Huvittavaa sitten seurata kuinka selän takana puukotellut esittää niin myötätuntoista kaveria jossain pahan olon vuodatus-ketjussa. Aika raadollista toimintaa. Näitä tällaisia kokemuksia riittää.

    • Fghjkjfdp

      No minä en kylläkään mitään yksäreitä juuri lähetellyt saati selän takana puukotellut. Voin ehkä kuvitella että sellaista toimintaa saattoi olla joidenkin kesken. Itse olin kuitenkin painottanut mielenkiintoni lähinnä asiaan ja sisältöihin ja tsemppaamiseen muun sosiaalisen toimen kustannuksella, kun tarkoitus oli kuitenkin saada ja jakaa näkemyksiä, huomioita ja kokemuksia. Kaipa se sitten menee sellaiseksi ämmäilyksi kun ämmiä suurin osa olimme. Itsellä ei energia riitä ala-asteen välituntien kanakotkotuksiin. Nevadaan siis.

    • tukea_antava_saava

      Hei!
      Hyvä aihe ottaa käsittelyyn koska monet ovat kuitenkin saaneet omien sanojensa mukaan paljon apua ja tukea ryhmän kautta. Ryhmiähän on monia nykyään-mitä ryhmää/ryhmiä arvostelette?

      • pöppöripöö

        uskallan väittää että kukaan ei saa niistä ryhmistä mitään muuta kuin tukea omaan maniaansa.


    • arihömpeli

      MANIASSA SITÄ TULEE LIITYTTYÄ KAIKENLAISIIN RYHMIIN, KUN EI OLE BIPOILLA KONTROLLIA SILLOIN. Mennään HÖYRYPÄÄNÄ esittämään ihanaa ja upeaa tyyppiä, vaikka asia on toisin päin.

      Kaksisuuntaiset eivät itse tajua maanista vaihetta ja siihen liittyvää vakava-asteista hulluuttaan.

      JOS JOTAIN KOMMENTOI MANIASSA OLEVALLE BIPOLLE, NIIN SUUTTUU. ALKAA HUUDELLA JA HEITELLÄ TAVAROITA JA VOI VAIKKA PAHOINPIDELLÄ VIERASTA IHMISTÄ.

      • sdhsdg

        Sinulla ainakin tuntuisi olevan pikku vauhti päällä? Vai oletko vaan epävakaa muuten?


    • varoitus

      Noihin ryhmiin ei todellakaan kannata mennä.

    • hullujenhuone.com

      Jos haluaa facebookin ulkopuolella keskustella niin www.hullujenhuone.com -foorumi on vasta avattu, siellä on keskusteluja ja vertaistukea mielenterveysongelmiin liittyen. Tervetuloa kirjoittelemaan sinnekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe