Selina on hyvä luotsi

bULLERUS

Selina pitää järjestystä oivallisesti vanhimmat -huoneessa.Kaikki häiriköt ovat kaikonneet huoneesta ja juttelu on rentoa ja asiallista.Näin kun jatkuisi niin kaikki olisi hyvin.On mukavaa kun chat-huoneessa on laki ja järjestys.Siitä kaikki nauttii.Olkaamme onnellisia että meillä on hyvät luotsit, tarttuvat ongelmiin ja ennenkaikkea potkivat pois kaikki eripuraa tuottavat ns leipäänsä ikuisesti ansaitsevat "hyypiöt".KIITOS SELINALLE!!!

138

3001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sätinalasajo

      Lain tulkinnasta selinalla ei ole minkäänmoista käsitystä!!!!! Istuisi ehdonalisessa jos toimisi jossain työpaikassa, oli ns, työpaikkakiusaaja!!!!!!!!!! HÄPEÄ KIRJOITTAJA, kirjoitat vaan omalla suullasi, vaan et niiden kymmenien ja kymmenien jotka ovat eri mieltä.

      • selinahäiriköi

        Vai häiriköt selina saanut poistettuu, mitä sinä siellä voit olla, kielteiset kaverit siellä saa mellastaa ei kunnos kirjoittelijat, selina itsekin kovin kielteinen, niin ilmankos, jasmiini köntsä hlo ja muutama muukin saa kirjoittaa ihan mitä tahansa. Sekö on häiriköitsijöitten poistamista, itse sinä jasmiini kuulut kielteisiin häiriköihin.


      • hulluusnäkyy
        selinahäiriköi kirjoitti:

        Vai häiriköt selina saanut poistettuu, mitä sinä siellä voit olla, kielteiset kaverit siellä saa mellastaa ei kunnos kirjoittelijat, selina itsekin kovin kielteinen, niin ilmankos, jasmiini köntsä hlo ja muutama muukin saa kirjoittaa ihan mitä tahansa. Sekö on häiriköitsijöitten poistamista, itse sinä jasmiini kuulut kielteisiin häiriköihin.

        Olethan sinä ryysä siellä vielä, eli ei ole saanut poistettua häiriköitä, vai miksi itseesi luulet, hyväksi sättäjäksikö, no tiedoksi olet suurin paska sätissä, vieläpä monella nikillä, luin etttä olisit saanut vipin, kahdesti piti lukee, voiko se olla edes totta, kieroilijoillako se vippi kuuluukin, eikä mukaville, vai oliko se selinalta ketulle viesti, heh minä toimin oikeudenmukaisesti, ketun kanssa pelleili jo itsensä pihalle, nyt vielä valmis ilkeilijälle antamaan vippi, anna vielä muillekin ryysän nikeille niin hyvä tulee...


      • koia

        Rakastan selinaa sillä kiva perä ja isot purjeet.


      • lenovon

        rakasta vaan, me emme


    • sovullinen

      kylläpä jasmiina taas osasi kehua selinaa,eihän koskaan ole ollut niin paljon epäsopua kuin nyt selinan ollessa luotsina,selina itsehän on juuri pääpiru riitaa rakentamassa,ei mulla muuta

    • lapinhillaluineen

      Häiriköt sinne pian jää ei hyvät juttelijat.Irvivä luotsi tapsa kera selina1 pitää siitä huolen

      • tosiasiaeipala

        kun katsoo mihin aikaan eli vajaa 2 yöllä kirjoitettu kehukirja. Selina ei ole siihen aikaan paikalla , jasmiini saattaa olla. Sätissähän ei ole koskaan muulloin riitaa kun selina on paikalla, se on faktaa.


    • sairasjapahakolmikko

      Kuinka kaikki sätin paha on voinut kasaantua noihin kolmeen ihmiseen, eli selinaan, jasmiinin sekä ViherPeukaloon. Jasmiini on tuon pahuuden oksankohta.

      • enkaipaa

        Missä Embaattinen, heh heh.


      • embatiat

        -tais saada kyllikseen-


    • selinaa1

      HILJAAAA!
      KESKUSTELU LOPPUU NYT!!!!!!!!!!

    • shelina

      Hyi. Joku sanoi jotain englanniksi. IKUINEN PANNI, MÄ EN USKOVAISENA TAJUA MITÄÄN MUUSTA KUIN RAAMATUSTA.

    • Julius999

      Joo ei vanhemmat sivustolla ole kaikki kohillaan. Aina kun tarttis toimia Selina1 poistuu alakertaan tai pois koneelta.

      • selinaonhuonoluotsi

        selina on suolen huonoin luotsi kautta aikain


      • niinvaanonnähtävä

        Kyllä selina silloin huoneessa pysyy kun joku muu kuin hänen häntäveikot suutaansoittaa, mutta jos he sanovat ilkeillen niin selina poistuu tai, tuli just ja päivitti, en nähnyt kun päivittin, tyypillinen selinan lausahdus.


    • koputikop

      Jasmiinillahan sillä taruolennolla on seitsemän kruunua nytkin,,,, ette vain keksi niitä nikkejä. katsokaapa hyvin tarkkaan niin kyllä tuokin asia selviää.

    • Jallucola

      Missäs jallu luuraa, ai niin pakkaa matkalaukkua lokakuun matkaa varten.

    • Totuus_esiin

      Kyrpäättien-kauhulla nykyisin yksi vipattu nikki Viher_Peukalo, jolla huutelee ruksin takaa kaappeihin. Muita nikkejä ovat keijuliina ja hilpi89. Sama tuttu tyyli kaikilla nikeillä. Suosikkiluotsit kyrpäätillä ovat tietysti selina1, tapsa ja stiina-04. Kaikki nämä luotsit antavat tämän rakkikoiran räksyttää niin paljon kuin lystää. Selina varsinkin aivan "sokea" kyrpäätin sekoilulle. Tapsa ei edes vaivaudu vastaamaan, kun kysyy minkä takia tämä sekopää saa rauhassa vinoilla ja rähistä humalassa jopa ylellä. Noilta kolmelta paskaluotsilta luvat pois ja kyrpäättien-kauhulle ikuinen banni!!!!!

    • noinon

      Miltäköhän tuntuu olla sätin herjatuin ja parjatuin sättäri, kuten selina ja ryysä.
      Eikö hyhtään hävetä näitä herjattuja kun syystä herjataan. Taitaa heidän ymmärrys loppua kun eivät tajua asiaa. Heidän olisi jo syytä muuttaa käytöstään, mutta eivät tyhmyyttään ymmärrä. Heidän mielestään he ovat oikeassa eikä 80 muuta.

      • potkipoissiiveltäs

        Eihän he osaa edes hävetä, lisäävät vaan huonoa käytöstä. En nyt ole ollut foorumilla kun ärsyttää niintuollainen touhu. Selina luulee että omistaa koko foorumin jassun kanssa, jos vielä lisäisin omistushaluiseksi hlo, gontsa ei nyt niinkään omistuksiin kuulu, mutta hyvässä selinan suojelussa on, vaikka ei varmaan itse niin tarkoituksella. Selina on jassun kanssa tuonut chattiin huonon tunnelman, mutta yksin olis varmaan ihan ok.


    • uuttasuoleen

      Kyllähän se syy on ihan sättäreissä. Aina jaksavat samaa skeidaa toistaa ja ylistää selinaa ja jassua. Eivät he helpolla luovu tälläisesta koko ajan huomion keskipisteenä olemisesta. Luultavasti monet kirjoituksetkin täällä ovat heidän omia....Sättiläiset kun jättäisivät kommentoimatta niin molemmat mummut ajan mittaan hiljenisivät.

    • järjestysollapitää

      Selina on oikeasti tehokas luotsi,,, rähinät vähentyneet minimiin verrattuna viime syksyyn..... joten hatunnosto hänelle ,,,ei tuolla vanhimmissa muita luotseja enään näy ollenkaan,, ovat muuttaneet muualle lorvimaan. Ne entiset hyvät luotsit on väsyneet ja lopettaneet.

      • brutaalikielenkäyttö

        Miksi ne riidat vähentyneet,,koska ei ole enää sillä tavalla matukeskusteluja. Ne aiheutta eripuraisuutta paljonkin, ja siihen ei vaikuta kuka on luotsi. Jokaisella on asiasta oma mielipiteensä. Mutta kaikesta huolimatta lukasin vietsiketjun lävitse, ei montaa ylistystä tule selinalle, eikä pidäkään. Nämä aiheettomat bannimiset ovat todella törkeää ja sekä hänen brutaali kielenkäyttönsä. Naisena hävettää suorastaa hänen kielellinen ilmaisunsa samoin kuin ruusankin tai minkä nikin häneltä valitsisi, bella, varpusta, jasmiinia, miekkaa , sateenkaarta...heh


      • selina_ja_rivot_sanat
        brutaalikielenkäyttö kirjoitti:

        Miksi ne riidat vähentyneet,,koska ei ole enää sillä tavalla matukeskusteluja. Ne aiheutta eripuraisuutta paljonkin, ja siihen ei vaikuta kuka on luotsi. Jokaisella on asiasta oma mielipiteensä. Mutta kaikesta huolimatta lukasin vietsiketjun lävitse, ei montaa ylistystä tule selinalle, eikä pidäkään. Nämä aiheettomat bannimiset ovat todella törkeää ja sekä hänen brutaali kielenkäyttönsä. Naisena hävettää suorastaa hänen kielellinen ilmaisunsa samoin kuin ruusankin tai minkä nikin häneltä valitsisi, bella, varpusta, jasmiinia, miekkaa , sateenkaarta...heh

        Maahanmuuttokeskustelu on mahdotonta,mikäli bella.varpunen.jasmiini jne. on chatissa,koska vain hänen mielipiteensä on oikea.
        Jos olet eri mieltä ruusan kanssa,saat sekä selinan että bella__n yms. vihat niskoillesi ja niin pitkäksi aikaa kuin nikkien omistajassa henki pihisee.


      • kiitoseimatut
        selina_ja_rivot_sanat kirjoitti:

        Maahanmuuttokeskustelu on mahdotonta,mikäli bella.varpunen.jasmiini jne. on chatissa,koska vain hänen mielipiteensä on oikea.
        Jos olet eri mieltä ruusan kanssa,saat sekä selinan että bella__n yms. vihat niskoillesi ja niin pitkäksi aikaa kuin nikkien omistajassa henki pihisee.

        Luotsin pitäisi jokaisen antaa sanoo oma mielipide, eikä ajatella et hänen ja ryysän on oikeita. Omanikin voi olla oikee, mutta kun sitä ei voi ilmasta vain silloin kun ryysä ja selina on pois. Niin oma ei sätti ole kummallekaan ettei toisenkin mielipide voi olla oikea.


    • vvvuuuyyyyt

      Jossain keskustelussa My.Girl kysyi *Menikö pitkään ...jostain olisiko selinan luotsinmerkistä ollut kyse * Kukaan ei vastausta antanut. Minä kerron, juuri saman verran menee kun jasmiini tehtailee itselleen uusia mikkejä mieheksi että naiseksi.

    • mirriä

      Selinan koira on ehana ja ehana se nainenkin.

    • oskodaren

      Puhut väärää totuutta. Kestohäiriköt Jasmiini_kukassa ja Viher_Peukalo monine nikkeineen eivät ole kaikonneet huoneesta minnekään.

      Rento ja asiallinen juttelu loppuu välittömästi, kun parivaljakko selina ja bella__n ovat samaan aikaan Vanhimmat -huoneessa. Niin kauan kuin selina ei ole "yläkerrassa", sekä bella__n että Viher_Peukalo terrorisoivat huoneen ilmapiiriä, pääasiassa kateuttaan muiden naisten saamasta miesten huomiosta. Ja kun 50-chatin vanha yhtäköyttäyhdistys kokoontuu, saa Vanhimmat-huoneen chatväki tuntea nahoissaan tuon kolmikon tuhovoiman. Silloin voi sanoa hyvästit hyvälle tunnelmalle.

      • nyhtänäää

        Mä repeeeeeeeeeen,,,,,vanhimmat huoneen miesten huomiosta kannattaakin taistella.Nehän on niin seksikkäitä,buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh.


    • Sivustaseuraaja10

      Ei enempää voi häiriötä aiheuttaa provosoidulla kommenteillaan kuin 40-huoneen telaketjufemakot Kareniina ja Egyptin miuku mauku, aivan kuin muita ei huoneessa olisikaan, miesnikkejä haukkuvat vanhoiksi ukoiksi aivan kuin itse olisivat jotain prinsessoja, mutta onneksi muutama nuori mies hieman oikaisee joskus noita puheita.

      • nyhtänpöljä

        No eikös ne miehet siellä sätissä olekin vanhoja ukkoja, ei kai se ole haukkumista vaan faktaa ahhhahahahahahhahahahahahahhahahah <<<< hullun naurua


    • Tenavat

      Selina nyt ei vaan ole sopiva siihen hommaan. Kaamee koko chat nykyisin.

    • normaaliihminen

      Ei niin. Nykyisin sinne ei enää normaalit ihmiset viitsi mennä.

    • Aaatujas

      Miksi yp ei noteeraa ihmisten valitusta Selinasta. Siis täysin omavaltainen ja häirikkö. Vastaisi edes yp miksi selina1 saa jatkaa.
      Epäreilua kun ei saa vastausta

    • seijää

      Eiks hän ole seija ja mun mielestä mun naapuri?

      • helunaas

        En usko et selinA sinun naapuri?


    • huonoluotsiselina

      selina on huonoin luotsi kautta aikain ja häneltä lähtee tähti otsasta hyvin pian.

    • ritvakoivunen

      Selina kertoi tänään ylellä, että Ypito vaatii tuollaista käytöstä häneltä!!!! Miettikää siitä mikä on YP!!!!! Valehteleeko selina onkin toinen juttu?!!!

      • Tosion1

        Tuskin valehtelee. Ongelma on varmasti ollut YP:n tiedossa jo pitkään ja he haluavat joko alasajaa sätin, tai sitten luulevat selinan kykenevän puhdistamaan ilmapiirin. Sopii Allerin tyyliin toimia. Muistakaa olla tilaamatta Allerin lehtiä!


      • tottaon
        Tosion1 kirjoitti:

        Tuskin valehtelee. Ongelma on varmasti ollut YP:n tiedossa jo pitkään ja he haluavat joko alasajaa sätin, tai sitten luulevat selinan kykenevän puhdistamaan ilmapiirin. Sopii Allerin tyyliin toimia. Muistakaa olla tilaamatta Allerin lehtiä!

        Kuullut ihan mualta kuin selinalta noista YP vaatimuksista. Ehkä halauvat päästäkin mokomasta kun chatti tuskin on mikään kultakaivos. Eli jos jotain tässä järsimme niin oma nilkkaa.


    • ymmärtäväinen

      Selina tunnusti paripäivää sitten että ei muista sätin virallisia sääntöjä, paitsi omat keksimänsä joista on tullut jo vakio ja sääntö. Voiko luotsi olla muistamatta sätin oikeita sääntöjä, vai ainoastaan hänen omat keksimänsä säännöt. Muut luotsit eivät ymmärtäneen hänen keksimiään säätöjä. Sätin alasajo jo menossa, näkee jo käyttäjämäärissäkin ja YP:n välinpitämättömyydessäkin. Selina usein itse aiheuttaa riitaa, jotta sitten voi hiljentää ja bannia. Onneksi nyt paripäivää on muut luotsit ollu huoneessa joten silinan älämölyä ja mielivaltaisuutta eiole paljoa näkynyt, kiitoksia heille.

    • noinon

      Selina kehuu että ei muista kun on huonomuistinen. Keskusteluissa kuitenkin väittää että en ole sanonut niin en ole tehnyt niin. Huonomuistisellehan tuo sopii hyvin. Olen samaa mieltä ymmärtäväinen.

    • trbaduurix

      Aloittajalla on mennyt pasmat sekaisin,ettei vain olis itse selina tai jasmiin kirjoittanut tätä?

    • korveneukko

      Mistä sana että hyvä luotsi. Ala arvosin kaikista,,jopa tapsa ossaa olla univaunussaan joka asiaan puuttumatta. Pois tuollanen viraltaan.

    • katsonut

      Selina ontoi eilen taas kontaslle luvan haukkua muita koska haukkuu tasapuolisesti kaikki. Ei pidä paikkaansa. Kulkija kysyi että saako muita haukkua jos haukkuu kaikki, eipä selina vastannut siihen. Eli selina antaa häiriköiden häiriköidä luvankanssa, kuten: kontsan, jasmiinin (sadoilla nikeillään) ja kaarpaatin. Selinan käytös taas osoittaa hänen kykenettömyytensä olemaan tasapuolinen luotsi kaikkia kohtaan.
      Eli mielivaltaisuus ja epäoikeuden mukaisuus jatkuu.

    • kopsut

      Selina hiljentää punasillakin kirjoittavat kun joku valittaa, mutta jos hänen rähisjä ystävät ylellä rähisee hän vain sanoo: en nähnyt tai hiljentäkää ja meno jatkuu. Kohtahan kaikki valittaa että punasilla se ja se kiusaa:hiljennä se ja se. Selinan touhu on mielivaltaista ja käsittämättömän typerää ja sätin sääntöjen noudattamatta jättämistä ja hänen omien sääntöjen mielivaltaista käyttöä. Hän jopa kieltänyt osjen ylelle laiton, mutta itse ja hänen ystävät saa laittaa: onko oikeudenmukaista ja taspuolista( hän jopa hiljensi tästäsyystä sellaisen joka eiole hänen lipojansa, (kuten jasmiinin hameessa esiintyvä hölö).

    • selinansanomaa

      Selina sanoo: ne viedään saunan taa.
      selina sanoo: toiset ihmiset on turhia.
      Onko luotsilta asianmukaista kielenkäyttöä.

      • adhdvarmaan

        Valitettavasti ei ollenkaan, kielenkäyttö on kuin pahimmallakin juopolla kun ei viinaa saa. Kummasti ruutu liikkuu asiallesesti kun selina ei ole paikalla mutta kun tulee, kiire kiire heti jokaiseen kirjoitukseen jotain joku ilkeetä tai suorastaan paskamaista pitää sanoo.....


    • Kaveruus10

      Olen ap:n kanssa samaa mieltä, että sätti on rauhoittunut paljon ylläpidon uuden ohjestuksen ja vahva nahkaisten luotsien ansiosta. Tasapuolisuutta pitää kyllä yhä hioa eikä suosikki häiriköitä saa olla. Ei myöskään ammatti kiusaajia. Lujaa kättä edelleen ja kunnon pitkät bannit silloin kun loukataan toisia ihmisiä olkoon kohde rivi sättäri tai luotsi. Kun kruunu on jollekin hyvin tärkeä, ihmetellä täytyy että muutamalla häiritsevällä tyypillä se on. Riittääkö siihen pitkä sätti historia vai kuuluuko pakettiin myös hyvä käytös. Kuitenkin on ilmassa, että sätti ei ole enää pitkään käytössä koska se tuottaa enempi huonoja kuin hyviä asioita. Mutta siitähän se lähtee että sätti on sitä mitä siellä kirjoittavat ihmiset on ja jokasella mahdollisuus vaikuttaa. Ja vielä, usein on niin että se joka vaikuttaa vahvimmalta onkin heikoin. Ja sekin, että kunnioita itseäsi, anna arvo toisellekkin.

      • meitäonmuitakinkuinsinä

        tuon että anna arvoa toisillekin on hyvä, mutta kun ei edes selina noudata sitä, miksi muutkaan, olen varma jos selina ollis huoneessa eikä kokoajan kirjoittais ja arvostais kaikkia samaanlailla sopukin syntyis.


      • kiitosss

        Pitkästä aikaa jotain järkevää kirjoitettu tänne saastan sekaan. Tarkoitan kaveruus10 kirjoitusta.


      • mallioppiminen
        meitäonmuitakinkuinsinä kirjoitti:

        tuon että anna arvoa toisillekin on hyvä, mutta kun ei edes selina noudata sitä, miksi muutkaan, olen varma jos selina ollis huoneessa eikä kokoajan kirjoittais ja arvostais kaikkia samaanlailla sopukin syntyis.

        Jos valtaosa noudattaa toisten arvostamista niin ehkä oppii luotsikin sen. Mallista.


    • saunato

      todellinen spurgu selina on,kielenkäyttö ainakin sellaisen,melkein kaikkeen on lääkkeenä saunan taakse vienti

    • tympii

      No sätti on nykyään enää nikin vaihtajille, tappelijoille, itsensä tyrkyttäjille. Valheita ja suuruusharhoja. Kyttäystä ja juoruja. Nimilistan kun katsoo niin eipä teekkään mieli poiketa juttusille. Pitäis rajata sätissä oloa vakikalustolta jotka säätää ihan kaiken. Vaikka työaikalain mukaisesti.

      • pankkirekkaus

        200€ nikki ja pankkirekkaus, niin loppuu vaihtajatkin.


    • jjjjjjjnnnmm

      Ryysän vipin myötä alkoi taas selinan mollaus joka on aivan oikein. Ryysä kun juttelee jollekkin niin pitäisi puuttua asiaan ja ilmottaa kuka todellisuudessa on kyseessä, varoitukseksi. Säästyisi moni mielipaha ja selkään puukotus.

    • kopsut

      Luotsi Selina kieltää sätissä keskustelun muunmaalaisten tekemistä rikoksista suomessa, mutta itse vetää keskustelua suomalaisten tekemistä rikoksista (toimii puheenjohtajana asiassa).
      Onko kyseessä rasistinen toiminta?

    • ssssssssssnn

      Taas nähdään mielivalta ja puolueellisuus. Tossa on 11 riviä roskaa. Toiset hiljennetään/bannataan jo yhestä totorivistä, muka roskaa ruudulla. Hölölä on varmaan jasmiinin uus hame päällä niin saa roskata ruutua.

    • seliseliseli

      Kyllä taas alkoi älämöly kun selina saapui ja ikävien asioiden kaivelu, kiva keskustelu loppui, valitettavaa tuollainen käytös luotsilta :( :( :(

    • Pohdintaa_ylläpidolle

      Paljon ja kauan on nähty, lapsellista ja asiatonta haukkumista ja nälvimistä tämän luotsiasian tiimoilta.Olen ajoittain ihmetellyt tätä, mutta en ihmettele enää.Ylläpitokaan ei ole toistaiseksi mitenkään reagoinut asiaa koskeviin käyttäjien palautteisiin.Mikä saa käyttäjät jo epäilemään, onko suomi24 enää ylipäätään olemassakaan minkäänlaista ylläpitoa?
      Vastaako yksin "luotsiarmeja" suomi 24:n kaikesta valvonnasta, ylläpidosta ja keskustelujen moderoinnista?Pahasti ainakin näyttää mopo nyt karanneen käsistä.

      Olen kyllä chattailessani pistänyt merkille ko.luotsin luotsaamistapoja.En ole niihin silti koskaan ottanut kantaa, koska se ei ole minun asiani.Mutta nyt, kun hän hiljensi varoittamatta myös minut, joka olen chattaillut jo monia vuosia, kera vipin.Eikä minulle ole tarvinnut tänä aikana, kenenkään luotsin koskaan huomautella chatin säännöistä, saati koskaan bannata.Mutta näköjään nyt tarvitsi, ensimmäisen kerran.Perusteenaan kuten hän rehvakkaasti uhosi, ettei ko.luotsi kuulemma aio toimia kuten muut luotsit, vaan hänen toimestaan voi tapahtua vaikka tälläistäkin.

      En puolustele käytöstäni.Minulle tuli ehkä sopimaton ylilyönti, koska minulla on joskus tapana, ilmaista itseäni kaunistelematta asioita ja kärkevästi.
      Otan silti myös vastaan ja hyväksyn tästä tulevat huomautukset.
      Mutta olen silti sitä mieltä, että olen oikeutettu saamaan luotsilta varoitukseen, ennen bannaamista.Huomautuksen jälkeen, olisin varmasti pyytänyt anteeksi tahditonta kommenttiani.Tähän ei ko-luotsi antanut mahdollisuutta.Bannaamiseen johtanut kommenttini koski sitä, että minua inhoitti eräs keskustelunaihe.Ilmaisin siis tästä johtuen vain mielipiteeni.
      Tosin tyylilleni ominaisella kärkevyydellä.Muitakin kaltaisiani suorasuita chatissa on, toiset bannataan ja toiset ei.Suorasuiset chattaajat ei silti ole ilkeitä häiriköitä, jotka riitelee ja kiusaa muita.Heillä vaan on sattuu olemaan se oma räväkämpi tyylinsä, chattaillessakin.

      Bannauskokemukseni seurauksena kerron nyt minäkin viimein mielipiteeni ko.luotsin luotsaamistyylistä.Ensinnäkin olen tietoinen, että kaikki s.24 luotsit ovat saaneet ylläpidolta sellaisen ohjeistuksen, että ENNEN BANNAAMISTA, etenkin niitä säyseimpiä tapauksia, luotsin on hyvä VAROITTAA, ainakin kerran.
      Mutta ko.luotsi ei varoittele.Tälläisessä valvojan toimessa, ei myöskään saisi antaa liikaa vaikuttaa se oma mielipide keskusteluihin asioihin.
      Tälläisessä hommassa tarvitaan ehdottomasti joustavuutta ja diplomatiaa, sosiaalista älyä.
      Luotsin valtuuksia ei kenenkään tule hankkia vain siksi, että saisi heilutella tahtipuikkoa, muokkailla chattailessaan keskustelua mieleisekseen.
      Bannailla, komentaa ja määräillä diktaattorimaisesti aina muita mielivaltaisesti.
      Sulkea keskustelusta niitä, joiden ajattelutavat, tai kommentit ei miellytä itseä.

      Chatin ilmapiiri muuttuu aika epämiellyttäväksi, jos muutkin keksivät hankkia luotsinvaltuudet tälläisin perustein.Koska tälläinen näyttää olevan mahdollista.Mutta tälläinenhän ei ole luotsaamisen tarkoitus.Luotsin toimenkuvaan, kuuluu valvoa muiden chattaamisrauhaa.
      Ettei ketään vainota, tai nimittelellä.Eikä täytetä ruutua roskalla, ettei ruutuun pääse sopimatonta materiaalia jne.
      Mutta tälläiseen ei ko.luotsi yleensä puutu, vaan suosittelee hiljentämistä ns.ruksilla.Mutta keskustelut, joista luotsi ei henkilökohtaisesti itse pidä.
      Silloin hän mielivaltaisesti varoittamatta hiljentää välittömästi tälläiset keskustelijat.Peruste=Häntä järkyttää keskustelunaihe, eikä hän pidä ko.keskustelunaiheesta ja ilmeisesti tähän tarkoitukseen hankkimillaan luotsinvaltuuksilla siksi vaientaa keskustelijat, joiden jutut ei miellytä.

      Toivoisin ylläpidon nyt hieman tarkistelevan näitä perusteita, miksi jotkut henkilöt hakeutuvat luotseiksi.Jotkut heistä yksinkertaisesti ovat ymmärtäneet tehtävänsä tarkoituksen aivan väärin.Tai sitten vaan väärinkäyttävät tilaisuutta röyhkeästi hyväkseen, koska se on mahdollista.Rikollisetkin tekevät röyhkeästi rikoksia, niin kauan, kunnes jäävät kiinni ja heidän toimintaansa puututaan.
      Kaikkea on siis mahdollista kokeilla tiettyyn rajaan asti.

      Voisin todistaa tämän rajan kadonneen suomi 24 chatissa, hankkimalla luotsin tunnukset ja alkaa muokkaamaan keskusteluja oman mieleni mukaisiksi, välittämättä yhtään muiden reaktioista.
      Ylimielisesti todeta vain, että jatkan tätä, koska minulle annetaan tähän mahdollisuus, kuten näette.Minultapa ei koskaan oteta luotsinoikeuksia.
      Voisin uhkailla chattaajaan katsomatta vipin menettämisillä ym.
      Uhota valtuuksineni loputtomiin.

      Ko luotsi antaa ymmärtää, että hän masinoi haluamallaan tavalla keskusteluja ja muiden käyttäytymistä chatissa, mutta häntä ei valvo, eikä hänelle anna ohjeita kukaan.Mikä on tälläinen ennen näkemätön virtuoosi, jolla on tälläinen erikoinen, kaiken ylittävä valta?Yhteiskunnassamme kaikki johtajatkin ovat vastuussa itseään ylemmille tahoille.Mutta suomi24 vanhemmat chatissa on luotsi, joka ei ole vastuussa kenellekkään.Hän toimii mielivaltaisesti ominpäin.

      • samanniminen

        Hyvin kirjoitettu,olen sinun puolellasi ja olet oikeassa.


      • selinatonelämä

        Tosi hyvä kirjoitus Sinulta, näin tuon tilanteen ja olen samaa mieltä. Niinkuin olen aiemmin tänne kirjoittanut, tämä ko. luotsi on kuin Hitler, hallitse ja hajoita. Mutta me ihmiset olemme erilaisia omine mielipiteinemme ja sitä pitäisi luotsinkin kunnioittaa. Rakentava keskustelu syntyy siitä, kun on erilaisia mielipiteitä, selinan kanssa ei pysty siihen. Hänen mielipiteensä on aina oikea. Ikävä todeta näin, mutta totuus on se.

        Ihan annan sinulle tuosta 10 arvosanaksi, näin *opena*. Nyt voitte alkaa arvuutella kuka kirjoittanut, mutta en Gordelia, jotta häntä elkää alkako vainota selinan sakki, esim. jassu.


      • Arvaajat.vauhdissa

        Totta, täällähän on joillain tapana, kuten alla nähdään, arvuutella ketä minkäkin kirjoituksen takana on.Sitten alkaa mollaamaan muka tuntemaansa henkilöä.Tuollainen tyyli kertoo jo aika paljon ihmisestä.Eihän sen kirjoitajan tunnistaminen ole näissä olennaista, kuka kirjoittaa, vaan se asia ja aihe mistä kirjoittaa.


      • näkyiyleenkeskustelu

        Olisit kirjoittanut reilusti omalla nikilläsi sinut hiljennettiin ala-arvoisesta puheestasi homoja kohtaan, olin paikalla ja luotsi teki ihan oikein.


      • 16vuottasättiäselvinpäin

        Olisihan asian voinut kiteyttää sanoen, että selina1 on roolinsa väärin ymmärtänyt mulkku joka pilaa sätin ilmapiirin, eikä ylläpidolle mene palautteet perille, vaikka kahta sättijää lukuun ottamatta muu sättiväki on asiasta yhtä mieltä.


      • sinutonhiljennetty

        Sinua ei bannattu pelkästään hetkeksi hiljennettiin onko huono muisti?? vai etkö osaa lukea ruutua?


      • Keskity.asiaan
        näkyiyleenkeskustelu kirjoitti:

        Olisit kirjoittanut reilusti omalla nikilläsi sinut hiljennettiin ala-arvoisesta puheestasi homoja kohtaan, olin paikalla ja luotsi teki ihan oikein.

        Kuten täällä jo joku mainitsikin.Nimet ei ole niinkään tärkeää, kuin itse asia.Eihän tänne edes pysty kommentoimaan ilman jotain nimimerkkiä.
        Chatissa ei muutenkaan esiinnytä oikeilla omilla nimillä, joten on lähes sama,
        kirjoitteleeko joku rekisteröimättömällä, vai rekisteröidyllä nimimerkillä.
        Nimiin ja muihin epäolennaisiin tarkertuvat ihmiset on pikkusieluisia näpertelijöitä.Jotka eivät osaa keskittyä olennaisiin.


      • Huomioitavaa
        näkyiyleenkeskustelu kirjoitti:

        Olisit kirjoittanut reilusti omalla nikilläsi sinut hiljennettiin ala-arvoisesta puheestasi homoja kohtaan, olin paikalla ja luotsi teki ihan oikein.

        Minäkin näin kommentit=
        "Sillanpää tuo epämiellyttävällä ja törkeällä tavalla homouttaan esille"
        Hetken päästä tuli toinen kommentti:"Hyi hinttikeskustelua"
        Jotenkin noin se meni.Tuollainen ei ole minun mielestäni mitenkään ala-arvoista kommentointia chatissa, missä näkee paljon pahempaakin.
        Mutta varmasti tälläiseen ylireagoivat rajusti ne, jotka ovat itse homoseksuaaleja ja ne jotka liputtavat asian puolesta.


      • hyväkomentti
        Arvaajat.vauhdissa kirjoitti:

        Totta, täällähän on joillain tapana, kuten alla nähdään, arvuutella ketä minkäkin kirjoituksen takana on.Sitten alkaa mollaamaan muka tuntemaansa henkilöä.Tuollainen tyyli kertoo jo aika paljon ihmisestä.Eihän sen kirjoitajan tunnistaminen ole näissä olennaista, kuka kirjoittaa, vaan se asia ja aihe mistä kirjoittaa.

        Juuri noin!!!!!


      • anjaoianja
        sinutonhiljennetty kirjoitti:

        Sinua ei bannattu pelkästään hetkeksi hiljennettiin onko huono muisti?? vai etkö osaa lukea ruutua?

        aputyttö anja vauhdissaan.....


      • Moukkamaista
        sinutonhiljennetty kirjoitti:

        Sinua ei bannattu pelkästään hetkeksi hiljennettiin onko huono muisti?? vai etkö osaa lukea ruutua?

        Melko sama asia, banni, tai hiljennys, kuitenkin tuoda se luotsin likainen käsi yhtäkkisesti varoittamatta toisen suun eteen.


      • näinkoinjavoitin
        Huomioitavaa kirjoitti:

        Minäkin näin kommentit=
        "Sillanpää tuo epämiellyttävällä ja törkeällä tavalla homouttaan esille"
        Hetken päästä tuli toinen kommentti:"Hyi hinttikeskustelua"
        Jotenkin noin se meni.Tuollainen ei ole minun mielestäni mitenkään ala-arvoista kommentointia chatissa, missä näkee paljon pahempaakin.
        Mutta varmasti tälläiseen ylireagoivat rajusti ne, jotka ovat itse homoseksuaaleja ja ne jotka liputtavat asian puolesta.

        Minäkin näin tuon kommemtin ja hiljennyksen, juusa oli asialla, hän oli hiemen aikasemmin kehunut homoja ja laulajaa josta keskusteltiin, eli ei sietänyt sitä kirjoitusta, selina toimi hiljentäjänä, tietenkin yhdessä päättivat että hiljennetään koska on erimieltä asiasta.


      • Outoa.vääntöä
        näkyiyleenkeskustelu kirjoitti:

        Olisit kirjoittanut reilusti omalla nikilläsi sinut hiljennettiin ala-arvoisesta puheestasi homoja kohtaan, olin paikalla ja luotsi teki ihan oikein.

        Mikäs se sinun nimesi sitten on "näkyiyleenkeskustelu"Eiköhän se ole juuri tuo "näkyiyleenkeskustelu"?Vai oletko kenties joku muu?Jonka olisi myös pitänyt kirjoittaa sillä omalla nikilläsi?


    • brear

      beata se vaan jaksaa itkeä

    • Kannattaisi_tuntea

      Varmuudella voin sanoa.Sitä päivää ei ole nähty, että kyseinen henkilö olisi aikuisiällään itkenyt koskaan, tai missään tilanteessa.
      Ei vaikka kuinka sitä toivottaisiin.Kannattaa tuntea ihminen, ennenkuin sanoo mitään.

    • älämölyä

      Hiljennykset/bannaukset menee niin että jos et ole samaamiletä mielipuolen kanssa.

      • Odotamme.yp.n.reagoivan

        Jos näin on ja ylläpito ei edelleenkään tälläiseen reagoi, silloin hommassa on jotain todella outoa ja hämärää, joka ei mene ihan sääntöjen mukaan.
        Tämä tosiasiahan varmistuu päivä päivältä.Jos ylläpito saa luotsinsa sopimattomasta tavasta hoitaa tehtäväänsä, samanlaista palautetta useilta käyttäjiltä, eikä mitään tapahdu.


    • Omakin_ruksi_on

      Jos luotsi ei kestä jonkun juttuja ja ne on vain hänen, tai muutaman hänen kaverinsa mielestä ala-arvoisia.Ei tälläisten poistoon kai luotsinvaltuuksia tarvitse hakea.Miksi luotsi ystävineen ei hiljennä keskustelijaa, käyttämällä omaa ruksiaan, ettei epämieluisat jutut näy heille?
      Miksi pitää vaientaa keskustelija kaikkien nähtävitä?Jotain mahtailua ja uhoako?

      • heheri

        Oletko kenties salanikillä seuraamassa.Voi Liimatainen taidat olla jäänyt koukkuun.


      • juujuukukasetaasjamillä
        heheri kirjoitti:

        Oletko kenties salanikillä seuraamassa.Voi Liimatainen taidat olla jäänyt koukkuun.

        Kyttä nyt ihan rauhallisena jasmiini, että näät taas Liimataisen, sehän sinulla on kiikarissa, et saisit selinalle ilmoittaa, mutta älä mene halpaan olet niin monasti jo mennyt, et nyt olis tarkkaavaisuus valttia.


      • yassuyassu
        heheri kirjoitti:

        Oletko kenties salanikillä seuraamassa.Voi Liimatainen taidat olla jäänyt koukkuun.

        Ja sinä olet koukussa liimataiseen.


      • SenniSeeepra
        heheri kirjoitti:

        Oletko kenties salanikillä seuraamassa.Voi Liimatainen taidat olla jäänyt koukkuun.

        Vastauksen kirjoittaja taitaa olla itse koukussa. Oletukseni mukaan Liimatainen on nähnyt riittävästi miten selina toimiii luotsin työssään. Hänhän lopettikin sen vuoksi. Minusta Liimataisen kirjoitus on juuri noin miten työnjohto oppia on opetettu. Se sanonta pätee, sellaiset alaiset kuin johtaja, niin sätissä menee riitelyksi, kun selina vastustaa kaikkea. Siihen samaan oppiin sopii tuokin. Selinalle tiedoksi, että saa uhkailla bannilla tästä, mutta totuus ei pala. Selina ja ruusa tietävät kuka olen kirjoittajana, alkaa arvata.


      • Anonyymi
        juujuukukasetaasjamillä kirjoitti:

        Kyttä nyt ihan rauhallisena jasmiini, että näät taas Liimataisen, sehän sinulla on kiikarissa, et saisit selinalle ilmoittaa, mutta älä mene halpaan olet niin monasti jo mennyt, et nyt olis tarkkaavaisuus valttia.

        Ari-77 chatin viisain mies ja komein.


    • juuriharja.-

      juuri näin

    • Urakoivaluotsi

      Selina varmaan saa pisteitä yp:ltä ahkeruudestaan, kun istuu joka jumalanpäivä sätissä aamusta iltaan vahtimassa.Hän on ikäänkuin töissä sätissä.
      Ottaako kukaan muu luotsinhommaa noin tosissaan?Oletteko nähneet?

    • oppinut11

      Työnjohto-oppiin ei kuulu rasistiset ilmaisut ja ihmisten mollaukset, kuten Liimatainen tekee, ei luulisi että hän olisi käynyt edes ala-astetta.

      • jassuvalehteleeaina

        Olepas miesten vessojen siivooja jasmiini_kukassa taas hiljaa. Sinulta ei ole kysytty taaskaan mitään ja olet menettävyt puheoikeutesi.
        Sinun koulunkäyntisi on jäänyt kiertokouluun.


      • enoleliimatainen

        Liimatainen taitaa olla enemmän kouluja käynyt kuin Kuopion rva kuitenkin. Mitä koulutukseen tulee sen huomaa kuopion rvsta, hän haukkuu suomalaiset , me jotka maksamme veroja ja elätämme nämä maahanmuuttajat. Minunkin verot kelpaavat niin moneen asiaan, että suorastaan raivostuttaa, jos itse saisin valita, yhtään muuttajaa ei tulisi Suomeen. Minnehän ne meidät ottaisivat jos sota syttyisi, kysyn vaan. Mikä Valtio meille antaisi paikan majailla ja vielä ruoat , asunnot sekä toimeentulon päälle. Niitä maita on tosi harvassa.

        Tuokin Oulun juttu , tosi kuvottava mitä isä teki lapselleen. Näitä pitäisi puoltaa, ei ikuna ainakaan minä.

        Ruusahan on sivistynyt sillä saralla, hän osaa haukkua paremmin kuin yksikään koira. Hän saa varmaan kantakirjamerkinnän itselleen ja korvaan renkaan, ole hyvä rakkikoira.


    • huomeenne

      Liimatainen on joka päivä chatillä eri nikkeineen koska hänellä ei ole muuta tekemistä.Liimaa.aaaaaaa.

      • LllMATAINEN

        LIIMATAINEN saa sättäillä joka päivä ja parhaimpana kaksi, koska sinä et määrää kuka sättäilee ja kuka ei. Oikeastaan todella kiva kuulla ja toivottavaa, että LIIMATAINEN laittaa luun kurkkuun vatipäille, jotka kuvittelevat omistavansa sätin.

        Aattellos, siinä se sättäilee sinun ruudullasi etkä tiedä kuka meistä on LIIMATAINEN :D


      • qualis

        Vituttaako sinua Liimatainen jos on sätissä. Liimatainen on edelleen chatin fiksuimpia miehiä ja sinä savon nainen kaikista ilkein ämmä. Teitä ei voi verrata millään muotoa toisiinsa, sinä kuulut alakertaan ja LIIMATAINEN yläkertaan , näin se vaan menee.

        Liimalle suudelmia ;)


    • kkkkkkknn

      Selinan jutut on omaaluokkaansa ilkeilyssään muita kohtaan jotka ei ole samaamieltä.
      Häen ajojahtinsa näkyy edelleen määrättyjä kohtaan ja osa saa tehdä mitävain kun ovat liponeet.
      Tänääkin aamusta hänen juttunsa oli pelkkää nekativisyyttä, asiaankun asiaan.
      Hän luulee etä kaikilla on yhtä kurjaa ja yksinkertaista kuin hänen elämänsä, köyhää.
      Kurjaa kun tuollainen älämölisiä on päässyt moiseen tehtävään jota kuopionmummo ohjailee.
      Hän valittaa multinikkeilijöistä vaan ei puutu bellan nikkeilytehtailuun, kuvottavaa ja mielivaltaista syrjintää muita kohtaan.
      Eräät saa edelleen täyttää ruutua roskalla, mitä jos kaikki alkaa viivoittamaan ruutua, varmaan bannia napsahtais muille paitsi hamehölölle.
      Säännöissä sanotaan että -----------älä täytä ruutua roskalla.

      • hilumisseri

        selina itse täyttää ruudun roskalla ,hän luulee olevansa fiksu,mutta kun ei ikävä kyllä ole,on vain turhin luotsi mitä koskaan on ollut.


      • marsmars

        Kannattaa ehkä vähän aikaa yrittää esittää normaalia. Sitten vaan naiselliset keinot peliin ja eteenpäin mars mars.


    • pussus

      Kuka on selina?

      • rutville

        Hän on yks tosi hyvä luotsi ketä koko ajan vaa parantaa suoritustaa

        Se ett sä kysyt meinaa että sä tuut tänne umpimähkäsee kyselee

        Meit on paljo nuoriaki seuraajii selinan völjys ja tukena

        Sanotaan ett monil on kruunui tuol sätis mut vaa yks on todellinen kuninkaalline

        Tajuut varmaa että tarkotan Selkkuu - kviinii


      • pyhäjysäys555

        rutville,mene hoitoon saat kunnon lääkityksen,olet sen tarpeessa.


    • sertifikaa

      Selina on kaunis nainen kerran näin sen alasti suihkussa.

    • selinaaaaa1

      Kuka mistäkin tykkee....

    • hyväoliluotsina

      Selina takaisin saadaan siistiksi vanhimmat huone.

      • eipuolueeton

        Olihan selina ihan hyvä luotsi mutta.....vain kavereilleen.


      • löpötilöps2

        Toivottavasti ei koskaan takasi luotsiksi,riidankylväjä1


      • koettu

        Selinan olessa luotsina , sätissä ei ollut muutakuin riitaa jonka hä aiheutti uhoomisellaan.


      • huomioitu
        koettu kirjoitti:

        Selinan olessa luotsina , sätissä ei ollut muutakuin riitaa jonka hä aiheutti uhoomisellaan.

        Kun vertaa nyt olevaan tilanteeseen niin sätissä on rauhaisampaa mitä nyt pelle ja selina yrittää riitaa edelleen haastaa. Pelle on useilla nikeillään riidanhakuisin henkilö ikinä sätissä. Parasta oli kun selina saatiin luopumaan luotsin toimestaan.


      • selinaa1
        huomioitu kirjoitti:

        Kun vertaa nyt olevaan tilanteeseen niin sätissä on rauhaisampaa mitä nyt pelle ja selina yrittää riitaa edelleen haastaa. Pelle on useilla nikeillään riidanhakuisin henkilö ikinä sätissä. Parasta oli kun selina saatiin luopumaan luotsin toimestaan.

        Ei saatu, vann selina sai potkut!


    • Tottatoi

      Hän oli parasta mitä chatille on tapahtunut sitten kirjainten keksimisen!

      • notsawolainen

        Kaikki ne savolaiset rouvat ja herrat kehuu jotka saivat häneltä vipin , eli ..??


    • konawisa

      Hah, vai järjestystä ,räyhäsi ja haukkui muita ,bannasi aiheetta sekä suosi tuttujaan jakoi vippejä kaikille tutuilleen .

      • vipitpois

        Ja napsi vippejä pois niiltä, jotka eivät häntä nuoleskelleet.


      • Anonyymi

        Juukato juu


    • narnianprinssi

      Aloittaja heitti hyvän vitsin,hyvä luotsi ei hyvää päivää sentään mikä vitsi !

    • ronkelirunkkeli

      Manta on hyvin tyylikäs nainen näin sen yks päivä prismassa ja nyt tiedän missä hän asuu.

      • Anonyymi

        kulkija lizzi manta katjatarr s,elinakos camis hellemekko Indeterminated eija-60 dakota mustarastas72 kaikki ovat miehiä.


    • kamatkasassa

      Hänen tekemisensä ja varsinkin tekemättä jättämiset ovat olleet kaikki puolueellisia nyt jo onneksi historiaa,legenda elää ja maine pysyy siitä se ei miksikään muutu,huonoin sefu koskaan suomi24 historiassa.

      • HistorianHavinaa

        Samaa mieltä *kamatkasassa* kanssa. Uskomaton parivaljakko oli selina/tapsa ja toivottavasti ei enää toistu. Eräs joka menetti kruununsa ja kysyi syytä Selinalta niin vastaus oli *mietippä sitä*
        Parempaa perustelua ei tullut luotsin taholta mutta kyseinen nikki olikin savonmafian hampaissa muutenkin joten mielivalta sai jyllätä.
        Jos uskalsit olla erimieltä asioista niin hyvästit sait sanoa kruunulle.Minä en rauhallista huonetta nähnyt näiden kahden luotsin aikana, heti kun he kirjautuivat niin areenalle astui häirikköarmeija ja huone sekaisin, feikit mellastivat yllinkyllin.
        Mitä tekivät luotsit? Seisoivat tumput suorina eikä järjestystä näkynyt, ei ihme että sättäreitä katosi sieltä, ei ollut enää vanhimmathuone perjantai-iltaisin täynnä.
        Kun selina1 liittyi keskusteluun niin välittömästi 10-15 nikkiä poistui keskustelusta ja juurikin niitä joilla oli sätille annettavaa, asiallisia mukavia kirjoittelijoita ja yle jäi tyhjäksi, mukavat jutut katkesivat kuin veitsellä leikaten.


    • Anonyymi

      Aika entinen ei koskaan enää palaa.
      Kannattaa jatkaa elämää, jättää menneet taakseen, unohtaa ja antaa anteeksi. Oma mielenterveys kiittää.

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe