Oikein pahoja oireita huumeista?

Nippo

Onko joku saanut huumeista oikein pahoja oireita? Onko joku saanu kannabiksesta oikein pahoja oireita? Esim. siten, että olisi alkanut yht`äkkiä nauramaan tai jumittunut johonkin likaisen sohvan nurkkaan ja alkanut syömään vain nameja ja pitsoja, eikä ole sitten pessyt itseään ollenkaan, eikä siivoa sisällä, eikä halua töihin. Ja ei käy parturissa ja tukka menee sitten takkuiseksi. Ja poliisi alkaa ottaamaan kiinni tavattaessa.

7

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilovecannabis

      Hahahahahaha
      Kaiken muun paitsi poliiseja ei oo näkyny ja heilläkin pitää kiinniottoon olla melkosen painavat syyt. :)

    • Onneksieialkoholisti

      Olen muutamaan otteeseen saanut todella pahoja oireita alkoholihuumeesta. Pahin oli nuoruudessa kun jouduin sairaalaan vatsahuuhteluun ja tiputukseen. Oli hengenlähtö lähellä kun otin yliannostuksen. Myöhemminkin tullut muistinmenetyksiä ja kauheita jälkioloja joissa ei voi muuta kun maata.

      Viimeaikoina olen onneksi osannut rajoittaa. Alkoholi on kuolemaksi.

      • zxxzxz

        aloittaja kysyi kannabiksesta vitun juoppolalli! pysy aiheessa ääliö! kannabis aiheuttaa juuri aloittajan mainitsemia oireita ja paljon muuta.


      • Jdjdjlsnsbdk
        zxxzxz kirjoitti:

        aloittaja kysyi kannabiksesta vitun juoppolalli! pysy aiheessa ääliö! kannabis aiheuttaa juuri aloittajan mainitsemia oireita ja paljon muuta.

        Pässi hiljaa. Aloittaja kysyi kyllä aivan selvästi myös yleisesti huumeista: ^Onko joku saanut huumeista oikein pahoja oireita?". Tähän kysymykseen sopii oikein hyvin vastaus etanolihuumeesta, onhan se yksi vaarallisimmista huumeista eikä pahat oireet siitä ole juuri kenellekään vieraita. Kannabiksesta taas ei oikeasti pahoja oireita onnistu oikein mitenkään saamaan.


      • zxxzxz
        Jdjdjlsnsbdk kirjoitti:

        Pässi hiljaa. Aloittaja kysyi kyllä aivan selvästi myös yleisesti huumeista: ^Onko joku saanut huumeista oikein pahoja oireita?". Tähän kysymykseen sopii oikein hyvin vastaus etanolihuumeesta, onhan se yksi vaarallisimmista huumeista eikä pahat oireet siitä ole juuri kenellekään vieraita. Kannabiksesta taas ei oikeasti pahoja oireita onnistu oikein mitenkään saamaan.

        kehitysvammainen turpa kii siel alkoholi ei ole huume. huume on laiton päihde mitä alkoholi suomessa ei ole!!!


      • Surullinen.surusilmä
        zxxzxz kirjoitti:

        kehitysvammainen turpa kii siel alkoholi ei ole huume. huume on laiton päihde mitä alkoholi suomessa ei ole!!!

        Alkoholi on Saatanasta, tuottaa jokapäiväiseen elämään hirveet määrät surua ja murhetta. Rahaakin olen menettänyt yli 40 000 euroa maksaessani alkoholinkäyttöä vaikka itse en ole ikinä juonut kulaustakaan. Rahaa pahempi on kuitenkin mieli. Alkoholin liikakäytön katselu vie mielenrauhan ja turvallisuudentunteen. Ei voi olla onnnellinen kun toinen tekee hidasta itsemurhaa juomalla alkoholia.
        Jokainen teistä tietää että alkoholi on Suomessa paljon suurempi ongelma kuin kaikki maailman laittomat huumeet yhteensä.


    • Iiioplplpl

      Alkoholista olen oksentanut elämäni aikana varmaan noin 50 kertaa. Kerran joudun tappeluun.

      Kannabis nuorena: Noh, siis kyllähän se nauratti ja sitä kaikki poltti siihen aikaan, 90-luvulla. Olin kuten muutkin ikäiseni. Myöhemmin alkoi ahdistamaan niin lopetin kannabiksen. Menin kerran sitten psykiatrille muuttuneena miehenä ja sanoin että nyt ei kumma kyllä ahdista enää yhtään, tosi itsevarma olo. Kysyi että teitkö jotain erityistä viikonloppuna? - No enpä juuri, mutta poltin vähän kannabiksen lehteä. Tiedäpä näistä. Jos joskus vielä poltan niin sd tapahtuu Amsterdamissa, Coloradossa tai jossain missä saa laatua ihan ravintolasta. Voi pyytää sitten jotain sopivan rentouttavaa ja mietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe