Pitäiskö mum ostaa rintsikat

Hirnuvazeepra

Oon nyt 12 ja meen tänä vuonna kutoselle. Tässä mietin että olisiko sellatteiset finwearin ensiliivit sopivat mulle. Eroa mun rintojen päällä ja alla on 4,5cm.
Ja pitäiskö mun sanoo tästä äidille?

11

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12v

      Mä ittekin oon 12 ja meen kutoselle mulla on eroa alta ja päältä 6cm enkä oo ittekkään kertonut äidille mäkin haluaisin jotkut harjotus liivit/ensi liivit enkä ittekkään tiedä mitä teen. Mut ainakin kannattaa sanoa äidille.

      • Hirnuvazeepra

        Mietin että käyn ne ostaan jos ne on sopivat ja äiti saa huomata ne pyykkikorista


    • pienirintainen_42vee

      Juttele vaan reilusti äitisi kanssa asiasta! Rintaliivejä ei osteta siksi, että on tietyn ikäinen, vaan siksi, että niille on tarve. Minulle ostettiin vuosikymmeniä sitten ensiliivit. Ne olivat silloin liian isot, ja rintani eivät oikeasti koskaan kasvaneet kuin vai vähän. Olen tuskin edes kokoa AA nyt. Kuitenkin pienetkin rinnat tarvitsevat tukea, tosin vähemmän kuin isot. Eli kun kuluu vuosia ja vuosikymmeniä, rinnat alkavat valumaan alaspäin.

      Jos rintasi tarvitsevat tukea, tarvitset liivit. Onko nuorille urheilutoppi -tyyppisiä ratkaisuja? Se Finnwearin juttu taitaa olla vähän sinne päin? Itse käytän pelkästään yhdestä kappaleesta kudottuja urheilutoppeja, koska rintaliivit ovat liian isot ja epämukavat. Myös tiukka alustoppi tai aluspaita saattaa olla riittävä sinulle, jolleivat rinnat heilu liikkuessa. Siinä vaiheessa kun rinnat ovat selkeäst kasvaneet, niin voi näyttä hassulta, ellei paidan alla ole muuta toppia tai aluspaitaa. Myös nännit kasvavat, ja ne voivat näkyä puseron läpi, ja se ei ehkä ole kovin mukavaa.

      • Hirnuvazeepra

        Joo käytän niitä lyhyitä toppeja mutta ne ei enään tunnu tukevan joten sils ja sellatteiset urheilutoppeja käytän kans ja ne tukee hyvin mutta useimman paidan kanssa ne ei oikein tule toimeen


      • fdsfgdg

        Sehän on just asiaa kun naisten nännit näkyy paidan alta!

        Kasikymppisenä rinnat voi uimahallissa suihkussa aina kätevästi heittää olan yli.


    • a.k.12

      Mä oon 12 ja tarviin/käytän kupurintsikoit.

    • JaahasOK

      Jos susta tuntuu epämukavalta ilman, niin sitten hakemaan. :) En vielä ite käytä, mutta kohta tulee tarpeeseen.

    • 12v

      Mäkin olen 12 ja meen kutoselle mä ajattelin tässä kutosella käydä ostaa jotkut rintaliivit mun vuotta vanhemman kaverin kaa jolla on jo sellaset

    • Mul on jo topatut😂

    • Osta pois, sano äitille että musta tuntuu että tarviin suojausta vähän enemmän kunne topit ei tunnu riittävän.

    • hyvätrintsikat

      Tokmanni myy Finwearin topattuja rintsikoita kokoo AA65 ne on valkoset T-paitarintsikat hinta oli 12,95€ Tosihyvännäköiset ja siistit liivit, joissa toppaukset on juuri siellä, missä niitten pitääkin olla. Kannattaa käydä sovittamassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe