en oikein ymmärrä

ihmettelenkyllä

Miksi roikut elämässäni. En ikävöi sua enkä sun vittuiluja. Elämässäni ei ole tilaa vittuilijoille. En ymmärrä miksi elämääni seuraat sivusta, kun en tilaa ole sinulle tarjonut. Kasvokkain emme kohtaa emmekä tule kohtaamaan, jos valinta on mun.

84

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenellähän

      tuokin aamuvittuilu on tarkoitettu?

    • nainenihmettelee

      Mä en ymmärrä tyyppejä jotka huutelee tuollaisia anonyymipalstalla. Eikö ole munaa puhua sille roikkujalle.

    • ihmejakummat

      Ei sitä kukaan seuraa, vain palstalla kuvittelee että joku seuraa.

      • Kenellähän

        Elikkä kuvittelee olevansa jonkun mielenkiinnon kohteena ja hakee tuolla huomiota.
        No, onkohan ap jääny siitä junasta mikä on kerännyt oman elämänsä hallinnan omaavat?


      • Todellakin_
        Kenellähän kirjoitti:

        Elikkä kuvittelee olevansa jonkun mielenkiinnon kohteena ja hakee tuolla huomiota.
        No, onkohan ap jääny siitä junasta mikä on kerännyt oman elämänsä hallinnan omaavat?

        On.


    • Oliskotoisinpäin

      En todellakaan seuraa.. :D

      • sutonnähty

        Tää olikin sulle näköjään :D


    • Lähde_pois

      Sähän voisit muuttaa vaikka toiselle puolelle suomea. Ei sua täällä mikään pidättele.
      Ei sitten törmättäisi vahingossakaan. Tulee vielä oksu, jos näen sut..

    • Osaatko_kertoa

      Miten se konkreettisesti ilmenee?
      Mä en usko, että sussa kukaan roikkuu. Olethan nobody?

    • Aiettäkunaurattaa

      Kyllä sun on tuokin kerrottava tai viestittävä hänelle juuri tuollaisin lausein, vai etkö uskalla ja kaipaat kuitenkin, kun ikävä palstalla pyörit.

    • hänelläkaikkioikeus

      Olet anteeksipyynnön velkaa, mutta tiedän ettei narsisti pysty pyytämään anteeksi ensinnäkin koska ei näe tehneensä mitään väärää.

      • Elämäjatkuu3

        Samaa mieltä, mutta mitä turhaan sitäkään anteeksipyyntöä ruikkasta, parempi vaan, että olet päässyt ko. tyypistä eroon. Hän ei näe omaan nenäänsä pidemmälle missään asiassa, vaan yrittää juonia kaiken oman etunsa mukaiseksi.


      • Sitäkö_sä_haluat

        En mä kuitenkaan tarkoittaisi sitä. Mielessäni haistattaisin sulle pitkät..
        Hymyilisin myös vittumaisesti sanoessani sen.


      • eiyllätä

        Tuota juuri tarkoitan. Olet niin epäinhimillinen.


      • Vain_sulle_
        eiyllätä kirjoitti:

        Tuota juuri tarkoitan. Olet niin epäinhimillinen.

        Vain ja ainoastaan sua kohtaan.


      • ihmettelenkyllä

        En ole velkaa. Tapauksessani asia on toisinpäin.


      • ihmettelenkyllä
        ihmettelenkyllä kirjoitti:

        En ole velkaa. Tapauksessani asia on toisinpäin.

        Mutta en anteeksipyyntöä odota, koska tiedän ettei sitä tule. Odotan, että löytyy järkeä hänen päästään lähinnä ja ymmärtää kuinka älytöntä hänen touhunsa on.


      • ihmineneioleesine
        Vain_sulle_ kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan sua kohtaan.

        Vain koska en halunnut olla välikappale sun epärealistisessa unelmassasi.


      • ihmettelenkyllä

        Ihminen ei ole todellakaan esine. Olet oikeassa, jotkut ei vaan sitä tajua.


    • sivustaalhaaltajostain

      Tainnut kolahtaa näihin vastaajiin, miksi muuten tuosta provosoitua. Minua ei ainakaan provosoinut yhtään, koska en roiku, enkä seuraa ketään.

    • äläylennäitsees

      Ei ole oikeen tarvinnut seurata mitenkään. Ensinnäkin en halua sua enää mutta oman toipumisen kannalta on ollut ihan ratkaisevaa saada varmuus että sä todellakin olet sellainen joksi sua epäilin.. Sosiaalinen media kertoo susta edelleen sen ilman että sua tarvitsee mitenkään seurata. Minäkään en kaipaa sua elämääni vaan hymyssäsuin tajuan että sä olet kiiltävä paketti jonka sisältö on boooooring paskaa

      • seuraamistasekin

        Sosiaalinen mediahan perustuu seuraamiseen.


      • mitäänenmenettänyt

        Niin ja jos ihminen pitää kaiken näkyvillä niin sehän on avointa ja julkista eiks vaan? Sehän ei sillon välttämättä ole mitään stalkkaamista. Joku voi esim katsoa exäänsä tajutakseen hänen valheellisuutensa ja sen ettei puheensa ole balanssissa mitä esittää... En näe siinä mitään huonoa. Sen sijaan se että henkilö ketä noinkin paljon häiritsee että hän tänne tekee aloituksen tuosta on omasta mielestäni paljon enemmän kysymystä herättävää.. Itse ainakin tajusin muutamalla vilkaisulla jotain joka sai varmistuksen isoihin asioihin kyseisestä ihmisestä joten olen tyytyväinen eikä mulla ole mitenkään enää tarve seurata tms..


      • silmälumettakokohomma
        mitäänenmenettänyt kirjoitti:

        Niin ja jos ihminen pitää kaiken näkyvillä niin sehän on avointa ja julkista eiks vaan? Sehän ei sillon välttämättä ole mitään stalkkaamista. Joku voi esim katsoa exäänsä tajutakseen hänen valheellisuutensa ja sen ettei puheensa ole balanssissa mitä esittää... En näe siinä mitään huonoa. Sen sijaan se että henkilö ketä noinkin paljon häiritsee että hän tänne tekee aloituksen tuosta on omasta mielestäni paljon enemmän kysymystä herättävää.. Itse ainakin tajusin muutamalla vilkaisulla jotain joka sai varmistuksen isoihin asioihin kyseisestä ihmisestä joten olen tyytyväinen eikä mulla ole mitenkään enää tarve seurata tms..

        Tuon takia en somea käytä, koska ihmiset katsoo facebook profiilisi ja tuomitsevat sinut sen perusteella. Se on yksinkertaisesti väärin ja harhaanjohtava ajatustapa. Kyllä se tietysti osviittaa antaa, mutta ei se mikään totuus ole. Neuroottisimmat tekee heti omat johtopäätöksensä. Esim. monet ei julkaise päivityksiä, mutta heidät tagataan vaikka kuviin tai julkaisuihin joissa juhlitaan ja nautitaan alkoholia niin tämän henkilön on pakko olla joku juoppo vaikka tätä juhlimista tapahtuisi todellisuudessa vain joitakin kertoja vuodessa. Jos ei kiinnosta rakentaa ja kiillottaa omaa somekuvaansa, niin siellä ei kannata siis olla.


      • esmerkkibbbb

        Ei fb ole ainoa paikka missä näkee ihmisen toimia ja aktiivisuutta netissä. No aivan sama itse en arvosta mitään addiktoitunutta netti elämää. Ensinnäkin kyllä se antaa ihmisestä väärää kuvaa ja siellä kuka vaan voi olla mitä vaan. Kertoo ehkä ihmisestä että haluu olla jotain mut ei ole ja hakee ihailua jika ei perustu oikeen millekään. Ollaan jossain ihme kuplassa. Naurettavaa. Oikea elämä on ulkona ja netissä lähtee joillakin lapasesta. Pidetään peliä kaikkien kanssa ja kiillotellaan omaa kuvaa


      • kysynsulta

        Miksi sitten seuraat hänen somea?


      • eijumalauta
        esmerkkibbbb kirjoitti:

        Ei fb ole ainoa paikka missä näkee ihmisen toimia ja aktiivisuutta netissä. No aivan sama itse en arvosta mitään addiktoitunutta netti elämää. Ensinnäkin kyllä se antaa ihmisestä väärää kuvaa ja siellä kuka vaan voi olla mitä vaan. Kertoo ehkä ihmisestä että haluu olla jotain mut ei ole ja hakee ihailua jika ei perustu oikeen millekään. Ollaan jossain ihme kuplassa. Naurettavaa. Oikea elämä on ulkona ja netissä lähtee joillakin lapasesta. Pidetään peliä kaikkien kanssa ja kiillotellaan omaa kuvaa

        Laitappa someen vakava kuva, naamas ilman hymyä niin olet masentunut, sulla on joku hätänä, olet surullinen jne. Kyllä ihmisillä mielikuvitusta riittää, että saavat paikkansa PITÄMÄTÖNTÄ juorua aikaan.


      • vastaapaitenyt
        kysynsulta kirjoitti:

        Miksi sitten seuraat hänen somea?

        En seuraa edes. Katsoin sen jälkeen kun tiemme erosi ja sain vastauksen mieltäni kummitelleisiin asioihin ja pääsin hyvillä mielin eteenpäin.. En seuraa enkä halua hänestä enää mitään.


      • uskookentahtoo
        vastaapaitenyt kirjoitti:

        En seuraa edes. Katsoin sen jälkeen kun tiemme erosi ja sain vastauksen mieltäni kummitelleisiin asioihin ja pääsin hyvillä mielin eteenpäin.. En seuraa enkä halua hänestä enää mitään.

        Sosiaalinen media kertoo susta edelleen.....

        Edelleen? Mutta en edes seuraa :D


      • Fbsalasuhteessa
        silmälumettakokohomma kirjoitti:

        Tuon takia en somea käytä, koska ihmiset katsoo facebook profiilisi ja tuomitsevat sinut sen perusteella. Se on yksinkertaisesti väärin ja harhaanjohtava ajatustapa. Kyllä se tietysti osviittaa antaa, mutta ei se mikään totuus ole. Neuroottisimmat tekee heti omat johtopäätöksensä. Esim. monet ei julkaise päivityksiä, mutta heidät tagataan vaikka kuviin tai julkaisuihin joissa juhlitaan ja nautitaan alkoholia niin tämän henkilön on pakko olla joku juoppo vaikka tätä juhlimista tapahtuisi todellisuudessa vain joitakin kertoja vuodessa. Jos ei kiinnosta rakentaa ja kiillottaa omaa somekuvaansa, niin siellä ei kannata siis olla.

        Ei auta vaikka ukolla fb profiilissa lukee naimisissa niin sen yksi naispuolinen kaveri ei osaa lukea! Nyt sitten seurailee sitä kun sen pitäisi kertoa vaimolle niiden suhteesta. Tiedän kyllä niistä mutta en niin kuin ukkoni sille kertonut. Toisaalta ymmärrän miksi ukkoni lankesi onhan tuo näyttävä misu. Minä taas harmaa vaimo ilmankos tapahtui erhe. No annetaan anteeksi kun kerta nyt kertoi kaiken ja ei halua erota! Tiedoksi sulle kakkonen Tiedän kaiken. Ja jos jatkaa käyntiään päiväkahvilla luonasi ilmoittele reilusti jos alkaa pettämään uudestaan kanssasi! Ukkomiehen kriisi ikä on hyvä käyttää hyväksi kun itse on uusio sinkku!


    • Olluttamikämennyttä

      Mä en pyytele anteeksi iki-vanhoja asioita.
      Ei se mitään muuttaisi kuitenkaan.
      Sitäpaitsi tuolla toisella enemmän pyydettävää, mutta kun mä tiedän, ettei se edes ymmärrä sen sanan todellista merkitystä..
      Lakkaisi vain työntämästä persettään mun elämän millekään osa-alueelle, käyttäen näin hyväksi viattomia sivullisia..

      • kerromeille

        Miten sinä voit tietää että joku työntää persettään sun elämään? Stalkkaatko itse kenties? Olis kiinnostavaa jos kertoisit jonkun esimerkin koska alat vaikuttaa tyhjän puhujalta ja ehkä luulottelet asiaa. Miten joku voi olla kenenkään elämässä väkisin hä?


      • Tee_läksysi_hyvin
        kerromeille kirjoitti:

        Miten sinä voit tietää että joku työntää persettään sun elämään? Stalkkaatko itse kenties? Olis kiinnostavaa jos kertoisit jonkun esimerkin koska alat vaikuttaa tyhjän puhujalta ja ehkä luulottelet asiaa. Miten joku voi olla kenenkään elämässä väkisin hä?

        Etkö sä tiedä, miten narsisti toimii? Lueppa. Lue huolella.


      • tyhjänpuhujaoot

        En jaksa luke kun tiedän miten narsisti toimii mutta kysyn sulta miten hän sun elämään tuo persettään? Sä et taida pystyä vastaamaan kun sulla ei ole sanoillesi näyttöä. Ymmärtäisin jos perustelisit väitteesi.


      • Muuta_menoa
        tyhjänpuhujaoot kirjoitti:

        En jaksa luke kun tiedän miten narsisti toimii mutta kysyn sulta miten hän sun elämään tuo persettään? Sä et taida pystyä vastaamaan kun sulla ei ole sanoillesi näyttöä. Ymmärtäisin jos perustelisit väitteesi.

        En näe sitä tarpeelliseksi, näissä yhteyksissä.
        En ole niin katkera, että jaksaisin..


      • Muuta_menoa
        Muuta_menoa kirjoitti:

        En näe sitä tarpeelliseksi, näissä yhteyksissä.
        En ole niin katkera, että jaksaisin..

        Niin ja et ole lukenutkaan huolella. Siinä on se ero..


      • seeikiinnosta

        Niinpä. Teit kuitenkin aloituksen ja kirjotit asiasta. No tuskin se ketään täällä enepää kiinnostaakaan. Vähän luulen ettei kukaan vaivautuisi sun perääs huutelemaan. Tusinatavaraa olet ja jos oisit hän myös helppo nakki, liian helppo :D


      • Niinkö_todella
        seeikiinnosta kirjoitti:

        Niinpä. Teit kuitenkin aloituksen ja kirjotit asiasta. No tuskin se ketään täällä enepää kiinnostaakaan. Vähän luulen ettei kukaan vaivautuisi sun perääs huutelemaan. Tusinatavaraa olet ja jos oisit hän myös helppo nakki, liian helppo :D

        Teinkö?


      • Noniintaasmennään
        seeikiinnosta kirjoitti:

        Niinpä. Teit kuitenkin aloituksen ja kirjotit asiasta. No tuskin se ketään täällä enepää kiinnostaakaan. Vähän luulen ettei kukaan vaivautuisi sun perääs huutelemaan. Tusinatavaraa olet ja jos oisit hän myös helppo nakki, liian helppo :D

        Kato kato, myönsit olevasi narsisti ja tiedän, jopa kuka.
        En paljasta kuitenkaan..


      • En_kommentoi
        seeikiinnosta kirjoitti:

        Niinpä. Teit kuitenkin aloituksen ja kirjotit asiasta. No tuskin se ketään täällä enepää kiinnostaakaan. Vähän luulen ettei kukaan vaivautuisi sun perääs huutelemaan. Tusinatavaraa olet ja jos oisit hän myös helppo nakki, liian helppo :D

        Helppo nakki narsistiselle nöyryytyksellekö?


    • Yksi_yhteen

      Eikä siinä stalkkausta tarvita, kun osaa vähän laskea.

    • yksinäkökulmasivusta

      Ketjun aloittaja vaikuttaa vähän yksinkertaiselta.. Mesoaa tänne ilman että pystyy perustella väitettään. Tulee mieleen sellanen keski-ikäinen kaljuuntuva mies jolla ei ole muuta elämää kun netti ja saattaa asua peräkammari poikana vielä äitinsä tykönä. Leikkii ehkä netissä jotain joka naisen unelmaa ja nyt on menny todellisuus sekasin että kaikki stalkkaa häntä vaikka tarkemmin hänet tunteva saattaa tuntea helpotusta ja huvitusta ettei ole enää tekemisissä hänen kanssaan :D

      • aisaatanasentään

        Nimimerkiksesi sopisi paremminkin " teen analyyseja nimettömistä kirjoittajista, vaikka ei ole tietoa tuon taivaallista perusteista ja lähtökohdista".

        :D


      • enooniinihmeellinen

        Samaa mieltä. Ei kukaan joka ei ehkä itse ole narsisti kirjottele tänne omissa suuruudentuntoisuuksissaan tuollaista soopaa ellei oo asiasta varmuutta. Taitaa olla elämä aika itseriittoisella pohjalla. Mä en usko, kenenkään häntä seuraavan. Ja mistä sellasta voi edes tietää? Mä ainakaan tietäis mitään jos joku mun juttuja seurailiskin.


      • tuleemieleenvaan
        aisaatanasentään kirjoitti:

        Nimimerkiksesi sopisi paremminkin " teen analyyseja nimettömistä kirjoittajista, vaikka ei ole tietoa tuon taivaallista perusteista ja lähtökohdista".

        :D

        Liian pitkä nimimerkki... Miten olis sun nimimerkkinä vaikkapa: Jokin tässä itselleni kolahti :D


      • ihmettelenkyllä
        enooniinihmeellinen kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei kukaan joka ei ehkä itse ole narsisti kirjottele tänne omissa suuruudentuntoisuuksissaan tuollaista soopaa ellei oo asiasta varmuutta. Taitaa olla elämä aika itseriittoisella pohjalla. Mä en usko, kenenkään häntä seuraavan. Ja mistä sellasta voi edes tietää? Mä ainakaan tietäis mitään jos joku mun juttuja seurailiskin.

        Saatte olla sitä mieltä mitä haluatte. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen.


    • ohho

      Hiljaseks veti.

    • peace457

      Täysin persoonaton ja luulosairas kalikka. Luulee aina kaiken liittyvän häneen itseensä. Sairaalloinen itsensä tyrkyttäjä narsisti jolla pohjimmaltaan hyvin heikko itsetunto ja tunne elämä täysin viottunut. Ja sussa ei todellakaan roiku yhtään kukaan, eikä sun seuraas ole kaivattu sen enempää jäätävän paskoine läppines. Eikä sulle kukaan ole vittuillut todellakaan, se on sun omaa mielenhäiriötäs ja heikko itsetuntosuuttas. Oot myös totaalinen nobody.

      • Vastaa-oikealle

        Miksi vastasit mulle, etkä a.p:lle. Oletko a.p vai ylläpidossa töissä?
        Nobodylla tarkoitin ei-julkkista.
        Kaikki tuo muu on täyttä paskaa ja, jos ei olisi niin oletpa empatiakyvytön narsisti.


      • olettenoloja

        Olikohan väärä kohde? :D:D


      • eeeeeenminäkyttää

        Vai eikö tämä koskenut häntä itseään kenestä kirjoitit?


      • Oma_napas_paukkuu

        Vastaus kertoo aina enemmän vastaajasta itsestään kuin siitä jolle hän vastaa. Se on psykologiaa.


      • todelliselleNobodylle

        Kuvasit muuten itteäs tuossa osittain. Siksi ootkin narsisteille unelmien pikku apuri. Sulla ei ole mitään omia mielipiteitä, kaikki pystyy ohjailemaan sua, oot helvetin tyhmä ja persoonaton Nobody. Jos ei muuten ollut sun omaa keksimää vaan alunperin jonkun toisen (narsistin) suusta, niin suahan noilla sanoilla on oikeasti kuvattu mutta ethän sinä aasi sitä tajua.


    • uteliasvaan

      Miksi ihmeessä aloittaja luulee jonkun seuraavan häntä? Voitko vastata onko sinulla joku tieto asiata? Vai kenties epäily asiasta vai jokin tunne? Kerro ihmeessä mihinkä väitteesi perustuu ja olitko sä omasta mielestä niin täysivertainen 2,5 miljoonan ihmisen joukkiossa että sua ei voi unohtaa..

      • tiedätkös

        Uteliashan saa olla, mutta uteliaalle ei ole pakko kertoa eikä perustella mitään ,jos ei halua. Eli silloin jää uteliaalle vain luulo asiasta.


      • olemitäolet

        Ei sulla mitään vastausta oliskaan joten ei tietenkään tarvitse vastata.. Myöskin mielipiteen kertominen on vapaata kaikille täällä kun kerta yleiselle keskustelu palstalle moisen avauksen tekee. Ja aika moni on täällä sitä mieltä että avaaja saattaa luulla itsestään liikoja. Minä olen myös tuota mieltä koska hän vain kommentoi näin olevan mutta ei pysty perustelemaan miten näkee/ tietää. Luulohan ei oo tiedon väärti. Eikä kukaan voi tietää että joku seurailee ellei oo nähnyt tai kuullut joltakin esim stalkkerilta itseltään


      • ihmettelenkyllä

        pystyn kyllä perustelemaan. Miksi luulet etten pystyisi? en vain perustele tänne, se on mun päätös.


    • closer_

      En roiku ja miten se näkyy.

      Eräs s tosin voi <3

    • ihmettelenpä

      Hahahhaha. Miksihän te vastaatte jos ei koske teitä?! Ei ole oikeen uskottavaa väittää ettei tee sitä mitä aloituksessa väitetään kun on tarvetta haukkua ja analysoida joku anonyymi kirjoittaja pystyyn. :DD. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ja en ole ap.

      • erikoistahyvinkin

        Jokoaista nähtävästi stalkataan tai stalkkaa. Niin just pientä hermoilua havaittavissa. Ongelmansa jokasella, heh

        Varmaan jokainen ihastunu vähän vaklaa, hyvän maun rajoissa tietty.


    • bustedko

      Tämä ketju on niin paras :'DDD

    • tuskinkovinsuurta

      Mutta me kaikki tähän ketjuun vastanneet jopa alottajakin olemme jokainen varmaan joskus jollakin tavalla uteliaisuudesta jotakin kurkannut, enemmän tai vähemmän stalkannut. Siitä ei voi kukaan väittää mitään. Jollakin voi oikeasti olla siihen syynä esim että hakee jotain syytä tai vahvistusta epäilyilleen kuten joku mainitsi. Ei huono jos sillä saa vahvistuksen epäilyilleen. Joku voi uteliaisuudesta katsoa, monet vaan ovat uteliaita. Sitten on tietenkin ne jotka menevät liian pitkälle ja ahdistelevat. Mutta kuka pystyy teistä sanomaan varmuudella ketkä teitä on " stalkannut" tai ollut stalkkaamatta koskaan? Ei kukaan voi varmuudella sanoa!

      • mmmmmp

        Hirvee melu tyhjästä.


      • heh---

        Saahan sitä itselle selitellä. Anonyymipalstaseuraaminen ei ole sama kuin somessa seuraaminen jota varmaan kaikki harrastaneet joskus. Sanalla anonyymi on merkitys. Somessahan ollaan omalla kuvalla ja nimellä, siellä ollaan tarkoituksella näytillä. Jos anonyymipalstalla ei kirjoita omalla nimellään ja kuvallaan niin silloin todennäköisesti haluaa pysyä anonyyminä, ellei sitten viestin sisältö anna muuta olettaa. Ja viestin sisältökään ei kerro välttämättä mitään, koska jotkut pipipäät todella harrastaa stalkkaamista ja toisina esiintymistä palstoilla.


    • vinkkinäaloitukselle

      Tää ei mitenkään kalahda muhun tää aloitus mut pakko kommentoida kun osui silmään. Alottajalla on läpitunkevan ärsyttävästi luuloja itsestään se paistaa tossa tekstissä. Epäilen ettei kukaan roiku kenessäkään väkisin. Tietty voin olla väärässäkin mut monesti mielikuvitus tekee tepposia jos ei ole oikeeta elämää

    • Miksihänporukat

      Veti herneen nenään, kuka oikeesti haluis vittuilijan elämäänsä !! Moni näyttää pitävän itteensä vittuilijana kun katsoo ketjua.

    • pppppm

      En sinulle vittuile. Ei kannattais kertoa liian monelle vaan pitää suusupussa, niin ei pääse kuka tahansa vittuilemaan. Niinkuin minä. Ihan vaan muutamalle luotettavalle

    • älkäähänolkomulkkuja

      Aika paljon on vittuilijoita vastanut. Tekstien laadusta näkee vastausten ärhäkkyyden. Aloittaja osunut hyvään kohtaan.

    • Ruusujasullekeväällä

      Itse sinä roikut miksi halusit muka jatkaa kaiken tämän jälkeen kaverina. Luuletko etten tiedä valehtelusta ja miksi haluat vittuilla. En tule sulle enään koskaan sanomaan mitään elämästäni. Tiedän sinun kertovan siitä jollekin. Näin kostavan sen mun raukkamaisuuden kun en uskaltanut. Sen myönnän ja nyt olen nähnyt että päätös oli oikea. Ja en aijo kertoa vaimolle mitään mitä ei ole pakko kertoa. Olen sanonut sinulle että tietää jotain mutta en kertonut totuutta sulle mitä sille kerroin. Älä pelkää ei se tiedä kuka olet. Jäät piiloon ja olen huolehtinut ettei saakkaan tietää sinusta koskaan. Etköhän toivu pienestä sutinasta mitä meillä oli. Se on meidän salaisuus ja osaan olla varovainen sinun kanssa.

    • muitaeiolekaan

      Aloittaja vois nyt ensin ottaa ja mennä peilin eteen sitten vaan runkkaat sille peilille ja kun tulee huudat että " kaikki rakastaa mua" jeeeeah. Joo kaikki me sua stalkataan, oot niin ihana uuuuuh

      • tiesitköstätä

        Eikö aloittaja kirjoittanut yksikössä? Ei monikossa.

        Ihminen vääntää asiat niinkuin mielessä näkee ja kuulee. Vastaus kertoo aina enemmän vastaajasta itsestään kuin siitä jolle hän vastaa. Se on psykologiaa.


      • Hyljeksityt.ry
        tiesitköstätä kirjoitti:

        Eikö aloittaja kirjoittanut yksikössä? Ei monikossa.

        Ihminen vääntää asiat niinkuin mielessä näkee ja kuulee. Vastaus kertoo aina enemmän vastaajasta itsestään kuin siitä jolle hän vastaa. Se on psykologiaa.

        Munkin mielestä typerä kommentti siihen nähden, ettei aloittajan tilanteesta kukaan tällä palstalla tiedä mitään. Stalkkauksen kohteeksi joutuakseen ei tarvitse olla "ihana" eikä kaikkien rakastama, pikemminkin päinvastaiset tapaukset ovat ihanteellisia kohteita.


    • hohhoijjaaaaaa

      Ja sä et ilmeisesti ymmärrä hitustakaan karkeasta sarkastisesta ylilyöti kirjoituksesta jossa halutaan korostaa esim " että joo olet niin ihana että sua stalkataan" vaikka siinä käytetään monikkoa niin hiukan älyä omaava tajuaa sen. Toisin kun sinä joka ilmeisesti tarkkaan kahlaat vastauksia etsien jotain pilkun nysväämistä kenties. Älyä on niin monenlaista!

      • buahhahhaa

        Sinä et ainakaan älyllä loista.


    • taitaahakeahuomioo

      Tuli ihan mieleen tästä aloituksesta, että miksi ihmeessä ei pidä piilossa asioitaan jos luulee että joku stalkkaa tai tunkee elämään? On hyvin helppoa katkaista moinen ihan pitämällä ei julkisina tietojaan, vaihtaa numeroaan ja jopa valita piirinsä/ ystävänsä niin ettei moinen ole mahdollista. Kukaan ei voi väkisin olla tekemisissä kenenkään kanssa ja siksi aloitus hieman haiskahtaa katkeruudelle tai ilmeisille luuloille että joku olisi niin kiinnostunut että tunkee ikkunoista ja ovista. Häirintähän on sitten jo asia erikseen jos väkisin ottaa yhteyksiä tai tulee kotiin jne.. Mutta siihen on laki olemassa

    • Normaaliatoimintaa

      Kuulostaa J-miehen kirjoitukselta vaikka tuskin oikein osuinkaan.

      Jos oot se niin mietis vähän!
      Mä Oisin voinu tehdä susta silloin aikaa sitten ilmoituksen ahdistelusta siitä kuinka häiritset mua mun työpaikalla.
      Väkisin kävit vinkumassa huomiota.
      Voin edelleen viedä sanaa eteenpäin tästä millainen narsisti olet ja varoittaa muita naisia että olet sairas ahdistelija.

      Olet kyllä hyvin vetäny roolisi että onnea vaan sulle! Ja juu sait sillä asenteella aikaan sen mitä halusit ja nyt päätät tuhota mun elämän. Ei kuule yllätä mua.

      • hauraselämä

        Tuhoaako se sun elämän pelkällä palstakirjoittelulla?


      • älävalita

        Mutta et ilmoittanut, koska pidät huomiosta.


    • ihmetelenkyllä

      En kommentoi näihin tämän jälkeen mitään. Olen aloituksessa asiani sanonut ja mielipiteeni pitää. Haukkukaa kuinka paljon haukutte. Itsetuntoni sen kestää ja tämän tekstin jälkeen en tule edes loppuja lukemaan. Nauttikaa kesästä vielä kun sitä jäljellä on.

      • eijääkukaaitkee

        Ei kukaan odotakaan sulta enää mitään kommentteja. Luulit varmaan siinäkin olevasi joku palstan odotetuin kirjoittaja, kertoo lisää susta. Hyvä vaan kun pidät harhaiset luulisi itselläsi ja muista olla vähemmän netissä niin ei oo aikaa liikaa miettiä että joku roikkuu sinussa kunigas :D


    • tylsäke

      Niin kauan kun sanojaan tai väitettään perustelee on tuo pelkkää bullshittiä vaikeasti uskottavaa mielikuvitus mömmöä. Joskus on vaan helpompi itselleen tehdä itsestään suurempi kuin mitä oikeasti on. Voin vannoa että sä et oikeesti kiinnosta ketään, niin paljoa että sua viitsisi kukaan väkisin tavoitella. Kirjoituksesikin on niin diipadaapaa.. Tylsälle vaikutat

    • hyvveekessee

      Mä kerron sinulle helpottavan asian. Roikun jo uudessa että oo ihan rauhassa :)

      • IhmisetonPahoja

        Alotus ei tainnut olla sulle. Sun kannattaa kertoa toi sille kenessä roikuit aikasemmin, hänellä saattaa olla vielä rakkaustunteita suhun.


    • Ohosta

      Onpa tänne runoiltu samoista ip:stä. Aloittaja osunut kipeään paikkaan :D :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe