kumpi saa helpommin turpiin?jampe vai rouva?

nyrkkisilmään

jampe epäilee että kuolinpesän poppoo aikoo pahoin pidellä rouvan?puolustaako mikko rouvaa ja käukö niin että jampe ottaa lopulta lättyyn?

63

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dalttonit

      Voi voi. Onko nämä veljekset tilanneet jo pahoinpitelynkin Jampelta?

      • oma.tilaus

        Rouva on ihan itse sen tilannut hullun horinoillaan asioista
        jotka eivät mitenkään mielenterveyspotilaalle kuulu.


      • oma.tilaus kirjoitti:

        Rouva on ihan itse sen tilannut hullun horinoillaan asioista
        jotka eivät mitenkään mielenterveyspotilaalle kuulu.

        Minulle kuuluvat kaikki asiat, joihin sinä olet sekaantunut! Olet saanut, väärällä todistuksellasi, melkoisen sukuriidan aikaiseksi ja nyt minä olen joutunut selvittämään tämänkin sopan!


      • ainon.syytä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minulle kuuluvat kaikki asiat, joihin sinä olet sekaantunut! Olet saanut, väärällä todistuksellasi, melkoisen sukuriidan aikaiseksi ja nyt minä olen joutunut selvittämään tämänkin sopan!

        Mielenterveyspotias onkin paras apu tuon suvun ongelmiin
        jotka rouva on heille tehnyt.


      • En ole laatinut heistä yhdellekään minkäänlaista todistusta!


      • hullu.aino.horisee
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        En ole laatinut heistä yhdellekään minkäänlaista todistusta!

        Kuolinpesällä on palkattu tuomari pesänjakajana joten
        mitään todistusta ei tarvita ja sellainen onkin ainoastaan
        palstamme hullun Ainon päässä.


      • Voisitko ystävällisesti sitten kertoa, mistä väärästä todistuksestasi nämä epätoivoiset ihmiset täällä kirjoittavat!?


      • ainolle.selkään
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti sitten kertoa, mistä väärästä todistuksestasi nämä epätoivoiset ihmiset täällä kirjoittavat!?

        Ainoastaan rouva mielenterveyspotilas täällä hänelle
        kuulumattomista asioista kirjoittaa, siitä suvusta
        yksikään ei täällä kirjoittele mutta Puntunlahdella
        saattaa lähiaikoina olla iskelmätuokio.


      • Ovatko Viitaniemen suvun jäsenet olleet sinuun yhteydessä viime aikoina?


      • Papis
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Ovatko Viitaniemen suvun jäsenet olleet sinuun yhteydessä viime aikoina?

        Ovat menneet kait komeroon häntä jalkojen välis. Vähä näkyypi kylillä nykyisi. Saivat ilmeisti liikaa julkisuutta. Siinä nähtiin taas, että rikos ei kannata.


      • Papis kirjoitti:

        Ovat menneet kait komeroon häntä jalkojen välis. Vähä näkyypi kylillä nykyisi. Saivat ilmeisti liikaa julkisuutta. Siinä nähtiin taas, että rikos ei kannata.

        Minä olen ollut sidottuna komerossa ja päässyt sieltä omin voimin pois. Suvun jäsenet eivät ole tehneet minkäänlaista rikosta. Ainoa joka tässä asiassa on rikoksen tehnyt olen minä. Väitit että rikos ei kannata. Olet väärässä. Minä olen tässä asiassa hyötynyt rahallisesti ja moni muukin ansiostani taloudellisesti.


      • Juridiikka

        Sinulla on tuo luetun ymmärtäminen ollu aina vaikeeta. Sinä siitä koko paskapaperin teosta hyödyit. Toiset saanu ku häpeät päällensä. Toivon asianomaisia julkaisemaan tämän jutun a-ö. Asia kaikkien tietoon ehdottomasti. Lehdet menevät kyllä kuumille kiville.


      • Uskotko tosissasi että suurta yleisöä kiinnostaa yksittäisen entisen linnakundin laatima paskapaperi? Ketä kiinnostaa tälläinen mitätön vilppi? Ei yhtään ketään. Sen kun julkaisevat koko jutun. Minulle vankila on tuttu paikka. Tiedoksi vielä että minulla on hyvät suhteet moniin kovanluokan väkivaltarikollisiin.


      • psykopaatti.aino
        leppäsen.täti kirjoitti:

        Uskotko tosissasi että suurta yleisöä kiinnostaa yksittäisen entisen linnakundin laatima paskapaperi? Ketä kiinnostaa tälläinen mitätön vilppi? Ei yhtään ketään. Sen kun julkaisevat koko jutun. Minulle vankila on tuttu paikka. Tiedoksi vielä että minulla on hyvät suhteet moniin kovanluokan väkivaltarikollisiin.

        Siinä taas useita näytteitä mielenterveyspotilas Ainon
        vuoropuhelusta useilla eri nimmareilla.


      • skitsoova.aino

        Psykopaatti Aino Kakkala-Kukkala luulee olevansa osaava.


      • Usko, mitä tykkäät! Ole kuitenkin varovainen!


      • hullun.ainon.horinat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Usko, mitä tykkäät! Ole kuitenkin varovainen!

        Leppäsen täti on rouvan käyttämä vuoropuhelunimmari
        jonka roolina Aino pitää uhoomista.


      • Kuka tämä Leppäsen tädin keskustelukumppani on?


      • Ahne
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Kuka tämä Leppäsen tädin keskustelukumppani on?

        Pekka ja vaimonsa . Simo suunnitelmat tekee/teettää . Kolehdit lerää jokkeri jne. Näinhän se jatkuu.


      • hullun.horinoita

        Hullu Aino teki puheenvuoron leppäsen tätinä jonka
        rooli ainon horinoissa on uhoominen.


      • Olenko minä myös nimimerkki "Ahne"? Joko uskot, että "Anhe" on tosissaan?


      • hyvä.syötti
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olenko minä myös nimimerkki "Ahne"? Joko uskot, että "Anhe" on tosissaan?

        Nimmarin viesti tarkoitti rouvan viemistä ravustamaan.


      • hyvä.syötti kirjoitti:

        Nimmarin viesti tarkoitti rouvan viemistä ravustamaan.

        Eivätkö ravut kammoksu minusta lähtevää hajua?


      • punaiset.ravut
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Eivätkö ravut kammoksu minusta lähtevää hajua?

        Rouva laitetaankin Kyröskosken puoleiselle osalle järveä
        joten ravut tulevat Ikaalista kohti josta ne nostamme.


      • punaiset.ravut kirjoitti:

        Rouva laitetaankin Kyröskosken puoleiselle osalle järveä
        joten ravut tulevat Ikaalista kohti josta ne nostamme.

        Miten on sen vainajan laita, jonka hautasimme Kukkurakoskelle Aunen vuohihakaan ja jonka Veikko kaivoi ylös ja upotti Kyrösjärveen sementtisaappaat jalassa?


      • kerrankin.töissä
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Miten on sen vainajan laita, jonka hautasimme Kukkurakoskelle Aunen vuohihakaan ja jonka Veikko kaivoi ylös ja upotti Kyrösjärveen sementtisaappaat jalassa?

        Kenen kanssa rouva on vainajia haudannut?


      • Kimpsa.76

        Jampen tietysti.


      • kerrankin.töissä kirjoitti:

        Kenen kanssa rouva on vainajia haudannut?

        Vuohihakaan pistettiin ruumiit, Vessi heitti ne lopulta Kyrösjärven syvimpään kohtaan.


      • Valkeus
        leppäsen.täti kirjoitti:

        Minä olen ollut sidottuna komerossa ja päässyt sieltä omin voimin pois. Suvun jäsenet eivät ole tehneet minkäänlaista rikosta. Ainoa joka tässä asiassa on rikoksen tehnyt olen minä. Väitit että rikos ei kannata. Olet väärässä. Minä olen tässä asiassa hyötynyt rahallisesti ja moni muukin ansiostani taloudellisesti.

        No onpas komeros tunkua? Hoikkala siis pukattiin ensiksi pihalle.


      • Uuttako
        Ahne kirjoitti:

        Pekka ja vaimonsa . Simo suunnitelmat tekee/teettää . Kolehdit lerää jokkeri jne. Näinhän se jatkuu.

        Onko ikaalisiin pesiytynyt mafia-suku?


      • Valkeus kirjoitti:

        No onpas komeros tunkua? Hoikkala siis pukattiin ensiksi pihalle.

        Minut oli sidottu nippusiteillä, suuhuni oli laitettu kapula ja pesäpallomailalla oli vielä kajautettu päähän. Pääsin komerosta ihan omin neuvoin ulos. Minua ei pidättele mikään.


      • Mädäntykää

        Älä hoikkala ruokkivaa kättä pure! Bpnukset taitaa olla mennyttä? Vituiks meni koko teidän suunnitelmat näitten veljesten kans. Luulitteko, että yks voi tosta vaan, tommosia vääriä todistuksia teettää. Siinä voi käydä viä et joku teistä istuu linnas tai te kaikin, jotka olette nimenne paperiin laittaneet


      • Mädäntykää kirjoitti:

        Älä hoikkala ruokkivaa kättä pure! Bpnukset taitaa olla mennyttä? Vituiks meni koko teidän suunnitelmat näitten veljesten kans. Luulitteko, että yks voi tosta vaan, tommosia vääriä todistuksia teettää. Siinä voi käydä viä et joku teistä istuu linnas tai te kaikin, jotka olette nimenne paperiin laittaneet

        Sinä et minua ruoki. Teen viikoittain lukuisia vastaavia todistuksia ja kassakone kilisee. Minulle on ihan yhdentekevää vaikka yks tosta vaan tommosia todistuksia teettää. Pääasia on että hän maksaa minulle. Muusta vähät välitän. Olen istunut linnas monta kertaa ennenkin eikä se minua haittaa. Minulle on ihan sama vaikka istuisitte linnassa koko saatanan sakki.


      • hullun.horinoita
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Sinä et minua ruoki. Teen viikoittain lukuisia vastaavia todistuksia ja kassakone kilisee. Minulle on ihan yhdentekevää vaikka yks tosta vaan tommosia todistuksia teettää. Pääasia on että hän maksaa minulle. Muusta vähät välitän. Olen istunut linnas monta kertaa ennenkin eikä se minua haittaa. Minulle on ihan sama vaikka istuisitte linnassa koko saatanan sakki.

        Psykopaatti rouva ei saa yölläkään nukuttua joten nytkin
        on tehnyt vuoropuhelua eri nimmareilla.


      • PAINU.VITTUUN.IKAALISIST

        OLE SINÄ PELLE ITSE HILJAAAAAAAAAAAAA!


      • Mielestäni rahalla ei tätä asiaa voida kuitata. Voisin imeä jokaisen miespuolisen osakkaan kuiviin, siis aivan loppuun asti. Siemennesteen nielen lopuksi. Tämä ratkaisu varmasti tyydyttäisi parhaiten kaikkia.


      • mielenterveyttä.ainolle
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Mielestäni rahalla ei tätä asiaa voida kuitata. Voisin imeä jokaisen miespuolisen osakkaan kuiviin, siis aivan loppuun asti. Siemennesteen nielen lopuksi. Tämä ratkaisu varmasti tyydyttäisi parhaiten kaikkia.

        Hullu aino se jatkaa horinoitaan vuoropuhelullaan.


      • äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Mielestäni rahalla ei tätä asiaa voida kuitata. Voisin imeä jokaisen miespuolisen osakkaan kuiviin, siis aivan loppuun asti. Siemennesteen nielen lopuksi. Tämä ratkaisu varmasti tyydyttäisi parhaiten kaikkia.

        Saa nähdä, kuinka osakkaat suhtautuvat moiseen? Hanskihan sinä imit jo todistuksen teon yhteydessä. Tietokoneasentaja Vesku ei aikoinaan suostunut vastaavaan ehdotukseesi!


      • netti.katkeaa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Saa nähdä, kuinka osakkaat suhtautuvat moiseen? Hanskihan sinä imit jo todistuksen teon yhteydessä. Tietokoneasentaja Vesku ei aikoinaan suostunut vastaavaan ehdotukseesi!

        Osakkaat saattavat lopettaa rouvan vuoropuhelun usealla
        nimmarilaan lähiöinä heidän asioistaan.


      • Minun käsittääkseni kirjoittaja on joku kuolinpesän osakas tai joku muu taho, joka on kärsinyt tästä tekemästäsi väärästä todistuksesta. Onko sinulla hajua, kuka hän voisi olla?


      • sitä.rouva.kerjää
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minun käsittääkseni kirjoittaja on joku kuolinpesän osakas tai joku muu taho, joka on kärsinyt tästä tekemästäsi väärästä todistuksesta. Onko sinulla hajua, kuka hän voisi olla?

        Rouva ei ole niin taitava psykopaatti että tuo edellinen
        olisi uskottava jonkun muun kuin hullun ainon itsensä
        tekemäksi. Tuosta rouvan jutusta saattaa rouvaa kohdata
        iskelmätuokioon osallistuminen.


      • RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minun käsittääkseni kirjoittaja on joku kuolinpesän osakas tai joku muu taho, joka on kärsinyt tästä tekemästäsi väärästä todistuksesta. Onko sinulla hajua, kuka hän voisi olla?

        Hän on vain eräs mulkku joka sai vähän siipeensä todistukseni takia.


      • Hoikkalalaista
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Sinä et minua ruoki. Teen viikoittain lukuisia vastaavia todistuksia ja kassakone kilisee. Minulle on ihan yhdentekevää vaikka yks tosta vaan tommosia todistuksia teettää. Pääasia on että hän maksaa minulle. Muusta vähät välitän. Olen istunut linnas monta kertaa ennenkin eikä se minua haittaa. Minulle on ihan sama vaikka istuisitte linnassa koko saatanan sakki.

        Emme tosiaankaan ruoki sua kurjaa. Olet kurja elätti/iilimato. Seppoko muka suakin imi ja veti perseeseen?


      • Hoikkalalaista kirjoitti:

        Emme tosiaankaan ruoki sua kurjaa. Olet kurja elätti/iilimato. Seppoko muka suakin imi ja veti perseeseen?

        Vai kurja elätti/iilimato. Minä teen työni hyvin. Jos joku haluaa tietynlaisen asiakirjan niin minä laadin sellaisen. Sen lauluja laulan jonka leipää syön. Minulla on seksuaalisia kokemuksia useammankin veljen kanssa mutta en ala niistä täällä yksityiskohtaisesti huutelemaan. Sinun olisi jo aika niellä tappiosi ja lopettaa asiasta kirjoittelu.


      • ota.aino.lääkkeet
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Vai kurja elätti/iilimato. Minä teen työni hyvin. Jos joku haluaa tietynlaisen asiakirjan niin minä laadin sellaisen. Sen lauluja laulan jonka leipää syön. Minulla on seksuaalisia kokemuksia useammankin veljen kanssa mutta en ala niistä täällä yksityiskohtaisesti huutelemaan. Sinun olisi jo aika niellä tappiosi ja lopettaa asiasta kirjoittelu.

        Rouvalla on mania vaihe koska yötä myöten postaa
        hullun horinoitaan usealla nimmarilla.


      • Jokin tässä asiassa mättää. Toivottavasti kaikki selviää aikanaan.


      • hullun.horinoita.ainolta
        VillePuutiainen kirjoitti:

        Jokin tässä asiassa mättää. Toivottavasti kaikki selviää aikanaan.

        Pistäppä rouva aikaisemmin nukkumaan ja ota tuplalääkitys
        niin nuppisi selkiää edes hieman.


      • rouva.lataamoon

        Voi hellanlettas noita hullun rouvan horinoita.


      • Kiitos. Kukaan ei halua tulla pahoinpidellyksi. Mieluummin tekee todistuksen kuin tulee hakatuksi.


      • Anonyymi
        Juridiikka kirjoitti:

        Sinulla on tuo luetun ymmärtäminen ollu aina vaikeeta. Sinä siitä koko paskapaperin teosta hyödyit. Toiset saanu ku häpeät päällensä. Toivon asianomaisia julkaisemaan tämän jutun a-ö. Asia kaikkien tietoon ehdottomasti. Lehdet menevät kyllä kuumille kiville.

        Tätä häpeää koetaan vielä tänäkin päivänä.


      • Anonyymi
        Juridiikka kirjoitti:

        Sinulla on tuo luetun ymmärtäminen ollu aina vaikeeta. Sinä siitä koko paskapaperin teosta hyödyit. Toiset saanu ku häpeät päällensä. Toivon asianomaisia julkaisemaan tämän jutun a-ö. Asia kaikkien tietoon ehdottomasti. Lehdet menevät kyllä kuumille kiville.

        vain vajakit lukevat näitä houruja täältä muut ovat siirtyneet ylilautaan tai kaks plus tai
        vauva.fi palstoille


      • Anonyymi
        skitsoova.aino kirjoitti:

        Psykopaatti Aino Kakkala-Kukkala luulee olevansa osaava.

        ainona esiintyy kylähullu peska mäki-homola


      • Anonyymi
        Hoikkalalaista kirjoitti:

        Emme tosiaankaan ruoki sua kurjaa. Olet kurja elätti/iilimato. Seppoko muka suakin imi ja veti perseeseen?

        vajakkilässytystä piisaa siirtykää ylilauta palstalle


      • Anonyymi
        leppäsen.täti kirjoitti:

        Uskotko tosissasi että suurta yleisöä kiinnostaa yksittäisen entisen linnakundin laatima paskapaperi? Ketä kiinnostaa tälläinen mitätön vilppi? Ei yhtään ketään. Sen kun julkaisevat koko jutun. Minulle vankila on tuttu paikka. Tiedoksi vielä että minulla on hyvät suhteet moniin kovanluokan väkivaltarikollisiin.

        mode kehuu itseään kovaksi kundiksi


      • Anonyymi

        Aino oli suorittanut kauppakoulussa merkantin tutkinnon vuonna 1975.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vain vajakit lukevat näitä houruja täältä muut ovat siirtyneet ylilautaan tai kaks plus tai
        vauva.fi palstoille

        aivan turhaan nimittelet viitaniemiä vajakeiksi. olet onnistunut saamaan heiltä rahat väärästä todistuksestasi, mutta se ei oikeuta sinua aliarvioimaan heidän henkistä tilaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainona esiintyy kylähullu peska mäki-homola

        valitettavasti aino menehtyi puolisen vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vajakkilässytystä piisaa siirtykää ylilauta palstalle

        siellä pystyy seuraamaan paremmin, kuinka koikkala suhtautuu vainajan sukuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mode kehuu itseään kovaksi kundiksi

        kyseinen kirjoitus on koikkalan kirjoittama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aivan turhaan nimittelet viitaniemiä vajakeiksi. olet onnistunut saamaan heiltä rahat väärästä todistuksestasi, mutta se ei oikeuta sinua aliarvioimaan heidän henkistä tilaansa.

        Mielestäni he ovat aivan tavallisia ja normaaleja ihmisiä. Millä Jampe perustelee suvun väitettyä vähämielisyyttä?


      • Anonyymi
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Minut oli sidottu nippusiteillä, suuhuni oli laitettu kapula ja pesäpallomailalla oli vielä kajautettu päähän. Pääsin komerosta ihan omin neuvoin ulos. Minua ei pidättele mikään.

        Olette siis tullut ulos komerosta?


      • Anonyymi
        skitsoova.aino kirjoitti:

        Psykopaatti Aino Kakkala-Kukkala luulee olevansa osaava.

        Hän oli erittäin taitava nainen monissa käytännön asioissa.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe