Sinä et ole reilu nyt

Palasiksi

Teet minulle pahasti. Rikot minua ja menen täysin rikki.

22

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamalanväsynyt

      Minäkin olen rikki. Käsittämätön määrä epämääräisyyksiä on saanut minut voimaan huonosti jo kauan.

      • Palasiksi

        Mistä ne johtuu?


    • Ottaisisyliin

      Minä tahtoisin hänen lähelleen ja että hän rakastaisi minua, eikä rikkoisi.

    • Voieivoi

      Nyt itketään yhdessä :(:(;(

    • Katti.kateissa

      Minun kissani katosi. Se oli minulle niin rakas. :'(

      • neuvojaja

        karkurit.fi tonne ainakin ilmotus heti ja lue ilmotuksia onko joku nähny tai löytäny kissasi.
        eli tonne ilmoitus, lähilehtiin myös ja pysäkeille, rappuihin, kaupan seinille, joka puolelle. eläinsuojeluyhdistykseen soitat myös ja kerrot kissasi kadonneen, jätät tuntomerkit.


    • elämäeioreilua

      Meillä ei ole mitään irl.

      • Minkävuoksi

        Miksi ei?


      • Einiino

        Tahtoisitko, että olisi? Minä tahtoisin.


      • aamunkommentti

        miten voisi olla mitään jos elää ja seurustelee itse yötä päivää valhemaailmassa tuntemattomien ihmisten kanssa . eikö se että olisi jotakin vaatisi kommunikointia sen oikean ihmisen kanssa.


      • Auringonsäteitäsulle
        Einiino kirjoitti:

        Tahtoisitko, että olisi? Minä tahtoisin.

        En taida enää uskoa että tahtoisit ja vaikka irl oli vain se mitä oli niin silti minäkin koen että ehkä toisinkin olisi voinut olla je mennä, ehkä mykkyys minua kohtaan ja vuolassanaisuus muita kohtaan kertoi oleellisimman ja tärkeimmän.
        Koen niin että jätit mut kaikesta sivuun enkä oikein enää jaksa tätä, turhia vakuutteluita tuntemattomille ihmisille eikä sanaakaan koskaan mulle. Se loukkaa, se tuntuu pahalta ja saa nimenomaan tuntemaan että puhut vastoin totuutta.
        Siksi ....

        On asioita joita kuunnellaan korvilla.
        On asioita joita kuunnellaan silmillä.
        Ja on asioita, joita kuulee vain sydämellä ja myötäelämisellä. .....


      • elämäeiolereilua

        Nainen kommentoi tässä tosiasian. Meillä ei ole mitään enää irl ei ole ollut ja hyvästit ja kiitokset sanottu. Joskus kestää että osaa päästää irti ja pääsee irti tunteista. Joille ei ollut käyttöä. En kyennyt jatkamaan tunteita ilman vastatunteita. Sitäpaitsi halusin enemmän, myös fyysisen yhteyden. Olen kyllä opetellut puhumaan, hänen kanssaan tunteet ja epävarmuus sekä se ettei tullut selkeää vastakaikua vetivät mykäksi. Ja nyt tiedän minkälainen mies on, kun se oikeasti haluaa. Niin kyllä se sen sanoo ja näyttää.


      • olituskinkiinnostunut
        elämäeiolereilua kirjoitti:

        Nainen kommentoi tässä tosiasian. Meillä ei ole mitään enää irl ei ole ollut ja hyvästit ja kiitokset sanottu. Joskus kestää että osaa päästää irti ja pääsee irti tunteista. Joille ei ollut käyttöä. En kyennyt jatkamaan tunteita ilman vastatunteita. Sitäpaitsi halusin enemmän, myös fyysisen yhteyden. Olen kyllä opetellut puhumaan, hänen kanssaan tunteet ja epävarmuus sekä se ettei tullut selkeää vastakaikua vetivät mykäksi. Ja nyt tiedän minkälainen mies on, kun se oikeasti haluaa. Niin kyllä se sen sanoo ja näyttää.

        Sama tilanne. Ei ollut mitään ... Joskus elämäntilanne rajoittaa mitä voi tai uskaltaa sanoa tai tehdä. Jos toinen ei osoita tunteita,kiinnostusta toisen elämään-ei sitä ole. Pelkkä seksijutuista puhuminen ei ole kiinnostusta. Se on vain seksin puutetta. Pitäisi kiinnostus olla kokonaisvaltaisempaa,muuten ei tule mitään.


      • Einiino
        Auringonsäteitäsulle kirjoitti:

        En taida enää uskoa että tahtoisit ja vaikka irl oli vain se mitä oli niin silti minäkin koen että ehkä toisinkin olisi voinut olla je mennä, ehkä mykkyys minua kohtaan ja vuolassanaisuus muita kohtaan kertoi oleellisimman ja tärkeimmän.
        Koen niin että jätit mut kaikesta sivuun enkä oikein enää jaksa tätä, turhia vakuutteluita tuntemattomille ihmisille eikä sanaakaan koskaan mulle. Se loukkaa, se tuntuu pahalta ja saa nimenomaan tuntemaan että puhut vastoin totuutta.
        Siksi ....

        On asioita joita kuunnellaan korvilla.
        On asioita joita kuunnellaan silmillä.
        Ja on asioita, joita kuulee vain sydämellä ja myötäelämisellä. .....

        En koskaan halunnut, että asiat olisivat menneet niin. Se juuri osoitti, että hän oli minulle erityinen, menin lukkoon, koska en osannut suhtautua häneen.
        Itse koen, että täälläkin hän lakkasi kommunikoimasta minun kanssani ja juuri häntä vain kaipasin.


      • eivoitietää__
        Einiino kirjoitti:

        En koskaan halunnut, että asiat olisivat menneet niin. Se juuri osoitti, että hän oli minulle erityinen, menin lukkoon, koska en osannut suhtautua häneen.
        Itse koen, että täälläkin hän lakkasi kommunikoimasta minun kanssani ja juuri häntä vain kaipasin.

        Mitä jos otat ihmiseen itseensä yhteyttä. Lukkoon voi mennä kuka tahansa, mutta ei sitä täällä voi oikaista.


      • elämäeiolereilua
        Einiino kirjoitti:

        En koskaan halunnut, että asiat olisivat menneet niin. Se juuri osoitti, että hän oli minulle erityinen, menin lukkoon, koska en osannut suhtautua häneen.
        Itse koen, että täälläkin hän lakkasi kommunikoimasta minun kanssani ja juuri häntä vain kaipasin.

        Minä lopetin tunnisteellisen kirjoittelun täällä, kun täältä en häntä tunnistanut, koska ei enää halunnut olla tunnistettava. Koin sen loukkaavaksi, ja koitin kommunikoida irl, mutta eihän siitä mitään tullut.


    • Hanging_Narsissos

      Toisissa riippuminen ja toisten syyllistäminen ei ole reilua.

    • Reilujaihmisiä

      Ei kasva joka oksalla mutta heitäkin löytyy kyllä, kannattaa etsiä ja vaihtaa ei - reilu ihminen reiluun.

    • Kaipausviesti

      Haluaisin enemmän kuin mitään muuta kommunikoida paremmin kaipaamani ihmisen kanssa, mutta todella avoimesti ja syvällisemmin, kuin se palstalla muutamalla virkkeellä on mahdollista. Olen pahoillani jos olen antanut vaikutelman että en haluaisi niin tehdä. Ikävä on koko ajan.

      • Palasiksi

        Toivotaan, että tilanne paranee. Samat ajatukset itsellä hänestä. Todella pahoillani myös kaikesta ja niin ikäväkin on.


    • Kaivataanvaan

      Miksi ihmiset ei selvitä asioita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe