Kylmää touhua

mikäköhänvaikuttaa

Olin tuossa taannoin vaimon kanssa viettämässä iltaa...hän sitten lähti ehostamaan itseään ja tiesin entuudestaan että aikaa menee. Nojailin baaritiskiin ja rentouduin. Pointti on se että kun naiseni lähti niin tovin päästä yksi nainen tuli ehdottelemman yhteistä yötä. Huomasin sormuksen naisen kädessä...nainen huomasi sen ja kysyi haittaako vai eikö naimisissa oleva kiinnosta. Sanoin että odotan vaimoani vessasta eikä muutenkaan kiinnosta...vaimokin sitten tuli jo viereeni ja tää toinen lähti pois ja tietty kysymys perään että kuka toi oli sanoin että luuli toiseksi. Ja tämä ei ollut eka kerta...lähes aina tullaan ehdottelemaan olen sitten kaverin kanssa tai vaimon. Aikoinaan nuorena sinkkuna ei tullut kukaan ehdottelemaan juurikaan mutta nyt kun on suhteessa niin kysyntää olisi...mikä ihme siinä on.

14

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhhil

      Et ole niin epätoivoinen ja epävarma.

    • yäkvit

      voi jestas, veljeni sanoo ne on kaikki huorat, ei se nainen ole,,huorat,, joka kulman takana, hyi

    • so_whattttttt

      No eihän tuo paha ollut. Kiltisti lähti pois, kun vaimosi.

      • so_whatt

        ... tuli.


      • enmyy

        huoran vittu on paha, nussii kakki miehet,


    • salattavaako

      Miksi muuten et kertonut vaimollesi, mitä nainen halusi? Mitä syytä salailuun, jos ei kerran sinua kiinnostanut se naisen tarjous?

      • mikäköhänvaikuttaa

        Miksi pilata tunnelmaa ja kertoa alkoholia nauttineen seksinälkäisen suhteessa olevan naisen ehdotteluja.


      • salattavaaako

        Ai se pilaisi tunnelmaa. Mua olisi varmaan tilanne huvittanut, jos noin olisi käynyt miehelleni vessareissuni aikana. :)


      • Iliman
        salattavaaako kirjoitti:

        Ai se pilaisi tunnelmaa. Mua olisi varmaan tilanne huvittanut, jos noin olisi käynyt miehelleni vessareissuni aikana. :)

        Kaikki naiset ei suhtaudu asiaan samalla rentoudella. Oma vaimo kuvittelee mun olevan hirvittävän kuumaa, eikä suostu uskomaan etten minä kiinnosta ketään muuta kun häntä. Ei mun tarvitse vaihtaa kun pari vilpitöntä sanaa jonkun naisen kanssa, kun vaimo kuvittelee, että se halusi iskeä mut. Luoja paratkoon miten se hermostuisi, jos joku nainen olisi oikeasti tullut ehdottelemaan.


    • Niitti333

      Yksinkertaista. Se luuli että olet mieshuora. Baarit ovat täynnä sellaisia. Naiset tulevat katsomaan millaisia miehiä on tarjolla. Ja naiset ovat sinkkuja, eronneita, naimisissaolevia. Samoin kuin ne mieshuorat!
      Jos olisit suostunut, olisit ollut mieshuora. Ja, huom! ilmainen.

    • Iliman

      Olet ilmeisesti hyvin komea? Useimmille miehille kun naiset eivät mene juttelemaan, saati ehdottelemaan.

    • Hikipinkoko

      Ehkä ikä on tuonut sinulle karismaa ja charmia?
      En uskaltaisi ehdotella varatulle miehelle yhteistä yötä.

      • yksivaimo

        En minäkään...eikä tarvitsekkaan...


    • lklkj

      Eihän tuossa ole kysymys mistään muusta kuin vetovoiman laista. Seisoit baaritiskillä valppaan ja määrätietoisen näköisenä. Oletko sinkkuaikoinasi näyttänyt koskaan NIIN itsevarmalta? Et varmasti, koska olit sinkku... Se on juuri sillä tavalla, että kuten "raha tulee rahan luokse", niin naisiakin olisi tullakseen jonoksi asti, koska sinulla on jo nainen.

      Niin, ja sitten vielä tuosta sinkkuudesta. Kun on sinkkuna baarissa, niin sitä ei välttämättä halua yhden yön suhteita, pelkästään seksiseuraa. Toisin on, mikäli on varattuna baarissa. Tietysti varatut voivat olla baarissa vain bilettämässä, mutta sinkut etsivät useammin pitkäaikaisempaa seuraa, myös baareista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe