Irakilainen miesystävä

näköjäänpuuma

Hei, nopeasti minun on pakko kirjoittaa tämä :) (koska niin paljon negatiivista kirjoittelua näköjään tällä palstalla). Tapasin vajaa vuosi sitten irakilaisen miehen. Olen 36 vuotias kaunis ( ;) ) , suomalainen nainen, hän 20 vuotias irakilainen mies ( okei valehteli että oli vanhempi, muuten en olisi ikinä häntä tavannut...)
Mitä olen saannut? Enemmän rakkautta, huolenpitoa ja parempaa seksiä kuin IKINÄ ennen elämäni aikana!!! Aivan täydellistä <3

83

5156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuhannesKertaSamalta

      Hohhoijjaaa....taas näitä fiksuja aloituksia "fiksuilta".

    • IhanaIhanaIhana

      Ihanaa kuulla. Olen itsekin juuri tavannut mielettömän irakilaisen miehen. Otin hänet asumaan luokseni ja odottelemme päätöstä saako jäädä Suomeen asumaan vai ei. Käyn töissä ja maksan kaikki kulut, mutta olemme etsineet hänelle töitä päivittäin ja näyttää siltä, että hän saa tuttavani yrityksestä töitä. Mies on minua 10 vuotta nuorempi ja ei haittaa pätkääkään.

      • Munaapitääsaada

        Älä ota kesäkissaa ellet tiedä mitä teet sen kanssa syksyllä.


      • Yäk

        Kyllä tuon uskoo. Mies hakee vanhempaa naista siksi että sillä on jo ammatti ja tuloja joilla elättää mies. Esiintyy mielettömänä kunnes saa sen oleskeluluvan vaikka kakaran avulla. Ei se suomalaiselle juroudelle verraten paljon vaadi. Pääsee toteuttamaan sukupuoliviettiään kaupan päälle. Järjestään vanhemmat naiset, ihan luonnonvastaisesti, ovat saaneet "mielettömän ihanan nuoren miehen" elätikseen, munapalkalla. Kaikki naiset saisivat mutta kaikki ei ole ihan yhtä tyhmiä.


    • Mummo74

      Hei, pakko minunkin nyt kirjoittaa :) Minulla myös aivan ihana, älykäs, hellä, keskusteleva, rakastava ja naista kunnioittava Irakilaismies. Ikäeroa on yli 15 vuotta, mutta ei haittaa mitään :) Olen itsekin hyvännäköinen, kouluettu, hyvässä ammatissa ja lapsiakin on. En ole mikään vedätettävä tyyppi. Omaan hyvän itsetunnon ja teen itsenäset päätökset ! Olen kyllästynyt ihmisten kyynisyyteen ...aina ulkomaalaisella pahat mielessä. Koen itse, että minä, jos kuka tässä käyttää hyväksi erittäin komeaa sekä hyväkroppaista nuorempaa miestä :D Vitsi vitsi. Olen tosissani tässä suhteessa. Seksielämä täydellistä (ja kertonee myös kalun koosta tämä lause), niin kuin elämä yleensä. Töitä etsitään täälläkin kovasti. Irakilaismiehet ovat siistejä ja ahkeria. Ruokaa en ole itse laittanut aikoihin. Koti on siisti ja mies rakastaa aidosti lapsiani. Irakilaiset ovat hyvin perhekeskeisiä ja myös lasta kunnioittavia. Kasvatuksellisesti olen oppinut häneltä paljon.

      • 25vnainen

        Täyttä paskaa teidän kommenttinne, ettekö hyvät naiset parempia tarinoita keksineet, huoh. Itse en koskisi tikullakaan noihin naista sisimmässään halveksiviin miehiin, varsinkin länsimainen nainen on heille koiraakin alhaisempi, pelkkä panopuu.


      • Mummo74

        Ikävää että sinulla on huonoja kokemuksia :( No varmasti kaikkien maiden kansalaisita löytyy erilaisia ihmisiä erilaisine arvostuksineen ja tapoineen...


      • VakuuttaviaHuijareita

        Sun toyboy:si täytyy olla ehkä hieman mature- fetissiin kallellaan, tai sitten kyseessä on todellakin laskelmoitu juttu saada oleskelulupa, kunnon sosiaaliturva jne. Kun yleensähän arabimuslimien vaimoehdokkaat on 10 vuotiaita ja siitä ylöspäin. Tai ehkä vaimoehdokkaiden ikä menee kääntäen verrannollisesti oman iän myötä, kuten välillä suomalaisilla miehilläkin. Tosin normaalit suomalaiset eivät koske lapsiin.


      • Ericat
        25vnainen kirjoitti:

        Täyttä paskaa teidän kommenttinne, ettekö hyvät naiset parempia tarinoita keksineet, huoh. Itse en koskisi tikullakaan noihin naista sisimmässään halveksiviin miehiin, varsinkin länsimainen nainen on heille koiraakin alhaisempi, pelkkä panopuu.

        Viestin aloittaja on mies


      • Seurannut
        Ericat kirjoitti:

        Viestin aloittaja on mies

        Arvelin samaa! Jos he eivät kunnioita edes omaa uskontoaan tunnustavia ja samaan kulttuuriiin kuuluvia naisia, joita pitävät orjinaan, joiden rinnalle voidaan ottaa useaampia "vaimoja", niin vielä vähemmän löytyy kunnioitusta toisen uskon omaavia ja halveksimaansa kulttuuriin kuuluvia naisia kohtaan.
        He halveksivat ja inhoavat Suomea, suomalaisuutta ja erikoisesti naisia.
        Katsokaa, miten aikuiset toimivat kaupoissa, yleisissä kulkuneuvoissa jne.
        He käpertyvät omien maanmiestensä yhteyteen sulkien pois suomalaisuuden.
        He rälläävät, remuavat, huutelevat, kakarat juoksevat ja huitovat kaupoissa ottaen niin paljon tilaa meluamisillaan kuin mahdollista.
        Nämä nuoret miehet, "lapset", tietävät, että poliisi katsoo pois heidän rikoksistaan, niitä ei ole aikaa selvittää, se herättää vihaa ja pahentaa asioita.
        Heitä ei sido täällä oman maan lait ja suomalaisia lakeja eivät tunnusta.
        Linja-autosta poistuessani, poikalauma tuuppasi minut portaita alas ja vanhempi ihminen voi siitä joutua sairaalaan. Ketä panet vastuuseen? Kieltävät ja nauravat.
        He ovat täällä tuhotakseen ja hyötyäkseen niin paljon kuin kykenevät-
        Näkeehän sen, miten koko yhteiskunnan rakennelma on alkanut murentua heidän lisääntyessään. Lapset ja vanhukset ovat alkaneet kärsiä aliravitsemusta.
        Rikollisuus ja väkivalta lisääntyy vauhdilla. Siinä on, mitä näiltä "miehiltä" saa.


    • annaliisaasaa

      Minulla kans mies irakista. Vaikka minä lihava ja neljä lasta. Hän minua 25 vuotta nuorempi, vannoo rakkautta joka päivä ja suorastaan palvoo minua. Hän tuntuu tykkäävän myös lapsistani :) Tytöt 6,8,12 ja 14 v.

      • pinkpant

        En todellakaan ymmärrä miksi ikäero haittaisi silloin kun mies on nuorempi, toisin päin kyllä. Sen olen todennut henkilökohtaisesti. Mun poikaystävä myöskin rakastaa mun lapsenlapsia!


    • Riskipeliä

      Hyvä, että onnea piisaa. Mutta palatkaa asiaan kolmen vuoden kuluttua. Itse en uskaltaisi ottaa, kun ei tiedä ovatko oikeasti '' vapaita'' ja tosiaan, kun työttömyys on nyt niin korkealla. Kaupassa työskentelystä ei ainakaan tule mitään näillä irakilaisilla, kun ei sitä kielitaitoa ole.

      • rAKASTUNUUUUT

        Mistäpä sitä ikinä mistään suhteesta tietää mitä se on kolmen vuoden kuluttua. Nautitaan tässä hetkessä ;)


    • Tulevaaaaa

      Ja kun arki koittaa niin on vedettävä musta kaapu päälle ja jos yhteisiä lapsia tulee käyvät he koraanikoulua rippikoulun sijaan.

    • Seeyourlife

      Hyvä pano, paras mitä koskaan kokenut.
      Hellä, huomioon ottava, ei mitään väkisin, iso muna, .keskusteleva, irakilainen komea hyväkäytöksinen mies. Jokainen ihminen on persoona.
      Koskaan ei kannata yleistää mitään / ketään. Mieluummin katsoisi sinne peiliin...mitä näkyy?

      • yäkyäk

        " katsoisi sinne peiliin... mitä näkyy" varmasti näkyy tyhmä suominainen . Sekö on vain tärkeää, että on iso kalu,ei yhtään se millä elättää itsensä, onko vaimo ja lapset kotimaassa. Vaikka olis kuinka hyvän näköinen ja keskusteleva, en ikinä alentua moiseen jotka lorvii täällä suomalaisten elätettävänä.


      • Seeyourlife
        yäkyäk kirjoitti:

        " katsoisi sinne peiliin... mitä näkyy" varmasti näkyy tyhmä suominainen . Sekö on vain tärkeää, että on iso kalu,ei yhtään se millä elättää itsensä, onko vaimo ja lapset kotimaassa. Vaikka olis kuinka hyvän näköinen ja keskusteleva, en ikinä alentua moiseen jotka lorvii täällä suomalaisten elätettävänä.

        Mikä on se peruste, millä voit tuomita toiset ihmiset? Oletko itse niin erinomainen, että on varaa tuomita lähimmäisiäsi? Et varmasti ole. Kateus on se mikä sinua riipii, kun et itse pysty moiseen.
        Lähimmäisen kunnioittaminen on yksi elämän arvoista.
        Yritä itse elää elämäsi kunnallisesti.
        Arvostele sitten vasta lähimmäistäsi.
        😊


      • fjllööjlö
        Seeyourlife kirjoitti:

        Mikä on se peruste, millä voit tuomita toiset ihmiset? Oletko itse niin erinomainen, että on varaa tuomita lähimmäisiäsi? Et varmasti ole. Kateus on se mikä sinua riipii, kun et itse pysty moiseen.
        Lähimmäisen kunnioittaminen on yksi elämän arvoista.
        Yritä itse elää elämäsi kunnallisesti.
        Arvostele sitten vasta lähimmäistäsi.
        😊

        ",Lähimmäisen kunnioitus on yksi elämän arvoista " Totta mutta arvostaako elintasopakolainen tippaakaan suomalaisten apua tuskin senkin nauravat takanapäin.


      • See_your_reason
        Seeyourlife kirjoitti:

        Mikä on se peruste, millä voit tuomita toiset ihmiset? Oletko itse niin erinomainen, että on varaa tuomita lähimmäisiäsi? Et varmasti ole. Kateus on se mikä sinua riipii, kun et itse pysty moiseen.
        Lähimmäisen kunnioittaminen on yksi elämän arvoista.
        Yritä itse elää elämäsi kunnallisesti.
        Arvostele sitten vasta lähimmäistäsi.
        😊

        Mikä täss kommentissa haisee tekopyhälltä teeskentelyltä?
        Jeesus tuomitsi fariseusten teeskentelevn omahyväisyyden,
        jonka vaikuttimena oli nostaa itsensä toisia paremmaksi,.
        Silloin sopi ottaa Jumalan sana ruoskiakseen sillä toisia.
        Taidat kuulua niihin piireihin.


    • tätäköaloittajameinaa

      Ottakaa siis kaikki suomalaiset naiset irakilainen mies.

    • malttiamimmit

      Irakilainen mieskö perhekeskeinen nyt puhut soopaa Helsingissä asuvana ravintolat pullollaan näitä perheellisiä miehiä.Vaimo ja lapset kotona ja miehet vonkaamassa naista ravintolassa töiden jälkeen.useimmilla hyvä tarina miksi ei kotona vaan pitää päästä rentoutumaan ja tapaamaan tuttuja ja uusia tuttuja.Kovia poikia ovat yrittämään ja kukkia kantamaan että pääsisivät päämääräänsä pysykää vaan kaukana näistä uus-auervaaroista.Kyllä tuntuu että suomalaiset naiset on hukannut älynsä näiden pakolaismiesten kanssakin jos ei kaikilla edes lukutaitoa niin jakovälissä kyllä seisoo tottakai kun seksi ei naisen kanssa ole hyväksyttävää ennen avioliittoa kotimaassaan.No aika se näyttää teillekin haksahtaneille mikä on irakilainen mies useimmilla vaimo jäi kotimaahan mieti sitä?

      • Auervaarat

        Olet vaan kateellinen. Kyllä se seisoo suomalaisen miehenkin jalkovälissä jatkuvasti, oli se sitten naimisissa tai ei. Varatut miehet kyttäävät naisia jatkuvasti ravintoloissa ym. Kyllä suomalaiset miehet osaavat pettää hyvinkin lahjakkaasti ja pyöritellä useampia naisiakin kerralla, että ette ole yhtään parempia miehinä. Oikein kotimaisia auervaaroja!


    • hoh-hoijaaaa

      Ei voi muuta sanoa kun että kyllä suomalaiset naiset on pässejä!

      • voikumpatietäisitte

        Naisena pakko yhtyä tuohon mielipiteeseen. Kuinka moni ihanaan ulkomaalaiseen mieheen retkahtanut tietää miten he käyttäytyvät naisia kohtaan kun itse eivät ole miehen vierellä? Kuinka moni tietää tai uskoo, miten ikävästi he käyttäytyvät hoitaessaan virallisia asioita kun vastapuolella on asiakaspalvelijana nainen? Siinä saa eräänkin kerran se asiakaspalvelija kuulla olevansa rasisti, valehtelija ym. epämielllyttävää kun asiat ei menekkään niin kuin herra haluaa. Kovin vaikeaa on joidenkin heistä ymmärtää, että Suomessa toimitaan tämän maan lakien mukaan ja he saavat ihan samanlaista kohtelua kuin kantaväestökin.
        Tulkaas naiset joskus mukaan kun herrat hoitavat asioitaan. Saattaisitte yllättyä. Paitsi eihän ne silloin todellista luontoaan näytä kun on muija mukana...


      • pahempia
        voikumpatietäisitte kirjoitti:

        Naisena pakko yhtyä tuohon mielipiteeseen. Kuinka moni ihanaan ulkomaalaiseen mieheen retkahtanut tietää miten he käyttäytyvät naisia kohtaan kun itse eivät ole miehen vierellä? Kuinka moni tietää tai uskoo, miten ikävästi he käyttäytyvät hoitaessaan virallisia asioita kun vastapuolella on asiakaspalvelijana nainen? Siinä saa eräänkin kerran se asiakaspalvelija kuulla olevansa rasisti, valehtelija ym. epämielllyttävää kun asiat ei menekkään niin kuin herra haluaa. Kovin vaikeaa on joidenkin heistä ymmärtää, että Suomessa toimitaan tämän maan lakien mukaan ja he saavat ihan samanlaista kohtelua kuin kantaväestökin.
        Tulkaas naiset joskus mukaan kun herrat hoitavat asioitaan. Saattaisitte yllättyä. Paitsi eihän ne silloin todellista luontoaan näytä kun on muija mukana...

        Eihän nämä naiset ole vaimoja vaan pelkkiä tyhmiä " antajia" . Täällä mollataan jatkuvasti suomimiehiä mutta nämä herrat on miljoona kertaa pahempia naisten alistamisessa ja täysin elätettäviä lopun ikänsä.


    • näköjäänpuuma

      Oho onpa tänne tullut vastauksia! :) ap siis täällä. vielä sen verran haluan vain tarkentaa etten naimisiin ole menossa ja miesystäväni kyllä tietää sen, eli ei teidän sitä tarvitse pelätä :D Silmilläni ei ole vaaleanpunaisia laseja ja avioliiton kokeneena tiedän että se yksi kerta oli minulle se ainoa. On monta syytä miksi en mene naimisiin ja vaikka hän sitä haluaisikin, niin olen kyllä sitä mieltä että ikäero on liian suuri siihen. Se ei poissulje sitä etteikö voitaisi olla rakastavaisia. Mielestäni hän parikymppisenä ilman muuta tarvitsee vielä deittailua, opiskelua ja vaikka mitä, ja myös niitä samanikäisiä tyttöjä. Hänellähän on elämä edessä, enkä ajo olla hänelle mikään jarru sitten kun on hänen aika lähteä eteenpäin. Mulla on tosin sen verran hyvä itsetunto että en usko että hän ihan heti minut jättää vaikka tulisi kuinka söpö tyttönen vastaan ;-)
      Ja rakastan suomalaisia miehiä, tottakai! Mutta tämä ihminen on aivan ihana ja juuri nyt hän on kuin taivaan lahja ollut minulle ja tuonut elämääni niin paljon. minulla on elämäni vaikein vuosi myös takana ja hän on väsymättä jaksanut pyyhkiä kyyneleeni. On minulle sataprosenttinen tuki, kuin kallio. Ja minä hänelle, hänhän vasta vaikeassa tilanteessa on. Olen iloinen että olen voinut olla hänelle tuki ja turva ja rakas, tilanteessa jossa hän on aivan yksin ja asunut 10 kk patjalla vastaanottokeskuksessa, täysin peloissaan siitä mitä hänelle tapahtuu ja kauhuissaan siitä jos joutuu takausin Irakiin. Olen myös hämmästellyt hänen elämäniloaan kaikesta huolimatta, se on tarttuvaa ja antaa minulle uskoa ihmisyyteen, kun maailma tuntuu olemaan täysin sekaisin. Kiva kuulla että muitakin jotka löytäneet rakkauden! <3

      • sfmkn

        Olis pysynyt kotimaassaan niin ei olis tarvinnut patjalla maata. Käy täysin selväksi että " kultasi" on elintasopakolainen eikä oikea avun tarvitsia. Toivottavasti palautetaan takaisin kotimaahansa uskotko kaiken mitä sulle kerrotaan.


      • iltaselle

        Tulee tosiaan mieleen elintasopakolainen, joka itselle on tosi negatiivinen asia. En sinällään väheksy kenenkään rakkauden kokemusta ja hyvä, jos on hyvää teillä keskenänne. Asiat usein kääntyvät kuitenkin...toisen sanoman voi kokea ja ottaa aivan eri tavalla, kuin mitä todellisuus on. Hänen hätänsä(onko todellista, vai mitä?...tuskin kenelläkään nyt olisi kivaa maata patjalla 10kk, vaikka hakisikin vain parempaa elintasoa, eikä paremman elintason hakemisessakaan mitään väärää ole, kunhan se ei ole muiden ihmisten kustannuksella)koskettaa sinua, koet ilmeisesti itsesi tarpeelliseksi kriisissänne. Ihminen rakastaa joskus kriisien nostattamia tunteita tai mahdollisuuksia, vaikka se kuulostaakin hullulta. Paljon kokenut, eronnut nainen..mikä hiveleekään itsetuntoa enemmän, kuin nuoremman miehen huomio. "En ole sittenkään se jo kaiken elänyt, keski-ikäisyyden kynnyksellä jne." Mutta kun kerran yhdessä hengaatte, niin iloa sydämiinne!


    • Merike-

      Hei, ap :) Nauti vaan täydestä sydämestä! Minulla on myös irakilainen miesystävä ( ei turvapaikanhakija) ja ollaan oltu yhdessä jo yli vuosi. Olen tutustunut hänen kauttaan useisiin irakilaisiin, myös turvapaikanhakijoihin. On perheellisiä ja sinkkuja. Hyvin kouluttautuneita, fiksuja, lämminhenkisiä ja vieraanvaraisia.

      • mikseivät

        Hyvin kouluttauteita ja fiksuja, jos noin niin mikseivät laita kotimaansa asioita kuntoon miksi kotimaassa asiat on päin helvettiä ja miksi naisia sorretaan?,


      • entinenbidrali

        Miksi ylläpito ei ole poistanut mikseivät kommenttia mutta muuta alta? Samaa rasistista paskaa tuo miksei, perus hommajargonia maksaako putin vai persut en tiedä mutta näin nämä asiat koetaan. Ylläpito hereillä näiden kanssa, kuntavaalit tulossa ja tällaiset muka hassut hupsuttelut vaan lisääntyy somessa.


    • 4653

      Mitä sitten vaikka suominaiset ottaisivat mamumiehen poikaystäväksi? Onhan suomimiehetkin hakeneet naisia Venäjältä, ja ties mistä Thaimaasta!

    • Roksi

      Miksi nämä ulkomaalaiset miehet ovat niin ''ihania'' ja niin huomioivia, ja tekevät kaikkensa miellyttääkseen suomalaista naista? Luulen että syy on se, että he tulevat huonoista oloista, köyhästä, sotaakäyvästä maasta, ja kun pääsevät tänne, niin tekevät kaikkensa että saisivat jäädä.
      Täällä he ovat kolmannen luokan ihmisiä, alisteisessa asemassa. He joutuvat nöyrtymään, jopa nöyristelemään.
      Juuri samoin on laita niiden köyhistä oloista tänne kärrättyjen tyttöjen ja naisten, joita miehet ovat hakeneet vaimoiksi. Vai ettekö ole kuulleet niitä ylistyksiä joissa miehet ovat kehuneet näitä ''postimyyntimorsiamia'', kuinka he ovat miestään palvelevia, hoivaavia, ja suostuvat kaikkeen mitä mies keksii pyytää?
      Järki käyttöön siis, niin äijät kuin ämmät! Ette voi tietää millaisista oloista nämä teitä viihdyttävät kumppanit ovat. Hymyssäsuin he tekevät kaikkensa ettei tarvitsisi palata karmeisiin oloihin. Vanhan ämmän / äijän viihdyttäminen on helpompaa kuin palata kärsimään puutetta johonkin Venäjän tai Aasian maahan, tai sotimaan ja menettämään henkensä Irakiin tai Syyriaan.
      Hitto että jotkut ovat tyhmiä!

    • iltaselle

      Kahden kulttuurin yhteiselo voi jo olla sinällään melko haastavaa, varsinkin jos on uskonnollisia eroja, niin kuin yleensä on. ja varsinkin, kun nämä uskonnolliset asiat monessa maassa liittyvät saumattomasti juuri siihen kulttuuriin. En lähtisi kokeilemaan. Se on se naisen asema, joka Irakissa, Algeriassa, Marokossa ja monessa muussakin maassa on melko erilainen, kuin mihin täällä Suomessa ollaan totuttu.

      Kyllä nämä sieltä tulleet osaavat kosiskella ja heissä onkin sellaista suomalaista naista innostavaa seksuaalisuutta ja petipetoa kerrakseen, mitä harvassa suomalaisessa miehessä löytyy. (Tosin mikä nyt sitten ketäkin innostaa noissa petipuuhissa on asia erikseen.)Ehkä se on se geenien erilaisuuskin, joka vaistonvaraisesti vetää seksuaalisessa mielessä puoleensa. Ovat usein niin söpöisen syötävän näköisiäkin. En sen vuoksi ihmettele, jos nainen täällä ihastuu ja rakastuukin. Nainen mielellään ajattelee olevansa SE erityinen, jota kaikki nuoret miehet haluavat, kun joku avun tarvitsija/hyväksikäyttäjä tulee kosiskelemaan.

      En kuitenkaan lähtisi tuollaiseen. Tässä on nähty, koettu ja luettu niin paljon aiheen ympäriltä, että aivan sama, jos joku osaa panna kiihkeästi ja omaa söpöt kasvot ja värityksen. On se vaan niin ihanaa, kun on tuollainen suomalainen, fiksu, mukava ja monella muullakin tapaa ihana mies vierellä. Niin helppoa ja hyvää ja ihanaa arkea. Jokaisen maan kansalaisessa toki on yksilöitä jne, (kyllä te tiedätte nämä), mutta itsellä ainakin korostuu se tieto, kuinka on naisen asema kyseisessä maassa ja miten se oikeasti on näkynyt ja näkyy jo niiden lapsien kasvatuksessa.

      Irakilaiset ja muut sellaiset osaavat kyllä ihastuttaa(tai joskus ällöttää ja inhottaa) rohkeilla lähestymisillään ja kosinnoillaan, mutta kuinka paljon siinäkin käytöksessä on mukana lopulta väheksyvää asennetta naista kohtaan...

    • Nojotain

      Ja tetkö uskotte ap: n kirjoituksen. Ei pidä olla niin herkkäuskoinen. Tämäkin kirjoittaja nauraa savuaville kommenteille.

    • Eiikinäenäämuslimia

      Kyllä se perhehelvetti teillekin vielä aukeaa. Viimeistään kun asutte saman katon alla tai menette naimisiin. Ah-niin-ihana Ahmed muuttuu hirviöksi. Voitte unohtaa lemmenluritukset, vittuilua vaan luvassa. Ihan sama mitä nyt lässyttää. Olen 100 % varma että suurin osa teistä tulee jätetyksi
      Olin 5 vuotta naimisissa muslimin kans ja hain eroa. Ei vaan jaksanut sitä vittuilua ja ilkeilyä enää,

    • Aloittajarrr
    • Miesjaossa

      Ap:lle voisin lyödä vetoa et meillä sama mies kierroksissa.

      • AHADIINA

        sama mies taisi olla mullakin nyt on 22 taitaa ikä muuttua jatkuvasti niinkuin päämin. haastattelussakin ;) hyvää oli! kannatan koeajoa ja sitä saa niin paljon kun haluaa :D


    • totuussatuttaa

      miksi tänne kirjoitttaa naiset jotka ovat aina
      hyvännäköisiä
      hyvin koulutettuja
      alle 40 v
      ja joiden uusi poikaystävä on 20v ja seksia löytyy

      kyllä kai jokainen aivoton akka joka on 40v ja iskee kapakista 20 v jätkän saa munaa tauotta, niinhän itsekin nuorena tein, vklp siemensyöksyjä pillun perukoille kertyi max 16 enempää ei irronnut millään vaikka muna seisoi ja nainen huuti.
      luulisi totuuden olevan sitä että
      nainen on joku 50v lihava ja ylipainoinen kerrosmaha jolla pikkuinen koira ja töissä siwan kassalla mistä matut hakee kaljansa
      jätkät on rakastunutta että saisi turvapaikan ja sit kun se tulee ne lähtee ja siwan akka jää itkeen

      • Nuarattaaniinvitusti

        Kyllä on ongelmaa kerrakseen ihmisillä :D Keneltä se nyt on pois jos suomalainen hyvännäköinen muija kuksii mamua? Miksi pitää saada se nyt rumaksi Siwan kassaksi? :O Helpottaa varmaan jonkin ahdiststa tämä...:O Ja sekin että varmasti pettävät, ovat ilkeitä ja ero tulee. Huh huh...näin ei käy kantaväestölle ikinä :D :D :D


      • BaiBaiBai

        No tarvii rumatkin seksiä. Mikä vika siinä on että ottaa sitä vastaan siltä jolta saa? Jos on tyytyväinen niin mitä se muille kuuluu.
        Voi ne irakilaiset ottaa ja pettää ja jättää. Mut hei! Ei elämässä mikään ole varmaa muutenkaan. Ei kukaan seksistä kulu ja jos on vähän aikaa edes onnellinen, niin hyvähän se on. Parempi kuin ettei koskaan onnellinen.


    • sitämävaansanon

      Menin tovi sitten naimisiin irakilaisen miehen kanssa ja laitettiin oleskelulupapaperit vetämään. Hän on mua 10 vuotta nuorempi ja mulla on lapsia. Perhe-elämää ollaan vietetty yhdessä vähän vajaa vuosi. Hyvää on joka saralla! Ainoastaan stressi se on joka ihmistä syö kun joutunut pelkäämään koko ajan että tulee lähtöpassit takaisin maahan jossa joutuu tappamaan toisia pysyäkseen ite hengissä. Ei ole kenenkään oma vika millaiseen maahan syntyy!?

    • miekinjoskus
    • Olen kantasuomalainen teinipoika. Seurustelen Irakilaisen miehen kanssa. Pidän hänen tavastaan arvostaa ja kunnioittaa minua. Olen tyytyväinen suhteeseemme.

      • Anonyymi

        Kuusi vuotta sitten. Vieläkö suhde jatkuu kun et ole enää teini?


    • Anonyymi

      Mitä... Kyllä saa olla nainen onnellinen ihan vaikka irakilaisen kanssa😊suomi mies harvoin tietää seksistä mitään, elävät jotain aikaa ja naiset haluaa enemmän.

    • Anonyymi

      Hyvä jatka samaan malliin minulle ett vain kelpaa.

    • Anonyymi

      Mäkin koin tämän saman muutaman vuoden, kunnes mies halusi olla vapaa.

    • Anonyymi

      Odotahan kun saat pataan ensimmäisen kerran...

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe