Mies, milloin olet viimeksi edes nähnyt pimpin?

seliselibaatti

Itsellä tulee huomenna vuosi täyteen :( Ja sekin oli kimppasaunassa joten en päässyt työntymään tai edes koskemaan.

30

3492

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukkipuoli

      Näin tänään saunassa vaimon paljaan ja kiihottavan pimpin. Myös toisen nuoremman naisenalun pimppi oli mun nähtävänä. Nyt illemmalla olen saanu hyväillä ja naida vaimoo, ja vähä fantasioinu salaa nuoresta kosteasta pimpistä.

      • ällötys

        Hyi hitto,oli tietysti vaimosi tyttö.Toivottavasti vaimosi saa tietää ja potkii sinut pihalle elämästään ,säälin tuota tyttöä ja vaimoasi.Olet yökötys.


      • Anonyymi
        ällötys kirjoitti:

        Hyi hitto,oli tietysti vaimosi tyttö.Toivottavasti vaimosi saa tietää ja potkii sinut pihalle elämästään ,säälin tuota tyttöä ja vaimoasi.Olet yökötys.

        Olen samaa mieltä hyi pölvästi


    • Kiälimiäs

      Lauantaina Yyterin nakurannalla näkyi muutama pimppi, on aikaa kun on päässyt nuolemaan sitä herkkua!

    • viimeks vaimon pillun

      • Anonyymi

        Kbh


    • naistenmiesX

      Noin 20 minuuttia sitten.

    • gfjhg123

      perkeeleen kusirännit, kele, en kahtele pilluja vaan tyhjennän munat sinne kerran päivässä yleensä illalla, meillä on työnjako että jokainen hoidelkoon omat orgasminsa itse

    • Project-365

      Exän ja kaverin pinppiä näkee aika saunassa. Mutta ero sillä ole mitään seksuaalista merkitystä.

    • onnähnyt

      Se oli tänään n. klo 14.30

    • eukkanuuba

      tuossahan nuita pöriisee kun syysamppareita keltasessa jaffassa

    • näinkainai

      Katoava, luonnonvarahan se on en oo itekkää nähnyt, kun pitemmillä suorilla;(

    • onhan-siitä

      Jos oikein muistan, niin se oli yheksäntoista ja viiskymmentäseitsemän.

    • vsa51

      Vuosi Sitten Sain

    • aah111

      Tänä aamuna näin,kun morsian pukeutui ja lähti töihin

    • Kutistunutnakki

      Onhan siitä aikaa melkein kakskymentä vuotta kun oikeesti näin. Se on sama aika kun viimeksi onnetyomasti yritin tuherterrella siellä. Ei sitä mitään tullut.

    • puutettao

      saasnährä näkyyko ku puolisko tulle töistä, ku pistin sille piristävän tilannetarpeen, että siinä keittiön pöydällä ninkun kk sitten.

    • heihoolettu

      näin joku kuukausi sitten ja nussttiin ..kohta thaikkuihin ..siellä saa useammin kuin kylmässä pohjolassa..

    • Voi voi. 2,5 vuotta kun on nähnyt livenä. Poikamiehenä ylellistä herkkua. Kuumpa pääses nuolasemaan [email protected]

    • Uuh

      noinm 3 viikkoa sitten

    • aika-kuluu-

      Vanha aloitus, mutta niin on vastauskin. Se oli muistaakseni 19 ja 57, kun viimeksi näin.

    • Anonyymi

      Ainut kerta kun synnyin siitä 66 vuotta🤣😂

    • Anonyymi

      Uu­­s­­­i s­­ek­­si­­tea­tteri ava­utuu Su­ome­­­en! Kutsu­­mme kai­­kk­­­i­­­. Il­­moittau­­tum­­­ine­n ry­hmä­ämm­­e tä­äll­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H5v0N5

    • Anonyymi

      On siitä vuosia!
      Kun vaimo laittoi seksiie stopin, eikä saunassakaan enää käydä yhdessä!
      Missä sen pimpin sitten voisi nähdä?
      Ommeksi om yksi valokuva, jossa silloinen morsiameni makaa sängyllä alasti,
      Ei siinäkään pimppi varsinaisesti näy, mutta karvojen peittämä kumpu näkyy!
      Kuvaa katsellessa on muutamatkin spermat tullut kullista päivänvaloon.

      • Anonyymi

        Haluaisitko vaimoni kuvia, tykkäisin kun runkkaisit hänelle. M 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko vaimoni kuvia, tykkäisin kun runkkaisit hänelle. M 56v

        Voisi olla kiihottavaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla kiihottavaa!!

        Oletko mistä päin? Luotto kun kohdillaan molemmat nautimme. M 56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla kiihottavaa!!

        Palaan myöhemmin. Voisin antaa myös vaimon pikkarit käytetyt kuvien lisäksi kun runkkaat.


    • Anonyymi

      En ole nähnyt koskaan naista alastomana, saati sitten intiimiä aluetta. Rinnat joskus vahingossa.

      • Anonyymi

        Ootko minkä ikäinen? T. Pari 47


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe