olen menettänyt kaiken

MisterKoips

Olen toimeentulon asiakas ja rahat riittää kiljuun joskus kaupan olueen.
Ongelma että kelan lääkekorvaukset pienenivät eikä terveyskeskuksen lääkäri kirjoita bentsoja.
Olen siis ilman rahaa ja kova työ pysyä kiljulla kännissä. Sitten sekakäyttäjänä örveltänyt asiani ja vihaan tavallisia duunareita ja hyvin toimeentulevia koska he eivät ole sössineet asioitaan kuin minä. Sosiaalitädit yrittää väkisin saada minua hoitoon ja evätä tuet ja asunnon koska ryyppään. Onko teillä
Muilla palstalaisella samanlainen tilanne. Sen yhden tyypin videoista näkyy samanlainen äijä kuin minä.
Mongertava puhe ja peilissä tutut kasvot.
Olenko taas ottanut liikaa bentsoja vai mitä myivät marketin takana niin tuttu naama videolla

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitalistijä

      Yhteiskunnan tuki pois sinulta. Ei vastikkeetta senttiäkään kenellekään, niin sitten katsotaan. Ottaa päähän, kun minä MINÄ maksan veroja, jotta sinä voit nautiskella.

      • JeesusAuttaaKärsivää

        Oletko aloittaja koskaan miettinyt, miksi käytät päihteitä?

        Alapa kyselemään itseltäsi syytä toiminnallesi, jospa siitä lähtisi se uusi ja kulkematon polku kohti uutta ja hohdokasta päihteetöntä elämää!

        Itse olen uskossa ja suosittelen erittäin lämpimästi, että pyytäisit Jeesuksen apua tilanteeseesi - Hän tulee ja auttaa sinua, jos vaan nöyrryt ja pyydät Häntä tulemaan elämäsi Herraksi.

        Rukoilen puolestasi, siunausta sinulle! :)


      • JeesusPelastaaKatuvan

        "Yhteiskunnan tuki pois sinulta. Ei vastikkeetta senttiäkään kenellekään, niin sitten katsotaan. Ottaa päähän, kun minä MINÄ maksan veroja, jotta sinä voit nautiskella."

        Sinä olet paha ihminen - sinä et omistaisi senttiäkään, eikä sinulla olisi minkäänlaista kykyä tai ajatustustakaan minkäänlaiseen työntekoon, ilman Jumalan antamia kykyjä ja armoa, jotka olet lyhyeksi ajaksi Häneltä saanut.

        Jumala näkee nyt mitä teet saamillasi kyvyillä - haukut niitä, joilla näitä kykyjä ei ole, tai joka on langennut päihteiden pauloihin eikä voi lahjojaan käyttää sinun laillasi.

        Tee siis sinäkin parannus, pyydä anteeksi pahoja sanojasi sekä aloittajalta, että Jeesukselta Kristukselta ja pyydä Häntä elämäsi Herraksi niin saat elää.


    • Kuka_sua

      on pyytäny sössii sun elämän. Ne muut työssäkäyvät ihmiset maksavat jopa sinun perustoimeentulosi ja sinä täällä vaan haukut heitä. Enempi sinun pitäisi olla kiitollinen siitä, että ylipäätänsä vielä olet hengissä.

      • JokainenHaluaaOnnen

        Pyh - Eihän kukaan tahallaan sössi elämäänsä, se on vaan sellaista taitamattomuutta elää oikein, johtuen traumoista, geeneistä ja vaikka mistä.


    • parrua.peppuun

      Onko homoseksuaalisuutesi ajanut sinut tähän tilanteeseen?

      • EiVälttämättäHomokaan

        <<<Onko homoseksuaalisuutesi ajanut sinut tähän tilanteeseen?>>>

        Eihän ole mistään homoilusta tässä ainakaan puhunutkaan - toki homoilu sinänsä kyllä vie ihmisen moraaliseen ja kaikenlaiseen rappioon ja tappioon.


    • TyhmyydestäSakko

      Ota alivuokralainen ja tietysti mobiililaajakaista jonka mukana tulevat ylimääräiset liittymät 'vuokralle'.... harmi ettet saanut bentzoreseptii kun niistä saisi mukavat ylimääräiset tulot....

    • kaaliinottaa

      Ei kuule ole, kukaan ei oo koskaan ollu kiinostunu mitä mä teen. Oon alkoholisti yksinhuoltaja, persoonallisuushäiriöinen ja pitkäaiksismasentunu, mut kukaan ei koskaan edes antanu päivääkään saikkuu ku olin duunis vaik toiset on sairaseläkkeellä samalla dg:llä. Nii et kyl vituttaa miks toiset saa saikkuu mut toiset ei ja viiniki loppu saatana!

      • AnnaPelastaaItsesi

        Jeesus on erittäin kiinnostunut sinusta - Kutsu Häntä elämääsi, Hän auttaa ja ymmärtää sinua täydellisesti.


      • onko_hyvännäkönen

        Tule tänne ,tule vaan!


      • HänHaluaaPelastaa
        onko_hyvännäkönen kirjoitti:

        Tule tänne ,tule vaan!

        Tämä ei ole muuten leikin asia - Mutta toivonpa silti, että Jeesus yllättäisi sinut vielä positiivisesti...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3990
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3822
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3784
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2478
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      73
      2368
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2007
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1990
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1829
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1519
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe