Haluan olla mieheni orja

vaimo24sub

Ollaan naimisissa mieheni kanssa, itse oon 24 ja mies 39. Haluaisin olla mieheni orja. Kaikilla tavoin. Haluan käskytettynä ja pakotettuna, alistettuna joutua hoitamaan kaikki kotityöt, ja mieheni seksuaaliset tarpeet siinä samalla. Haluaisin mieheni tekevän minulle ohjekirjan aamutoimista, päivätoimista, iltatoimista, haluaisin tiukat rajat ja säännöt, joiden rikkomisesta tulee ankara rangaistus, haluaisin että mieheni esineellistää minut. Haluaisin olla hänen koiransa. Rakastan kuinka hän välillä taputtaa päätäni kun otan häneltä suihin, menen siitä aivan sekaisin. Tai kun hän illalla paijaa ja rapsuttaa. Pelkästään se pieni hetki paijausta riittää palkinnoksi koko päivästä. Haluaisin kulkea panta kaulassa, pukeutua niin kuin hän sanelee ja haluaa, olla vaikka alasti jos hän niin haluaa. Haluaisin nähdä kuinka hän kiihottuu minun häpäisemisestä ja nolaamisesta, nöyryyttämisestä. Haluaisin nähdä hänen tuikkivat silmänsä, kun hän nauraa vahingoniloisesti katsoessaan minua nolattuna ja nöyryytettynä. Haluaisin nähdä kuinka hän panee toisia naisia, pakottaen minut katselemaan, vaikka sidottuna, tai osallistumaan, nuolemaan tuota toista naista pakotettuna, tai hänen peräänsä siinä samalla, kun panee tätä toista. Haluaisin että hän hankkii sellaisia naisia, jotka osallistuvat minun pilkkaamiseen ja nöyryyttämiseen. Haluaisin olla hänen se salaisin ja likaisin leikkikalu. Leikkikalu, jolla ei ole rajoja. Täysin esineellistetty seksilelu, joka on kuitenkin erehtyväinen ja näin ollen jolle voi myös antaa rangaistuksia. Sadistisia, nöyryyttäviä rangaistuksia. Yleisillä paikoilla nolaamista, käskeä päästämään allensa, tai juomaan hänen kultaiset suihkunsa, tai käskeä esiintymään jonain eläimenä. Läiskiä pylly punaiseksi, tai imettää mulkkuaan niin kauan että koko naamasta on kadonnut tunto, tai nuolettaa peräpäätänsä. Tai käskeä camissa tekemään jotain nolouksia kaikkien edessä. Tai antaa huomiorangaistuksen, sulkea metallihäkkiin yöksi eikä käydä kertaakaan katsomassa. Tai viikon puhelinkielto tai että joutuisi viikon käymään ulkona asioillansa kuin koirat. Ja näistä haaveilin eniten, näistä juhlista, joissa nainen tai muita naisia, ja minut jätetään täysin ulkopuolelle ilkkuen ja nauraen, pilkaten ja kiusaten, pakotetaan katsomaan, välillä pakotetaan nuolemaan sieltä ja täältä, käytetään ja esineellistetään täysin seksileluksi, rajattomaksi sellaiseksi.

Mutta vielä haaveissa vain :( Ehkä joskus

15

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko jutellut asiasta miehellesi?

    • vaimo24sub

      Olen. Mutta vuosien keskustelun jälkeenkin vaisua. Todella vaisua. Olen saanut vähän nuolla peräpäätä ja saanut pientä vähähappista ja tukasta kiinnipitoa, mutta ikinä en ole näistäkään mitään tehnyt niin että minua oltaisiin käsketty. Vaan koska itse olen anellut sitä. Tämä roolileikkien ja BDSM maailma on itselleni terapiaa. Parasta ja oikeaa, jota en näemmä tule koskaan saamaan kuin haaveissani. -AP

    • Harmittavaa, kun miehesi ei kuuntele sinua! :( kyllä sinua pitäisi pystyä käskemään, kun sen itse sallitkin ja enen kaikkea haluat! ;)
      Jos haluat voimme jatkaa keskustelua keskenämme aihestaa spostin välityksellä?, minun on [email protected]

    • No olipas huikea juttu, harmi vaan että et ole minun naiseni..... Huoh! Kaunista!

    • vaimo24sub

      En ymmärrä miksi ihmisten pitää täällä käydä, jos ei ole muuta sanottavaa ku pahaa. Ja nimimerkki Uuuuuhj kertoo myös paljon :/ -AP

    • MiesKäskeeAkatKuuntelee

      Olet siis täysin normaali nainen joka on lojaali miehelleen. Hyvä nainen!

    • omistettava

      Hienoa. Ymmärrän sinua täysin. Sellaisen miehen kanssa on turvatonta joka ei kykene hallitsemaan....

    • PVC-mies

      Jus tollanen muikkeli olis hyvä!!! Mä pitäisin sitä siveysvyössä ja panta kaulassa, töissäkin. Kahvitunnilla se sais imeä kullia, jos ei mun niin jonkun muun, mä ottaisin maksun. Tienatuilla rahoilla ostaisin välineitä orjattaren kiusaksi. Kotona olis pakko olla aina kumiasuissa.

    • Grrrhhh

      Pvc mies kiihottaa mua. Oon pimpsa märkänä.

      • Miksi teitä ei löydy mistään täällä elävästä elämästä???? Haluisin tavata sinut oikeesti...... Nainen.


      • PVC-mies

        Grrrhhh, mun pvc essu näyttää vain paremmalta, jos se kastuu pimpsamehuistasi.


    • vaimo24subb

      Mun on vaikea uskoa etteikö meitä olisi enempää, naisten pitäis vaan uskaltaa astua sieltä kaapista ulos ja kertoa oikeesti mistä tykkäävät ja mitä haluavat. Mutta tosiaan, tässä elävässä elämässä, vaikka minä olenkin astunut kaapista ulos ja kertonut mistä tykkään ja mitä oikeasti haluaisin, niin eipä sitä silti ole tapahtunut. -AP

    • TohtoriAnus

      oletko jo jutellut psykiatrille ?

    • ihana nainen olisipas tuollainen kotosalla kirjoittele niin jutellaan lisää

    • NartunIsäntä

      Minulla on sub-vaimo joka on antanut itsensä käyttööni. Koska hän on vastuullisessa yhteiskunnallisessa asemassa emme voi elää kovin extremeä D/S elämää. Olen varsin dominoiva mutta en täysin. Ongelma näissä suhteissa onkin juuri se ettei ole kovin tavallista että täysin alistuva ja alistava henkilö päätyvät pariksi. Koska kuvailemasi tunteet ovat erittäin voimakkaita käy helposti niin että alkaa vain korostamaan omia halujaan koska ne eivät tule tyytyväiseksi. Olisi kiva kuulla miten sinä suhtaudut miehesi haluihin ja toiveisiin. Niistä et maininnut kirjoituksessasi mitään. Parisuhde kun kuitenkin on kahden henkilön suhde.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe