Ihastumisen merkit

hiiopsista

Tätä on pohdittu varmasti monet kerrat, mutta usein mainitaan hiusten haromista, laajentuneet pupillit yms. Olisiko kellään jotain muita merkkejä tiedossa.
Entä miten huomaa, että vastapuoli haluaa, että teet aloitteen. Miten vihjailee siitä.

24

2688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa_kokeilla

      Mene jutellessa lähelle niin huomaat kyllä "nojaako" kohti vai astuuko poispäin.

      • ns.mh

        Omalla kohdalla tämä pitää niin paikkansa.


    • NaisenAnalyysi

      Miehet yrittävät seistä todella ryhdikkäinä. Haluavat olla avuksi ja hyödyksi naiselle. Saattavat sekoilla tekemisissään esim. törmäillä esineisiin. Katsovat hyvin pitkään ja intensiivisesti silmiin.

      • jaseisonryhdikkäänäkin

        Tämä on hauska. Itsekin törmäilen välillä ihan ilman ihastumisia, tosin en ole mies.


    • huomaakomuut

      Puhun hänelle hellästi. Hänen nimensä tulee lausua sydämellä ja pehmeästi, hyväillen.

    • EiNappaaSit

      Jos mies vain vihjailee ja siirtää kaiken vastuun naiselle niin kyllä se on jo niin turn off että saa jäädä yksin vihjailemaan.

    • omastakkemuksesta

      Hiuksiin koskeminen voi olla vain sitä että hiukset on kasvoilla, tai muuten häiritsevästi, se ei aina tarkoita ihastumista. Riippuu tilanteesta ja seurasta ym.

      Itse ainakin usein laitan hiuksia kädellä paremmin, enkä ihastuksen takia tms. vaan sen että hiukset on huonosti.

    • Mukavaamutta

      Tämän voin varmistaa.

      Samassa vuorossa ollessa nainen haroi jatkuvasti hiuksiaan ja näpläsi avainkaulanauhaansa, lähes takuuvarma olen että hänellä ei mitään ihastumisfiiliksiä kohtaani kuitenkaan ole.

      Ihan sama silmiin katsomisesta ja hymyilystä.

      Tosin jos nainen nauraa kaikille jutuillesi ja kiinnittää erityistä huomiota siihen mitä sanot sekä kyselee sinusta asioita niin sitten asia voisi olla toisin.

    • ihastustailmassa

      Omasta mielestä eniten kertoo näistä jo esille tulleista se käyttäytyykö ERI tavalla sinua kohtaan selkeästi. Jos on hymyä hiplaamista hiuksilla tai nojaamisia niin ero on siinä muuttuuko hänen käytös juuri sen tietyn ihmisen kohdalla. Tuo lähelle meno ainakin itselläni on päinvastoin, en uskalla todellakaan mennä niin lähelle jos olen ihastunut kun taas voi käydä spontaanisti sellasen ihmisen lähelle joka on platooninen vaikkakin eri sukupuolta. Niin ja olen nainen... Jotkut ihastumuseksi tulkitut jutut voi joskus olla päinvastoin.

    • lainaavaan

      Naisen hiuksien koskettelu ei kerro ihastumisesta. Itse räpeltelen hiusteni latvoja koko ajan, vaikka keskustelisin kenen kanssa. Tai sitten räpellän kynsinauhoja tai jotakin. Jotain "tekemistä" täytyy olla koko ajan, varmaan johtuu mun keskittymishäiriöstä. Naisen hymy ja se, että hän ei kykene peittämään hymyään tai innostustaan seurassasi, jos selvästi se on reaktio johonkin mitä sanot/teet. Siitä tietää varmimmin! Jos hän on aidosti kiinnostunut ja kyselee vaikka menneisyydestäsi tai lapsuudestasi, se on merkki kiinnostuksesta myös. Itse haluan kerätä miehestä mahdollisimman paljon tietoa, tietty kun se kiinnostaa niin haluaa tietää kaiken. :)

    • RakjaudenLeipuri

      Saattaa olla täysin välinpitämätön. Tosin silmistä sen huomaa.

    • höpöttäjä_

      Itse huomaan alkavani hermostuneena höpöttämään kauheasti. Näin käy myös silloin kun olen ihastunut ja mahdollisuus siihen välillä älyvapaaseen hölötykseen. Jos ei ole vielä mitään puheyhteyksiä ja olisi kiinnostusta jotain miestä kohtaan, niin lähinnä vain vaivihkaa yritän katsella. Muuten olen ihan sosiaalinen ihminen, joka katsoo silmiin, hymyilee ja juttelee, myös miehille.

    • aptässäketjussa

      Mies saattaa rehennellä saavutuksillaan tai kertoa kuinka hyvä on jossain harrastuksessaan. Sitten olen huomannut, että pupillit ei niinkään laajene, mutta silmien väri tummenee vaaleammasta. Mielialakin näyttää vaikuttavan.

    • epätietoinennainen

      Kuuluvatko mielialan vaihtelut millään lailla ihastumisen oireisiin?

      • jokutyhmämies

        millä tavalla tuo mielialan vaihtelu tulee esille miehessä jonka luulet olevan ihastunut ? onko hän sinun seurassasi vai jossain kauempana vai ?


      • Tälleesti

        Luulisin että siten kuuluu, esim että jos on kovin tunnekuohun vallassa voi osoittaa draaman merkkejä (esim mustasukkaisuus ym pettymykset tai huomion puute) ollen välillä tyly ja toisinaan hakee huomiota tai pehmittelee tilannetta olemalla mahdollisimman ihana. Ja ihastunut voi olla välillä niin lukossa ettei pysty olemaan mukava ja rento, voi vältellä jne.


    • kgdui

      Entä jos selkeästi haluaa olla lähellä, ei nojaa kohti, mutta ottaa esim paperinipun mun kädestä niin että sormet koskettavat. Sekoilee tekemisissä, puhuu paljon mulle, katsoo silmiin jopa todella syvään ja istuu lähelle. Mutta jos muita naisia tulee työpaikalla samaan tilaan, siirtyy juttelemaan niille muille. Yhden toisen naisen kohdalla pitää käsiä lantiolla, mun ei. Välillä välinpitämätön. Tarjoaa apuaan tuolle naiselle ja se on esimies asemassa.

      • Ehkäpelimies

        Ehkä sillä on peliä useiden naisten kanssa. Tuollaiset koskettelut on minusta aika rohkeita pelurin eleitä. Meillä töissä yksi pelimies, joka todella selkeästi antaa kaikenlaisia seksuaalisia vihjeitä ja hakee huomiota. Jokaiselle naiselle. Tykkää kai hurmata.


      • kgdui

        Tarkoitin, että pitää käsiä omalla lantiolla, siis ryhdikkäänä. No yhtä kaikki, on hieman varoiteltu. Kiitos vastauksesta. Ajattelin, että käytös olisi mustiasukkia, mutta selkeästi ei ole.


      • Vaietvaroituksellaoikein
        kgdui kirjoitti:

        Tarkoitin, että pitää käsiä omalla lantiolla, siis ryhdikkäänä. No yhtä kaikki, on hieman varoiteltu. Kiitos vastauksesta. Ajattelin, että käytös olisi mustiasukkia, mutta selkeästi ei ole.

        Varoitukseen kannattaa suhtautua varauksella, sillä kateellisia ja mustasukkaisia ihmisiä on olemassa.


      • seyrittääesimiestä
        kgdui kirjoitti:

        Tarkoitin, että pitää käsiä omalla lantiolla, siis ryhdikkäänä. No yhtä kaikki, on hieman varoiteltu. Kiitos vastauksesta. Ajattelin, että käytös olisi mustiasukkia, mutta selkeästi ei ole.

        http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/naista-merkeista-tiedat-miehen-flirttailevan-kanssasi/4619444
        "Jos mies pitää käsiään lantiolla tai esimerkiksi peukaloitaan vyönsoljella, niin hän on kiinnostunut sinusta. "

        Kädet lantiolla koittaa viedä huomiota jalkojenväliin ja penikseen.


    • aloitus ei ole nimimerkkini tai minun

    • oonääliö

      Pamautin oot ihana kun ärsytti. No ei hän sitä huomannut tai noteerannut mitenkään. Ei maa avautunu ja nielaissut mutta sanojani olen oppinut varomaan.

    • sekoo

      Kaikki ihastumisen elkeet luulin äijällä olevan. Ja aina vaan "snap" häipyy takavasemmalle niin että hippulat vinkuu. Kokeilin ottaa yhteyttä, ei vastausta. Ei saa tolkkua, on kertakaikkisen on off, puheet ja teot välillä kuin olis silmittömän ihastunu ja taas "snap". Numerokin sillä olis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe