No kun tuuri käy...

lionking1978

Niin vastaan tulee se ihminen, joka on tarkoitettu sinulle. Laittakaa ihmiset tuonnekin treffipalstalle suoraan mitä olette ja mitä haluatte tai ette halua. Turha siellä on mitään kainostella. Ja toisaalta naisille antaisin neuvon, joka on yksinkertainen, ette voi ikinä tietää kuka on se ns. ihana mies.

Itse olen mies, joka tuolla palstalla 2 vuotta takoi päätänsä pöydänkulmaan. Tuntui siltä, että ei tule vastaan naista, joka ottaisi minut juuri sellaisena kuin olen ja uskoo vielä sen. Oikeastaan kaikki tapaamani naiset olivat upeita ihmisiä, mutta tätä viimeistä lukuunottamatta, eivät yksinkertaisesti osanneet ottaa minua vastaan. Entisen elämän kolhut ja nykyinen elämä oli mielestään kohdallaan, mutta totuus oli, että näin ei monesti ollut asiat. Joko entinen elämä vaivasi vielä, tai kolhut mitä tietenkin jo 30 ihmisillä on väkisin, jos tuolla etsii seuraa. Itsestään ollaan epävarmoja ja toisaalta arvioidaan oma itsensä yli toisen. Ehdottomuus ja väärällä tavalla kieroonkasvanut itsetunto aiheutti monesti sen, että en saanutkaan sitä suoraa ja rehtiä lämpöä tuntea itse. Eli ns. ei oltu valmiita hyppäämään suhteeseen.

Okei, tiedän, että jokaisella on oma aikansa, että päästää toisen lähelle, mutta minusta kyse on tahdosta. Että haluaa sen ihmisen siihen lähelle sydäntä, elämäänsä. Ei tarvitse muuttaa heti yhteen tai tavata lapsia ristiin tms, mutta tarvitaan aina se tahto ja vieläpä yksinkertaisen yksinkertainen tapa kertoa se. Puhuminen ja tunteiden näyttäminen.

Huomasin, että kärsin itsekin siitä mistä monet naisetkin tuolla sivustoilla. Seksin perään vonkaavista miehistä. Minua ei monesti otettu vakavasti, kun tuo ryhmä oli päässyt toimeen. Varsinkin varatut ovat tässä yllättävän aktiivisia. Olin tietenkin itsekin seksistä aina kiinnostunut, mutta tajusin sen, että kyllä! Kyllä naisetkin pitävät seksistä, olkaa huoleti miehet. Ei sitä tarvitse ensimmäisenä aiheena pitää, vaikka tärkeä onkin. Huomasin, että moni nainen ei ollut oikeasti kokenutkaan seksiä/ rakastelua vaan panoja. Että tässäkin kannattaa mennä itseensä ja lapinlahden lintujen biisi jo kertoo paljon... "Se on jannusta kii, huutaako tyttö hii!"

No nyt on löytynyt NAINEN. Kirjoitan tuon siksi isolla, että hän todellakin on sellainen isoilla kirjaimilla. Enkä tarkoita fyysistä kokoa, vaan kokonaisuutta. Häntäkin on edellisessä suhteessa kohdeltu kaltoin, mutta hän ei pidä sitä minun vikana, vaan otti minut vastaan vilpittömästi. Hän on ulkonäöltään perin tavallinen, mutta minun silmissä hän loistaa. Itsekään en ole mitenkään poikkeava, muuten, kuin ehkä tuosta asenteesta, mikä täällä vallitsee aika paljon, että etsii vikaa muista. Ei se lopulta ollut naisissa, jotka eivät minua ymmärtäneet, vaan siinä, että en sattunut löytämään sitä sopivaa ihmistä, ennenkuin nyt.

Voihan se olla, että vielä joudun etsimään naista elämään taas, mutta en taatusti nyt sitä mieti. Nyt minulla on maailman mahtavin nainen ja aion nauttia elämästä ja jakaa sen hänen kanssaan. Ja toivon, että tälläinen onni kohtaa monen muunkin parin vielä. Oli se täällä treffipalstalla tai missä muualla tahaansa. Elkää syyttäkö ja marmattako, vaan jatkakaa, vaikka tie tuntuu nousevan pystyyn. Elkää luopuko toivosta.

2

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallinen.nainen

      Olipa ihanasti kirjoitettu! Ja hienoa että olet löytänyt itsellesi sopivan naisen, vaikutat järkevältä ja fiksulta mieheltä.
      Olen kanssasi samaa mieltä tuosta, ettei kannata antaa periksi ja uskon myös että jos hyvin käy, hyvyys löytää hyvyyttä. Tai ainakin haluan uskoa.
      Kyllä näillä treffisivustoilla on ihan tavallisiakin ihmisiä ja sellaisia jotka tavallisuudellaan on juuri jollekin se ihanuus jota hän on etsinytkin.

      Onneksi olkoon teille ja mukavaa kesän jatkoa! :)

    • Dkkdjk

      Minulle kävi myös samoin kuin aloittajalle.

      Vuosia hakkasin päätä seinään treffipalstoilla. Välillä on naisia vähemmän ja enemmän kiinnostuneita. Välillä sellaisia, etten koskisi pitkällä tikullakaan. Yhdenillanjuttuja ym. säätöjä.
      Kuitenkin kokoajan oli sisäisesti ontto-olo.

      Nyt olen löytänyt NAISEN isolla kirjoitettuna. Enkä myöskään tarkoita kokoa:) Tämä nainen herkkä, ystävällinen, ymmärtäväinen ja kiinnostunut minusta. Tunne on molemminpuolista ja aivan mahtavaa.

      Viimeksi kun rakastelimme. Se tunne kun katsoimme toisiamme silmiin samalla kun rakastelimme. Sitä ei voi edes sanoin kuvailla.
      Siinä oli sitä paloa, intohimoa, läheisyystä ja vastustamatonta kemiaa. Sitä aitoa ja oikeaa. Itseasiassa joka kerta, kun ajattelen sitä hetkeä niin seisokki on valmis. Mikään yhenillanjuttu ei tuota tunnetta voita.

      Kannattaa katsoa elokuva Don Jon, omalla kohdallani se oli kuin siitä elokuvasta. Kyllä se oikea löytyy.
      Kolahtaa ja oikein kunnolla:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe