Karhuvaaralle potkut

Jvjhvkhv

Tapio Nurminen antoi potkut Karhuvaaralle vaikka olisi pitänyt antaa mielestäni Nina Rahkolalle, joka tänäänkin toisti pakolaismantraansa.

12

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamukatsoja

      OK .... johan siihen istumiseen kyllästyikin katsojakin.

      • Mhgcmjgc

        Rahkolassa taas ei ole muuta hyvää kuin, että omaa suominaiseksi kohtuullisen hyvämuotoisen perseen.


    • VoiMTVparka

      Lauri Karhuvaara saa kyllä muitakin töitä. Vaan miten oli sen kokuumuksen mantran kanssa siitä, että pitäisi jatkaa työntekoa ainakin yli yleisen eläkeiän. Tosin Laurin ammatissa ei uskoakseni ikä ole välttämättä niin määräävä kuin jossain muissa. Näkisin mielelläni Laurin vaikka Alfa-tv:ssä, jota olen siirtynyt katsomaan, koska sieltä tulee mielestäni jonkin verran järkevämpää ohjelmaa meille kalkkisille. Nyt jäävät MTV:n ohjelmat minulta katsomatta.

    • Kyllä tuo Lauri Karhuvaara joutikin jo pois.

      • vtun.bläkä

        Julkkis Karhuvaara koki taviksen kohtalon saamalla potkut. Tietenkin potkut tuntuvat julkkiksesta kohtuuttomalta ja aivan erityisen aiheettomilta. Julkkiksen pitkä työ pitää palkita vielä pidemmällä palkanmaksulla.

        Tervetuloa joukkoon Laardi. meitä on kortistossa muitakin. TV:n katsojana olen sitä mieltä että potkujen antamista oli viivästetty 10 vuotta ja ihan suotta. Ilmoitus vain ja julkkiksesta tulee hasbeen.


    • ninafani

      Ennen sitä kaunista Ninaa katselee kuin vanhaa Karhuvaaran lärviä ja änkytystä.
      Jöpöttämään ihan alkaa kun katselee Ninaa tiekoissa housuissa tai lyhyessä hameessa.
      Toinen sexymimmi on Sanna Ukkola, aivan taivaallisen seksikäs ja kiihottava!

    • Jznznjdk

      No se ei montaa päivää tule työttömänä olemaan, kun joku muu kanava sen itselleen nappaa!

      • Laardit.kumoon

        Missä firmoissa aletaan tapella Karhuvaarasta, Veijalaisesta ja Lignellistä?

        Ruutukasvojen vaihtaminen on terve ilmiö tässä ajassa. Suomessa pyörii aivan liian pienet piirit TV-viihteessä, kun missä tahansa tv-genressä on vain 10-20 pälliä joita kierrätetään ohjelmasta toiseen. Nyt muodissa on julkinen itkeminen kun ollaan niin helevetin liikuttuneita kaikesta. Julkinen itkeminen on homojen yksinoikeus. TV-juontajia ja kuuluttaja on niinkään max 15 ja samoja turppeitaa naamatauluja näytetään neljännesvuosisadan.


    • SananvapausHurraa

      Lauri Karhuvaara sai lähtöpassit MTV:ltä ”Minulla on niin pitkä ura, että miten tässä näin kävi?”

      Minun mielipiteeni : Kun et sä läski tajunnut laihduttaa!
      Kuka tollasta haluaa nähdä telkkarissa joka ei edes yritä päästä huomattavasta ylipainosta eroon. Laihduttamiseen tiedon saanti ei olisi pitänyt olla ongelma.
      Nämä ovat minun mielipiteitäni potkuista.

      • Liian_pitkä_ura--

        .

        "Ei ymmärtänyt että oli katsottu aivan liian pitkään läpi sormien tätä "uraa??????""

        .


    • Lapsettaa

      Vaihtuvuus tekee vain hyvää.

    • NOUHOU...ouno

      Mieluummin olisin katsonut Lauri Karhuvaaraa kuin Tapio Nurmista, joka ängennyt itsensä taas ruutuun. Tapio Nurminen sopii ehkä minuutin kirjeenvaihtajaksi Saksaan, mutta kukaan ei jaksa katsoa nyrpeää naamaa puolen tunnin ohjelmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe