Olen lapseton nainen

tulishyvääiti

ja halusin perheen itselleni. Onko muuta mahollisuutta kun iskeä perheellinen mies jolla on jo lapsia ja ryhtyä niiden lasten äitipuoleksi? Onko mulla mitä oikeuksia lapsiin nähden, et saanko komentaa ja määrätä, siis olla heille äitinä? Olisi kiva kun toiveeni on olla perheenäiti joka leipoo pullaa ja hoita lapset kotona ja mies tienaa. Ammattia mulla ei ole, mutta oon hyvä pitämään tiukkaa järjestystä ja komentoa. Olisi hieno asia kun voisin näyttää kaikille et oon äiti.

31

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LissuOnFörbi

      Ei sulla Lissu ole mitään mahdollisuuksia iskeä miehiä. Saattaa joku sun pimppiäs välillä huolia, mutta ei sua muuten kukaan jaksa katella.

    • rikkominentätäpäivää

      Nykysin voi kuka tahansa iskee miehen mistä tahansa perheestä. Se on muotia,perheitä saa rikkoa ja lapsetkin saavat elämäänsä uuden äidin, se on heille rikkaus.
      Lapsille pitää opettaa, että koko elämää ei tarvi olla saman ihmisen kanssa ja perheensä voi jättää koska tahansa jos lapset alkaa kyllästyttää. Uusia puolisoita kyllä öytää ja lapset voi jättää äidille, isät ei halua ottaa joten naisille on aika hankalaa läytää mies kun lapset seuraa perässä.

      • Hulluolet

        Just noiden idioottien juttujesi ja mielenterveysongelmien takia ei kukaan mies ,ei ainakaan perheellinen lähde sun mukaasi.


      • tarkoititko
        Hulluolet kirjoitti:

        Just noiden idioottien juttujesi ja mielenterveysongelmien takia ei kukaan mies ,ei ainakaan perheellinen lähde sun mukaasi.

        Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisia" perättömin "viranomais"selvityksin, lausumin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapsen, "viranomaiset" selvitystyössään lausuneet..


    • Miem

      Olet useasti kysellyt samaa asia ja vastaan edelleenkin samalla tavalla ettei sinusta ole kasvattajaksi koska eniten rakadtat käskyttämistä ilman tarkoitusta ihan käskemisen vuoksi.. ....ja kska kun olet psykopaatti niin et saisi ollla lasten läh ellä ilman valvontaa !

      • moukkavihaalapsiaan

        Sinä taas vihaat lapsiasi ja vaihdoit ne sutturoihin koska ex vaimo heitti sut ulos kun juopottelit ja käytit rahat viinaan ja tupakkaan. Mieti sitä ennenkuin täällä paasaat muille. Ihmettelen kuka sut uoli, kai se on samanlainenkuin sää, hylkää omaiset ja läheiset ja etsii samantyyppistä lajitoveria.


      • Miem
        moukkavihaalapsiaan kirjoitti:

        Sinä taas vihaat lapsiasi ja vaihdoit ne sutturoihin koska ex vaimo heitti sut ulos kun juopottelit ja käytit rahat viinaan ja tupakkaan. Mieti sitä ennenkuin täällä paasaat muille. Ihmettelen kuka sut uoli, kai se on samanlainenkuin sää, hylkää omaiset ja läheiset ja etsii samantyyppistä lajitoveria.

        Ei en vaihtanut lapsia mihinkään vaan erosin vaimostani n.3vuotta aiemmin kun tapasin nykyisen vaimoni ! Ja ei meillä ole sutturoita vain yksin minun vaimo ! Oot todella idiootti ihmiseksi joku puoliäiti


      • oletimeänkyrä
        moukkavihaalapsiaan kirjoitti:

        Sinä taas vihaat lapsiasi ja vaihdoit ne sutturoihin koska ex vaimo heitti sut ulos kun juopottelit ja käytit rahat viinaan ja tupakkaan. Mieti sitä ennenkuin täällä paasaat muille. Ihmettelen kuka sut uoli, kai se on samanlainenkuin sää, hylkää omaiset ja läheiset ja etsii samantyyppistä lajitoveria.

        Sinun kommenteista saa sen käsityksen, että kaikki eronneet miehet elää suuren naislauman kans ja ovat ennen eläneet vain omien lasten kaa, olleet siis naimisissa lastensa kanssa.
        Oikeesti , kun erotaan niin erotaan puolisosta , ei koskaan lapsista ja, jos uudelleen avioituu niin yhden kanssa sitä asutaan, ei monien kanssa ja Suomessa on kieletty ottamasta montaa vaimoa.


      • siismiksi
        moukkavihaalapsiaan kirjoitti:

        Sinä taas vihaat lapsiasi ja vaihdoit ne sutturoihin koska ex vaimo heitti sut ulos kun juopottelit ja käytit rahat viinaan ja tupakkaan. Mieti sitä ennenkuin täällä paasaat muille. Ihmettelen kuka sut uoli, kai se on samanlainenkuin sää, hylkää omaiset ja läheiset ja etsii samantyyppistä lajitoveria.

        Miksi sillon vihaa omia lapsia, jos eroo naisesta joka on lähtenyt toisen matkaan, ja minä löysin uskollisen rehellisen naisen.
        En minä eronnut, kun vain uskottomasta muijasta, joka juoksi vieraissa , mutta lapsista silti huolehditaan yhdessä ei meistä kumpikaan vihaa omia lapsiaan ja tää minun ex puoliso on "huoraamisesta" huolimatta hyvä äiti.
        Mielestäni exäni on suttura, mutta nykyinen hyvä ja rehellinen ihminen ja hän tykkää minunkin lapsista kun omistaan , hänen omat jo aikuisia.


      • syöpääsihminen
        siismiksi kirjoitti:

        Miksi sillon vihaa omia lapsia, jos eroo naisesta joka on lähtenyt toisen matkaan, ja minä löysin uskollisen rehellisen naisen.
        En minä eronnut, kun vain uskottomasta muijasta, joka juoksi vieraissa , mutta lapsista silti huolehditaan yhdessä ei meistä kumpikaan vihaa omia lapsiaan ja tää minun ex puoliso on "huoraamisesta" huolimatta hyvä äiti.
        Mielestäni exäni on suttura, mutta nykyinen hyvä ja rehellinen ihminen ja hän tykkää minunkin lapsista kun omistaan , hänen omat jo aikuisia.

        säälistä otti sut, ja sie uksot kaiken mitä naiset sulle sanoo.


      • lissusääolethullu
        syöpääsihminen kirjoitti:

        säälistä otti sut, ja sie uksot kaiken mitä naiset sulle sanoo.

        Ei kukaan nyt säälistä mee avioon ääliö!


      • naikkosetrikkookaiken
        lissusääolethullu kirjoitti:

        Ei kukaan nyt säälistä mee avioon ääliö!

        paitsi lapsettomat perheenrikkojat, jotka alkavat elää miehen siivellä, ja kaljottelevat miehen rahat, ku mies uskoo kaiken naikkonen sanoo. Naikkoset käyttää surun murtamia mieheiä hyväkseen heidän hyväuskoituuttaan. Sitten ne jättää kun miehen rahat ja muu omaisuus on tuhottu.


      • olettyhmä
        naikkosetrikkookaiken kirjoitti:

        paitsi lapsettomat perheenrikkojat, jotka alkavat elää miehen siivellä, ja kaljottelevat miehen rahat, ku mies uskoo kaiken naikkonen sanoo. Naikkoset käyttää surun murtamia mieheiä hyväkseen heidän hyväuskoituuttaan. Sitten ne jättää kun miehen rahat ja muu omaisuus on tuhottu.

        Ei kukaan täydellä järjellä elävä mies mene säälistä avioon, sää nyt saatanan hullu olet ,oikea idiootti, kaikkea sinäkin uskot.
        Yleensäkin eronnut mies ei enään eikä muuteskaan ole mikään hyväuskoinen ja varsinkaan ,jos vielä eukko alkoholisti ja työnvieroksuja, puhut vallan pehmeitä, taidat ite olla vähän vammainen ja sua voi viedä , kun kuorinämpäriä.


      • Miem
        naikkosetrikkookaiken kirjoitti:

        paitsi lapsettomat perheenrikkojat, jotka alkavat elää miehen siivellä, ja kaljottelevat miehen rahat, ku mies uskoo kaiken naikkonen sanoo. Naikkoset käyttää surun murtamia mieheiä hyväkseen heidän hyväuskoituuttaan. Sitten ne jättää kun miehen rahat ja muu omaisuus on tuhottu.

        Muuten se ei kuulu sinulle mitä mies ja naisystävänsä tekee rahoillaan... ...mutta se on varma ettei ex puolisolla ole siiheen mitään osaa ei arpaa !


      • LissuOnFörbi
        Miem kirjoitti:

        Muuten se ei kuulu sinulle mitä mies ja naisystävänsä tekee rahoillaan... ...mutta se on varma ettei ex puolisolla ole siiheen mitään osaa ei arpaa !

        Lissu kyllä haluis elää exänsä siivelle eron jälkeenkin.


      • Miem
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        Lissu kyllä haluis elää exänsä siivelle eron jälkeenkin.

        Jep jep ja haluais teettää nurmikonleikkuut,talohuollon ja auton kunnostuksen ex:ään... ...mutta ei ymmärrä sitä kun erotaan niin lähtevä ei halua nähdä ei kuulla tai välttää entisestä puolisosta


      • vihaavaisähuhhuh
        Miem kirjoitti:

        Jep jep ja haluais teettää nurmikonleikkuut,talohuollon ja auton kunnostuksen ex:ään... ...mutta ei ymmärrä sitä kun erotaan niin lähtevä ei halua nähdä ei kuulla tai välttää entisestä puolisosta

        MOukka vaan on niin katkera ja juoppo, ja vihaa omia lapsiaan. En ymmärrä millanen isä vihaa ja inhoo omia lapsia eikä halua että ne tulee isänsä luokse. Ehkä moukkaa hävettää että hylkäsi lapsensa. Siksi ei halua heitä nähdä eikä kehtaa nähdä.


      • Miem
        vihaavaisähuhhuh kirjoitti:

        MOukka vaan on niin katkera ja juoppo, ja vihaa omia lapsiaan. En ymmärrä millanen isä vihaa ja inhoo omia lapsia eikä halua että ne tulee isänsä luokse. Ehkä moukkaa hävettää että hylkäsi lapsensa. Siksi ei halua heitä nähdä eikä kehtaa nähdä.

        Kyllä sinä Lissu se moukka juoppo ja katkera olet.... ....ja sinä se lapsiasi kaltoin kohtelet hyväksikäytät aseena isää vastaan!.... ....mutta räksytä sinä vaan ämmärakki puoliäiti mikä milloinkin oletkaan se sinun sairas kertomus sosiopaatista muutu miksikään .... ...sosiopaatti sinä olet nyt ja aina tulet olemaan


      • halinsua
        Miem kirjoitti:

        Kyllä sinä Lissu se moukka juoppo ja katkera olet.... ....ja sinä se lapsiasi kaltoin kohtelet hyväksikäytät aseena isää vastaan!.... ....mutta räksytä sinä vaan ämmärakki puoliäiti mikä milloinkin oletkaan se sinun sairas kertomus sosiopaatista muutu miksikään .... ...sosiopaatti sinä olet nyt ja aina tulet olemaan

        Voi sua, halin sua, kerro vaan moukka mikä sun mieltä painaa. Kuuntelen. Hymyile vähän sekin jo helpttaa, ei taravimeitä kaikkia täällä moittia ja haukkua jos sulla on vaikeeta. Kyllä sekin sua helpottaa mutta asenne sun oma ratkasee miten elämäsi elät.


      • Miem
        halinsua kirjoitti:

        Voi sua, halin sua, kerro vaan moukka mikä sun mieltä painaa. Kuuntelen. Hymyile vähän sekin jo helpttaa, ei taravimeitä kaikkia täällä moittia ja haukkua jos sulla on vaikeeta. Kyllä sekin sua helpottaa mutta asenne sun oma ratkasee miten elämäsi elät.

        Noin tyhmäihminen kuin sinä olet ei ole kuuntelijaksi... ....varsinainen ihmisen kuvatus ja sivistymötön moukka


      • halinsua
        Miem kirjoitti:

        Noin tyhmäihminen kuin sinä olet ei ole kuuntelijaksi... ....varsinainen ihmisen kuvatus ja sivistymötön moukka

        Kyl mie sua kuuntelen ja autan läsnäolollani. Koko ajan tulkitsen sinua miten paha olo sulla on. Jo tämä pelkkä vuoropuhelu saa sinut varmaan paremmalle mielelle ja pääset sisimpäsi, ja ajttelet asioita. On hyvä että on joku jolle purkaa negatiiviset asiat. Vieras ihminen on aina parempi kuuntelija kuin se läheinen.


      • Miem
        halinsua kirjoitti:

        Kyl mie sua kuuntelen ja autan läsnäolollani. Koko ajan tulkitsen sinua miten paha olo sulla on. Jo tämä pelkkä vuoropuhelu saa sinut varmaan paremmalle mielelle ja pääset sisimpäsi, ja ajttelet asioita. On hyvä että on joku jolle purkaa negatiiviset asiat. Vieras ihminen on aina parempi kuuntelija kuin se läheinen.

        Suksi vittuun ihmisen kuvatus saatanan puoliäiti !


      • olettekoaikuisia

        Te kaksi olette sitte lapsellisia, kielenkäyttö, kun tenavilla hiekkalaatikolla.


      • vaifkeaihminen
        olettekoaikuisia kirjoitti:

        Te kaksi olette sitte lapsellisia, kielenkäyttö, kun tenavilla hiekkalaatikolla.

        Minä en kiroile, moukka kiroilee. Moukalla on vaikeeta ja minä yritän auttaa häntä, mutta hän on niin katkera ettei halua aina ottaa apua vastaan. Vilpittömästi autan.


      • Miem
        vaifkeaihminen kirjoitti:

        Minä en kiroile, moukka kiroilee. Moukalla on vaikeeta ja minä yritän auttaa häntä, mutta hän on niin katkera ettei halua aina ottaa apua vastaan. Vilpittömästi autan.

        Lissu suksi jo... ...anna ihmisten keskustella


      • Miem
        olettekoaikuisia kirjoitti:

        Te kaksi olette sitte lapsellisia, kielenkäyttö, kun tenavilla hiekkalaatikolla.

        Koitetaan tälläista kun ei mee lissulla jakeluun nätisti kirjoittamalla


      • olettekoaikuisii
        vaifkeaihminen kirjoitti:

        Minä en kiroile, moukka kiroilee. Moukalla on vaikeeta ja minä yritän auttaa häntä, mutta hän on niin katkera ettei halua aina ottaa apua vastaan. Vilpittömästi autan.

        Älä puolustele ittees ihan samanlainen olet, haukut ja riitelet sen kanssa, eikä se ole sulta mitään apua pyytänyt , älä tuputa sille apuasi, kun se ei tarvii , saat vaan riitaa sen kanssa.


    • tolkut

      voisin huolia "pimppisi", kerran en kahtakertaa. Kysy tuolta uhkailija tolkkutolvaselata, lisää jos se huolis, jo ee oo hullujenhuoneella.

      • Vaikoyhrenkerran

        Kyllä se lässy antaa enemmän kuin yhren kerran. Saat kunnon kyytiä siltä himokkaalta lissulta, vaikka vanhahan tuo on jo, mutta ei ole saanut vuosikausiin ja himot ovat kovat.


    • bua-ha-haa

      Aloittajalle:

      Ei, kyllä sä olet KAPSELLINEN nainen.

    • bua-ha-haa

      (Sori typo, Lapsellinen siis.)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe