uus tuhma kik ryhmä jutteluun ja kuvien vaihtoon

eli aattelin et jos tekis uuden kik ryhmän vaik 13-18v homoille jutteluu ja kuvien vaihtoon ja joo tos pyörii toi toinen tuhma kik ryhmä keskustelu joka päivä mut sinne ei kai oo lisätty enää tyyppei ainakaa mua ei lisätty :D mut joo jos haluutte siihe ryhmää ni laittakaa mulle kikis vaik "lisää ryhmään" ja mun kik on homopoikahelsinki
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

ainii voi tähänki laittaa kikkei jos haluu ryhmää!
Ilmianna
Jaa
Miks näitä ryhmiä tehää näi mont...
Ilmianna
Jaa
jokuvaan...
Ilmianna
Jaa
kik : jannetuss
17 v jätkä helsingistä, mielellään osallistun ryhmään tai ihan yksityiseenkin keksusteluun ;)
Ilmianna
Jaa
Kik: Kahvimorso88
Oon bi Tampereelt, 14 wee poika, tulkaa jutteleen
Ilmianna
Jaa
Jontsu94
Ilmianna
Jaa
poika133
Ilmianna
Jaa
leevi_zu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Kik: eztu49 16v poika
Ilmianna
Jaa
Harza24 ikää on 17
Ilmianna
Jaa
Ihminenxxx ja 16v oon :-)
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
KIK Micexe

oon 27v 179/67 BI jätkä ja avoin ehdotuksille
laita viestiä kikissä jos etsit jotain seuraa mutta olethan 16 vuotta täyttänyt
kaikenlainen seura kelpaa vaikka kuvanvaihto/juttuseura alkuun tai sitten jos haluut tavata nopeeta ja oot kiimassa niin käy sekin:) mulla auto pääsen helposti liikkuun olis jees löytää jotain kivaa seuraa ja kattoo mitä kehittyy en kuitenkaan etsi seurustelua tykkään suuseksistä ja runkkailusta esim autossa/ulkona salaa jossain rauhallisessa paikassa:) miltä kuulostaa? lisää kikkiin jos haluut tavata pääsen sujuvasti autolla seuraaviin kaupunkeihin ihan millon vaan mutta voit olla muualtakin ja viestiä voi laittaa mistäpäin suomea vaan koska eihän sitä tiiä missä joku hyvä asuu:)

tampere
lahti
pori
jyväskylä
turku
helsinki
espoo
hyvinkää
vantaa
hämeenlinna
mikkeli
rauma
salo
hanko
seinäjoki
riihimäki
Lohja
Kristiinankaupunki
Ilmianna
Jaa
kik - endles.space
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

uus tuhma kik ryhmä jutteluun ja kuvien vaihtoon

eli aattelin et jos tekis uuden kik ryhmän vaik 13-18v homoille jutteluu ja kuvien vaihtoon ja joo tos pyörii toi toinen tuhma kik ryhmä keskustelu joka päivä mut sinne ei kai oo lisätty enää tyyppei ainakaa mua ei lisätty :D mut joo jos haluutte siihe ryhmää ni laittakaa mulle kikis vaik "lisää ryhmään" ja mun kik on homopoikahelsinki

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta