Savonrannan Sale ja posti

Kesäasukas

Miten voi olla noin huonoo asiakaspalveluu Savonrannan Salessa... Töykeetä ja nyrpeetä naama, sekä ei tervehditä. Ja posti. Ei osata posti asioita hoitaa ollenkaa. Ja myyjä katsoo nyrpeenä kun asiakas neuvoo ja sanoo miten muut on tehny. Viime ja edellisen kesän työntekijät olivat parempii kuin tänä vuonna. Pitkää nokkoo vaa näyttävät. Ja hidasta on asiakaspalvelu.

45

2245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojiojiououl

      Monessa S-ryhmän paikassa on huono asiakaspalvelu.

      • savonrantalainen

        Savonrannan salessa on myyjä S kyllä kaikista töykein alan vaihos olisi tarpeen ja äkkiä!


      • exranta

        Kannattaa antaa pieni vihje


      • dddfdgs33

        Kuka S?


    • asiaska

      Salessa oli loistava palvelu, kävin toteamassa. jukurttikin oli parempaa kuin muualla.

    • EttäSPACEnäin

      Minä en käynyt Salessa, mutta sain tuotteita. Ja hyvin tuli perille.

    • Paikkakuntis

      Tänään kävin kyseisessä paikassa ja palautin pulloja. Ilmeisesti meni kone täytee ku alko kuuluu "pullon palautuspisteessä tarvitaan myyjää". Tuli lyhyt, vaalea hiuksinen myyjä. Sano mulle (ajatelkaa asiakkaalle) "ei vittu taas". Ei näin asiakkaalle puhuta. Että huh huh.

      • Anonyymi

        Vai puhuiko kuitenkin koneelle/koneesta. Et sinä maailman napa ole.


      • Anonyymi

        Enonkosken Salessa on Ei ole Postia ja Ei ole Infopistettä hyvä valikoima Enonkosken Uudessa Salessa 2022


    • exranta

      Eipä ole salessa enää "entiset hyvät ajat"

    • vakioasiAKas

      Nuo Postin palvelut vaan dumpattiin jokin aika sitten kaupan työntekijöiden harteille, eikä uudet työntekijät välttämättä ole perillä kaikesta, jos niitä asioita ei ole ennen tarvinnut hoitaa. Varmasti myös kova kiire ja stressiä näin kesäaikaan, joten pientä ymmärrystä asiakkailtakin pitäisi löytyä.

    • kuinkatyhmältäkuulostaa

      mieki rupeen sanoo aina asiakaille "ei vittu taas"

      • Koneet_jumittelee

        Aattelepa jos myyjä muuttaa seuraavan kerran sanomistaan vaikka että "Ei vittu taasko sinä oot täällä vinkumassa"


    • kivakivakiva

      Sivukylien asiakaspalvelijoilta puuttuu käytöstavat kokonaan..elämässä noilla eväillä ei kauas pötkitä..

      • exranta

        Olen samaa mieltä


    • N.Ulikka

      Tämä on periferia; ei täällä asiakkaita kaivata.

    • VoutinVävy

      Savonlinna romahtaa järkyttävää tahtia....Näkyy etuovella olevan paljon taloja myynnissä....Ei kai vaan ala velat painamaan? Ai niin...onhan teillä siellä saimaa....ja öljypäästöt...Taitaa jäädä mustapekka monella käsiin nyt....ei myy mökit eikä myy talot...olette velalliset kusessa ja kunnolla!!!Hahaaa...Vouti on jo ovella...

      • AvohoitoEiAuta

        Ja tämä liittyy tähän aiheeseen miten?
        Muistappa ne iltalääkkeet nyt ainakin ottaa :)


      • odottelevat

        Savonrannan postin jakelu eio toimi ollenkaan odotellut kirjettöä yli viikon j ja ei tule sekä pankki kortin tunnuksia odottelimn lä-hes kuukausi. jakajat pitää vaihtaa nnopeasti


      • EiPoljeKusti

        Sama täällä, yli viikko odoteltu verkkokaupan tilausta, joka on lähetetty kirjeenä. Ei seurantakoodia, ei mitään, omaan piikkiin menee, jos joku on pistänyt sen liiviinsä. Jakaja ajaa iltakahdeksan aikaan.. jos ajaa. Aivan uskomatonta touhua!


      • Anonyymi
        odottelevat kirjoitti:

        Savonrannan postin jakelu eio toimi ollenkaan odotellut kirjettöä yli viikon j ja ei tule sekä pankki kortin tunnuksia odottelimn lä-hes kuukausi. jakajat pitää vaihtaa nnopeasti

        Meille Ei ole tuulut puoletostaviikkoon posti jakaja vihtoon


      • Anonyymi

        Näinhän se meillä täällä savonlinnassa valitettavasti on. Onhan meillä kuitenkin SAIMAA ja mittavat mahdollisuudet mennä poimimaan mustikoita ja sieniä....


    • dar443

      Elkäähän nyt viellä lopettako salen haukkumista hupi vasta alkaa.

    • tosimieskyl

      Jos ei keskustelu täällä ala heti paikalla jatkua aion ryhtyä tositoimiin.

    • imppapuoltaipal

      Tänään Salessa oli suorastaan loistavaa palvelua. Ostin konvehteja.

    • Paikkakuntis

      Välillä siellä saa hyvää. Riippuu aina ketkä on töissä. Varsinkin osa kesätyöntekijöistä on todella tylyjä. Tänään oli näköjää vakio myyjät töissä nii heti palvelu pelaa!

    • kylänparasasiakas

      Kyseisessä Salessa vakituisista myyjistä osa ihan ok., mutta eräs myyjä ei koskaan tervehdi minua ja muutenkin katsoo kieroon. Ilman syytä.

      • A.Killes

        Ilmeisesti olet tehnyt jotain väärin tai siula väärät sääret; mene tiedä.


      • exranta

        anna hänelle henkilökohtainen palaute.


      • KÄuttärantai

        Mitäs sitä palautteella kun buskaradio on keksitty.


      • salessakäviä

        Salen s kauppaan vaigdetava nopeasti henkilöstö, ensin ulkomaan taustaiset änkyrät


      • Anonyymi
        salessakäviä kirjoitti:

        Salen s kauppaan vaigdetava nopeasti henkilöstö, ensin ulkomaan taustaiset änkyrät

        Olen samaa mieltä!!!


    • Vitjatkusätii

      Tuo törkeä käytös on hyvin yleistä nuorehkoille naismyyjille savonlinnan alueella. Olen pannut merkille, että mitä enemmän pakkelia naamarissa ja mitä pidemmät rakennekynnet niin sen töykeämpää on käytös varsinkin kaulatatuoimattomia miehiä ja kassaneitiä kauniimpia naisia kohtaan. Savonlinnan gerdissä on yksi nuorempi naismyyjä ja yksi kauhtuneempi joiden kasvoilta oikein paistaa ylimielinen pöyhkeä asenne lähes aina vaikka olen puljusta ostanut tarvikkeita lienee jo useilla eri sadoilla euroilla.

      Asiakas joka tuntee oman arvonsa voi äänestää lompakollaan.

      • Anonyymi

        useilla sadoilla euroilla...


      • Anonyymi

        Toisinsanoen olet kantanut kengissä enemmän paskaa kauppaan kuin rahaa.


    • Savonrantalainen

      Eipä ole valittamista , kun olen paketteja hakenut. Kaikki ovat olleet kohteliaita. Kannattaa valittaa S-ryhmän johdolle,eipä täällä arvostella.

    • jvk-55

      Vaikka ompi paljon valittelijoita , sale on ylivoimaisesti savonrannan paras kauppa.

      • duagdugcuygayu

        Ja ainoa?


      • Anonyymi

        Ja ainoa. Kyläpuodissa ei ole esim ruokaa. Tästä syystä ruokaostokset on pakko tehdä salessa tai on mentävä kauemmaksi kaupoille. Itse en mielelläni käy savonrannan salessa juuri siitä syystä, kun en pidä myyjistä. Joskus on silti pakko sielläkin asioida. Valitettavasti.


    • Mehtäläinen

      Leipä hyllyt aina tyhjänä. Kannattaa mennä enonkoskelle kauppaan. Siellä on leipää jo klo. 10. Ja muutakin ostettavaa.

    • HyvinMenee

      Ihan hyvää peruspalvelua olen salessa saanut.
      Itseasiassa ei valittamista ollenkaan!
      Valikoima on varmaan jossain runsaampi, vaan omat ostokset on onnistuneet hyvin.
      Kiva kun mökkiä lähin kauppa on avoinna suhteellisen laajasti ja näin on hyvä salessa asioida!

    • Anonyymi

      Koskaan ei ole ollut valittamista siellä käydessä. Aina ystävällinen palvelu ja mukava. Olen siellä käynyt kaupoilla jo paljon ennen uutta saleakin. Ei voi kuin suositella.

    • Anonyymi

      Ittestäs se vika on, usko jo !

    • Anonyymi

      Hemmetin hienoa että Savonrannalla on oma kauppa! Moni isompikin kylä on ilman kaupan palveluja. Ruokaa löytyy. Hygieniaa. Apteekki ja Posti. Ja pihalta saa bensaa ja dieseliä. Jätepiste. (Jätepisteeseen tosin toivoisin muoville omaa pyttyä. Se olisi tarpeen myös veneilijöille ja muille turisteille.) Hyvä Sale!
      Oma kauppa on kunnon kylässä pakkokin olla. Varsinkin kun somepopulistipoliitikot maksattavat maapallon liikakansoituksen mukanaan tuomat kasvihuonepäästömyrskyt ja sähköautojen raaka-aineet ja niiden valmistamisen vaikutukset, polttomoottoriautoilijoilla. Politiikkorosvojen riehuessa ei tavallisella ihmisellä ole enään varaakaan ajaa muualle kauppaan.

      • Anonyymi

        Perusvihreä Mikkeli lamaannuttaa Savonrannan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe