Läski tuhosi pitkän liiton

Jännäilijä

Vaikka kuinka psyykkaa, että vaimon läskit ei haittaa, niin en pysty täysillä rakastamaan kuten ennen. Lasten takia en halua eroa. Läski on oma valinta. Jos on syöppö ja liikkumaton, niin on kohtuutonta vaatia enää mitään mieheltään. Valitsemalla läskinsä menettää miehensä, vaikkei eroa tulekaan. Erotiikka haetaan sivusuhteesta.

91

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaakokatsoapeiliin

      Ja vaimolla aihetta syödä vielä enemmän!

      • Jännäilijä

        Läski on katsonut peiliinsä ja todennut tilanteensa. Jotain tartteis tehdä..


      • miten-on
        Jännäilijä kirjoitti:

        Läski on katsonut peiliinsä ja todennut tilanteensa. Jotain tartteis tehdä..

        Kerropa sille kumppanillesi että haet erotiikan muualta. Hän joko hyväksyy sen tai jättää sinut. Siinä ei silloin kysellä eroatko vai et. Luulen että olet sen verran pelkuri ettet uskalla kertoa. :D


      • Jännäilijä
        miten-on kirjoitti:

        Kerropa sille kumppanillesi että haet erotiikan muualta. Hän joko hyväksyy sen tai jättää sinut. Siinä ei silloin kysellä eroatko vai et. Luulen että olet sen verran pelkuri ettet uskalla kertoa. :D

        Ne pitää hoitaa reissuissa kaukana kotoa. Hullu enää löisi bensaa liekkeihin.


      • miten-on
        Jännäilijä kirjoitti:

        Ne pitää hoitaa reissuissa kaukana kotoa. Hullu enää löisi bensaa liekkeihin.

        Seli seli jne. Yksineläminen pelottaa eikä vaimoa uskalla jättää sen takia. Ressukka.


      • Jännäilijä
        miten-on kirjoitti:

        Seli seli jne. Yksineläminen pelottaa eikä vaimoa uskalla jättää sen takia. Ressukka.

        Pitää paikkaansa, mutta jos koti ja lapset jää, niin se olisi OK.


      • turpakiinnii
        Jännäilijä kirjoitti:

        Pitää paikkaansa, mutta jos koti ja lapset jää, niin se olisi OK.

        Roiku sitten vaimossasi jatkossakin. Älä kuitenkaan valita.


    • Salapanojaliikaa

      Ihanaa kun löytyy aina noita kakkosia jotka suostuvat olemaan salasuhteessa. Saapahan varattu nauttia edes jostain. Epärehellisyys on se jota ei pitäisi harrastaa vaikka totuus toisikin kipua. Anna sille läskillekin mahdollisuus löytää sellainen ihminen joka tykkää niistä rehellisesti!

      • Jännäilijä

        Ongelma on kun kakkonen haluaa ykköseksi, mutta en vielä ole valmis olemaan lapsista erossa.


      • enmyy

        kakkonen on aina kakka


      • Jännäilijä

        Lähdinkin mutta vaimo sai anelemalla palaamaan. Ja rakastan lapsiani enemmän kuin ketään muuta.


      • eikiitoss
        Jännäilijä kirjoitti:

        Ongelma on kun kakkonen haluaa ykköseksi, mutta en vielä ole valmis olemaan lapsista erossa.

        Harva kakkonen haluaa ykköseksi. Panna voi petturia mutta ei parisuhteeseen. Olin kahdeksan vuotta suhteessa varattuun ja vannotin monesti ettei minun takia jätä avokkiaan.


      • Jännäilijä

        Toivottavasti tavataan😂I like your style.


    • jlöä

      Lapset ovat aina suurin tekosyy. Lapsilla saattaa olla helpompaa, kun toinen vanhempi lähtee ja ei syyllistä aina sitä toista. Mun vanhemmat eros, kun olin alaikäinen ja tuntu helpottavalta, että erosivat. Toinen syyllisti aina toista mitä ihmeellisenmmistä jutuista, vaikka itse petti ja sun muuta. Kyllä sä silti näet lapsiasi, vaikka eroisit. Lapset ovat lainassa, ei niitä omisteta.

      • molemmatrakkaita

        lapset haluu et vanhemmat asuu yhdessä,


      • kklk
        molemmatrakkaita kirjoitti:

        lapset haluu et vanhemmat asuu yhdessä,

        Ei aina.helpottava tunne on useammallekin lapselle vanhempien ero, jos on riitaisa suhde vanhemmilla.


      • ilmeisesti
        molemmatrakkaita kirjoitti:

        lapset haluu et vanhemmat asuu yhdessä,

        Haluuko lapset myös että vanhempi juoksee vieraissa? Ilmeisesti.


    • rupsahtanutko

      Minä laihdutin terveyssyistä kymmenen kiloa. Lievästä ylipainosta normaalipainoon. Miesystäväni mielestä olen kuihtunut ja rupsahtanut.

    • bkl

      Niin se on ääripää toiseen.
      Eli koskaan ei kelpaa toiselle millasena on.
      Aina on joku syy siihen miksi haluaa toisesta eroon. Onko ap itse pysyny samanlaisena siitä asti, kun on alkanut olemaan naisensa kanssa.

      • Ollaanrehellisiä

        "Kelpaa sellaisena kuin on" ei varmastikaan tarkoita suoranaisesti sitä, että voi lihoa sairaaloisesta ja esim. voi olla huolehtimatta ulkonäöstään tai hygieniasta. Minusta on hienoa, että edes joku uskaltaa myöntää, ettei se liikalihavuus ole kaunista, ei edes siinä naisessa, johon joskus rakastui kun hän oli hoikempi.

        Lihavuus on oikeasti ongelma, niin yksilö- pari- kuin yhteiskunnankin taholta. Se tuhoaa ja vie veromarkkoja paljon enemmän kuin alkoholismi. Siis lihavuuden seurauksena tulleet sairaudet, masennus jne.

        Se, että vuosien varrella tulee kiloja jonkun verran, on aivan toinen asia kuin se, että lihoo kymmeniä kiloja. SIitä ei nauti se lihoja itse, eikä puoliso.

        Lihavat on leppoisia, joo mutta usein myös masentuneita ja eivät varmasti itsekään siedä lihavaa vartaloaan.


      • jkllnbj
        Ollaanrehellisiä kirjoitti:

        "Kelpaa sellaisena kuin on" ei varmastikaan tarkoita suoranaisesti sitä, että voi lihoa sairaaloisesta ja esim. voi olla huolehtimatta ulkonäöstään tai hygieniasta. Minusta on hienoa, että edes joku uskaltaa myöntää, ettei se liikalihavuus ole kaunista, ei edes siinä naisessa, johon joskus rakastui kun hän oli hoikempi.

        Lihavuus on oikeasti ongelma, niin yksilö- pari- kuin yhteiskunnankin taholta. Se tuhoaa ja vie veromarkkoja paljon enemmän kuin alkoholismi. Siis lihavuuden seurauksena tulleet sairaudet, masennus jne.

        Se, että vuosien varrella tulee kiloja jonkun verran, on aivan toinen asia kuin se, että lihoo kymmeniä kiloja. SIitä ei nauti se lihoja itse, eikä puoliso.

        Lihavat on leppoisia, joo mutta usein myös masentuneita ja eivät varmasti itsekään siedä lihavaa vartaloaan.

        Elätkö vielä viime vuosituhannella, kun veromarkkoja ajattelet.
        Kyllä niitä muitakin juttuja on mitkä ovat yhteiskunnan rasite.


    • asdhjklöä

      ;) Joo, miehet pysyy aina yhtä kiinnostavina ja haluttuina koko suhteen ajan, vika on aina vaimossa. On se jännä...

      • Faktaonfakta

        Nyt ei ole kysymys viasta vaan siitä, että miestä ei läski nainen kiihota. Jännempää on varmasti se, jos oikeasti selluliitti ja läski kiihottaisi miestä. Tosin sellaisiakin kummajaisia on.


      • Ikävä_moralisti

        AP jo kertoi olleensa lähdössä mutta vaimo aneli takaisin. Jos väite pitää paikkansa, niin kyllä se pitänee ainakin tässä tapauksessa paikkansa että mies on vaimosta edelleen yhtä kiinnostava ja haluttu.


      • giln

        EI se sitä tarkoita. Nainen saattaa olla läheisriippuvainen, tai taloudellisesti heikoilla ilman miestä, tai ajattelee lasten toivetta kuten mieskin, tai saattaa pelätä sosiaalista häpeää erosta, tai on niin heikko itsetunto että luulee ettei ansaitse parempaa yms.. Syy voi olla mikä tahansa.


    • djknn

      Rakastuitko vaimossasi vain ulkonäköön? Oletko himoinnut häntä vain kropan takia? Kovin köyhä on henkinen elämäsi...

      • Jännäilijä

        Tottakai rakastuin juurikin ulkonäköön ensisilmäyksellä! Mutta luonteen takia vaimoksi. Tyttäremme on myös hottis ja muistuttaa joka päivä minkälainen nainen voisi olla puolisona -vuodet tietty huomioiden.


      • 4546
        Jännäilijä kirjoitti:

        Tottakai rakastuin juurikin ulkonäköön ensisilmäyksellä! Mutta luonteen takia vaimoksi. Tyttäremme on myös hottis ja muistuttaa joka päivä minkälainen nainen voisi olla puolisona -vuodet tietty huomioiden.

        Hahhahhaa!
        Tätä epäilinkin, trolli! Eikö sinulla ole parempaa tekemistä, ja jos haluat provota, tee parempia aloituksia, sellaisia joissa on jotain järkeä!


      • ödklöoke
        Jännäilijä kirjoitti:

        Tottakai rakastuin juurikin ulkonäköön ensisilmäyksellä! Mutta luonteen takia vaimoksi. Tyttäremme on myös hottis ja muistuttaa joka päivä minkälainen nainen voisi olla puolisona -vuodet tietty huomioiden.

        Huoh... Toivottavasti tämä on vain todellakin trolli.

        Ensinnäkin, rakastuminen tarkoittaa jotakin ihan muuta, kuin sitä mitä tapahtuu kun ensi kertaa näkee jonkun. Nyt ei puhuta mistään elokuvasta tai muusta fiktiosta, vaan siis ihan oikeiden ihmisten rakastumisesta.

        Luonteen takia vaimoksi... Aivan, eli tuossa yhteydessä vasta olet RAKASTUNUT. Ja kun olet rakastunut luonteeseen, niin etkö kokenut himon lisääntyvän, mielenkiinnon kasvavan, rohkeuden nousevan, luottamuksen vahvistuvan jne? Sitä rakkautta kohtaan aikuiset fiksut ihmiset tuntevat himoa. Eikä siitä ulkonäkö kovin suurta roolia todellakaan näyttele. Kaikilta meiltä lähtee se ulkonäkö joskus tavalla tai toisella. Selkä painuu kumaraan, voi tulla läskiäkin, ryppyjä ihan jokaiselle, lumia lisää, miehiltä lähtee hiukset ja naisten rinnat roikkuu, myös miesten rinnat roikkuu, hampaan kellastuu, silmät sumenee, korvat kasvaa... Mutta rakastavassa parisuhteessa siitäkin huolimatta haluaa juurikin sitä omaa rakastaan.

        Jos vaimosi nyt oikeasti on 150kg painava nainen, niin hänen terveytensä takia kannattaa laihduttaa ehdottomasti! Mutta mikäli hän on 80 kiloinen reipas emäntä, niin yritä sinä kasvaa aikuiseksi, ja katselepa naistasi jälleen "sillä silmällä." Hän on sen ansainnut.


      • Jännäilijä

        Ongelma on se, että vaimo edellyttää edelleen hottiksen kohtelua, vaikka on muuttunut nalkuttavaksi ämmäksi. Itse olen vaan petrannut paljon vuosien saatossa. Intohimoa ei vaan löydy jos naiseutensa tärvelee omilla valinnoilla. 85 KG oli vielä OK, mutta 90 kg = "suohirviö"


      • hipheii
        Jännäilijä kirjoitti:

        Ongelma on se, että vaimo edellyttää edelleen hottiksen kohtelua, vaikka on muuttunut nalkuttavaksi ämmäksi. Itse olen vaan petrannut paljon vuosien saatossa. Intohimoa ei vaan löydy jos naiseutensa tärvelee omilla valinnoilla. 85 KG oli vielä OK, mutta 90 kg = "suohirviö"

        Jaa se on viidestä kilosta kiinni. Ei se sitten mitään oikeaa rakkautta ole koskaan ollutkaan. Minä aloin seurustella lihavan miehen kanssa, olin itse silloin hoikka. Sit hän laihdutti ittensä ihan hoikkeliks ja mä vastaavasti lihoin punkeroksi =)

        Sit mä laihdutin ja nyt näyttää, että hän alkaa taas pulskistumaan, hähhää! XD
        Me vaan nauraa räkätetään näille asioille mieheni kanssa yhdessä. Ei puhettakaan että erottais! Never ever!
        Leikkimielisesti vittuillaan toisillemme näistä asioista ja hihitellään toistemme dieeteille ja sortumisille. Elämäähän tää vaan on.

        Mutta jos suhteessa on "nalkuttamista" niin se jo kertoo, että ongelmat on jossain muualla ja lihoaminen on pikemminkin tullut jonkun turhautumisen seurauksena. Jos ihminen syö pahaan oloonsa, niin se ei oo enää hyväksyttävää. Se on sitte jo samanlaista ku alkoholin liikakäyttö, että sillä turrutetaan jotain fiiliksiä.


    • Uiu77

      Ei se vaimokaan sua rakasta. On tympääntynyt avioliittoon, ja siksi on päästänyt itsensä lihomaan. Ja on salaa tyytyväinen kun ei tarvitse harrastaa seksiä sun kanssa. Jos oot rehellinen, niin tunnustat että vaimoa ei oo seksi sun kanssa kiinnostanut pitkään aikaan! Jos on suostunut, on purrut hampast yhteen ja ajatellut että lopeta jo, yök.
      Eroa vaan, vaimo huokaisee helpotuksesta. Salaa.

      • Jygjy

        Siinä tyypillinen katkeran suomiakan kiteytys teemaan.


      • entinenPlösö

        Tuskin. Minulla oli aikoinaan juurikin tuo tilanne! Olin pyöristynytkin hyvin, en viitsinyt enää panostaa vaatetukseen jne. Elämänilo kaikkiaan vähissä. Exä oli tylsä, epäkiinnostava ja ennen kaikkea itsekäs. Seksi hänen kanssaan ällötti. Koskaan en silti kieltäytynyt, vaan kunnon vaimona suostuin, kun mies harvoin halusi. Kun ero tuli, olin onnellinen!! Puhkesin kukkaan! Jaksoin taas huolehtia itsestäni, laihduin 15 kiloa, ostin uusia vaatteita, nauroin enemmän kuin koskaan... Olin sinkku kaksi vuotta. Vientiä olis ollut paljon! Lopulta löysin upean miehen. Yhä yhdessä, kohta 10 vuotta. Exä on vaihtanut naista melko monta kertaa, ja katkerana mulle välillä tilittää, miten kurjia naisia... Mahtaa vika olla ukossa, ei naisissa.😉


    • rupsahtanutko

      Vaikka olenkin rupsahtanut,seksi sujuu ihan entiseen malliin. Eikä taida kummallakaan olla haluja päästä toisesta eroon. Sitä minä vain että makuja on monia eikä kropan muutos aina tarkoita muutosta muussa. Kun se ihminen sisällä kai pysyy samana.

      • Jännäilijä

        Läskien myötä alkaa inhota itseään, itsetunto laskee, masentuu. Vaikuttaa paljonkin habitukseen ja parisuhteeseen. Onneton kumppani on kivireki jos itse on positiivinen ja eläväinen.


      • vanhapiiika
        Jännäilijä kirjoitti:

        Läskien myötä alkaa inhota itseään, itsetunto laskee, masentuu. Vaikuttaa paljonkin habitukseen ja parisuhteeseen. Onneton kumppani on kivireki jos itse on positiivinen ja eläväinen.

        Jos se on asia joka haittaa parisuhdetta niin joo, kyllä se silloin varmasti masentaakin. Mutta onnetonhan voi olla ilman läskejäkin jos on paljon murheita elämässä. Silloin toista pitää tukea jos se on onneton, eikä haukkua häntä hiljaa mielessään perhanan kivireeksi. Sitä varten puoliso on, että häneen saa tukeutua kun itsellä on paha olla. Jos ei sitä voi tehdä, paha olo vain eskaloituu.
        Olen itsekin ollut onneton jo vuosia koska tässä on eletty niin hirveitä aikoja, että jatkuvasti on joku läheinen kuollut.
        On ollut syöpää, itsemurhaa, keskenmenoja, avioeroja, vanhuuskuolemia, lemmikkien kuolemia, täs on viimiset 3 vuotta menty kyllä niin naama norsunvitulla ettei oo tosikaan. Koko aika joku on kintut suorana ja mennään hautajaisista hautajaisiin.

        En edes muista enää miltä tuntuu olla onnellinen. Kai nekin ajat joskus vielä koittaa jos nyt menis vuosikin niin, ettei joku läheinen taas kuole.
        Ehkä olisin toipunut paremmin, jos minulla olisi hyvä puoliso, mutta kranttu olen ollut miesten suhteen koska sun kaltaisia on tullut vain vastaan. Silloin on parempi olla yksin, vaikkei sekään kivaa ole. Mutta ainakaan ei itsetunto mene ihan pohjamutiin tuollaisen sielunsyöjän kanssa.

        Sinä, herraseni, olet erittäin kylmäsydäminen ihminen. Juuri sen kaltainen, joita olen aina vältellyt ja onneksi myös onnistunut siinä.


    • Jännäilijä

      10 kg liikaa on hyvä, mutta kun on 25 kg niin on jo turn off. Hyvää sekstailua kun pimeässä ja ajattelee toista....

    • hghjukllölll

      Mä aloin seksin puutteessa syödä suklaata, lihoin. Mies naputti kiloista vaik itsellä on kaljamaha, vanhan viinan lemu ja tupakankäry. Ihanaa seksiä minulla, eikö?

      • Jännäilijä

        Kuntoilen lähes päivittäin joten olen tikissä. Olen aina valmis seksiin kun vaimo ehdottaa. Ja useimmiten hän laukeaa ensin. Kyse on inhosta läskeihin ja sitä kautta koko persoonaan, vaikka kuinka OK on hän muutoin.


      • OulunNainen36

        Minä olen ihannepainossani. Uhkea nainen, hyvässä fyysisessä kunnossa. Pituutta 169 ja painoa 65kg. D-kupin tissit ja kauniit, sirot pohkeet jne.

        Ja minä inhoan sinua kirjoitustesi perusteella. Jos minun mieheni olisi koskaan ajatellut noin edes jostain exästään, hän alkaisi inhottaa minua. Miten kukaan ihminen voi olla nois vastenmielisen pinnallinen. Ja siis kirjoitit että puolisolla vain 25kg paino kasvanut, joten hän varmastikin on yhä täysin kyvykäs liikkumaan ja toimimaan jne. Hänen itsetuntonsa ei ainakaan kasva sinun kanssasi, ja koska itsetunto ei kasva, hän ei myöskään laihdu.

        Veikkaan että vaimosi alkaa laihtumaan, kun hän löytää jonkun toisen miehen, joka arvostaa häntä sellaisena kuin hän on. Sen jälkeen hän arvostaa myös itse itseään, liikkuu enemmän ja syö terveellisemmin. Sellaista elämä on.

        No, onneksi oma mieheni ei KOSKAAN ole sanonut mitään tuollaista kenestäkään naisesta. Eikä sanoisi minustakaan, jos painoa kertyisi lisää.


      • Jännäilijä

        Vedäpä 25 kg tuohon läskiä, niin aika vähissä on tanssittajat kesälavalla. Ja miehesi alkaa kulkea tansseissa itsekseen, jos on yhtään Mies joka haluaa ELÄÄ. Jos arvostaa itseään ja puolisoaan, valitsee terveet elämäntavat. On mullakin ollut vaikeaa välillä, mutta pidemmät lenkit ja punaviini kohtuudella on auttanut yli masikseta.


      • finbdfkl

        Kenenkään on turha vastata täällä sulle mitään, kun ohitat kaiken. Olet tunnekylmä, epäempaattinen, epäluotettava... Ja kehtaat vielä haukkua vaimoasi.

        Ja minulla on ystävä, joka on muhkeassa kunnossa. Hänen miehensä ihailee häntä.❤


      • Jännäilijä

        Muhkeista tykkää minäkin, mutta en läskeistä.☺


      • mikäero
        Jännäilijä kirjoitti:

        Muhkeista tykkää minäkin, mutta en läskeistä.☺

        Muhkea ja läski on sama asia.


      • Jännäilijä

        Lemppaa luuseriäijäsi per heti!


      • VastuutaPeliin
        Jännäilijä kirjoitti:

        Vedäpä 25 kg tuohon läskiä, niin aika vähissä on tanssittajat kesälavalla. Ja miehesi alkaa kulkea tansseissa itsekseen, jos on yhtään Mies joka haluaa ELÄÄ. Jos arvostaa itseään ja puolisoaan, valitsee terveet elämäntavat. On mullakin ollut vaikeaa välillä, mutta pidemmät lenkit ja punaviini kohtuudella on auttanut yli masikseta.

        Jännäilijä musta eniten vihlasee korvaan tuo, että täysin viattoman lapsen/lasten syyksi pistetään parisuhteessa riutuminen. Ethän sinä sille mitään mahda, jos ei nainen enää kiinnosta ja millään sinun teoilla tai sanoilla ei naisen paino muutu (tai onhan niitä, jotka tosiaan eron jälkeen alkaa laihtumaan). Mutta se on maailman paskinta kyllä, että lapset jotka ei parisuhteestanne ole vastuussa pistetään syypääksi siihen että vanhemmat elää onnettomassa parisuhteessa. Etenkin jos pelko ei oikeasti ole aidosta rakkaudesta lapseen vaan siitä, että pelkää ettei aikuiset ihmiset osaisi erossa hoitaa vanhemman rooliaan.


      • Jännäilijä

        Kaikki muut elämän asiat on kunnossa etenkin perhesuhde, olen tyytyväinen olooni enkä mikään riutunut. Parisuhde on vain yksi asia hyvin monen muun tärkeän asian kanssa. Max 2 tuntia per päivä unet parisängyssä. 12 h hereilläolosta muuta elämää kuin parisuhdetta.


      • Herrasmiesmutta
        OulunNainen36 kirjoitti:

        Minä olen ihannepainossani. Uhkea nainen, hyvässä fyysisessä kunnossa. Pituutta 169 ja painoa 65kg. D-kupin tissit ja kauniit, sirot pohkeet jne.

        Ja minä inhoan sinua kirjoitustesi perusteella. Jos minun mieheni olisi koskaan ajatellut noin edes jostain exästään, hän alkaisi inhottaa minua. Miten kukaan ihminen voi olla nois vastenmielisen pinnallinen. Ja siis kirjoitit että puolisolla vain 25kg paino kasvanut, joten hän varmastikin on yhä täysin kyvykäs liikkumaan ja toimimaan jne. Hänen itsetuntonsa ei ainakaan kasva sinun kanssasi, ja koska itsetunto ei kasva, hän ei myöskään laihdu.

        Veikkaan että vaimosi alkaa laihtumaan, kun hän löytää jonkun toisen miehen, joka arvostaa häntä sellaisena kuin hän on. Sen jälkeen hän arvostaa myös itse itseään, liikkuu enemmän ja syö terveellisemmin. Sellaista elämä on.

        No, onneksi oma mieheni ei KOSKAAN ole sanonut mitään tuollaista kenestäkään naisesta. Eikä sanoisi minustakaan, jos painoa kertyisi lisää.

        No en minäkään suoraan sanoisi kiloista mitään, mutta miten voit todeta, että "VAIN" 25 kg lisää? Sehän on ihan valtava muutos, aivan kuin eri henkilö kuin aiemmin. En toki vaimoa sellaisen takia jättäisi, mutta shokki se olisi, jos yhtäkkiä paisuisi omien valintojen kautta ihan eri mittoihin ja syy ei olisi joku sairaus tms. jolle ei voi mitään. Minusta pelkästään jo puolison vuoksi on kohteliasta yrittää pitää itsestään huolta, pysyä siistinä ja kunnossa jos mahdollista.


    • hhhghölkj

      Ei siis auta pimeyskään siihen hajuun...

    • suomalainen.mies-

      Naisille niitä tekosyitä riittää miksi eivät jaksa kuntoilla. Muka on lapsi ja aika ei riitä, höpö höpö juttuja. Naiset haluu olla läskejä, exäni jätin kun alkoi lihomaan, kko ajan vaan että ei jaksa lähtee ulos ei jaksa tehdä mitään. Miten minä jaksanut käydä salilla vuosikausia. Ei väsytä ei koska syön terveellisesti ja liikun.

      • Jännäilijä

        Olen yrittänyt kannustaa liikkumaan ja lopettamaan karkin ja sipsien oston. Mutta samanlainen sokeriaddikti on kuin läskit sisaruksensa.


    • jiikjj

      Mikä on kko ajan?
      Etkö osaa kirjottaa?

    • kysynvaan2

      Oletko itse ollut aktiivinen rakastaja ? Vai oletko pihdannut seksiä ja muuta hellyyttä ja läheisyyttä ja saanut vaimosi masentumaan ja lohtusyömään, mikä on nostanut hänen painoaan ? Oletko itse ihana mies, joka tukee puolisoaan vaiko hädän hetkellä pyrkii alistamaan ja lannistamaan toista ?

      • Jännäilijä

        Kun läskit tuli, lopahti rakkaus. Tässä järjestyksessä. Jokainen masentuu joskus, mutta siitä pitää päästä liikkumalla, lukemalla tms, tekemällä sitä mikä tuo iloa. Syömällä ja juomalla pilaa vaan kaikkien elämän. Mutta osuit naulan kantaan, jos ongelman katsoo vaimon vinkkelistä. Olisin edelleen se ihana mies, jos vaan olisi mitä ihannoida?


      • kysynvaan2

        Tee vaimosi kanssa sopimus. Ehdota, että hän laihduttaa ja tuet painonhallintajakson aikana häntä sekä henkisesti (kehumalla edistyksestä) ja fyysisesti (seksillä ja läheisyydellä ja hellyydellä). Hän tarvitsee sinun tukeasi. Sivusuhde on väärin, tiedät sen itsekin. Onko tälläinen sopimus mahdollinen kannaltasi ja suostuuko vaimo tähän ? Itse olen kaunis, mutta ylipainoinen. Olen lihonut avioliiton aikana lasten syntymän jälkeen. Mies on vähäisillä tarpeilla varustettu, ei ole homo eikä ole toista naista. Kun nainen täyttää 40, päässä kilahtaa, ja paljon muuta ei olekaan mielessä enää kuin naiminen... 40-vuotias nainen vastaa kaksikymppistä testosteronia uhkuvaa nuorta miestä...Tosi on. Oma kokemus vahvistaa tämän.


      • Jännäilijä
        kysynvaan2 kirjoitti:

        Tee vaimosi kanssa sopimus. Ehdota, että hän laihduttaa ja tuet painonhallintajakson aikana häntä sekä henkisesti (kehumalla edistyksestä) ja fyysisesti (seksillä ja läheisyydellä ja hellyydellä). Hän tarvitsee sinun tukeasi. Sivusuhde on väärin, tiedät sen itsekin. Onko tälläinen sopimus mahdollinen kannaltasi ja suostuuko vaimo tähän ? Itse olen kaunis, mutta ylipainoinen. Olen lihonut avioliiton aikana lasten syntymän jälkeen. Mies on vähäisillä tarpeilla varustettu, ei ole homo eikä ole toista naista. Kun nainen täyttää 40, päässä kilahtaa, ja paljon muuta ei olekaan mielessä enää kuin naiminen... 40-vuotias nainen vastaa kaksikymppistä testosteronia uhkuvaa nuorta miestä...Tosi on. Oma kokemus vahvistaa tämän.

        Laihtui muutama vuosi sitten, mutta työstressi ym vastoinkäymiset hukutti syöpöttelyyn. Inhoaa itseään kun ei mahdu mekkoihinsa eli missään ei juuri käydä yhdessä. Lähinnä seksi piti meidät yhdessä, mutta pari vuotta roikun tässä lasten kanssa ja sitten otan vaimoksi nelivitosen estrogeenia tihkuvan lempeän naisen.


      • Jännäilijä kirjoitti:

        Laihtui muutama vuosi sitten, mutta työstressi ym vastoinkäymiset hukutti syöpöttelyyn. Inhoaa itseään kun ei mahdu mekkoihinsa eli missään ei juuri käydä yhdessä. Lähinnä seksi piti meidät yhdessä, mutta pari vuotta roikun tässä lasten kanssa ja sitten otan vaimoksi nelivitosen estrogeenia tihkuvan lempeän naisen.

        Uusi nainen lihoo kanssasi kuitenkin. Sinussa on joku vika.


      • Jännäilijä

        Juu, teen liian hyviä 3 ruokalajin illallisia ja aamuisin aina english breakfastin...


    • huono_parisuhde_lihottaa

      Avomiehen 24/7 vouhotus lihaksista, proteiineista, ruuasta, punttisaleista sun muusta otti pattiin älyttömästi. Mies puristeli minun pakaroitani että aijai tässä on vähän ylimääräistä päivittäin, aiheutti sen, että pelkästään miehen kiusaksi söin itseni 10 kg ylipainoiseksi. Minä kun en mikään barbinukke ole jonka elämäntehtävä on vaan miehen tyydyttäminen vaikka itse ei saa siitä mitään.
      Vitutti se ulkonäkökeskeisyys onko geeliä tarpeeksi hiuksissa ja onko tää viimesen muodin mukainen vaatetus, vitutti se kun mies oli niin urpo ja vitutti se kun jätkä oli aivan avuton seksissä, ei minkäänlaisia kykyjä eikä taitoa tyydyttää naista, eikä se edes oppinut millään tekemään mitään toisin, sitä samaa jyystämistä pari minuuttia ja se oli siinä, ups, joko se nyt tuli, no ens kerralla sitten yritän kestää pidempään, joopa joo.

      Kun tajusin, että jätkähän on täysi ällötys, idiootti, ihminen jonka aivokapasiteetti oli herneen kokoinen, että minun ei tehnyt enää mieli koskaan sitä seuraavaa seksikertaa kokea, tajusin, että tää mun ylipaino johtuu siitä kun on ton tylsimyksen kanssa yhdessä, eropäätös oli helppo tehdä.

      Asuttiin minun omistamassa asunnossa, joten vaan sanoin, että se on tämä meidän parisuhde nyt tiensä päässä, myyn asunnon joten alahan pakata. Mies oli niin tyhmä ettei edes tajunnut, kyseli että ostetaanks me isompi asunto vai mitä, kun väänsin rautalangasta että ei osteta, minä muutan muualle, mene sinä ihan minne haluat. Mies roikkui puntissa miten hän rakastaa, miten ei haluu erota ja muuta paskaa, lopulta uskoi. Asunto meni kaupaksi 2 viikossa, mies muutti takaisin vanhemmilleen raukkaparka, minä ostin asunnon naapurikaupungista.
      2 kuukautta erosta ja olin normaalipainoinen ja ennen kaikkea iloinen oma itseni, enkä ole katunut päivääkään eroa.

    • painopois

      Mun avonaisenikin on lihonnut omaa välittämättömyyttään...seksi ei ole enää maittanut aikoihin toisin sanoen naiseni ei saa enää minua kiihottumaan...eikä tietääkseni selluliitti ja läski ketään normaalia kiihottakkaan. Ja minäkin yhdessä lähinnä yhteisen kodin ja lapsen takia. Saapa nähdä koska ratkeaa...jospa avokki laihtuisi tai minä käyn vieraissa...eihän vuosikausien puutteessa kukaan jaksa. Ennen piti itseään kunnossa ja kuntoili, näyttikin hyvältä ja peitto heilui. Minä kun sportti vartaloisena pidän vähän kaltaisestani naisesta ja sellaisena naiseni muistankin silloin joskus, nyt enää muisto entisestä.

      • sallimunnauraa

        Sporttivartaloisena.. :D :D :D :D


      • Pinnallisuus

        Ethän sinä puutteessa ole, vaan olet haluton. Miehillä on aina tapana syyllistää naista, jos ovat haluttomia tai jos nainen on haluton. Ajattele niitä monia naisia jotka joutuvat harrastamaan seksiä kaljamahaisen haisevan miehen kanssa. Sitten nämä miehet ihmettelevät, miksi vaimo on haluton. Pintaan ei kannata ihastua, koska se on aina katoavaa. Sinäkin olet vanhentunut, vaikka et sitä huomaakaan. Lihominen ei ole mikään oikeutus, että voi pettää. Hirveän itsekäs ajatusmaailma. Parisuhteessa ollaan myötä- ja vastoinkäymisissä. Elämä ei vaan koskaan mene tyyliin "Mulle nyt kaikki heti".


      • Jännäilijä

        Vaimo vihastuu siitä, että olen aika haluton hänen läskisestä olemuksesta. Hämärässä makkarissa seksi sujuu, seksi ei ole ongelma, vaan se että hän on pilannut naiseutensa ja se rassaa välillä pahasti. Pettäminen johtui siitä, että vaimo laittoi reidet kiinni. Nyt tilanne on toinen, ja perhe on tärkeintä ei erotiikka.


    • kaloreita.laskemaan

      Mielestäni itsekästä ja piittaamatonta toimintaa miestä kohtaan naisilta oman kehon laiminlyönti. Kuten moni on täällä kertonut niin miehet on kyllä pitäneet huolen omasta kropastaan.
      Mikä siinä voi olla niin vaikeaa että ei syö enemmän mitä kuluttaa?

      • löytyy

        Mistähän nuo läskimahaiset ja tuplaleukaiset miehet mahtaa olla kotoisin kun tuolla kaduilla kuljeskelevat. Joka tapauksessa ovat unohtaneet pitää huolta omasta kropastaan. Heitä riittää. Enemmän kun vastaavia naisia.


      • Jännäilijä
        löytyy kirjoitti:

        Mistähän nuo läskimahaiset ja tuplaleukaiset miehet mahtaa olla kotoisin kun tuolla kaduilla kuljeskelevat. Joka tapauksessa ovat unohtaneet pitää huolta omasta kropastaan. Heitä riittää. Enemmän kun vastaavia naisia.

        Ovat nyt sinkkuja, koska saavat mitä ansaitsevat; naisettomuuden.


      • löytyy
        Jännäilijä kirjoitti:

        Ovat nyt sinkkuja, koska saavat mitä ansaitsevat; naisettomuuden.

        Eivät ole vaan perheen isiä.


    • Brjrjrkttjh

      Kyllästyminen lihottaa.

    • vkujkollp

      Ehkä teille tekisi ero hyvää, jopa naisellesi.
      Kenties ero auttaa laitumiseen. Ei kyrvän miehen kanssa kukaan jaksa siinä se syy miksi naiset lihoo parisuhteessa. Miehet on ääliöitä eivät nää muuta kuin oman napansa.
      Ei ihme, että naiset alkavat voimaan suhteen aikana huonosti ja siitä ne kilot tulee, kun ei välitä enää mistään mitään. Mies kuvittelee olevansa jumala ja tekevänsä mitä lystää.

      • Jännäilijä

        Ja aviomiesten juominen johtuu vain vittumaisesta vaimosta. Aina joku muu syöttää tai juottaa. Koskaan en siis ole itse syyllinen omista valinnoistani.


    • fgghgjhg

      Mulla jäi liikunta, kun mies kertoi lasten vahtimisen olevan hankalaa eli lopetin harrastukset ettei tarvitse riidellä. Kiloja kertyi, elämänilo väheni ja söin lisää. Jojoilen painon kanssa, mutta minkään painoisena en kelpaa, laihempana liian laiha, isompana läski. Selluliittia on myös laihoilla naisilla, se on laiffia. En minäkään syty mieheni katselusta vaan siitä, miltä me saamme toisemme tuntumaan rakastellessa. Silloin en mieti kummankaan kiloja vaan sitä, miten voin tuottaa nautintoa miehelle ja itselleni.

    • fgfgdfvghhj

      Yritä löytää vaimostasi edes yksi kaunis kohta ja suutele ja ylistä sitä, kerro sitten mikä vaikutus on.... voit kaivella aivoistasi myös aikaisemman kuvan. Jos tuijotat tytärtäsi ja mietit että hän on hottis, niin ehkäpä sinulla viiraa enemmänkin.

      • 88777

        Ei kai se vaan oo insesti-isi...?


      • Ikävä_moralisti

        Jos kyse on vaan siitä että tytär muistuttaa AP:ta niistä ajoista kun äiti oli vielä nuori ja timmissä kunnossa?


      • Brjrjrkttjh

        Itsellänikin on yksi isi facessa kaverina, ylistää ensin tytärtään tämän kuvien kera, ja sen jälkeen tykkää ja jakaa tyttärensä ikäisten ja -näköisten naisten seksi-fetissi, nahka-asu-, korkokenkä-, piiskauskuvia. Mut kai se miesten mielestä on ok, ja mikä ettei tosiaan, varmasti olen vain suvaitsematon kukkahattu-täti kun minusta siinä on hiukan jotain omituista..


      • Jännäilijä

        Olen kehunutkin (pehmeät isot rinnat ym ym), mutta myös haukkunut pahimpien riitojen aikoina ja tätä otetaan esille aina kun uusi riita alkaa. Ja mitään tytärtä tuijottele, upea nuori nainen, kuten voisi olla edelleen äitinsäkin. Itsekurista ja asenteesta - sen puutteesta on kysymys. Se on toisen vika, ei minunm


      • qlwkjikw

        Eli olet oikeasti haukkunut hänen ulkonäköään riidoissa????????????!!!!!!!!!!!!!!!! Jos minun mieheni tekisi niin edes yhden kerran, liitto loppuisi siihen. Olet sairas.


      • 7268
        qlwkjikw kirjoitti:

        Eli olet oikeasti haukkunut hänen ulkonäköään riidoissa????????????!!!!!!!!!!!!!!!! Jos minun mieheni tekisi niin edes yhden kerran, liitto loppuisi siihen. Olet sairas.

        Tuossa liikutaan pyhällä alueella. Kertaakaan ei ole ollut tilannetta jossa kumpikaan olisi mennyt henkilökohtaisen solvaamisen tasolle.
        Vaimoni on siinä määrin temperamenttinen, että saattaisi sietää kyseisen lipsahduksen yhden kerran, tai sitten ei.
        Sellainen ei kertakaikkiaan kuulu yhteiselämään.

        Tekemisestä tai tekemättä jättämisestä on sanottava silloin kun siltä tuntuu, mutta olemuksen haukkuminen ei tule kuuloonkaan.
        Tekemisestä moittimisenkin voi muotoilla useammalla tavalla.
        Oliko sinulla jotain syytä tuohon?
        Olisi tuon voinut tehdä toisinkin.
        Enkö ole sanonnut miten tuo tehdään?
        Jne.
        Jos suhde on kunnossa niin asia menee perille.

        Olen joskus sivusta kuullut karmeinta mahdollista sanailua.
        Senkin sika tai vielä pahempaa esimerkiksi huorittelua.


      • Jännäilijä
        qlwkjikw kirjoitti:

        Eli olet oikeasti haukkunut hänen ulkonäköään riidoissa????????????!!!!!!!!!!!!!!!! Jos minun mieheni tekisi niin edes yhden kerran, liitto loppuisi siihen. Olet sairas.

        Naiset saa nalkuttaa miehilleen miten vaan, mutta itse suuttuvat verisesti kun heitä arvostellaan, niinpä.


      • sglmn
        Jännäilijä kirjoitti:

        Naiset saa nalkuttaa miehilleen miten vaan, mutta itse suuttuvat verisesti kun heitä arvostellaan, niinpä.

        En minä Ole koskaan arvostellut mieheni henkilökohtaisia ominaisuuksia, en Ole koskaan nimitellyt, en koskaan kiroillut hänelle... EI sellaiset asiat kuulu parisuhteeseen! En voisi kuvitellakaan, että miehenikään tekisi niin.
        Asioista joskus riidellään, ehkä kerran kuussa tai harvemmin. Siis esimerkiksi jostain lasten kasvatuksesta yms. Mutta ei niissäkään riidoissa haukuta! Käydään vain asiat läpi. Tuntuu käsittämättömältä, että jonkun mielestä haukkuminen olis ok. Olet luultavasti tappanut täysin vaimosi itsetunnon.😞


      • Jännäilijä

        Olen itse rauhallinen ja kestän hyvin palautetta,(vaimo ei yhtään), mutta vain pari kertaa on tullut mittani täyteen. Niin paljon on ollut provosoivia asioita, joita ei toivoisi parisuhteeseen; kiroilua, raivoamista, on tullut avokämmenestä, häälahjalautaset heiteltynä seinille, vaatekaappi tyhjennettynä lattialle ym. Mutta sen vastapainona paljon ihanaa elämää!


    • vm43

      Muutos eron jälkeen. Puolituttuni nainen on 6v ja 4v lasten äiti ja eronnut.
      Hän treenaa säännöllisesti ja ohjelmoidusti.
      Kertoi 2 vuotta sitten painaneensa 95 kg joka jo haittasi noin 165cm pitkän naisen liikkumista.
      Nyt, 2 vuotta myöhemmin, hän on vieläkin tukevassa, ei lihavassa kunnossa.
      Säännöllisten salitreenien lisäksi juoksee 10km lenkkejä.

      En kommentoi asiaa. Totean vain muutoksen.

    • normipainoinen

      Itse kun menin naimisiin 15 vuotta sitten ja silloin sanoin vaimolleni että mitään läskipersettä en kattele ja se on rouva muistanut hyvin. Toki en hyväksy itseltänikään mitään hirveää kaljamahaa😊

      • Jännäilijä

        Kannoin kynnyksen yli hääyönä ja sovittiin että näin pitää olla aina. Mutta en tarkoittanut sitä, että mun pitää olla nyt vahvempi, vaan sitä ettei vaimo paljoa lihoisi..


    • hfjnll

      Jännä, että mäkätetään millai puoliso on muuttunut, mutta ei huomata millai itse on muuttunut, se ei tarkoita kilojen tulemista.
      Ajan saatossa itsekin muuttuu, tulee eri arvot mitä nuorempana , kun tulee elämänkokemusta. Sä voi muuten ulkoisesti muuttua eikä vain painon nousun takia.

      Nainen on kyllästyny sun ylimielisyyteen ja ainaiseen täydellisyyteen. Tapaasi kohdella.
      Ehkä on tullut kova stressi ja lakannut pitämästä huolta, kun mikään ei kelpaa.

    • lklkj

      Jos rakastaa aikuisten oikeasti puolisoaan, niin läskit ei haittaa. Mikäli haittaa, niin suhteessa on paljon enemmän pielessä kuin kumppanin läskit.

    • valitserakkausseksi

      Vaimosi on sinun sijasta valinnut ruoan, ylensyömisen ja läskin. Sinä voit vaihtaa vaimosi viinapulloon. Olette tasoissa. Vaimosi on pettänyt sinut olemalla läski ja ei tyydytä sinua seksuaalisesti. EROA!

    • läskithelevettiin

      läskivaimosi on piilottanut vittunsa läskien alle ja pihtaa sitä sinulta siellä ettei pääse laukeamaan kullisi hänen vitussaan.läskiperse pitää alkaa laihduttamaan jotta nussiminen onnistuu ja intohimo on huipussaan

    • rakastuulaihtuu

      läskivaimosi rakastuu toiseen heti alkaa laihdutus, ei se sinua rakasta.

    • Kurkisuoniot

      Se örsilö sattuu olemaan mun akka mutta ei ole tatskoille pilattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe