Vesidieetti

IWantThis

Moikka! Ajattelin tässä lähipäivinä alottaa tuon ns. Vesidieetin ja mietin vain, että olisko kenelläkään kokemuksia kyseisestä dieetistä? Kuinka paljon kiloja lähtee esim. 5-7 päivässä? Ja kuinka kauan dieettiä voi jatkaa, ilman pyörtyilyä jne. ?

8

6063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskeistäläskein

      Voitko selittää ton vesidietin? Onko tossa tarkotuksena paasrota ja juoda vaan vettä? Oisin ehkä itsekkin halukas alottamaan :D

      • IWantThis

        En tiedä onko tuon varsinaisen vesidieetin idea juoda vain vettä (?), mutta itse vesidieetiksi kutsun diettiä, jossa juon ainoastaan vettä syön jääpaloja. Eli tästä jälkimmäisestäohjeita kyselen. Kunpa vain tietäisi just että kuinka kauan tällasta ns. Paastoa voi jatkaa ilman mitään vakavempia oireita...


    • vesipöhö

      No sen koet äkkiä 3 vrk ja jos jotain piilossaolevia sairauksia pääset ambulanssi kyydillä sairaalaan.

    • Netinnoita

      Tämä dieetti perustuu siihen, että päivässä juodaan noin 2 litraa vettä. Siis joka välissä
      juodaan kylmää/kylmähköä vettä.

      Lasillinen vettä ennen jokaista ateriaa ja välipalaa vähentää ruokahalua sekä antaa kylläisemmän olon.
      Veteen ei saa lisätä sokeria eikä hunajaa.
      Ateriaa ei saa korvata pelkällä vedellä.
      Ota päivittäin myös monivitamiini tabletti, koska lisääntynyt virtsaaminen poistaa kehostasi enemmän ravinteita.

    • fatproana

      ei kannata alottaa!! ite olin viime syksynä ihan koukus siihen oikeest olin kokoajan "vesidieetil" tai siis vesipaastol mikä ny onkaan. nii meni ihan överiks ku en sit osannu syödä "vähän" ku olin yleensä 2-5 pv (joskus 6-8pv) vesipaastol nii sit jossain vaihees tulee ihan kauheen huono olo ja nälkä et alat ahmimaan sit vaan oksentamaan ja taas vesipaastolle seuraavana päivänä :):) laihdut nesteitä eli kilot tulee heti takas ku syöt!! olin vähä aikaa sitte osastol ja söin jtn tyylii alle 400kcal ja laihduin siin 3 viikos ihan sitä läskii tai no rasvaa mitä onkaan. nii syö mielummii vaik 300kcal ku vesipaasto!! laihduin yleensä ekoina päivinä kilon (jos viel urheili) ja sit se laihtuminen alko hidastuu. oon ite koittanu vaa syödä mahd. vähän ja urheilla ihan älyttömästi et paino putoo eikä tuu takas tai ei ainakaan nii nopee :DD laihduin osastol 6kg eikä oo tullu takas.

    • Äläkoita

      Toi on vaarallista! Itel meinas käydä huonosti!

    • yaSoo

      Heissan mul lähti viikossa se 7 kg

    • Adaaqq

      Itse olin viimesyksyllä ja lähti painoo aika nopeasti mutta luulempa et lähti suurimmaks osaks vain nestettä olo oli kokoaja iha hirvee ja pyörrytti mutta en nyt hirveästi kadu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe