Tässä on kello, parempaa ei ole eikä tarvita

LopettakaaKelloprovoilu

23

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletNoloProvoilija

      Prolopojan uusi hieno "kello" ja tuleminen, kun vanha hautautui kurjuuteen.

      • claesohlsonperseestä

        Prolopoika oli Claes Ohlsonin maksettu mainostrolli joka on ilmeisesti vedetty palstalta pois valitusmäärien takia. Täysin epäeettistä mainostamista kaupalliselta krääsää myyvältä yritykseltä ja jopa Suomi24.fi sääntöjen vastaista mainontaa. Kaikki mainostus internetin keskustelufoorumeilla pitäisi kieltää kaikilta kaupallisesti voittoa tekeviltä yrityksiltä.


      • casiocitizenprologue
        claesohlsonperseestä kirjoitti:

        Prolopoika oli Claes Ohlsonin maksettu mainostrolli joka on ilmeisesti vedetty palstalta pois valitusmäärien takia. Täysin epäeettistä mainostamista kaupalliselta krääsää myyvältä yritykseltä ja jopa Suomi24.fi sääntöjen vastaista mainontaa. Kaikki mainostus internetin keskustelufoorumeilla pitäisi kieltää kaikilta kaupallisesti voittoa tekeviltä yrityksiltä.

        Tuolla logiikalla AP on eBayn maksettu mainostrolli. Tään palstan kellotrollit eli mekaanisten "arvokellojen" käyttäjät ovat oikeasti pietarin trollitehtaan virkailijoita.


      • miksiVoiMiksiOletPihalla
        casiocitizenprologue kirjoitti:

        Tuolla logiikalla AP on eBayn maksettu mainostrolli. Tään palstan kellotrollit eli mekaanisten "arvokellojen" käyttäjät ovat oikeasti pietarin trollitehtaan virkailijoita.

        Tuota trollitehdas juttua tyrkit ihan joka paikkaan, surkeaa yöllistä teinin epätoivoa.
        Hanki koulutus ja pätevyys, niin ahdistus helpottaa ja pääset eroon kateudesta ja tyhmistä ajatuksista.


    • mullamuovinen

      Mulla on tuosta kellosta alkuperäinen muovinen versio, eli Casio F-91W. Yksinkertainen ja toimiva kello, eikä koskaan petä käyttäjäänsä. Maksoin huimat 14 euroa ja siinäkin on ylihintaa jo.

    • tukkaKasvaaJaPaskaHaisee

      Kivaa, kun omistaa halvan kellon jonka jokainen voi ostaa, vaikka kymmenen vuodessa.
      Minullakin on makkaraa jääkapissa, se on parasta syötävää ja pitää hengissä.

      • PenttiL

        Itse syön vain HK:n punaista B-luokan ruokamakkaraa jotta minulla olisi ollut varaa ostaa Omega Seamaster Planet Ocean -kello.


      • asiatArvojärjestyksessä
        PenttiL kirjoitti:

        Itse syön vain HK:n punaista B-luokan ruokamakkaraa jotta minulla olisi ollut varaa ostaa Omega Seamaster Planet Ocean -kello.

        Asiaa.


    • casiocitizenprologue

      Korskeita kellotrolleja vituttaa kun tavalliset ihmiset käyttävät älykkäämpiä ja käytännöllisempiä ja ennen kaikkea tarkempia käynniltään olevia kelloja kuin heidän ylhäisyytensä. Lidlin kellokin on 100x järkevämpi ostos kuin joku säälittävä "arvokello". Heheheheeee..... kellotrollit

      • syrjäydyitkö

        Ja tuo on köyhän tyypillinen veto siinä vaiheessa kun kateus alkaa kasvattamaan liikaa painetta korvien väliin, nolo purkautuminen.


      • trollolloo
        syrjäydyitkö kirjoitti:

        Ja tuo on köyhän tyypillinen veto siinä vaiheessa kun kateus alkaa kasvattamaan liikaa painetta korvien väliin, nolo purkautuminen.

        Hehehehehee hauskoja juttuja.... kellotrollit, hyvä nimitys noille aristokateille jotka hassuilla arvo kelloilla brassailee.


    • Casio-nörtti

      Minulla on tuollainen Casio. Aina kun näen paskakasan, menen piehtaroimaan siihen. Estetiikka on minulle vieras sana. Rassailen työkseni autoja ja iltaisin paukutan 120 kg mammaa takaapäin.

      Haluaisin hankkia vielä muutaman lapsen lisää, sillä tällä hetkellä niitä on vasta viidestä kuuteen. Tarkkaa lukua en muista. Mutta sen voin taata, että jokaisella heistä tulee olemaan tuollainen Casio aikuistuttuaan.

    • Casiomään

      Itsellä on melkein samanlainen Casio ja olen tullut siihen tulokseen että sen parempaa kelloa en markkinoilta löydä. Tarkkuuskin on aivan huikea, viimeksi laitoin sen aikaan kesäkuun alussa ja edelleen mennään alle sekunnin virheellä.

      • casio_rulettaa

        tuollaisella kasiolla pärjää oikein hyvin, lisäksi se on klassikko, noita oli jo v.79. Hieno retromalli, joista tyhmillä kellotrolleilla ei ole mitään käsitystä.


      • prolopoikaVaitoiCasioon

        Millä tahansa pärjää, mutta kenelle kelpaa ja kuka kehtaa ranteessaan pitää.


    • hankiElämäTaasKerran

      Prolopoika mee vittuun.

    • LaadukasLounas
    • sealkuperäinen
    • Sorry_vaan

      Joo mullakin oli tollanen joskus 10-vuotiaana. Ihan puistattaa kun näkee noita, on se niin s...tanan ruma että ei helvetti!

    • Anonyymi

      Lidlin Auriol rannekelloissa on lyömätön hinta/laatusuhde 👌

      • Anonyymi

        Sä oletkin ihana poika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oletkin ihana poika.

        Kuin myös


      • Anonyymi

        Nyt on vimosenpäälle kunnon kellomies asialla.
        Tuntee laadun ja hinnan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe