Järisyttävää, yllätyksellistä - mää oon rakastunu!

piilee

Leimaus kävi, kaksi löysi toisensa.

38

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepeästi

      Iloitse tunteestasi täysin mielin ja kielin! Niin kaiken yläpuolelle kohottava tunne se on,..

      • piilee

        Kiitos myötäelosta, niin teenkin.


    • siinähän-provoat

      Jos minä rakastuisin, olisin rakkaani kanssa mahdollisimman paljon, en tulisi tuntemattomana jollekin palstalle hihkumaan. Joku provohan tämä aloitus selvästi.

      • piilee

        Eipähän ole provo, pitää täälläkin olla jotain iloista asiaa. En uskonut, että tässäkin iässä voi käydä näin. Koska kummallakin on muutakin elämää kuin yhdessäoloa, niin ei sentään koko ajan kylki kyljessä olla.


    • krus.ka

      Motiiveista viis
      nyt onnitteluni siis!
      Tuiki tähtösten onnen vanaa,
      maan piiristä ilmoja kiidä.

      • piilee

        Kiitos Sinullekin, kiidämme ja liidämme ja katsomme, minne se kantaa.


      • seoonkylmie

        Se kantaa kauaksi toivon, onnea teille, on lohdullista lukea et viel iäkkäämpänäkin voi löytää ja leimahtaa. (käyn aina joskus kurkkimassa mitä tääl touhutaan) ja olenpa huomannut et tääl on melko sopuista porukkaa.


      • piilee

        Kiitos Sinullekin, onnellinen on olo.


      • pintajännitys

        Eikös ne antais kenenkään vähän rakastua hih,miten ihmeessä?Ehkä nuo ei muutenkaan innostu helposti,meittii kun on monneen junnaan,niin ja asemalle käsi ojosa jonnoon jääneitä palajon, kuka hukannut pilettinsä, kuka ei vielä edes hiffanut mita semmonen rakkaus on, hih.


      • piilee
        pintajännitys kirjoitti:

        Eikös ne antais kenenkään vähän rakastua hih,miten ihmeessä?Ehkä nuo ei muutenkaan innostu helposti,meittii kun on monneen junnaan,niin ja asemalle käsi ojosa jonnoon jääneitä palajon, kuka hukannut pilettinsä, kuka ei vielä edes hiffanut mita semmonen rakkaus on, hih.

        Minä ainakin annan toisen rakastua, ehkä toivonkin. Rakastunut ihminen on yleensä positiivinen. Sitä olen itse muutenkin ja nyt ihan kamalasti.


    • mielikuvittelevaan

      Mielikuvitus lentää, kivahan sekin. Vai kerrotko ihan nikkisikin ?

      • piilee

        On.minulla mielikuvitustakin, mutta tässä tapauksessa on ihan faktaa. Myönnän, että olen moninikki. Vakinikillä kirjoittaessani kauan sitten sain täällä varmaan parhaat/pahimmat ryöpytykset. Niiden kohteeksi joutuminen ei todella ole kivaa


    • joko-nukkuu-vieressä-

      Koiraanko rakastuit,
      otitko isonkoiran rakkakksesi,
      naaras vai uros,
      niin no, riippuu tietenki siitä kumpaa sukupuolta olet itse,

      • piilee

        höpö höpö. Kotieläintä minulla ei ole koskaan ollut. Lutikoita sentään mm. Hesassa ja täällä. Viimeksimainitusta sain pois mm. saunottamalla kaikki tekstiilit patjoja myöten.


    • Eiuskottavaa

      Kummasti on sinulla aikaa vakuutella rakastumistasi. Ei taida kohde edes tietää että olet häneen rakastunut. Onnittelut kirjoitettu ihan samalla tyylillä kuin nuo piileen höpötykset.

      • piilee

        Tänään olen koneella makselemassa laskupinoani ja huvittelen välillä. Yllättävää onkin se, että roihaus on molemminpuolinen. Kumpikin tietää tilanteen ja molemmilla on takana pitkä onnellinen parisuhde, joka päättyi kumppanin kuolemaan. Enpä täällä ole pitkiin aikoihin paljoakaan ollut. Esim. Sinun kommenttisi kaltaiset ovat suuri syy. Iloa pitää olla.


    • ilonsakullakin

      Joku saa ilonsa palstalla mahdottomia haaveita höpäjämässä. Jos totta olisi, tekisit ihan jotain muuta.

      • piilee

        Teenhän minä muuta. Mustikoita olin poimimassa, puutarhaa hoitamassa. Vahinko, ettei sulle oo sattunu sitä mitä mulle, oisit iloisempi.


    • oikein_roihaus

      Fantastista!

      • piilee

        Tulkitsen myötäelosi myönteisenä, en ivana. En todellakaan uskonut, että näin voisi vielä käydä.


    • surullista-

      Ei sinulla ketään ole,
      eikä sinuun kukaan ole rakstunu, höpön höpö,
      elät mielikuvitusmaailmassa,
      parempi on kun menet psykiatrille, hän hoitaa sinut taas terveeksi,

      • piilee

        Suruja olen kokenut ihan tarpeeksi, sitäpaitsi, jos elää iloisessa mielikuvitusmaailmassa, onko se niin kamalaa?


      • tätä-se-vanhuus-ny-on
        piilee kirjoitti:

        Suruja olen kokenut ihan tarpeeksi, sitäpaitsi, jos elää iloisessa mielikuvitusmaailmassa, onko se niin kamalaa?

        Tulihan se sieltä,
        oletko ihan yksin,
        huomaa, et ole ainoa vanhus joka on jääny ihan yksin jatkamaan loppuelämää,
        tietenki mielikuvitusmaailma hieman helpottaa pahaa oloa,
        mutta ei se pitemmänpäälle ole hyväksi,

        minäki jäin yksin , pikkuhijaa alkaa suurin suru väistymään, tai sitten ei,
        tilalle alkaa nousta pieninä välähdyksinä kaipuu ja haaveet
        jos ihme tapahtuisi ja löytäisi oikean kaverin
        jonka kanssa voisi viettää aikaa ja ehkä matkustaa vielä jonnekki kauemmas,
        tai muuttaa maalle pois kaupungin melskeistä,
        toisaaltaan järki sanoo että haave on utopiaa,
        ei se ole vanhalle enää mahdollista,

        kiva kun olet iloinen,
        mutta putoa pilvilinnoista maanpäälle, voi olla että törmäät vielä elävään ihmiseen,


      • piilee

        Kiitos Sinullekin kommentista, ehkä tapaukseni antaa Sinulle uskoa siihen, että mitä vain voi vielä tapahtua. Lähden tässä tekemään lähes 200 km:n keikan Hesaan, olen tottunut olemaan paljon yksin, erityisesti ei ole ollut haku päällä, vaikka paljon liikun ihmisten parissa. Olen jo törmännyt ihan oikeesti.


      • mennytaika

        1943 on taas löytänyt partnerin. On niistä kirjoitellut alkae siitä mustasta afrikkalaisesta, yks kuoli liikenneonnettomuudessa, joku päätti päivänsä sydän kohtaukseen juoppokin oli kuvioissa . ohan niitä ollut.


      • piilee

        Satusi ei ole totta kohdallani. Kuvittelet yhtä sun toista kuten moni muukin, luulo ei ole jne......


    • Näinpä.Nappisilmän

      Joo, minä kans! Oikeasti olen jo salakihloissa.
      Morsio ei tiedä mitään...

      • piilee

        Varmaan onnellista tavallaan tuokin, itse en sormuksista niin välitä.


      • tule-pian-enenku-myöhäON

        aijaa,
        muako tarkotat ???

        ihan minuun ittenikö olet rakstunu ???
        OLIPA mukava yllätys,

        no,,,,, rohkeesti vaan kosimaan, kihlat riittää,

        olen täydellinen
        minulla on kaikkea, sinä vain puutut elämästäni,

        tuot vain ittesi mun elämään se riittää,

        yhdessä loppuelämä on paljon mielekkäämpää,

        "tule tule lähemmäksi, että silmäsi nähdä voin"

        tule pian


    • kiitosluottamuksests

      Kutsut koko 70 plus palstan häihisi, kunhan se sulho saa ensin tietää että on rakastunut. Upeaa että arvostat palstaa niin paljon että ensimmäisenä saimme kuulla.

      • piilee

        En ole väittänytkään, että palstalaiset saisivat ensimmäisinä kuulla, varsin moni tietää ja ihan julkisesti kuljemme. Mitään häitä ei ole tulossa, joten se siitä.


    • hile-ma

      Kyllähän yksi jos toinenkin meistä on rakastunut viimeksi kuluneen vuoden aikana. Moni on saanut myös osakseen vastarakkautta.
      Joku ei ole sitä saanut ja purkee kateellisena katkeruuttaan tässä ketjussa.
      Tasan ei käy onnen lahjat.

      • piilee

        Rakastuminen on minun kohdallani harvinaista herkkua, suon onnen muillekin. Eihän yksi voi kaikkea saada, mutta elämä yllättää. Itselläni on sisäinen jarru, joka estää esim. rakastumisen toisen omaan.


    • onne-kas

      Minä olen ollut rakastunut yhtäjaksoisesti melkein 50 vuotta samaan mieheen. Ei mekään joka hetki yhdessä kyhnätä, vaikka se niin ihanaa onkin, ei oikein malta näppejään irti toinen toisistaan pitää. Rakkauden tuli palaa tasaisella liekillä , välillä leimahtaa kuumaksi roihuksi.Yhtä ja toista on vuosikymmenten varrella opittu toistemme hyvänäpidosta. Sanosinpa, että olemme aikamoisia virtuooseja siinä.

      Onnea aloittajan rakkaussuhteelle, iloisiakin yllätyksiä saattaa kokea missä iässä tahansa.

      • piilee

        Ihanaa, että tuollaisiakin suhteita löytyy. Meillä on kummallakin onnellinen avioliitto koettuna ja niiden pohjalta voimme jatkaa. Hyvää jatkoa teille.


    • saa_onnitella

      Minäkin olen rakastunut.

    • 3--21

      Se on hyvin, kun ne kaksi löysivät toisensa. Mitäs teet, jos ihastuksesi kohde ei ole löytänyt sinua, kuten täällä palstalla niin helposti käy.

      • kiinnostaisi-tuo-rakkaus

        3--21

        "kuten täällä palstalla niin helposti käy???

        Kuka kummajainen hakisi täältä sydänystävää? Siihen sanoisin, kuin Päätalon setä Kallelle, että se on Luojan tahto, jolle suuri mulkku kasvaa? Yhtä Luojansuomaa olisi täältä löytää edes ystävä, saati sellainen, jonka kanssa on valmis jakamaan tulevaisuutensa yhteisesti, vaikka vain eri asunoissakin, mutta mikä parempi, yhdessä. .

        Tiedän, että täällä on pareja, jotka ovat löytäneet rakkauden tämän palstan ansiosta, joten onnitteluni heille, mutta olisiko todellakin aivan uusi romanssi meneillään?

        Onkohan aloittaja 70 ja kuinka hän tapasi uuden rakkaan, ja onko hän mies, vai nainen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe