REISSAAMINEN EUROOPASSA MUN KANSSA

Euroopanmatkaaja

Elikkä täällä 17v kohta 18v tyttö ettis matkaseuraa kun omaa autoo ei ole. Lähettäs yhessä ajelee eurooppaan! vähän elämänkokemusta hankkimaan. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä mun tätä varten tehtyyn kikkiin: iwilllgowithyou

12

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topskipper

      Moi. Olen 28 vuotias mies ja lennän työkseni koneita asiakkaille ympäri maailmaa . Perillä yleensä pari päivää. Jos olet kaunis ja hyväkuntoinen sekä hyvätasoinen ja puhut Englantia, niin pistää mietintään

    • Ruskovil

      Tervehdys, Täällä olisi matkaseuraa vaille sukellusveneen kapteeni, Yleisimpiä matkakohteita on sotatoimialueet ja muuten melko pimeät retket, Voimme tietysti lähteä kaksin sukellus kapselilla, Laitathan rohkeasti viestiä.

    • jiphei

      Olen vanhempi Espoolainen ukkeli, joka kyllä ymmärtää että ikäeroa meillä on. Olen lähdössä tammikuussa autolla läpi Euroopan Espanjaan golfia pelaamaan, ja autossa olisi ilmaista tilaa. Jos sinulle on tarkeätä maisemien näkeminen, niin vastaa [email protected]. Kaikesta matkaan liittyvästä voidaan keskustella.! Jarkko

    • Danny74

      Vietän kuukauden thaimaassa kohtapuoliin, olet tervetullut seurakseni. Pikaperehdytys viihdemaailman saloihin kuuluu pakettiin.

    • tykkääntiukasta

      Olen purjeveneen ylpeä omistaja. Ikäeroa meillä on vähäsen (olen 57v) mutta eihän ikä ole este. Minulla kyllä seisoo vielä että ei ole alakerta lakannut toimimasta! Mennään purjehtimaan vaikka italiaan, mä tarjoan kaiken mitä tarvit ja haluan :)

      • Nasatestpilot

        Heippa. Täällä komea ja urhea NASAN avaruuslentäjä. Jos olet Miss Suomi tai 3 parhaan joukossa, niin pääset lentämään kanssani sukkulalla venukseen sylikkäin.. Tankkaan justiinsa rakettiani seuraavalle lennolle joten eikun yhteyksiä tännepään niin palataan astialle. Tervetuloa miehistööni..


    • munallinen

      onko tällä, kkirjottelijalla munat?:)

    • rahtari.reiska

      Tässä sähäkkä ukkomies posiolta.. olen lähdössä autolla Eurooppaan kesäkuun alussa. Matkaseura puuttuu vielä. Oma eukko alkaa olla jo ehtoopuolella eikä jalatkaan kunnolla kanna. Saa jäädä koiran kanssa kotiin. Hakusana ois just tollanen alle kaksikymppinen sugar Baby josta sais pitää huolta ja hemmotella. Mulla ikää 66v mutta viriili ja ikä on vain numeroita.

    • 19hessu66

      En tarkota seksii, jos pelkäät. Mä ajan ammatikseni ympäri Manner-Eurooppaa ja sellasis paikois mitä turisti ei nää. Muusta sun ei tarttee olla huolissaan ku vaan auton kahvinkeitin toimii. Joo oon Turust, ja ylpee viel siit.

    • 41v-mies

      Lähden kuukaudeksi kiertää eurooppaa toukokuun alussa. Ei ole omaa autoa mutta menen laivalla ja junilla ja busseilla ja lentokoneellakin.

    • MrBigShot

      Kaikenlaiset ukkelit ne täällä ehdottelevat...

      Lähdetkö kanssani reissuun yksityisjetilläni? Maisemia, kokemuksia ja nähtävyyksiä ilman taka-ajatuksia. Mukavaa matkustamista ilman rahahuolia.

      Olen varttuneempi Suomlaisen pörssiyrityksen johtaja ja lennän säännöllisesti ympäri eurooppaa liikematkoillani. Koneestani löytyy kyllä hyvin tilaa ja perällä on myös oikein mukava makuukammari. ;)

      Paikan päällä sitten autokuskini kuljettaa meidät sinne, mihin haluat mennä. Yöpyminen tietysti viiden tähden hotelleissa, missä voimme tilata skumppaa ja mansikoita sänkyymme.

    • Lomaman

      Hei.ensikuun alussa pääsis nuorekkaan siistin asiallisenkundin matkaan viikoksi kiertää suomea autolla jos kiinnostaa txt 046/5968096 t.mikke

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe