Mietiskelin keittiöveistä

67538

Voi perse että oli raskas päivä. Masennusahdistus iski oikein kybällä. Tuli niin järkyttävä itseinhon aalto kun olin viimein uskaltautumassa ulos kämpästä, että menin hakemaan veitsen ja ajattelin jänistää elämästä. Niin kuin kaikesta muustakin tähän mennessä. Luovuttamisessa olen ainakin olympiavoittajan tasolla. Melkein kolmekymmentä ja saavutuksia nolla. Ihmisten näköpiiriin meno (aina yksin vieläpä) on kuin ampiaispesään astuminen. Tuntuu että on kohde. Arvostelun ja halveksunnan. Kesä on vielä pahempaa, voitte varmaan ymmärtää miksi. Kaikki ovat onnellisia, paitsi minä. En pysty onnellisuuteen.

No, purskahdin itkuun, mikä helpotti vähän, kokosin itseni ja vääntäydyin ulos. Edes sen sain aikaiseksi. Nyt en saa untakaan...

15

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjgfhhfgfu

      Samanlaiset tunnot. Olen itse nelikymppinen ja oikeastaan mitkään haaveet & tavoitteet eivät ole kohdallani toteutuneet. Pohjimmiltani pelkään ja häpeän.

    • vähäsuavanhempi

      Kävimpä vielä lukemassa tämän pariin kertaan vaikka aattelin että en kyllä ennää konneelle mee ku muutenki viimeset 8 h pääasiassa näitä suhde-alueen juttuja täytelly kommenteilla ja lueskellu. Ja toki muodostanu uusia korvamatoja muutamista HB:n piiseistä.
      Hyvin kirjotat. Lyhyesti mutta kuitenki paljosti. Ei tehny mieli jättää lukemista kesken. Haikea olo tuli mullekki koska moniin kohtii saatoin samaistua. Jos nyt kattelis jotain nättiä HB:n musavideoo samaan aikaan niin olisi vaivatonta itkeä. Ei toki sillaan ku Vesamatti Loiri siinä 30v:n takaisessa Helmiä kyyneleet ois-tulkinnassan mutta kuitenki helpottavan tuntosesti.
      Näen monesti itteni ehkä rumana mutta varsinkin moukkamaisena sillon ku viilettää ohi joku käsikkäin menevä nuoriparisto. Sitten kun vielä itekki kaipais naisen seuraa ja kosketusta mutta tuntee ettei vain pidä ittestään niin paljon että kehtaisi olla naisen kans. Jos ei kuitnekaan ois itelä mitään annettavaa. Tai ei osais antaa sitä mitä ois.
      Lienet miesi? Minä ainakin, yksinasuva yrittäjä.
      no nyt tämä kirjottelu tönkkäs, mutta luulen saaneeni susta enemmän selville kuin sä musta.

      • jyrjkr

        Taitavat kummatkin kommentoijat olla naisia.


      • vähäsuavanhempi

        Joskus sitä jää miettimään mitä ihmiset mahtaa miettiä. Ei sillon ku ne ilossa parkuu ja karkeloi kavertensa kanssa tai mäiskii suukkoja lempi-ihastukselleen, vaan vaikkapa sillon, ku joku istuu Lintsin penkillä yksinää, ainakin näennäise rennosti ja vilkuilee ohi kulkevia.
        Kaivaa välillä kännyn ja kyllästyneesti vähän huiskii näyttöä, suunnilleen kuin tarkistaisi vain kellonajan tai lokitietoja. Ettei oikeestaan saa mitään seuraa siitä kännystä muttei kehtaa koko ajan vaan istuakkaan ja pälytä muita, vaikka sitä varmaan pelkästään haluaisi. Luulee ehkä paljastuvansa.
        Sellaselle ois kiva mennä jauhamaan jostain, jos vain sattuisi itselle sopiva tunnetila päälle siihen avuksi. mutta kai sitä aina pelkää sen verra ettei tuu mentyä, aattelee että se toinen pitää mua töykeänä hiipparina tai jonain ihme hämyvammasena


      • kirjottaja33v
        jyrjkr kirjoitti:

        Taitavat kummatkin kommentoijat olla naisia.

        Mistä nii päätelit? Mies minä kyllä oon. Luulisin aloittajankin olevan.


      • mhmhmhm

        Tarkoitin että aloittaja ja ensimmäinen kommentoija on naisia.


      • nimimerkkinimimerkki
        vähäsuavanhempi kirjoitti:

        Joskus sitä jää miettimään mitä ihmiset mahtaa miettiä. Ei sillon ku ne ilossa parkuu ja karkeloi kavertensa kanssa tai mäiskii suukkoja lempi-ihastukselleen, vaan vaikkapa sillon, ku joku istuu Lintsin penkillä yksinää, ainakin näennäise rennosti ja vilkuilee ohi kulkevia.
        Kaivaa välillä kännyn ja kyllästyneesti vähän huiskii näyttöä, suunnilleen kuin tarkistaisi vain kellonajan tai lokitietoja. Ettei oikeestaan saa mitään seuraa siitä kännystä muttei kehtaa koko ajan vaan istuakkaan ja pälytä muita, vaikka sitä varmaan pelkästään haluaisi. Luulee ehkä paljastuvansa.
        Sellaselle ois kiva mennä jauhamaan jostain, jos vain sattuisi itselle sopiva tunnetila päälle siihen avuksi. mutta kai sitä aina pelkää sen verra ettei tuu mentyä, aattelee että se toinen pitää mua töykeänä hiipparina tai jonain ihme hämyvammasena

        Siitä vaan meet juttelemaan rohkeasti, en ainakaan pitäisi sua outona hiipparina, vaan ystävällisenä ihmisenä, joka uskaltaa lähestyä vierasta ihmistä.


    • VitunVittuVittu

      Mä haluan munaaaaa!!!!!!!!!!

      • xcvfgb

        Apua nyt tänne tulijoku aspartaamihumalainen jonne munailemaan. Heti takasi Alepan tuulikaappiin rullalautaa keikuttamaan...


      • Jonnejoensuu
        xcvfgb kirjoitti:

        Apua nyt tänne tulijoku aspartaamihumalainen jonne munailemaan. Heti takasi Alepan tuulikaappiin rullalautaa keikuttamaan...

        Väärin. Mä meen Siwan kulmille skeittaan:D Nähään


    • Sejokaaloitti

      Olen nainen. Mitäpä väliä sillä. Silti, mukava tietää ettei ole ihan yksin jos on muita jotka samaistuu.

    • msdfjk
    • Ollaaks

      Oletko treenannut lantionpohja lihaksia???

      • selitystä.tarvitaan

        Miten se tähän nyt liittyy? :D


      • MiksiOlenTäällä

        Saatanan pervo, painu helvettiin täältä kunnollisten ihmisten seurasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe