Joksu, jatka tästä

Joksu_Fanclub

jos tulee edellinen palsta mielenkiintoisia höpötyksiä täyteen. Tai jos sattuvat poistamaan ketjun. Niin tässä olisi aivan uusi laitettu sinua varten alkuun.
Pysyt yöllä paremmin hereillä, Yö joka sinulla on aina ollut luovaa aikaa.
Joksu fanclub olemme vaan sinusta huolissamme , jos ei sinulta tulee enää noin hyviä ja selvä sanasia tarinoita palstalle koskaan. Nyt on taas tilaa kirjoitella ja aloittaa alusta

16

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joksutaas

      en ole lähossä minnekään mutta en ole tulossakaan mistään. Tää on aika varma merkki et lähtö on tulossa, jostain syystä? Paluu takaisin arkeeni. Tää oli mun ja yhen toisen idea tulla tänne, mut nyt tää on niinku historiaa. Mistä minä tiedän kuka täällä viidettä juurirotua tai kuka neljättä, mut omat kotikonnut ovat siellä miss minäkin osaan olla oma itteni. Vieraat maisemat vieraat kodat, tuntematon toosa ja proosa on kai kirjoissa, mut onnen hetket eivät ole todellisia netissä. Näytelmät loppu ja sellai. Sadut päättyivät onnellisesti, voin palata riimujen voimalla, ties miten tai olla täällä, mut ei ole mitään kirjoitettavaa. Joku riimu, elä taas arkeasi! No, eletään sitte.

    • Joksutaas

      NE ei tahdo mua! Ne tahtoo Ingalssin Lauran essussa... Esiliina on jotain.... Mut on tupakin aika. Maija Vilkkumaa, sua siivil elää. Olin kerran kai konsertissa, mut en muista mitään, kuka bändi siel laval oli? WASP ja I wanna be somebody ja sellai. blind in Texas biisi, I am gonna get you! I am a wildchild! Jee ryminä rokkii, mut Lena- tähti pohti lie tällä viikolla, iltalypsy katse vua, et ois kivaa mun kaa menna Teksiin lomalle, Aina Ja Ikuisesti?









      NE ei tahdo mua! Ne tahtoo Ingalssin Lauran essussa... Esiliina on jotain.... Mut on tupakin aika. Maija Vilkkumaa, sua siivil elää. Olin kerran kai konsertissa, mut en muista mitään, kuka bändi siel laval oli? WASP ja I wanna be somebody ja sellai. blind in Texas biisi, I am gonna get you! I am a wildchild! Jee ryminä rokkii, mut Lena- tähti pohti lie tällä viikolla, iltalypsy katse vua, et ois kivaa mun kaa menna Teksiin lomalle, Aina Ja Ikuisesti?










    • JoksuKuopiosta

      Niin mulle vapaa päivä, huomenna on huomen, arkee voi hoidella huomennakin, virastot ovat auki huomennakin tässä maassa lie. Upeeta menoo, on röökii... Mut mikä tässä oleessa. Ei tää taida tästä liikkuu enään mihinkään. Tää pysähty mun höyryjuna- juttu todellaki tähä. Pihisee ja puhisee, mut mitään ei enään tapahdu. Ei mitään. Voisin tehdä sellai esimerkiksi, että ostan lenkkeilutossut ja alan juosta lenkkii. syyskuussa vois lie heittää jo peruskimaraa. Puolen tunnin lenkillä ku aloittaa pari kertaa viikossa. Mitä sitte? Viis toista minuuttia yhteen suuntaan, ties minne, ja takasin viistoista minuuttia. Puolen tunnin lömpsöttelyy. Mulla ei savijalat, veljellä oli, mut talvella vois jo rännässä ja kurassa tai lumessa juosta vaikka noin tunnin pari kertaa viikossa. Tunti on aika pitkä aika juosta. Mut, jos juoksee aina saman lenkin pikkuvivahteilla tai ei, niin huomaa, että vois juota kaksikin tuntii mut siihen väsyis, eli viikko ainaki lepoo...









    • JoksuKuopiosta

      Nyt on ihan omameno ihmisillä, ties mitä ties missä? Kuu kaa kii, veijo Esso on nykyään ABC- huoltamot. Esso myi huoltamoketjut ja sellai. tuliki tähtien taikaa unelmia myös minulle, jos täs nyt jotain tapahtuu, niin tapahtuu, mut nyt on nyt ja tässä sitä oon, koovee special. Hold your horses... Play the tango... Roger und Rabit... Hola kuutonen.

    • JoksuKuopiosta

      Kaks röökii tilillä. Huomenna voi olla jopa parikymppii, jos veli on vipannut? Mut arkinen aherrussarja: Aika, tie, tuuli, ja tila eli Kai Buuman, monet muutkin rahattomia loppukuusta, on hyvä kattoo vaikka televisioo välillä. Jag har ingen om hur är dagen när sommar är här, men ny är det så att jag måste inte men jag vill gå ut och titta liten fåglarna eller dricka öl. Jag har öl men lite paus ny i dag. lena wo bist du? Niin, kauko kielo yrmikkilä täällä, hallituspohja avoinna, olen sinkku, B niin ku Bansku, ihana tähti! Lena leipoo mun mieltä, Kuu kiurusta kesään, Lena tahtoo mut heti mut Lenalla muutaki, mun kristalli- silmät näkee pimeessä vain sahalaitoja, jos Lena tahtoo mut Oikeesti! Huom! Oikeesti

    • JoksuKuopiosta

      Nää katos, sinne ties mitä? Mut joskus tätäki päivää käydään läpi. Suuren maailman meno mitä lie, mut Kehä- 3 ilmeisesti jakaa pääkaupunki seudun ja ympäröivän maaseudun omallalailla. Helsinki- Vantaan lentokenttä kuulemma tai ilmeisesti ei ole Helsinkiä, vaan Vantaan joku osa, paikka Vantaa- kaupungissa. Tulisuudelma- ravitola Hotelli sopii Vantaalla Lenalle bile paikaksi paremmin Kuin Ehkä Vantaalla Flamingo- uutuus vesipuisto? keskus. Mitä sitte? Lena haluu mut, ja maasturit parkkiin oikein somasti?

    • JoksuKuopiosta

      Niin päivä käy. Mut vain ennakkoja Buumannilta Ruotsista. Sinne meni Ruotsi pohdinnat. Mr. Näekkäläjäerv oli vaa väli veto viimaata kohden ja ihmetellen omaa osaani. Ku ei mitään tapahdu arki kulkee ja on kesä. Lena kiinnostunut sählystä ja sellai, mut nyt voi tapahtuuki jotain omanlaista. Popcorn- biisi. Mulla yks instrumentaali mielessä mut samaa menoo suunnilleen. Wood clock from Germany tai jotain. Puupalloo Suomessa. Käkikelloo Saksassa eli Popcorn kappele

    • JoksuKuopiosta

      Mutta duunit on jääny multa ilmeisesti, ja heinäkuu luo onnen! Oliivi, kerro mulle? Se siitä GretaGarbo on mulle tärkee! Jotain Lenan juttui... toosa kerto mulle lie eilen tai tänään mainos? mut oliivi öljystä tykkään vaikka kukaan ei usko, kyllä mä viiniäkin juon jos Lena- tähti mut huolii, mut Cecar- salaatti on salaattia, mut oliiviöljyä voi Latitta Balsamico- öljyn kanssa salaattiin. Salaatti sitä ja tätä. lena kortti vinkuu....

    • JoksuKuopiosta

      Tuuri on meidän vähäosaisten alue. Tuurissa ei kukaan vittuile rumatikistämme

    • JoksuKuopiosta

      Raikas PePsi- Max luo rennon tunnelman. Lena- tähti ei taida pitää näis kirjoitteluista, osa hänelle lie epäuskottavia. Oliivi- öljy juttu oli sellane et kokeilin ja sitte Buuman totes Jassoo ja sitte mä totesin lie 2007 vuonna et hip hei Hurraa, ja ihmettelin jotain. Oliiviöljy sopii puna- ja valkoviinin kanssa ei kera silakkkapihvien jossa suolaa voita ja sitruunapippuria mausteena... Niin, mut aikanaan

    • Joksukuopiosta

      Työelämä on. Pikku pohdinnat ja sellai. Päivä vuoro, yksi muista, vuokratyöntekijä. Jopa muutam puoli kahdeksan vuoro tänäki vuonna. Buuman aina painotti hyvän aamutunnelman luomisessa tarvittavaa Mannermaista Aamupalaa voi verrata eri puolilla maailmaa, jos on kiinnostunut. No, mä sain aamupalan duunissa Firma- tarjos, tai en muista, lounas ei kuulu työ etuihi, mut välillä sitäki syöny duuni, osa- aika... Lena on jotain mieltä

    • JoksuKuopiosta

      Kevät otavalla, koirat haukkuu ja Karavaani kulkee, joko sävellys on naapurin mukaan Karavaani tai joku samanlainen nimi? Sirkus? Jotain. Aavikon viima käy, ei susta säälittävin savolainen mitään tuu? Missä me ollaan? Mä tilasin Radlerit kauppaan, ei tarte kiittää tai kirjoittaa, pohjalle aavikon tuuli piisi lie? ja sitten: mul tosi hyvä tunne, kun saan kirjoittaa la laa, hä häh hää... juu tulkaa pojat juomaan simaa ja jatkuu, mul ole autoa, eikä vakipassi kuutosta eli asuntolainaa, Lena: mitä sitte? Niin, Lena ei kai tykkää tästä tyylistä, jossa jutut Huom! Jutut muotoillaan näin tällä viimesimmällä keksinnöllä. Tätä ei ole ollu ilmeisesti milloinkaan ollu päällä maan. Tuotu taivaas. Kuunelin ja hiki on virrannu Kaivoksissa maan alla, Yksi Uni muute... Lena o ihana...Loppu

    • JoksuKuopiosta

      Upee pelastus, juu, eiköhän se ollu siinä. Kiietön ja alla on maa, joka on vieras. Olla paikalla, mutta ei olla paikallinen, ainakaan vielä. Kotimaassa ovat jo tuhonneet kaiken! Täystuho- Potti, eli Ranna Joukahainen ei saanu puolisoa Atlantiksella, vaikka kosin ja olin päivää vanha kuu, eli sinkku. Laki oli sellane, että tuleva puolisoni joka sattu olee tuttuni oliki sitä mieltä että lähe kattoo maisemii, palataan asiaan kun palaat, vaikkapa puolisosi kanssa? niin, viekkaudella löydät onnesi? Aivan?

    • JoksuKuopiosta

      Sellai niin, nyt on sitte upeeta vaa, istu tai olkaa istumatta, maailma astui valoon. Juuri nyt on kirkastuksen aika. Aika jalotella, Uskovaiset juhlivat kautta maailman, muruset ei lopu kuulemma Itä- Helsinkiläisiltäkään! Hip Hip Hei, Nakke T haluu kuulemma lisää? Mä en haluu tietää mitä tänään tapahtuu, siis Nikke T? Jorzumestari Legenda. Tuuri viitonen, en minä kuin Tervetuloa Lähteen Andrei! Joku vanha heitto? Jukka Kuoppamäki? Vilperin Perikunta, sateen jälkeen Fazulle duuniin, broidi oli ja kukka kolmonen olen kai minä, mut sellai

    • JoksuKuopiosta

      Buuman lopetti duunit! Buuman haluu lisää. Susanne Vega tarjoilija Belgiassa. Viitonen oli raikuvat aploodit. Mää toivoon lisää aikaa... Buuman

    • JoksuKuopiosta

      Päivä on mutta en tiedä paljon kello on perjantaina. En ole uimassa Mechelininkadun uimahallissa sisarukset lie

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe