Fat killer

Läskipää

Kuulin tästä uudesta dropista... Mistähän sitä saa hankittua?

279

12341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun_mielipide--

      Mitkään keinotekoiset laihdutus konstit ei ole terveydelle hyväksi.
      Parhaimman tuloksen saa karppaamalla eli jättämällä sokeripitoiset ruoka-aineet pois ruokavaliosta-. Tämän kun tekee, niin terveys paranee ja samalla myös kilot karisee.
      Tällaiset kemikaalit vai sekoittaa systeemin ja tulos on sen mukainen.

    • veijoltavastausaina
    • Läskipää

      En nyt kaipaa mielipiteitä lääkkeestä vaan mistä sitä saa hankittua?! Yritin googlettaa mut en saanu selkoa.... Olen urpo..

      • sasa12

        Hei! Tilasin niitä vahingossa 2pakettia.laitan ne asiakaspalautuksena pois.


      • katii_23
        sasa12 kirjoitti:

        Hei! Tilasin niitä vahingossa 2pakettia.laitan ne asiakaspalautuksena pois.

        ootko jo laittanut palautukseen . ? Olisin voinut ainakin toisen niistä ostaa . ? Paa sähköpostia jos ne on vielä sulla. [email protected]


      • rocker13

      • moikkamooooi
        katii_23 kirjoitti:

        ootko jo laittanut palautukseen . ? Olisin voinut ainakin toisen niistä ostaa . ? Paa sähköpostia jos ne on vielä sulla. [email protected]

        Mulla olis vielä niitä 2kpl ottanut molemmista purkeista haluatko ostaa?



      • katii_23 kirjoitti:

        ootko jo laittanut palautukseen . ? Olisin voinut ainakin toisen niistä ostaa . ? Paa sähköpostia jos ne on vielä sulla. [email protected]

        Laitoin s postia :)


      • Tl85
        katii_23 kirjoitti:

        ootko jo laittanut palautukseen . ? Olisin voinut ainakin toisen niistä ostaa . ? Paa sähköpostia jos ne on vielä sulla. [email protected]

        Mulla on jos kiinostaa


      • Arja65

        Oletteko tilannet sen tallinasta c/o aliaz nimisestä firmasta. Mulla tuli tuotteita joita en ole tilannut ja olisin halunnut tietää palautuksesta.


      • Huutis66
        sasa12 kirjoitti:

        Hei! Tilasin niitä vahingossa 2pakettia.laitan ne asiakaspalautuksena pois.

        Tää oli muuten aika jännä juttu. ....tutustuin vaan sivuun ja täytin tietoja että näkisin tuotteesta hintoja...nyt tuli 2 pakettia ja hinta jotain 260 e.......saitko sie palautettua 😀


      • Ahtaalla
        sasa12 kirjoitti:

        Hei! Tilasin niitä vahingossa 2pakettia.laitan ne asiakaspalautuksena pois.

        Haluaisin itsekkin lähettää paketin takas..
        Mikä on osoite?


      • Apuakaivataannytheti
        Huutis66 kirjoitti:

        Tää oli muuten aika jännä juttu. ....tutustuin vaan sivuun ja täytin tietoja että näkisin tuotteesta hintoja...nyt tuli 2 pakettia ja hinta jotain 260 e.......saitko sie palautettua 😀

        Mulla sama juttu! Miten ne saa palautettua takaisin?? :D


      • sattuu
        katii_23 kirjoitti:

        ootko jo laittanut palautukseen . ? Olisin voinut ainakin toisen niistä ostaa . ? Paa sähköpostia jos ne on vielä sulla. [email protected]

        Onko varma että tilauksen saa loppumaan


      • marn
        Apuakaivataannytheti kirjoitti:

        Mulla sama juttu! Miten ne saa palautettua takaisin?? :D

        postin tiedoissa ei ole asiakaspalautus toimintaa, mut kun itse maksaa 6.90 niin palautuu estonia tallina.


      • Apuakaivataannytheti kirjoitti:

        Mulla sama juttu! Miten ne saa palautettua takaisin?? :D

        Minäkin sain eilen paketin ja laskun,enkä tod .ole tilannut.Laitoin @postia sinne,tuli vaan joku automaattinen vastaus,muttei tietoa,kuinka palautan ne pillerit. Apua siis kaipaan!Jos joku neuvoisi.@postini [email protected]


      • kolunsarka
        Rautaan kirjoitti:

        Lähetin s postia :)

        Mulla olis näitä 179 kpl, haluaako joku ostaa?


      • kolunsarka

        Saa satkulla


      • kolunsarka
        Ahtaalla kirjoitti:

        Haluaisin itsekkin lähettää paketin takas..
        Mikä on osoite?

        fat killer c/oAliaz po box No7044 Eesti Post AS/Omniva Pallasti 28 10001, tallin Estonia.


      • sissemi

        Mä palautin ,mutta silti tuli karhomalasku!


      • Olskari
        record1 kirjoitti:

        Minäkin sain eilen paketin ja laskun,enkä tod .ole tilannut.Laitoin @postia sinne,tuli vaan joku automaattinen vastaus,muttei tietoa,kuinka palautan ne pillerit. Apua siis kaipaan!Jos joku neuvoisi.@postini [email protected]

        Myös minä sain postissa 3 purkkia näitä ja lasku 187€. Laitoin s-postia, tuli vain automaattinen vastaus ja tästä on kulunut nyt viikko. Ilmeisesti on turha vastausta odottaakaan mutta turhaan odottavat myöskään että maksaisin kun en ole tilannutkaan..


      • päästäinen
        Olskari kirjoitti:

        Myös minä sain postissa 3 purkkia näitä ja lasku 187€. Laitoin s-postia, tuli vain automaattinen vastaus ja tästä on kulunut nyt viikko. Ilmeisesti on turha vastausta odottaakaan mutta turhaan odottavat myöskään että maksaisin kun en ole tilannutkaan..

        Sama täällä, mullekin tuli purkki pillereitä joita en tilannut. Otahan pikaisesti yhteyttä euroopan kuluttajakeskukseen.


      • Laana
        kolunsarka kirjoitti:

        Mulla olis näitä 179 kpl, haluaako joku ostaa?

        Hei, onko sinulla virlä nämä pillerit? Ja nikäli on! Niin montako rasiaa sinulla on?

        Voinko ostaa sinun ostohinnnalla?

        Odotan pikaisen kommenttisi, niin sitten voisin laittaa yhteystietojani sinulle!

        Terv. Ylipaonostaan kärsinyt mimmi


      • Tuplahuma
        Laana kirjoitti:

        Hei, onko sinulla virlä nämä pillerit? Ja nikäli on! Niin montako rasiaa sinulla on?

        Voinko ostaa sinun ostohinnnalla?

        Odotan pikaisen kommenttisi, niin sitten voisin laittaa yhteystietojani sinulle!

        Terv. Ylipaonostaan kärsinyt mimmi

        Näin 44 vuotiaana pitikin vielä hairahtuu näihin tilauksiin. Lähetin suomeks kolme säböö niin viikon päästä tuli vastaus, että tilaus lopetettu. Ehkä joskus syön yhden kk satsin . Enkä vielä ole maksanu, karhulaskua odotellessa. Mitä opimme taas tästä, älä kirjota nimees mihinkään edes huvikseen.


      • pömppämasu
        kolunsarka kirjoitti:

        Mulla olis näitä 179 kpl, haluaako joku ostaa?

        oikeesti olisko sulle yhtään jäänyt haluaisin kokeilla
        paljonko yks pakkaus maksaa ?
        tässä mun s-posti [email protected]


      • ToveKri
        Apuakaivataannytheti kirjoitti:

        Mulla sama juttu! Miten ne saa palautettua takaisin?? :D

        Minulla laskussa osoite Fatkiller c/Aliaz P.O box 7044 Eesti Post AS Omniva Paljasti 28, 0001 Tallinna, Estonia. Ilm. Valmistaja:Aliaz cooperation SIA, Kr. Valdemar lela 21-10 LV 1010 Riga, Latvia. Olisin palauttanut, koska yht.äkkiä vahingossa Olin tilannut ja lasku tuli 2 pvää ennen eräpäivää. Kovat lähetys ym kulut hinnan päälle. Avasin laatikon, joten en voi palauttaa ja suolisto sekaisin. Tervehtien tyhmä henkilö


      • älytetty
        record1 kirjoitti:

        Minäkin sain eilen paketin ja laskun,enkä tod .ole tilannut.Laitoin @postia sinne,tuli vaan joku automaattinen vastaus,muttei tietoa,kuinka palautan ne pillerit. Apua siis kaipaan!Jos joku neuvoisi.@postini [email protected]

        sain myös paketin ja laskun (päätä huimaava summa) Otin yhteyttä papereista löytyvään osoitteeseen ja ilmoitin,että olen tilannut kyllä tuotteen mutta minulle sitä mainostettiin postikulujen tutustumishintaan mikä sekin oli korkea yli 16euroa.
        valitin tästä kaikesta niin sieltä tuli vastaus,että väärist palautteista ilmoitetaan poliisille????ja heti perään:"voimme tarjota sinulle sopivan ratkaisun Maksapuolet noista summista!!! Sillon heräsi epäilys v ielä voimakkaammin. En kyllä tee asian suhteen mitään ...täyttä huijausta koko juttu. Suomessa saa apteekista 100kpl.pakkauksen (lääkärin määrämäna,jos katsotaan tarpeelliseksi.en nyt muista nimeä,mutta puolet halvempaa ja ehkä turvallisempi versio (y) T: Älytetty


      • Naapa
        Huutis66 kirjoitti:

        Tää oli muuten aika jännä juttu. ....tutustuin vaan sivuun ja täytin tietoja että näkisin tuotteesta hintoja...nyt tuli 2 pakettia ja hinta jotain 260 e.......saitko sie palautettua 😀

        mulla sama juttu , en taatusti tilannu ja paketti tuli , hinta yli 200.Multa voi ostaa .

        nimimerkki Naapa


      • Mare2016
        record1 kirjoitti:

        Minäkin sain eilen paketin ja laskun,enkä tod .ole tilannut.Laitoin @postia sinne,tuli vaan joku automaattinen vastaus,muttei tietoa,kuinka palautan ne pillerit. Apua siis kaipaan!Jos joku neuvoisi.@postini [email protected]

        Mihin osoitteeseen laitoit postia?itse kun laitoin sähköpostia niin ei ollut enää osoite voimassa.


      • Darjus
        Arja65 kirjoitti:

        Oletteko tilannet sen tallinasta c/o aliaz nimisestä firmasta. Mulla tuli tuotteita joita en ole tilannut ja olisin halunnut tietää palautuksesta.

        sama täällä, palautin paketissa olevaan osoitteeseen ja sit paukahti lasku perinnästä.....miten sinne saa yleensä yhteyttä...jos laittaa sähköpostia tulee viesti ettei voi laittaa viestiä eteenpäin????


      • mabel67
        Huutis66 kirjoitti:

        Tää oli muuten aika jännä juttu. ....tutustuin vaan sivuun ja täytin tietoja että näkisin tuotteesta hintoja...nyt tuli 2 pakettia ja hinta jotain 260 e.......saitko sie palautettua 😀

        hei, mulle kävi samoin. ei tullut mitään vahvistusta edes että tilaus olisi mennyt perille. Sitten tuli 260 e edestä pilleriä. Palautin ne ja nyt tuli maksumuistutus.Mitä täs vois tehdä??


      • aikkus
        record1 kirjoitti:

        Minäkin sain eilen paketin ja laskun,enkä tod .ole tilannut.Laitoin @postia sinne,tuli vaan joku automaattinen vastaus,muttei tietoa,kuinka palautan ne pillerit. Apua siis kaipaan!Jos joku neuvoisi.@postini [email protected]

        HEI TÄÄLLÄ KANSSA HENKILÖ JOKA SAA NÄITÄ HELVETIN TAPUJA EIKÄ OLE TILANNUT LAITOIN PAKETIN TAKAS JA NYT TULI LASKU 221,59 ETTÄ JOS ET MAKSA MENEE PERINTÄÄN JA EI MITÄÄN NUMEROA LASKUSSA MINNE VOIS ASIASTA SOITTAA ONKO KELLÄÄN TIETOA NUMEROSTA ALKAA OIKEESTI TÄMMÖSET PASKAT VITUTTAMAAN IHAN SATA LASISSA


      • kolunsarka kirjoitti:

        Mulla olis näitä 179 kpl, haluaako joku ostaa?

        Minä olen kiinnostunut. Mitä maksaa?


      • Huijattu3
        aikkus kirjoitti:

        HEI TÄÄLLÄ KANSSA HENKILÖ JOKA SAA NÄITÄ HELVETIN TAPUJA EIKÄ OLE TILANNUT LAITOIN PAKETIN TAKAS JA NYT TULI LASKU 221,59 ETTÄ JOS ET MAKSA MENEE PERINTÄÄN JA EI MITÄÄN NUMEROA LASKUSSA MINNE VOIS ASIASTA SOITTAA ONKO KELLÄÄN TIETOA NUMEROSTA ALKAA OIKEESTI TÄMMÖSET PASKAT VITUTTAMAAN IHAN SATA LASISSA

        Koko huijari firmaan ei ole mitään puh numeroa, vain sähköposti löytyy.
        Suosittelen tekemään rikosilmoituksen, sillä tässä täyttyy kaikki petoksen merkit.


      • Neitonen1654
        kolunsarka kirjoitti:

        Mulla olis näitä 179 kpl, haluaako joku ostaa?

        Onko sulla vielä nämä voisin ostaa.


      • Petosta
        sissemi kirjoitti:

        Mä palautin ,mutta silti tuli karhomalasku!

        Minulle kävi samoin, palautin ja tuli karhu


      • supikka
        Huutis66 kirjoitti:

        Tää oli muuten aika jännä juttu. ....tutustuin vaan sivuun ja täytin tietoja että näkisin tuotteesta hintoja...nyt tuli 2 pakettia ja hinta jotain 260 e.......saitko sie palautettua 😀

        minulla myös kävi sama juttu... :/


      • Ramsa84
        Tl85 kirjoitti:

        Mulla on jos kiinostaa

        Vieläkö on?


      • pinnithe
        Naapa kirjoitti:

        mulla sama juttu , en taatusti tilannu ja paketti tuli , hinta yli 200.Multa voi ostaa .

        nimimerkki Naapa

        Hei! Onko sulla vielä? Paljon maksaa ja minkä verran siihen hintaan saa?

        nimimerkki pinnithe


      • Katsuu97

        Siis en oo edes tilannut näitä ja silti niitä tulee... Miten voin peruuttaa ne?


      • Eesmui
        Katsuu97 kirjoitti:

        Siis en oo edes tilannut näitä ja silti niitä tulee... Miten voin peruuttaa ne?

        Onko sulla niitä? Voisin haluta ostaa


      • Jennaaaaaaaaaaaaaa
        Eesmui kirjoitti:

        Onko sulla niitä? Voisin haluta ostaa

        Mulla ois! Tuli tännekkin vaikken ole tilannut mitään.


      • siprukka
        Huutis66 kirjoitti:

        Tää oli muuten aika jännä juttu. ....tutustuin vaan sivuun ja täytin tietoja että näkisin tuotteesta hintoja...nyt tuli 2 pakettia ja hinta jotain 260 e.......saitko sie palautettua 😀

        Mulle tuli puolen vuoden paketit, vaikka tilasin vain yhden purkin, palautin kaikki takaisin ja nyt tuli maksumuistutus 342€ ja ulosottouhkaus, jollei maksa!!! Älkää missään nimessä tilatko. Huomenna otan yhteyttä euroopan kuluttaja-asiamieheen.


      • jolka
        sasa12 kirjoitti:

        Hei! Tilasin niitä vahingossa 2pakettia.laitan ne asiakaspalautuksena pois.

        Täällä olisi pari purkkia ylimääräisenä. Saisi puoleen hintaan.


      • Hydrobic
        jolka kirjoitti:

        Täällä olisi pari purkkia ylimääräisenä. Saisi puoleen hintaan.

        Voin ostaa.. Kuinka jatketaan?


      • Marju74
        Neitonen1654 kirjoitti:

        Onko sulla vielä nämä voisin ostaa.

        mä voin myytää 117 eurilla..en ole tilanut mutta see tuli ja lasku myös.


      • xlsmedical

      • shanaz
        sissemi kirjoitti:

        Mä palautin ,mutta silti tuli karhomalasku!

        minulla on sama juttu laskuja tulee eikä minulla on mitään tuotteita jäljellä! miten toimin?


    • hpv10
    • lindauu_

      Tietääkö joku miten pääsee eroon tosta fatkilleristä?eihän niillä hemmetti edes löydy mitään yhteydenottoa tietoja...

      • Mayja-70

        Tälläisia tulee olemaan lisääntyvässä määrin, ilman yhteystietoja, koska tarkoitus on sitoa tyhmät liekaköyteen - ja rahaa virtaa...


      • Suusa___

        Niillä oli tuol s posti. Marssin ite huomenna poliisilaitokselle. Tiedän, miks tyhmät tilasitte. Mutta ihmisluonto on välillä heikko ja tyhmä. Voidaanko lindauu_ vaihtaa joitaki yhteystietoi (s posti vaikka) vois kattoo miten asiat etenee.


      • Döppä

        Oikeesti onko tuo joku jatkotilaus?!?


      • Döppä

        Sain paketin näitä. Pöljä kun tilasin. Laitoin samoin tein sähköpostia että en jatka tilausta. Maksan perkele tämän mutta en tiiä uskallanko edes syödä noita. ?!?! On sitä pöljä. Miten muilla käyny??


      • hpv10
        Döppä kirjoitti:

        Oikeesti onko tuo joku jatkotilaus?!?

        On. Näitä vastaavia huijauksia on pilvin pimein.

        Mikään näistä pillereistä ei tehoa. Tuo on sinänsä parempi asia koska jos ne tehoaisivat niin ne olisivat vaarallisia. On olemassa metaboliaa kiihdyttäviä lääkkeitä mutta ne lisäävät mm. verenpainetta ja sivuvaikutuksena on mahdollinen kuolema. Eräs näistä on Clenbuterol, toinen DNP. Joissain näissä "yrttipillereissä" saattaa sitten olla noita.

        Ainoat tehokkaat ja turvalliset laihdutusvalmisteet ovat jotkin kuituvalmisteet ja sitten rasvan imeytymistä vähentävät pillerit.

        Alli maksaa noin 45 € kuukaudessa mutta senkään teho ei ole kovinkaan hyvä:
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00685

        Orlistat Stada maksaa noin 70€ kuukaudessa.


      • Suusa___

        Mulle kävi nii, et kun tilasin niin sivu sano et tilaus epäonnistu. 2kk myöhemmi nää kuitenki tuli postista. Laitoin s-postia noille ja peruutin koko tilauksen, koska en ollut saanu edes tilausvahvistusta ko. Tuotteesta. Sain ohjeet, joilla pääsin peruuttamaan tilauksen. Nyt vaan paketti takas mistä on tullukki. Mitä syömiseen tulee, niin en avannut koko pakettia. Parempi niin ja opiksi otin! Mutta hyvä jos asia on tällä selvä.


      • Döppä
        Suusa___ kirjoitti:

        Mulle kävi nii, et kun tilasin niin sivu sano et tilaus epäonnistu. 2kk myöhemmi nää kuitenki tuli postista. Laitoin s-postia noille ja peruutin koko tilauksen, koska en ollut saanu edes tilausvahvistusta ko. Tuotteesta. Sain ohjeet, joilla pääsin peruuttamaan tilauksen. Nyt vaan paketti takas mistä on tullukki. Mitä syömiseen tulee, niin en avannut koko pakettia. Parempi niin ja opiksi otin! Mutta hyvä jos asia on tällä selvä.

        Viddu kun menin avaamaan sen paketin 😔 Mut laitoin kans siihen laskussa olleeseen osoitteeseen viestin että en enää jatkossa näitä halua. Riittääkö se? Sain vain automaattisen vastauksen.


      • fatkil
        Suusa___ kirjoitti:

        Mulle kävi nii, et kun tilasin niin sivu sano et tilaus epäonnistu. 2kk myöhemmi nää kuitenki tuli postista. Laitoin s-postia noille ja peruutin koko tilauksen, koska en ollut saanu edes tilausvahvistusta ko. Tuotteesta. Sain ohjeet, joilla pääsin peruuttamaan tilauksen. Nyt vaan paketti takas mistä on tullukki. Mitä syömiseen tulee, niin en avannut koko pakettia. Parempi niin ja opiksi otin! Mutta hyvä jos asia on tällä selvä.

        Hei kuinkasait palautettua kyseisen tuotteen? Itsetilasin Kans enkä osaa palauttaa tai perua tilausta


      • Suusa___

        No siis mä laitoin illal s postia enkuks ja selitin tilanteen. Eka tuli automaattinen vastaus, sit sain viestii mis piti täyttää palautus kaavake. Täytin ja lähetin s postissa. Sit tuli jopa suomeks, et kauppa ja lasku purettu. Siin oli myös ohjeet mihkä palautan. Tuote tuli eilen, enkä siis oo avannu pakettii. Säästän kuitenki kaikki s postit mikkä oon saanu, kopsut otan laskusta ja säästän posti kuitin. Ihan siltä varalta, jos tulee jälkipyykkiä.


      • Döppää
        Suusa___ kirjoitti:

        No siis mä laitoin illal s postia enkuks ja selitin tilanteen. Eka tuli automaattinen vastaus, sit sain viestii mis piti täyttää palautus kaavake. Täytin ja lähetin s postissa. Sit tuli jopa suomeks, et kauppa ja lasku purettu. Siin oli myös ohjeet mihkä palautan. Tuote tuli eilen, enkä siis oo avannu pakettii. Säästän kuitenki kaikki s postit mikkä oon saanu, kopsut otan laskusta ja säästän posti kuitin. Ihan siltä varalta, jos tulee jälkipyykkiä.

        Okei! Kiitos rohkaisusta. Ehkä mullekin tulee sieltä joku vastaus automaattisen viestin lisäksi. Mä ehdin hölmöyttöni avata paketin joten lasku on maksettava mutta en maksa ennenkuin ovat vahvistaneet tilauksen peruutuksen. Ennä tienny pitääkö laittaa enkuksi vai suomeksi, niin laitoin molemmilla. Olen todella ahdistunut tämän takia 😬


      • Suusa__

      • Döppää
        Suusa__ kirjoitti:

        Mäkin olin, eikä ollu kyl yhtää kiva. Laitoitko s-postia [email protected]?

        Joo laitoin. Vieläkään en ole saanut vastausta. Kauanko sulla kesti?


      • fatkil
        Suusa___ kirjoitti:

        No siis mä laitoin illal s postia enkuks ja selitin tilanteen. Eka tuli automaattinen vastaus, sit sain viestii mis piti täyttää palautus kaavake. Täytin ja lähetin s postissa. Sit tuli jopa suomeks, et kauppa ja lasku purettu. Siin oli myös ohjeet mihkä palautan. Tuote tuli eilen, enkä siis oo avannu pakettii. Säästän kuitenki kaikki s postit mikkä oon saanu, kopsut otan laskusta ja säästän posti kuitin. Ihan siltä varalta, jos tulee jälkipyykkiä.

        Okei haluisitko laittaamulle spostissa kopion mitä lähetitniille? En nimittäin ole hyvä enkussa. [email protected] on osoite


      • Döppä
        Döppää kirjoitti:

        Joo laitoin. Vieläkään en ole saanut vastausta. Kauanko sulla kesti?

        Nyt tuli mullekin viesti että tilaus on lopetettu!! Huh!! Mutta tän yhen satsin joudun maksamaan. Pitäiskö siis purkki syödä ja laihtua 9kg?!? 😂😂


      • sortunut
        Suusa___ kirjoitti:

        No siis mä laitoin illal s postia enkuks ja selitin tilanteen. Eka tuli automaattinen vastaus, sit sain viestii mis piti täyttää palautus kaavake. Täytin ja lähetin s postissa. Sit tuli jopa suomeks, et kauppa ja lasku purettu. Siin oli myös ohjeet mihkä palautan. Tuote tuli eilen, enkä siis oo avannu pakettii. Säästän kuitenki kaikki s postit mikkä oon saanu, kopsut otan laskusta ja säästän posti kuitin. Ihan siltä varalta, jos tulee jälkipyykkiä.

        mikä oli osoite mihin palautit ,paketti tuli ja aukasin en saanut vahvistusta kun tilasin laitoin sähköpostia suomeksi englaniksi tuli ihmeelinen vataus jostain lapuista ,jospa palautan paketin tallinaan ja maksan postimaksun


      • Vedätetty
        Suusa___ kirjoitti:

        No siis mä laitoin illal s postia enkuks ja selitin tilanteen. Eka tuli automaattinen vastaus, sit sain viestii mis piti täyttää palautus kaavake. Täytin ja lähetin s postissa. Sit tuli jopa suomeks, et kauppa ja lasku purettu. Siin oli myös ohjeet mihkä palautan. Tuote tuli eilen, enkä siis oo avannu pakettii. Säästän kuitenki kaikki s postit mikkä oon saanu, kopsut otan laskusta ja säästän posti kuitin. Ihan siltä varalta, jos tulee jälkipyykkiä.

        Mikä on postiosoite. Ei näy missään oikeaa ja mihin osoitteeseen lähetetään?


      • Essijamessi87

        Siis tuliko teille sieltä automaatti vastaus että jotain delivered post notificagion vai saitteko oikeen vastauksen? Apua mitä mä nyt teen, haluan sen perua ja oon paniikissa. Joo olin uuno ku tilasin!!!


      • Suusa___

        [email protected]. tonne s-postia. Pitää kirjottaa oma tilanne ja et haluu peruu. Voi olla et ekan erän joutuu maksaa. Kirjotus hyvä olla enkuks (eivät vissii suomee osaa) eka tuli automaattivastaus, sit vastattii et piti täyttää palautuslomake. Syy hyväksyttii, sit tuli jopa suomeks et mihkä palautetaa. P.O. Box 42
        Riga 50, LV-1010 Latvia. Tommosen palautusosotteen sain. Mut en usko et riittää, et vaa lähettää tuotteen laskuinee takas? Jouduin maksaa postit itte (13e) jossa oli seurantakoodi mut iha sama. Kuitit ynnä muut s-postit talles jos tulee jälkipyykkiä.


      • Minäkin_peruutan
        Suusa___ kirjoitti:

        [email protected]. tonne s-postia. Pitää kirjottaa oma tilanne ja et haluu peruu. Voi olla et ekan erän joutuu maksaa. Kirjotus hyvä olla enkuks (eivät vissii suomee osaa) eka tuli automaattivastaus, sit vastattii et piti täyttää palautuslomake. Syy hyväksyttii, sit tuli jopa suomeks et mihkä palautetaa. P.O. Box 42
        Riga 50, LV-1010 Latvia. Tommosen palautusosotteen sain. Mut en usko et riittää, et vaa lähettää tuotteen laskuinee takas? Jouduin maksaa postit itte (13e) jossa oli seurantakoodi mut iha sama. Kuitit ynnä muut s-postit talles jos tulee jälkipyykkiä.

        Millainen syy sinulla oli, jos saa kysyä?


      • Suusa___
        Minäkin_peruutan kirjoitti:

        Millainen syy sinulla oli, jos saa kysyä?

        Saa kysyy. Olin eka tilaamassa noita pari kk sitte. Sivu sano error ja et pitää tilaa uuestaa. Siinä vaihees en kuitenkaa enää tilannu mut olin jo osottee tunkenu sin. Sit pari kk jälkee ne tuli kuitenki postista. Eli käytännössä lähettivät vaikken ollu tilannu? Enkä missåä vaihees ollu saannu ees tilausvahvistust. Ton selitin niille. Niillä toimitus 1-3p. En tiiä.


      • huijattuolo

        Hei kaikki. Kävin facebookin linkin kautta katsomas tietoja tosta fat killeristä. Noin viikon päästä tuli postista paketti dragon slim Extreme ja fat killer purkit siinä ja lasku 216€! Ei missään vaiheessa kyselty millä maksan ja ei tosiaankaan tilausvahvistusta missään vaiheessa. En siis omasta mielestäni tilannu mitään. Laitoin suomeksi sähköpostia tonne [email protected] ja selitin sinne etten kyl oo tilannu edes mitään. Luulis niiden jo suomea osaavan kun valituksia ilmeisesti tullut muitakin suomeksi. Odotan ilmeisesti vastausta sieltä vai mitä teen? Laskun eräpäivä 9.8. ja en kyl aio maksaa kun pakon edes....


      • Döppää
        huijattuolo kirjoitti:

        Hei kaikki. Kävin facebookin linkin kautta katsomas tietoja tosta fat killeristä. Noin viikon päästä tuli postista paketti dragon slim Extreme ja fat killer purkit siinä ja lasku 216€! Ei missään vaiheessa kyselty millä maksan ja ei tosiaankaan tilausvahvistusta missään vaiheessa. En siis omasta mielestäni tilannu mitään. Laitoin suomeksi sähköpostia tonne [email protected] ja selitin sinne etten kyl oo tilannu edes mitään. Luulis niiden jo suomea osaavan kun valituksia ilmeisesti tullut muitakin suomeksi. Odotan ilmeisesti vastausta sieltä vai mitä teen? Laskun eräpäivä 9.8. ja en kyl aio maksaa kun pakon edes....

        Ei mullekaan tullut mitään vahvistusta mistään, mut tietoni sinne syötin. Ja sillee se paketti tuli. Laitoitko osoitteesi vai miten ne löysi sun luo?


      • Punapäästadista-68

        Lankesin jokunen vuosi sitten vastaavanlaiseen huijaukseen. Kyse oli Kevennys (ei siis Keventäjät) tabuista ja roskaahan se oli. Tein rikosilmoituksen huijauksesta, mutta firma liikkui toimineen juuri sillä harmaalla alueella, joten poliisi oli "kädetön" tilanteessa. Tein sitten ilmoituksen Kuluttaja-asiamiehelle ja sainkin soiton jossa heidän lakimies ilmoitti että hoitaa asiaani siitä päivästä lähtien ja että kaikki asiaan liittyvät kirjeet, puhelut ym tuli kääntää hänelle. Kuluttajaviraston lakimies hoiti asian todella hienosti ja loppuun asti. Tein addressit.com sivulle tästä selonteon ja pyysin muitakin allekirjoittamaan kanteeni, mutta sitten ei valittajat toimineet, joten en voinut ajaa kuin omaa asiaani. Eli opetus; kun tulet huijatuksi, niin toimi, äläkä valita. Vaivaa pitää vähän nähdä, mutta se kannattaa. Pääsin eroon Kevennys tuotteista, laskuista, perintä peruttiin ja sain firmalta anteeksipyynnön. Tärkeintä oli, että lakimies sai asian pois perinnästä. Tsemppiä.


      • Tiskari
        fatkil kirjoitti:

        Okei haluisitko laittaamulle spostissa kopion mitä lähetitniille? En nimittäin ole hyvä enkussa. [email protected] on osoite

        Voisiko joku laittaa minulle myös osoitteen mihin voin lähettää minä pillerit joita en ole tilannut. Mun sähköposti on [email protected].


      • Tiskari

        Laitan sulle sähköpostia


      • Tiskari kirjoitti:

        Laitan sulle sähköpostia

        Olen myös saanut postitse kolme purkkia fatkiller tbl joita en todellakaan ole tilannut! Olen kyllä käynyt jollain sivulla lukemassa tuotteesta... Haluaisin myös tietää mihin osoitteeseen nuo voi palauttaa! En varmasti aio pillereitä syödä enkä maksaa laskua tuotteesta jota en ole tilannut..... jos mulle voi sähköpostilla kin vastata [email protected]


      • Arja65
        Suusa___ kirjoitti:

        Mulle kävi nii, et kun tilasin niin sivu sano et tilaus epäonnistu. 2kk myöhemmi nää kuitenki tuli postista. Laitoin s-postia noille ja peruutin koko tilauksen, koska en ollut saanu edes tilausvahvistusta ko. Tuotteesta. Sain ohjeet, joilla pääsin peruuttamaan tilauksen. Nyt vaan paketti takas mistä on tullukki. Mitä syömiseen tulee, niin en avannut koko pakettia. Parempi niin ja opiksi otin! Mutta hyvä jos asia on tällä selvä.

        Millä pääsee eroon. Tuli tuotteita ja en ole tilannut. Sähköpostiini olen laittanut viestiä. Sitä vastausta odotellessa.


      • Cata82
        fatkil kirjoitti:

        Okei haluisitko laittaamulle spostissa kopion mitä lähetitniille? En nimittäin ole hyvä enkussa. [email protected] on osoite

        Hei,fatkiller lähetyksen palautus. Voisitko lähettää minullekin englanniksi palautusviestin [email protected].


      • Lakupaku
        Cata82 kirjoitti:

        Hei,fatkiller lähetyksen palautus. Voisitko lähettää minullekin englanniksi palautusviestin [email protected].

        Hei
        Minullekin tuli, enkä ole tilannut. Voitko laittaa minullekin ohjeet palautuksesta.
        Kiitos
        Merja Wessman
        Merja.wessman@ gmail.com


      • KippuraH
        Suusa___ kirjoitti:

        Saa kysyy. Olin eka tilaamassa noita pari kk sitte. Sivu sano error ja et pitää tilaa uuestaa. Siinä vaihees en kuitenkaa enää tilannu mut olin jo osottee tunkenu sin. Sit pari kk jälkee ne tuli kuitenki postista. Eli käytännössä lähettivät vaikken ollu tilannu? Enkä missåä vaihees ollu saannu ees tilausvahvistust. Ton selitin niille. Niillä toimitus 1-3p. En tiiä.

        Hei!
        Mulle teki saman siis lueskelin sivua ja meinasin tilata mutta sivu jökkäs ja laiton sitten vaan kiinni enkä saanut tilausvahvistusta en mitään ja tänään tuli sitte paketti postissa ja väliä tuossa 23pv ja en todellakaan halua näitä lisää enkä osaa enklantia voisiko joku auttaa että saan tilauksen poikki?
        Täällä kun olen lueskellut niin vaikuttaa siltä että tämä on joku kestotilaus mitä minä en kyllä ole ottanut.
        sähköpostia voi laittaa jos jaksaa autella joku kirsi.haapanen72 @ gmail.com
        tyhjät välit pois ennen ja jälkeen @ merkin


      • Mamma67

        Moi. Haluaisin kanssa palautusosoitteen maarit.tilkkanen@ gmail.com.


      • pyyntö
        Essijamessi87 kirjoitti:

        Siis tuliko teille sieltä automaatti vastaus että jotain delivered post notificagion vai saitteko oikeen vastauksen? Apua mitä mä nyt teen, haluan sen perua ja oon paniikissa. Joo olin uuno ku tilasin!!!

        Pystyykö sen perumaan


      • pyyntö

        heippa olis kiitollinen jos joku laittaas mulle se palautusosoite ,kun en o tilanut mitään [email protected] kiitos etu käteen ,


      • voisko joku laittaa tännekin päin englanniksi tekstin minkä sinne laittanu.
        [email protected] kiiiitooooos


      • Sissemi
        iivanakukka kirjoitti:

        voisko joku laittaa tännekin päin englanniksi tekstin minkä sinne laittanu.
        [email protected] kiiiitooooos

        Mulle myös teksti englanniksi minkä voi laittaa,[email protected]


      • Voiminä

        Hei, minulle tuli myös tänään postissa 3 purkkia näitä ja lähes 200€:n lasku, enkä ole näitä tilannut. Laskun eräpäiväkin jo 1.9. En aio maksaa enkä pitää pillereitä. Laitoin sähköpostia suomeksi ja automaatti vastaus tuli enkuksi. Olisin kiitollinen jos joku onnistuneesti palauttanut voisi laittaa tänne malliksi enkuksi mitä niille kirjoittaa ja palautus osoitteen myös. Meitä huijattuja kun tuntuu täällä olevan useita. Kiitos jo etukäteen.


      • mummo54
        fatkil kirjoitti:

        Okei haluisitko laittaamulle spostissa kopion mitä lähetitniille? En nimittäin ole hyvä enkussa. [email protected] on osoite

        voitko laittaa myös minulle kopion spostissa mitä niille kirjoitit. En osaa englantia. Minulle tuli myös paketti ja lasku.
        Jään kiitollisena odottamaan .
        terv. mummeli54( [email protected])


      • Miisu69
        iivanakukka kirjoitti:

        voisko joku laittaa tännekin päin englanniksi tekstin minkä sinne laittanu.
        [email protected] kiiiitooooos

        Olisin kans tyytyväinen jos sais englanniksi tekstiä mitä on laittanu sinne ku tuo englanninkieli on aika heikko minullakin T:Sari ([email protected])


      • reltih

      • fifiina

        Minullekin tuli postissa nämä pillerit enkä tilannut ja lasku 187€. Luulin jo että oon unohtanut tilanneeni mutta, kävin kans sivulla ja laitoin tietoni jotta näkisin hinnat. Olen kokeillutkin niitä enkä ole huomannut mitään eroa painossa eli humpuukia koko juttu. En ole ottanut mihinkään vielä yhteyttä kun oletin automaattisesti et muistini temppuilee. onneksi ei sittenkään. Toisekseen siellä ei ollut mitään käyttöohjetta mukana, purkin kyljestä kun luki oli vain 2 kapselia ennen aamiaista ei muuta, sekin englanniksi. Lasku oli kyllä suomeksi. Tuskin voin palauttaakaan kun yksi purkki jo aukaistu. Meitä taitaa olla todella paljon joita nuo sivustot on huijannut :/


      • Darjus
        Suusa___ kirjoitti:

        Mulle kävi nii, et kun tilasin niin sivu sano et tilaus epäonnistu. 2kk myöhemmi nää kuitenki tuli postista. Laitoin s-postia noille ja peruutin koko tilauksen, koska en ollut saanu edes tilausvahvistusta ko. Tuotteesta. Sain ohjeet, joilla pääsin peruuttamaan tilauksen. Nyt vaan paketti takas mistä on tullukki. Mitä syömiseen tulee, niin en avannut koko pakettia. Parempi niin ja opiksi otin! Mutta hyvä jos asia on tällä selvä.

        Mihin sähköpostiin laitoit viestiä?


      • bimsalabim25

        tilasin aloituspakkauksen ja maksin myös.sitten tupsatas 3 purkki ja 180 euro lasku niskan.fat killeril on 14 päevä takastus oikeus nii että samalla lähettusosoitella vaan takaisin menemään...ja rikosilmoitus hujarisivustost jos laskut tuupa postilaatikon.pääsesin noista näin hienosti eroon.lähettasit mun sähköposti viellä uhkausviesti että kui ei lopeta rikosilmoituksen teko noiten asjanajaja otta yhteytta.hiiii.


      • Hankke2
        Miisu69 kirjoitti:

        Olisin kans tyytyväinen jos sais englanniksi tekstiä mitä on laittanu sinne ku tuo englanninkieli on aika heikko minullakin T:Sari ([email protected])

        Minäkin haluisin enkuksi palautus tekstin ja osoitteen.mulle tuli eilen kaks purkkii.
        Suuri kiitos.
        [email protected]


      • iviap
        Tiskari kirjoitti:

        Voisiko joku laittaa minulle myös osoitteen mihin voin lähettää minä pillerit joita en ole tilannut. Mun sähköposti on [email protected].

        Hei,
        Minäkin katselin sivustoa ja hups kohta tulikin pillereitä.voisitko ystävällisesti laittaa minullekkin enkuks palautus tekstin ja osoitteen. [email protected]


      • puiratto1

        Moi täälläkin yx sivuilla käynyt ja tuli postissa pillerit ja myöhemmin karhuumakirje jos en maksa.Maksoin yli 200€ ja ajattelin et niistä ei enää tulisi. Ja lähetin vielä ainakin 3 viestii laskussa olleeseen osoitteeseen etten haluu enää kyseisiä pillereitä ja VITTU tänään oli postissa pilleripurkki kaikkine lisäkuluineen 117e. Mihin osoitteeseen vois nää pillerit lähettää ja olisin vielä kiitollinen jos saisin vielä englannin kielisen textin, jotta tää homma loppuis. Mun sähköpostiosoite on [email protected] KIITOS


      • tirri973
        puiratto1 kirjoitti:

        Moi täälläkin yx sivuilla käynyt ja tuli postissa pillerit ja myöhemmin karhuumakirje jos en maksa.Maksoin yli 200€ ja ajattelin et niistä ei enää tulisi. Ja lähetin vielä ainakin 3 viestii laskussa olleeseen osoitteeseen etten haluu enää kyseisiä pillereitä ja VITTU tänään oli postissa pilleripurkki kaikkine lisäkuluineen 117e. Mihin osoitteeseen vois nää pillerit lähettää ja olisin vielä kiitollinen jos saisin vielä englannin kielisen textin, jotta tää homma loppuis. Mun sähköpostiosoite on [email protected] KIITOS

        Mulle kävi juuri samoin kuin sulle! Voisiko joku lähettää mullekin osoitteen ja enkun kielisen tekstin? [email protected]


      • tyhmä-56
        Suusa__ kirjoitti:

        Mäkin olin, eikä ollu kyl yhtää kiva. Laitoitko s-postia [email protected]?

        Laitoin itse s.postia tuohon osoitteeseen ja automaatti palautti postini takas... Miten hemputissa ko.firmaan saa yhteyden


      • TyperäNainen

        Mulle kävi juuri samoin kuin monelle muulle....Voisiko joku lähettää mullekin osoitteen ja enkun kielisen tekstin?

        [email protected]


    • läskiii

      täyttä paskaa koko pillerit. ihan sama kun syö fluoritabletteja. onneksi tilasin vain yhden purnukan. ÄLKÄÄ sortuko tähän vaan paras keino on olet mitä syöt!!

      • Döppä

        Tilasin myös yhden. Jos joku haluaa sen minulta ostaa myyn vaikka 30€:lla!! 😝


      • Döppä kirjoitti:

        Tilasin myös yhden. Jos joku haluaa sen minulta ostaa myyn vaikka 30€:lla!! 😝

        Onko sulla vielä, mä olisin kiinnostunut kokeilemaan.!


      • Tuikku44
        Döppä kirjoitti:

        Tilasin myös yhden. Jos joku haluaa sen minulta ostaa myyn vaikka 30€:lla!! 😝

        moi! Voin ostaa sen sulta Döppä 30 €.


      • Tuikku44
        Tuikku44 kirjoitti:

        moi! Voin ostaa sen sulta Döppä 30 €.

        Laita s-postia:[email protected]


      • Döppää
        Kkatii_23 kirjoitti:

        Onko sulla vielä, mä olisin kiinnostunut kokeilemaan.!

        Haluutko? Voin postittaa? Laita sun s-posti tähän niin vastaan siihen?


      • kkattii_23
        Döppää kirjoitti:

        Haluutko? Voin postittaa? Laita sun s-posti tähän niin vastaan siihen?

        [email protected] ja haluun ostaa .


      • Lillens000

      • Ashwaq

        Kuinka monta kertaa olet ottanut pillerin se löytyy pakkauksessa lokeron 4 3 1 musta punainen miten olla ystävällinen vastaus Ota


      • Ashwaq

        Haluan palauta se tuote, koska on ollut vähän vääri. Minä haluan tämä tuote


    • käyttäkää-sitä-järkee

      Jos nämä kaikenmaailman fatkillerit ja ihmepillerit ja jauheet todella tekis sen mitä lupaa, miksi ylipaino ja lihavuus olisi edelleen niin suuri ongelma maailmassa? Jos joku todella keksisi oikeasti tehoavan turvallisen läskikillerin, se olisi lääketieteen Nobelin palkinto!
      Näillä ei laihdu muu kuin hyväuskoisten hölmljen lompakko.

    • Totuus_sattuu_

      Luin eilen tuon linkin tuosta "laihdutusrääkki". Suosittelen, varsinkin jos on huomattavaa ylipainoa. Ihan turha haaveilla, että voi sitä pullaa mussuttaa mielen määrin ja samalla laihtua jollain pillerillä.

    • Hembu

      Minullekin napsahti tänään fatkiller-paketti postista. Hassuinta on etten muista tilanneeni, mutta onhan tuo ihan minun nimellä ja osoitteella tullut.

      Laitoin sinne meiliosoitteeseen viestiä ja toivon että saan palauttaa. Kalliskin vielä, siksikin Ihmettelen että olisin tilannut 😐. Mutta kai minä sitten olen 😂

      Täällä ilmeisesti kokemus palautuksesta kuitenkin ollut ihan ookoo?

      Kaikkeen sitä joutuukin !

      • Terveellistäkö

        Minulla oli ihan vastaava tilanne; näin kallista 187 €/3 purkkia en todellakaan muista tilanneeni, ehkä jotain aloitustarjouksia. Laitoin viestiä sähköpostiin ja uhkasin kuluttajasuojaviranomaisilla. Tuotteilla pitäisi olla normaali 14 vrk palautusoikeus, mutta palautusosoitetta ei ole missään. En aio missään nimessä maksaa tuota laskua ja vedän niin pitkälle oikeuteen kuin tarvii. Tämä on niin huijausta; paskaa pakattu tiiviiseen pilleriin ja jatkolähetyksiä varmasti tulee, jos ei saa peruttua.


      • Samanlainen tilanne minulla. Laitoin sähköpostia, kylläkin suomeksi. Toivottavasti ei ole jokin kestotilaus. En aio maksaa, palautan. Avasin kyllä pussin, mutta muuten koskematon.


    • lilli_putti_2016

      Suosittelen terapiaa. Sekin maksaa, mutta on tehokkaampaa kuin yksikään muu laihdutusvalmiste. Kyse on hallinnasta, ja ylensyönti ei ole hallintaa. Terapialla voit oppia uusia käyttäytymismalleja, lääkkeillä et.

      Lisäksi suosittelen ostamaan aktiivisuusrannekkeen tai askelmittarin. Se paljastaa helpoiten julman totuuden: ihminen kuluttaa aika onnettoman vähän energiaa. Itse olen lilliputtikokoinen keski-ikäinen nainen. Perusaineenvaihduntani on tavanomaista dieettitasoa, eli 1200 kcal. Liikunnalla onnistun parhaimmillaan satunnaisesti kaksinkertaistamaan energiankulutuksen, joskus rankoilla vaelluksilla jopa kolminkertaistamaan. Mutta: perusaineenvaihduntani taso tulee täyteen neljänneskilosta tortillasipsejä. Edes liikunnalla en voi mahdollistaa itselleni mässäilyä.

      Karppaukseen en usko. Siihen sen sijaan uskon, että tavanomaisilla markettimurkinoilla käyhäkin syö koko ajan enemmän kuin kuluttaa. Joten vatsaansa pitää täyttää jollakin vähäenergisellä (kuten vihannekset) pitäen kuitenkin riittävästi hyviä proteiineja, rasvaa ja muita suojaravinteita ruokavaliossa. Jos hallitsee homman, voi joskus hallitusti herkutella. Suurimmalle osalle lienee ainoa vaihtoehto on absolutismi herkkujen suhteen.

      Jos yrität kompensoida pillereillä sen, ettet hallitse itseäsi kaupassa ja ruokalautasen äärellä, olet hakoteillä ja harrastat pahaa itsepetosta. Kaada kaikkeen tulisinta chili- tai wasabikastiketta. Eiköhän se rajoita mässäilyä. Ensimmäinen askel laihdutuksessa on, että paino pysyy ennallaan kohoamisen sijaan. Oletko edes siinä pisteessä? Kilot tulevat aina nopeasti ja lähtevät hitaasti. Se on vain hyväksyttävä.

      • Höppänä123

        Kaikki tämä totta ja käytössä ainakin minulla. Ei vaan auta. Ja rajoitteisen ruokavalion vuoksi (vaikeat allergiat: useat kasvikset, siipikarja, kananmuna, useimmat hedelmät) tämä välillä hölmö ja väsynyt ihminen kaipaa boostia kevennykseen.

        Onneksi vain lievä ylipaino ja liikun paljon :)


      • Happymom

        Toi oli paras ohje, jonka olen koskaan saanut -oikeasti!
        Syön aina liikaa. Alan lisäämään tulista chili -kastiketta joka ruokaan. Tuskin tulee haettua toista lautasellista.
        Kiitos kaunis


      • hpv10

        Ehdottoman totta. Terapiaa voi kyllä antaa itsellekin eli miettiä syitä miksi syö liikaa. Tiedon puute ravitsemuksesta on myös iso ongelma psyykkeen lisäksi, myöskin se ettei välitä asiasta.

        Minulle herkuttelu ei ole ongelma vaan selvästi liian suuret annoskoot ja alkoholi. Annoskokoihin on auttanut runsas kasvisten ja hedelmien syönti ja alkoholiin kohtuukäytön välttäminen eli ei enää paria olutta töitten jälkeen. Lihan vaihtaminen vähärasvaiseen ja osittainen korvaaminen kasviproteiinilla (pavut, tofu ja soijarouhe) auttaa myös. Minulla täysjyvävilja pitää huomattavasti paremmin nälkää kuin peruna tai puhdistettu vilja joten leipänä täysjyvää ja hiilihydraattilisukkeena täysjyväriisi tai -pasta.

        On auttanut, nyt 15 kg kevyempi kuin pari vuotta sitten. Tiputan kyllä vielä jotain 5 kg nutraamalla tämän kuun lopun.


    • yeryu

      Ap kaiva vaikka perseestäs.

    • haistvittu

      Kannattaa ostaa kanssa kivat vaatteet ja TV-shopista kaikki muutkin tuotteet. Mitäs sinne elämäm kouluun kuuluu

    • Jos joku on tilannut ja haluaa eroon, olisin kiinnostunut ostamaan. Laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]

      • todellatuohtunut

        Minulle tuli postissa 3 pakettia vaikka en ole tilannut. Samaan hintaan saat kaikki..
        jos kiinnostaa laita viestiä. [email protected]


    • Highhope

      Uudesta!?
      Koittakaas googlettaa ko.Tuote :)

    • fatyfaty

      Ketkä noi suomalaisnimiset naiset ovat fb-n tullun mainoksen yhteyydessä, kymmeniä kuvia enne ja jälkeen ja taivalliset kiitokset? kuka niitä tekee?

      • Punapäästadistavm.68

        Fatyfaty: Ellet vielä ole kuullut niin ne ja kaikki muutkin mallikuvat tehdään tai ainakin käsitellään kuvan käsittely ohjelmalla.


    • EX-läski

      Kyllä ihmisiä huijataan ja rahastetaan hädässä olevia. Kovat bisnes pyörii läskienkin ympärillä.
      Opetelkaa terveelliset eläntavat, syökää oikein ja lopettakaa nuo naurettavat pilleri ja pussimoska- yms. ihmedieetit. Vain todellisella ja pysyvällä ruokavaliomuutoksella tulee pysyvää jälkeä.
      Katsokaakin kans ettette lapsillenne opeta huonoja tottumuksia. Lihavat vanhemmat = lihavat lapset. Kunpa lihavuus ja läski olisivatkin vain ulkonäköön vaikuttavia asioita, mutta sehän vie terveyden myös lapsiltanne. Aijotteko lapsiinne tunkea jotain laihdutusvalmisteita? Toivottavasti ette!!!!

      • Mayja-70

        Ex-läski, sanoit kai kaiken, mitä asista tarvitsee sanoa!


    • Svampen

      Jos jollain on myydä niin olisin kiinnostunut :)

      • klarasofie

      • Arja65

        Kyllä ois jos en voi niitä palauttaa, en ole kyseisiä tuotteita tilannut


    • Iines12345

      Hei mulle tuli postiluulusta noita purkkeja vaikka en tilannut jos kiinostaa ostaa niin kirjottakaa mulla 2 purkkia ja joku lisä purkki

    • Aikamiestyttö

      Mulle kanssa tupsahti 3 purkkia ja jotankin hiton drangon jotain mitä lie. Olin aikeissa tilata nii viime kuussa, mutta mullekin se jotain äkkäili ja jätin sikseen, olin kyllä tietoni syöttänyt ja huuteli erroria. Nyt paniikissa ootan että saan nuo palautettua, lasku vajaa 300e

      • Jossu1234

        Samanlainen paketti läpsähti mullekkin postilaatikkoon. Heti laitoin viestiä laskussa olleeseen s-osotteeseen niin suomeksi kuin englanniksi. Automaatti vastaus tuli oikeata vastausta odotellessa, jotta saa tiedot paketin palautukselle


      • Arja65

        Sama täällä. Kuiten jätin tilauksen kesken ja sit kuitenkin 2 kpl purkeja tuli kuitenkin ilman etyä olisin hyväksunyt tilauksen


    • klarasofie
    • Lankaanmennyt

      Myös minulle tuli tänään lähetys. 4 purkkia.En kyllä ole tilannut, lukenut vain heidän sivujaan.Joko sellaisen perusteella laittavat tulemaan? Kaivavat osoitetiedot jostain?? Toki avasin paketin mutta T O D E L L A K A A N en aio tuollaista summaa maksaa: 286 e!!!!!!!! Lähetyskukut 16.67.....Laskutuskulut 16.67.....Alv 14% 35.12 e. Itse tuotteet 217 e siis. Onko muille tullut tämänhintaisia lähetyksiä ??? Asia ei jää tähän !!

      • Yks.huijattu

        Minullekin tuli tuo paketti tänään, enkä tiedä tilanneeni! Ahdistavaa tämä tämmöinen. Mitähän sitä nyt tekis, kun en oikein osaa englantia...


      • Kiksukka

        Mulle tuli myös tänään neljä purkkia ja lasku 286e!!!!! Ja en ole edes kyseistä tuotetta tilannut! Mitä tässä voi tehdä....mä oon ihan paniikissa ja kielitaitoa ei ole mullakaan


      • 1katjuska

        Mulle kans tuli tänään 3 purkkia fatkilleriä. Mielestäni en oo aikanaan painanut mitään tilausvahvistusta, mut tulipa silti...voisin pitää nää ekat, mut tulevaisuudessa en haluis lisää. Saako peruttua tossa [email protected] osottotteessa? Voiko kirjoittaa suomeksi? Ja mitähän pitäs kirjottaa... Auttakaa mua:)


      • Lankaanmennyt

        Laskun tiedoissa oli että : SOPIMUSPÄIVÄ 10.7.2016....LÄHETYSPÄIVÄ 10.8.2016. ERÄPÄIVÄ 24.8.2016 ENKÄ TOSIAAN NÄITÄ OLE EDES TILANNUT. ÄLKÄÄ KUKAAN VAAN MAKSAKO !! ALETAAN POMMITTAMAAN SUOMEN EUROOPAN KULUTTAJAKESKUSTA. TÄMÄN RIKOLLISEN TOUHUN ON LOPUTTAVA!!!!! Kertakaikkiaan.....jos tavaraa alkaa tulla ihan tilaamatta ja pillereiatäkään ei tiedä mistä ne OIKEASTI on tehty !! Oikeus voittaa aina ja rehellisyys maan perii !


      • 1katjuska

        Oliko teillä noi purkit erinäköisiä tai siis eri mallisia kun mainoksessa? Kai ne silti oikeita on... Katselen kai kaikki vähän turhan tarkkaan;)


      • Lankaanmennyt

        Kolme mustaa jayksi punainen.


      • Duffis

        Mulle tuli myös tänään postissa nuo purkit ja en ole tilannut todellakaan mitään tollaista. Kävin sivuilla ja se siitä. Olen tosi huono englannissa ja nyt en tiedä mitä kirjoittaa heille jos eivät suomea osaa. Olisiko joku halunnut auttaa? Oon yh äiti niin ei tosiaan tulisi mieleenkään tilaa melkeen 300e pillereitä :/


      • Duffis

        Niin ja minä en ole avannut edes koko pakettia, koska en uskalla koskaan avaa jos en ole mitää tilannut.


      • lankaanmennyt
        Duffis kirjoitti:

        Mulle tuli myös tänään postissa nuo purkit ja en ole tilannut todellakaan mitään tollaista. Kävin sivuilla ja se siitä. Olen tosi huono englannissa ja nyt en tiedä mitä kirjoittaa heille jos eivät suomea osaa. Olisiko joku halunnut auttaa? Oon yh äiti niin ei tosiaan tulisi mieleenkään tilaa melkeen 300e pillereitä :/

        Duffis laitatko sp osoitteesi niin otan yhteyttä. Laitoin juuri sähköpostia asiakaspalveluun osoitteeseen [email protected] Odotan vastausta ja tietoa mihin osoitteeseen voin palauttaa nuo humpuukipillerit.


      • Eika72
        lankaanmennyt kirjoitti:

        Duffis laitatko sp osoitteesi niin otan yhteyttä. Laitoin juuri sähköpostia asiakaspalveluun osoitteeseen [email protected] Odotan vastausta ja tietoa mihin osoitteeseen voin palauttaa nuo humpuukipillerit.

        Mulle tuli tänään pilleripaketti enkä oo moisia tilannu. Englanninkielinen s.posti tuli enkä osaa englantia ku suomeksi laitoin. Mitä teen? Lasku liki 300


      • Tiskari
        lankaanmennyt kirjoitti:

        Duffis laitatko sp osoitteesi niin otan yhteyttä. Laitoin juuri sähköpostia asiakaspalveluun osoitteeseen [email protected] Odotan vastausta ja tietoa mihin osoitteeseen voin palauttaa nuo humpuukipillerit.

        Hei kuulin että sinulle oli myös tullut, voisitko minua auttaa myös , harmittaa että avasin paketin reunan ja kurkkasin mitä on mut sinetit kiinni purkeissa ni näkee ettei ole avattu ku vain kuori jossa lasku sisällä. Ostaisitkin yhteyttä minuun.


      • Nonnabella
        Lankaanmennyt kirjoitti:

        Laskun tiedoissa oli että : SOPIMUSPÄIVÄ 10.7.2016....LÄHETYSPÄIVÄ 10.8.2016. ERÄPÄIVÄ 24.8.2016 ENKÄ TOSIAAN NÄITÄ OLE EDES TILANNUT. ÄLKÄÄ KUKAAN VAAN MAKSAKO !! ALETAAN POMMITTAMAAN SUOMEN EUROOPAN KULUTTAJAKESKUSTA. TÄMÄN RIKOLLISEN TOUHUN ON LOPUTTAVA!!!!! Kertakaikkiaan.....jos tavaraa alkaa tulla ihan tilaamatta ja pillereiatäkään ei tiedä mistä ne OIKEASTI on tehty !! Oikeus voittaa aina ja rehellisyys maan perii !

        Saamari, sama juttu. En oo tilannut mitään, facessa vaan luin ihmetuotteesta. Tyhmä kun laitoin mun yhteystiedot ja lopetin saman tien kun halus luottokortin tietoja. Jätin koko homman kesken ja silti pistettu paketti postiluukusta sisään! Mulla ei oo edes ylipainoo :) Laitoin sähköpostiä tuli automaattinen vastaus.
        Onko joku jättänyt maksamatta ja onko kellään tietoa mihin voin palauttaa. Paketissa on joku osoite.


      • sekoseko
        Nonnabella kirjoitti:

        Saamari, sama juttu. En oo tilannut mitään, facessa vaan luin ihmetuotteesta. Tyhmä kun laitoin mun yhteystiedot ja lopetin saman tien kun halus luottokortin tietoja. Jätin koko homman kesken ja silti pistettu paketti postiluukusta sisään! Mulla ei oo edes ylipainoo :) Laitoin sähköpostiä tuli automaattinen vastaus.
        Onko joku jättänyt maksamatta ja onko kellään tietoa mihin voin palauttaa. Paketissa on joku osoite.

        Näin kävi minullekkin . Nyt palautin tuotteet ja laskun paketin päällä olleeseen osoitteeseen kirjattuna . Saa nähdä kuin käy ????????


      • Täyteläinen
        lankaanmennyt kirjoitti:

        Duffis laitatko sp osoitteesi niin otan yhteyttä. Laitoin juuri sähköpostia asiakaspalveluun osoitteeseen [email protected] Odotan vastausta ja tietoa mihin osoitteeseen voin palauttaa nuo humpuukipillerit.

        Apua kaipailen myös...Mulla olisi kanssa näitä 3purkkia 1 purkki dgagon slim xtreme. Jos kukaan ei halua ostaa multa noita, niin pitäs osata toi englannin kielinen viesti laittaa yms....apuva! [email protected]
        Kiitos kaunis sille joka avittaa =)


      • mummuli67
        sekoseko kirjoitti:

        Näin kävi minullekkin . Nyt palautin tuotteet ja laskun paketin päällä olleeseen osoitteeseen kirjattuna . Saa nähdä kuin käy ????????

        no kuinka teidän käynyt näiden palautusten kanssa?paketin sain myös ja palautin saamaani Tallinnan osoitteeseen ja sitten tulikin jo maksumuistus ja uhkaus ,että perintätoimisto perii


      • Keren64
        mummuli67 kirjoitti:

        no kuinka teidän käynyt näiden palautusten kanssa?paketin sain myös ja palautin saamaani Tallinnan osoitteeseen ja sitten tulikin jo maksumuistus ja uhkaus ,että perintätoimisto perii

        Hei, mulla sama juttu. Palautin ja laitoin emailia, vastasivat että 14 pv sis voi palauttaa . Silti tuli tänää maksumuistutus ja uhkaus perinnästä. En kanssa omasta mielestäni ollut tilannut mitään! Kävin sivustolla ja toki laitoin tietoni, mutta ei ollut tarkoitus tilata ja sitten error ja sivu hävisi ja kuukauden päästä tuote postissa. Outoa..


    • Tiskari

      Hei ! Minulle tuli myös paketti en ole todellakaan tilannut ja lasku 286 euroo paketissa sisällä 4 purkkia . Onko niin että kukaan ei tiedä mihin voin purkit palauttaa ilman että tästä tulee minulle harmia ja että pääsen eroon ettei tule uusia . Tietääkö joku mihin voin lähettää nämä takaisin. Suomeksi kyllä lukee jos kysyttävää laita sähköpostia

      • Tiskari

        Voiko joku auttaa muoa. Mulla ei toimi edes käsi ku invalidisoitunut ja eläkkeellä olen eikä ole ikinä tälläistä tapahtunut. Jos joku niin kiltti että selvittäisi mihin voin paketin laittaa takas ja laskun avasin vain ku luulin et olin jotain saanut.t. Huolestunut.😳


    • 5555675

      44646464646

    • Ihmeissään

      Lähetin tähän osoitteeseen tänään. Myös yhtä ihmeellinen lähetys. En todellakaan ole tilannut. Sain sähköpostin että 14 päivän palautusoikeus.

      FatKiller
      P.O 7044
      Eesti Post AS/Omniva
      Pallasti 28
      10001 Tallinn
      Estonia

      Jouduin maksamaan kirjemaksun 6,95€, koska ulkomaille ei kuulma voi laittaa asiakaspalautusta ilmaiseksi. Saa nähdä saanko ikinä postimaksua takaisin, mutta on se nyt pienempi kuin 200€ pillerit

      Toivon että asia jää tähän.

      • nonnabella

        Mulla sama osoite paketissa. Laitan ensin kunnon palautetta sinne lafkaan ja sit takaisin koko paska mistä on tullutkin.
        Ihmettelen täällä et miten on mahdollista kun ei oo tilannut mitään ja silti tule paketti kotiin!


      • sekoseko

        Varmuudeks laitoin kirjattuna vaikka maksoikin vähän enemmän... 13.40 €


      • Sariliini

        Laitoitteko laskunkin mukaan,mä en ainakaan maksa sitä,mutta siitä näkisivät,kuka teki palautuksen.


    • nonnabella

      Hei kaikille kuka on saanut sen paketin kotiin!
      Jos joku tietää osoitteen mihin voi sen palauttaa niin olisitko kiltti ja laittaisit sen tänne. Ja miten varmistaa ettei jatkossa tulisi lisää noita prkl!

      • Tiskari

        Mä kävin poliisin juttusilla ja odotan nyt pöytäkirjaa 14 pv palautus oikeus . Ensiviikolla lähetän ja haluan saada vain oikean osoitteen. En ole näitä tilannut ja en kyllä maksa . Poliisi sanoi että laita kirjattuna ni joutuvat sen ottaa vastaan. Jos joku todella saanut osoitteen olisitko niin kiltti ja laittaisit osoitteen tänne ni kaikki huolestuneet ei tilaajat pääsis eroon tosta paketista mitä ei ole tilannut.


    • Aikamiestyttö

      Minullekin tuli s.posti vastaus, jossa ilmoitettiin että tuotteet voi palauttaa tähän osoitteeseen:
      FatKiller
      P.O 7044
      Eesti Post AS/Omniva
      Pallasti 28
      10001 Tallinn
      Estonia

      Tämän lisäksi, olivat liittäneet s.postiin osoitteen joka heidän mielestään näyttää toteen minun tehneen tilauksen. Osoite johtaa sivulle jossa on tilaustodistus ja esimerkiksi kaikki minun tietoni IP osoitetta myöten, samoin aikaleima jolloin olen muka tilauksen tehnyt ja peräti kartta joka näyttää missä tilaus on tehty.
      Nämä tiedothan vain osoittavat, että olen käynyt sivustolla ja kyllä, täyttänyt tietoni, mutten tehnyt tilausta.

      • lankaanmennyt

        Minä myös sain viestinä saman osoitteen kuin "Aikamiestyttö". Huomenna aion postittaa, mietin vain että miten kannattaisi tehdä.? Tavallisena pakettina vai kirjattuna lähetyksenä. Asiakaspalautuksenahan ei ilmaiseksi voi laittaa kuin kotimaahan, että maksaa pitää itse vaikka mitään en ole edes tilannut. Eipä kannata mennä halpaan ja edes klikkailla mainoksia auki, koskaan tiedä mitä siitä seuraa...:(


      • nonnabella

        Sama täällä, hitto et olin niin tyhmä ja täytin tiedot. En painannut mitään tilaa, order tai submit nappia, ei ole tullut mitään tilausvahvistusta. Ja laskussa lukee sopimusnumero, mitä hittoa! En ole vielä saanut mitään vastausta mun viestiin ns asiakaspalvelusta.


    • Tiskari

      Mä palautin kirjattuna myös osoitteeseen mistä tulikin ja posti seuraa nyt missä menee ja olen toiminut oikein. Ainut et menetin 13 e rahaa.

      • narutettu

        Minä tein tänään saman kuin nimim. Tiskari....Kirjattuna lähetyksenä laitoettä jää dokumenttia itselle että olen palauttanut. mutta kyllä otti päähän ostaa ensin sellainen litteä paketti johon ne himskatin purkit mahtui ja lisäksi maksaa yli 13 e postimaksua :(. laitoin siihen laskuun jonka sulloin mukaan tekstiä että palauttakaa postimaksurahat jotka jouduin pulittamaan vaikken mitään edes ollut tilannut. eihän niitä saa takaisin mitenkään mutta silti laitoin... Suututtaa tosissaan!!!!!


    • Harhaanjohdettu

      Hirveä hinta näillä Fat killer tuotteella. Googlessa on ilmainen sanakirja suomi-englanti joka kääntää tekstin. Käytin sitä kun laitoin laskussa olevaan sähköpostiin viestin. Minä kanssa kävin mainoksen nähdessäni fat killer sivuilla ja en tilannut vaan palasin sivulta takaisin niin silti tuli paketti ja lasku 286,00 euroa. Tämmöisestä tilauksesta pitäisi tulla tilauksen vahvistus sähköpostiin. Toivottavasti kaikki palauttavat nämä takaisin. Toivottavasti lopettavat harhaanjohtavan toiminnan. Onneksi en ole laittanut luottokorttinumeroa tuonne.

      • sekoseko

        Minne nämä voi palauttaa . Jos kuka tietää laittakaa ohjeet [email protected] . Olen ihan paniikissa ,että pääseekö näistä KOSKAAN eroon !!!!


      • päästäinen
        sekoseko kirjoitti:

        Minne nämä voi palauttaa . Jos kuka tietää laittakaa ohjeet [email protected] . Olen ihan paniikissa ,että pääseekö näistä KOSKAAN eroon !!!!

        Hei! suosittelen sinuakin ottamaan yhteyttä euroopan kuluttajakeskukseen www.fi.ecc.fi Tämän osoitteen sain kuluttajaneuvojalta, mikäli et pääse eroon pillereistä. Kaupalla pitäisi olla 14 vuorokauden palautusoikeus, itse olen käynyt vaan Fat killerin sivustoilla, niin minulle lähetettiin paketti 24.8.2016 vaikka en ole hyväksynyt mitään kaupan ehtoja tai tilannut tuotetta. Laitoin englanniksi viestiä [email protected] ja selitin etten ole tuotetta tilannut ainostaan käynyt lukemasta tuotteesta siellä Fat killerin sivustoilla. Automaattinen vastaaja on vastannut s-postiini, mutta kukaan ei ole muuten ottanut yhteyttä minuun, vaikka siellä niin englanniksi kerrottiin.


      • sekoseko
        päästäinen kirjoitti:

        Hei! suosittelen sinuakin ottamaan yhteyttä euroopan kuluttajakeskukseen www.fi.ecc.fi Tämän osoitteen sain kuluttajaneuvojalta, mikäli et pääse eroon pillereistä. Kaupalla pitäisi olla 14 vuorokauden palautusoikeus, itse olen käynyt vaan Fat killerin sivustoilla, niin minulle lähetettiin paketti 24.8.2016 vaikka en ole hyväksynyt mitään kaupan ehtoja tai tilannut tuotetta. Laitoin englanniksi viestiä [email protected] ja selitin etten ole tuotetta tilannut ainostaan käynyt lukemasta tuotteesta siellä Fat killerin sivustoilla. Automaattinen vastaaja on vastannut s-postiini, mutta kukaan ei ole muuten ottanut yhteyttä minuun, vaikka siellä niin englanniksi kerrottiin.

        Laitoin s-postia laskun mukana olleseen osoitteeseen . Google kääntäjän avustamana englannin ja viron kielellä . Nyt katsotaan miten kävi .


    • Tännekintuli

      Miten näistä saa oman 13euroa takaisin? Voiko haasta EU oikeuteen?

      • päästäinen

        Ota yhteyttä euroopan kuluttajakeskukseen www.fi.ecc.fi


    • päästäinen

      Apua! Tänään postissa minulle saapui Fat killerreitä, vaikka en niitä ole tilannut. Aikaisemmin facebookin kautta tuli mainos Garcinia pro plus laihdutuspillereistä, joita ajoin tilata, mutta tulin heti katumapäälle tilaukseni tehtyä, enkä aineenvaihdunta sairauteni takia pystynyt niitä edes käyttämään. Ystäväni perui tilauksen puhelimitse koska ketään suomea puhuvaa henkilöä en firmasta tavoittanut. Nyt tilalle buukattiin Fat killereitä!! Kuka tietää miten tästä oravanpyörästä pääsee pois? Minulle tuli ennakkomaksulasku 117 euroa!! enkä todellakaan aijo näitä maksaa..Tästä lähetetystä laskusta puuttuu myös tarra??

    • Sekoseko

      Pakkomyyntiä tuntui olevan . Saakohan lopetettua ja miten .vai loppuuko yhteentilaukseen

    • Pipe68
    • skur

      tuli 4 pakettia jota en ole edes tilannut kyselin mihin voisi paluttaa,en tarvitse.

    • täyttä.huijausta

      Palautin paketit jo neljä viikkoa sitten mutta tänään tuli uusi lasku (korotettu 5 euroa) ja seuraavaksi tulossa karhuamislasku. Otettiin yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen josta tulee vastaus (toivottavasti) ensi viikolla. Seuraava vaihe on marssia poliisinpakeille.

      • lopullinen-totuus

        Pointti on nyt se, että palautusoikeudesta puhutaan mutta oikea palautusosoite jätetään ilmoittamatta tai sitten se on mitä sattuu olemaan (onko sitä edes olemassa?). Ja sitten toinen laskutukseen erikoistunut firma aloittaa kuluttajaparan kiusaamisen. Jossain vaiheessa tulee vastaan tilanne jossa päätettävä että maksatko nuo 200-300 euroa jotta pääset kiusaamisesta eroon. Sen jälkeen toivotaan ettei kyseessä ollut "kestotilaus". Minun mielestäni jo se että tuoteet lähetään muka "tilauksen" perusteella (tarvitsee vain sähköpostitiedon ja osoitetiedon) vaikka mitään tilausta ei ole tehty kattaa jo petoksen tuntomerkit. Mutta mitä tekevät poliisiviranomaiset? Levittelevät ehkä vain käsiään ja toteavat: "Näitä ilmoituksia tulee meille joka päivä kymmenittäin."

        Johtopäätös: pysyttele erossa verkkovierailuista. Älä missään tapauksessa paljasta sähköpostiosoitetta ja muita yhteystietojasi. Muussa tapauksessa joudut liemeen. Netti on mahdollistanut tämän massiivisen ihmisten kusetuksen ja kiusaamisen.


      • Eilähetystä
        lopullinen-totuus kirjoitti:

        Pointti on nyt se, että palautusoikeudesta puhutaan mutta oikea palautusosoite jätetään ilmoittamatta tai sitten se on mitä sattuu olemaan (onko sitä edes olemassa?). Ja sitten toinen laskutukseen erikoistunut firma aloittaa kuluttajaparan kiusaamisen. Jossain vaiheessa tulee vastaan tilanne jossa päätettävä että maksatko nuo 200-300 euroa jotta pääset kiusaamisesta eroon. Sen jälkeen toivotaan ettei kyseessä ollut "kestotilaus". Minun mielestäni jo se että tuoteet lähetään muka "tilauksen" perusteella (tarvitsee vain sähköpostitiedon ja osoitetiedon) vaikka mitään tilausta ei ole tehty kattaa jo petoksen tuntomerkit. Mutta mitä tekevät poliisiviranomaiset? Levittelevät ehkä vain käsiään ja toteavat: "Näitä ilmoituksia tulee meille joka päivä kymmenittäin."

        Johtopäätös: pysyttele erossa verkkovierailuista. Älä missään tapauksessa paljasta sähköpostiosoitetta ja muita yhteystietojasi. Muussa tapauksessa joudut liemeen. Netti on mahdollistanut tämän massiivisen ihmisten kusetuksen ja kiusaamisen.

        Ei tarvi minulle laittaa Fat Killer tuotetta tämä on kusetusta kertakaikkisen jos olen vahingossa tilannut stop kokonaan en tarvitse niitä!!!!!!!!!!!!!!!!


      • oljanteri01

        Tänään posti toi noita fat killereitä ja lasku 187e.. No en todellakaan aijo maksaa vaan lähetän takas.. kun en ole tilannutkaa. Jos joku haluu ostaa 3prk niin ota yhteyttä [email protected]


    • uunomarjatta

      Tuntuu epäreilulta pakkomyynniltä. Palautin pillerit kirjekuoren yliviivattuun osoitteeseen ja myös laskun selityksin, etten ollut niitä tilannut. 26.8. sain maksumuistutuksen 221,81 euroa! Otan yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen. Ja palautan muistutuskirjeen osoitteella ALIAZ Couperation, FatKiller Start P.O. Box 42, 1010 Riga. Laitan myös sähköpostia [email protected]. Saa nähdä, kuinka minun käy.

      • edm

        onko asia edennyt millään tavalla?


      • zuzuza

        Minä myöskin palautin kirjekuoren päällä olevaan osoitteeseen ja nyt tuli maksumuistutusja perintä olisi seuraava vaihe.. Tekisit uunomarjatta minulle ja kohtalotovereille erityisen suuren palveluksen jos vaivautuisit kertomaan toimiko muistutuslaskun lähettäminen takaisin. En haluaisi maksuhäiriömerkintää luottotietoihin..
        Ole kiltti ja auta meitä muita, Kiitos!


    • Fatkiller

      Moi mullekkin tuli tämmönen paketti ja en ollu tilannu no paniikissa menin sitten maksamaan sen ja nyt pelottaa että ne vie joka kuukaus sen tilisumman mun tililtä... Nii mutta joku joka on palauttanut nuo pillerit sinne viroo onko se onnistunut onko tullu vielä jotai laskuja tai uusia paketteja?

      • Kikka86

        Hei Onko teistä kukaan vaan jättänyt laskua maksamatta. Onko lasku viety perintään?


    • Rotunainen86

      Minulta saa ostaa myös nuo paketit pois, joita en todellakaan ole tilannut. Laita viestiä jos haluut ostaa nuo; [email protected]

      • FatFat

        Minä palautin pillerit ja laskun elokuun alussa, mutta sitten tuli viime viikolla muistutus, jotta menee perintään, jollen maksa 10 pv sisällä.

        Tänään aamulla laitoin sähköpostia po. firmalle, jotta olen palauttanut pillerit ja liitteeksi tuuppasin skannatun muistutuslaskun ja postin kuitin.

        Nyt tuli jo vastaus (klo 17), jossa ilmoitetaan, että laskuni on peruutettu.
        Jos joku kaipaa ohjeita miten menetellä, ota yhteys maaiha ät suomi24.fi


      • Apua1

        Laitoin Sul s postia


    • päästäinen

      Annan nyt neuvon niille, jotka eivät ole tilanneet fat killerin tuotteita, vaan ainoastaan käyneet lukemassa tietoja Fatkillerin sivustoilla, olette syöttäneet mm. nimi ja osoitetiedon ruutuun, mutta ette ole painaneet hyväksy tilaus näppäintä/ hyväksyneet kaupan ehtoja tai saaneet vahvistusta tuotetilauksesta henkilökohtaisesti. Itse olen tänään ollut puhelimitse yhteydessä Euroopan kuluttajakeskuksen virkamieheen puh. 0295539500. Sieltä ohjeistus oli, että ensin reklamaatiota firman s-postiosoitteeseen, [email protected] ettei ole tilannut tuotetta. Odotetaan vastausta ks.firmalta. Asia tulee kiistää useampaan kertaan, ellei viesti mene perille. Itse sain-postia tänään ks. firmalta,mutta siinä minua peloteltiin petoksesta väärien tietojen antamisesta, ja että tietoni menee virkamiehille.
      Sinulle lähetettyä tuotetta ei tule palauttaa firmalle takaisin omin kustannuksin vaan vaadit, että kyseinen firma kustantaa sen itse( tämä niissä tapauksissa jossa tiedät ettet ks. tuotetta ole tilannut. Säilytysaika on 4 viikkoa, sitten tuotteet menee roskiin. Kysy sitten mitkä ovat firman vaateet takaisinlähetyksen suhteen, et suostu lähettämään tuotetta ellei vastaanottaja sitä itse maksa.

      Minulle lähetettiin myös s-postilinkki , jossa oli kartallinen kuvaus, tilauksesta. Se kertoo vain sen, että luin kyseisestä tuotteesta sivuilla, mutta en tehnyt lopullista tilausta sivuilla ollessani..Älkää menkö halpaan vaan ottakaa yhteyttä ylempään tahoon..Fat killersivuston toiminta on rikollista!!

      • uuttahuiausta

        Olen käynyt sama läpitse.Luulin nyt asian olevan lopussa,mutta sain tänän sähköposti uuen ilmaisen tarjoukse-kokeiluversion tilauksesi on hyväksytty joten paina nyt tästä,saatakseni ilmainen painoputoitus tuote...Tuli osoitesta [email protected] ja kun vastaisin,et ei ole tilanut,eika halua mitään heiltä...tuli Toimitus seuraaville vastaanottajille epäonnistui.
        Eli kiusaminen alka uuten nimiken alle,keta ei ole olemassakaan....


    • Fati

      Minulle tuli myös fat killeri myrky. Ja iso lasku.En maksaa koska en ole allekirjoitusta antanut ja ne on vain heitanut postilaatikon kautta. Kuka tahansa voi laittaa mun tiedot siellä sivulla ja ne lähettivät. Mä lähetin ilman postimaksu takaisin ja nyt ne ovat hävinnyt ja minulle tuli lisää lasku 5 eur.en saanut myös kuiti postista.

    • Jade-74

      Ite sain kans paketin mitä en tilannut. Sain neilillä koodin ticket ID-KC 578696 palautus, joten sinne aion tämän palauttaa ilman maksua!!

      • Kohtalotoveri100

        saitko tuolla koodilla paketin ilmaiseksi lähtemään?


    • Peloissaan

      Apua! Mitä teen neuvoja?

      En ollut tilannut fatkillereitä ja ne tulivat mulle 29.7.2016. Laitoin heti s postia firman siihen s postiin mihin muutkin ovat laittaneet. Sain 24h sisään osoitteen jonne palauttaa. Poikaystäväni vei ne postiin ja maksoi postimaksunkin, mutta ei saanut kuittia. Sain muistutusmaksun 23.8.2016 ja heti laitoin firmalle viestiä, että peruuttakaa lasku ja kaikki muukin, sillä olen palauttanut tuotteet. Ei vastausta! Huomenna tulee viikko täyteen! Pelottaa tosi paljon... Olen laittanut Euroopan kuluttajakeskukseen viestiä asiasta, kun en tiiä mitä tehdä. Muistutuslasku erääntyy huomenna ja uhkaavat siinä perintää.

    • kanttis

      Tuo että fatkillerpillerit toimittaisi herbalife ei pidä paikkaansa

    • kanttis

      Miten tuolla koodilla voi tehdä palautuksen?

    • Läskis

      Hei kaikki:). Voisko joku minullekin laittaa enkuks palautustekstin ja osoitte mihin lähetän sen. Kiitos etukääteen. [email protected]

    • päkäpässi

      Minulta saa ostaa 2,5 purkkia alennettuun hintaan.

      • päkäpässi

        En voi käyttää näitä ollenkaan, sillä ei sovi minun mahalleni.


      • Donatski

        Moikka. Mulla olis kakspurkkia myynissä. Alehintaan. Jos kiinnostuit laita s.postia. Tässä mun s.posti [email protected] sijaitsee helsingissä. Mutta voin myös postittaa.


      • Neitonen1455
        Donatski kirjoitti:

        Moikka. Mulla olis kakspurkkia myynissä. Alehintaan. Jos kiinnostuit laita s.postia. Tässä mun s.posti [email protected] sijaitsee helsingissä. Mutta voin myös postittaa.

        Laitoin sulle sähköpostia


    • Myymummi

      No hei mulle kävi sama juttu en ollut tilannut mitään... kävin kyllä sivuilla ja täytyn lomaketta mutta en tilannut.... Olin reissussa ja tulin kotiin oli paketti ja eräpäivä mennyt jo.... laitoin S-postia suomeksi ja tuli vastaus et voi palauttaa 14 päivän sisällä... no eräpäivä mennyt ja ollut.... kirjoitin viestin tänään ja kerroin haluavani vastauksen kirjallisena että voin paäauttaa tuotteen muuten otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen Euroopan ja Suomen sekä Poliisiin saa nähdä mitä tulee vastaukseksi???!!!

    • FatFat

      Maksumuistutus tulee suomeksi, joten suomeksi voitte te tuotetta palauttavatkin po. firmalle kirjoittaa. Hoono soomella tulee vastaus, mutta ymmärrettävää tekstiä siinä on. Kannattaa myös mainita, että jätätte firman toiminnasta kantelun Euroopan kuluttajakeskukseen. Ottakaa lasku, ym. kuiteista kopiot itsellenne.

    • rrl

      Hei. Laitatteko tänne näkyviin sähköpostiosoitteen sinne lähettäjälle. Laittaisin heti meilin. En myöskääm ole tilannuy , mutta avasin tyhmänä paketin. Kiitos

      • Aikamiestyttö

    • Narutettu

      Sama juttu täällä .Viime kuussa tuli kaksi purkkia jotka avaamattomina palautin. Tässä kuussa tuli taas yksi purkki. Laitoin s-postia ja tuli suomenkielinen vastaus että heillä ruuhkaa. Nyt laitan taas tämän yhden purkin postipalautuksena. Laitoin s-postiin että minulla on oikeus nämä palauttaa enkä halua niitä jatkossa. Kävin heidän sivuillaan ja tuotteen hinta oli aivan jotain muuta mitä laskussa luki.
      Oppia ikä kaikki.

    • Huutoa

      Kävin kyseisellä sivulla katsomassa tuotetta ja kolme viikkoa sitten minulle tuli lähetys postiin. En tilannut tuotetta. Käännytin paketin takaisin avaamattomana. Juuri äsken sain Maksumuistutuskirjeen ,missä on uhkaus perintätoimistolla. Soitin Kuluttajaneuvontaan. Tein valituskirjeen [email protected] osoitteeseen. On SUOMEN LAISSA KIELLETTY lähettää tilaamatonta tuotetta laskulla. Joten en maksa kyseistä laskua. Älkää tekään, jos ette ole tilanneet tuotetta.

    • Laskumitätöity

      Euroopan kuluttajakeskuksen avulla laskuni mitätöitiin eikä pakettia tarvinnut palauttaa. Hakekaa te muutkin apua sieltä.

      • Aapuatarvitseva

        Laitoitko sähköpostia jollekkin vai soititko? Voitko laittaa minulle sähköpostia kun en tätä keskustelua jaksaisi kytätä ja selailla. [email protected]


      • Soitataimeilaa
        Aapuatarvitseva kirjoitti:

        Laitoitko sähköpostia jollekkin vai soititko? Voitko laittaa minulle sähköpostia kun en tätä keskustelua jaksaisi kytätä ja selailla. [email protected]

        Sinne voi joko soittaa tai lähettää sähköpostia. Yhteystiedot niiden sivuilla.


    • Aikamiestyttö

      Minäkin sain maksumuistutuksen viime viikon lopulla, vaikka olin palauttanut tuotteet jo kuukausi sitten. Otin heihin heti yhteyttä. Tänään oli ilmestynyt vastaus jossa kerrottiin, että "olemme nyt saanet sinun palautuksen ja poistanut laskun." Melkoista kalastelua saada ihmiset maksamaan. Toivottavasti pääsen koko firmasta eroon eikä kuukauden päästä taas tupsahtele jotain postiluukusta!

    • Eve16

      Varokaa edes avaamasta heidän sivujaan esim.facebookissa!! Minä avasin heidän mainoksen siellä ja sain kuukausien päästä yhtäkkiä muistutuslaskun arvoltaan noin 200€!! En siis ole tilannut heiltä mitään enkä myöskään saanut mitään mutta lasku tuli.
      Jos näin käy niin ottakaa yhteys poliisiin ja tehkää rikosilmoitus. Älkää vaan menkö maksamaan laskua!!

      • Ayd

        Minäkin sain laskun (koska tilasin yhden purkin) ja maksoin (117 €) sen pitkin hampain 30.8. (koska oli laskutuslisä ja postimaksu). Tänään sain sitten maksumuistutuksen maksamattomasta laskusta. Muistutuksen lähettäjä oli Aliaz (kun maksoin laskun FatKillerille laskussa olevalle tilinumerolle, mikä oli eri kuin muistutuksessa). Ilmoitin [email protected] -sähköpostiin asiasta. Saa nähdä, vieläkö joudun näkemään perintätoimiston ilmoituksen.


      • Ayd
        Ayd kirjoitti:

        Minäkin sain laskun (koska tilasin yhden purkin) ja maksoin (117 €) sen pitkin hampain 30.8. (koska oli laskutuslisä ja postimaksu). Tänään sain sitten maksumuistutuksen maksamattomasta laskusta. Muistutuksen lähettäjä oli Aliaz (kun maksoin laskun FatKillerille laskussa olevalle tilinumerolle, mikä oli eri kuin muistutuksessa). Ilmoitin [email protected] -sähköpostiin asiasta. Saa nähdä, vieläkö joudun näkemään perintätoimiston ilmoituksen.

        Tarina jatkuu. fi@fatkillerin lähetetyt sähköpostit eivät mene perille. Onneksi ilmoitin myäs Fat Killer Supportin osoitteeseen. Ilmoittivat, että eivät ole saaneet maksua. Lähetin heille Nordean kuitin maksusta. Ilmoittavat edelleen, etteivät ole saaneet maksua. Ilmoitin, etten maksa kahta kertaa. Tässä alkaa palamaan hermo tämän huijarifirman kanssa.


    • Justiina48

      Mulla olisi myytävänä 3 pkt: 2 avaamatonta, yhdestä otettu 2 kpl.

      • Neitonen1541

        Minä voin ostaa.


    • ylilihava

      mulla on 3 pkt jos joku haluaa sataine @ gmail.com

    • Hämillään

      Itsellä kävi myös että postissa tuote tuli enkä vaikken ole sitä tilannut.
      Jos joku on kiinnostunut ostamaan niin laittakaa mulle sähköpostia [email protected]

    • iitzi

      Täällä myös olisi pari purkkia jos joku haluaa ostaa. Jouduin maksamaan koska olin avannut lähetyspakkauksen, purkit ovat avaamattomia. Maksoin 216€, 180€ saa multa, sisältäen postikulut 😊
      Ei tosiaan kannata täyttää yhteystietoja että näkisi hinnat, koska pian räsähtää purkit postista kera kivan laskun. Yllätti tämän opiskelijan mutta maksamaan joutui😢

      • Maalaisjärkeäkehiin

        No ei tietenkään sinun ois tarvinnu sitä maksaa jos et oo tilannukkaan. Ihan sama vaikka oisitkin aukassu paketin se ei tarkota sitä että se pitää sillon maksaa!! No ehkä nyt opit jotain tulevaisuuden varalle...


    • soikko

      Hei! Itse erehdyin myös tutustumaan kyseisiin pillereihin Facebook linkistä. Mihinkään en edes nimeäni kirjoittanut saati osoitetietoja antanut. Onkohan nyt vaara että minullekin purkit postilaatikosta kolahtaa. No saavat olla varma että vihaista s-postia saavat minulta jos pillerit erehtyvät lähettämään.

    • Hämillään

      ÄÄÄÄ tänään tuli paketti jossa yksi purkki ja lasku 117€ ja tilasin vain 3 paketin aijemmin enkä mitään jatkuvaa ja eräpäivä oli laskustakin mennyt jo 5 päivää ennen kuin paketti saapui pitääkö tämä maksaa? minne voi palauttaa koska en ole tilannut tätä?!? JELP??

    • Janekrist

      Haluaako joku ostaa fat killereita, tuli postissa paketti, vaikken ole tilannutkaan! Ihme touhuu. . . Eli purkki fatkillereitä sekä toinen slim exetremeä

    • Bkjhu

      SE ON HUIJAUS FIRMA !!!! TEHKÄÄ ILMOITUS POLIISILLE JA JÄTTÄKÄÄ KAIKKI LASKUT MAKSAMATTA, koska ne eivät voi periä mitään, ne vaan pelottelevat että ihmiset maksaisi, MUTTA ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MAKSA MITÄÄN SINNE!!!! Pillerit on täyttä myrkkyä eikä mitään muuta.. olen käynyt vastaavan tapauksen läpi aikaisemmin niin uskokaa ihmeessä!!!

    • öhöpå

      minulle tuli näitä myös en ollut tilannut, otin yhteyttä jossa sain palutus osoitteen.
      maksoin itse palautuksen, noo myöhemmin tuli lasku jossa mainittiin maksamattomasta laskusta. no eikun taas sähköpostia ja palautus kuitista kopio ja sähköpostista kopio. tuli vastaus että on saaneet palautuksen ja lasku mitätöidään :O
      No tänään tuli perinnästä lasku,soitin sinne jossa suomi tyttö vastasi ja aikoi poistaa perinnän,kun kerroin etten ole ottanut tuotetta ja löytyy kuitti palautuksesta ja kaikki sähköpostit on tallessa. En enää ikinä katso mitään uteliaisuuden vuoksi netistä :O

    • Humpuukiaperkele

      Hei!
      Mulla sama juttu kuin edellä olevalla kirjoittajalla. En tilannut mitään, kävin vain niiden sivulla ja elokuun lopussa tuli pillerilähetys, jonka palautin omalla kustannuksella. Meni pari viikkoa siitä, niin tuli muistutuslasku. Otin yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen ja sain sieltä neuvoja. Lähetin sähköpostia ko. firmalle ja he kertoivat saaneensa palautuksen ja mitätöineet laskun. Nyt tänään helvetti soikoon tuli perintätoimistolta lasku. Otan heti maanantaina yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen, perintätoimistoon ja ehkä poliisiinkin. Pitäisikö tästä huijauksesta ilmoittaa myös iltapäivälehdille; Iltasanomiin ja Iltalehteen? Mitä olette mieltä? Mulla on muuten myös kaikki kuitit ja sähköpostit tallella.

      • Harmistunut

        Hei edellinen komnentoija. Kerropa tuon Euroopan kuluttajakeskuksen yhteystiedot mihin aiot ottaa yhteyttä.

        Sama täällä. En ole niitä tilannut. Jotain tarttis tehdä. Pyysin niiltä eilen Asiakaspalaute kuorta jossa on postimaksu maksettu.
        Kaksi pakettia tuli 3 päivän välein 11.10 ja 14.10 Kummassakin lasku 122 eur. 14.10 tuli myös tuosta 11.10 saapneesta maksukehoitus joka oli olevinaan lähetetty 3.9 jossa eräpäivä ollut 29.9.
        4 Sähköpostia oon nyt lähettänyt. 1 vastaus on tullut jossa kertoivat palautus osoitteen ja ehdottivat jos pidän tuotteen voivat poistaa hinnasta 50%.
        Tämä on ihmeellistä markkinointia. Miten tälläisen voi tapahtua.


    • Humpuukiaperkele

      Hei!
      Parhaat yhteystiedot saat, kun kirjoitat googleen Euroopan kuluttajakeskus Suomessa, niin aukeaa sivu sinne ja siinä on puhelinnumerot ja kaikki tiedot . Ei muuta kuin soittamaan. Lähetin jo tänään sähköpostia sekä sinne FatKiller -firmaan että Euroopan kuluttajakeskukseen samalle virkamiehelle, jonka kanssa olen jo asioinut tämän ongelman tiimoilta. Hän sanoi, että jos tulee vielä ongelmia, niin ottaa yhteyttä häneen.

      Toi FatKiller -firma on tosi tuttu Euroopan kuluttajakeskuksessa. Jo moni on ottanut yhteyttä sinne. Ota sinäkin, mitään ei kannata maksaa tuommoisille huijareille! !!

    • Aurinkosima

      En oikeasti tajuu miten voitte saada pillereitä vain käymällä sivuilla. Ei ip-osoitteesta saa selvitettyä kotiosoitteita kuin ehkä poliisiviranomainen. Kyllä jokaisen joka on pilsut saanut on jollakin tapaa täytynyt laittaa nimi ja osoitetiedot. Tämä ei toki ole vielä kauppa lakimme puitteissa.

    • Humpuukiaperkele

      Otin tänään yhteyttä perintätoimistoon ja siellä puhelimessa oli suomalainen, suomenkielinen vanhempi naishenkilö, joka faktat kuultuaan lupasi poistaa laskun perinnästä, ja pyydettyäni hän lupasi lähettää minulle vahvistuksen poistosta paperiversiona. Odottelen nyt sitä muutaman päivän sisällä.

      Kyllä saatana on VAIKIA firma!!!!! Onko kukaan ottanut yhteyttä poliisiin? Mitä poliisi on sanonut? Tehkää kaikki kuitenkin valituksia Euroopan kuluttajakeskukseen puh. 029-553 9500!!!!

    • Ihmeissäni

      Mulle tuli eilen 6 pakettia vaikka no oo tilannu!! :/ haluuko joku ostaa mun ostamaan hintaan?

    • hämilläänolevaopiskelija

      Minä laitoin tiedot lomakkeeseen joka antoi ymmärtää että olen arvontaan osallistumassa! Valitsin määrän mitä "haluan..." ja sitten tilaussivu katosi ja olin taas tällä niinsanotulla tuotteen mainostussivulla.
      Noh laitoin sitten sähköpostia ja tulee viesti että pitäisi odottaa vastausta 1-3 arkipäivää, jos ei mitään kuulu niin minä otan kyllä yhteyttä kuluttajakeskus.
      Onko siis joku kuukausittain toistuva tilaus?!

    • Maalaisjärkeäkehiin

      Voi hyvää päivää miten tyhmiä voi ihmiset olla!! Älkää ny missään nimessä menkö niitä maksamamaan kun ette oo mitään tilannukkaan! Ja miten ei voi muistaa että et ole tilannu jotain pillereitä jotka maksaa satoja euroja?? Ja sitten menet ja syöt sitten vielä niitä!? Äly hoi! Pahimmassa tapauksessa ne sisältää jotain vahingollisia aineita ja parhaimmassa tapauksessa ne on tehty sokerista. Älkääkä nyt herranjumala niitä menkö omaan laskuun palauttelemaankaan!!!! Hyvinki todennäköisesti siinä osoitteessa ei edes kyseinen"firma" majaile ja paketti jää jonnekkin postiin pyörimään loppuiäks ja itse vaan menetit rahat. Ottakaa ihmiset asioista selvää ennenku makselette näitä huijari laskuja... poliisille ilmotus ja kuluttajavirastoon ja sen jälkeen voittaa heittää tuotteen roskiin ja unohtaa koko jutun. Ja jos ulosotosta sattuu tulemaan jotain (mitä epäilen) nii poliisille tehty ilmotus kyllä selventää senkin.

    • kiukkuinen

      minäkin katsoin aikoinaan ja sain kolme purkkia näitä pillereitä. 13.10.16 tuli taas yksi purkki. Loitoin s-postilla [email protected] viestin, engalnniksi, käytin google kääntäjää apuna, ilmoitin, että palautuin paketin Tallinan osoitteeseen ja ilmoitin samalla; I have not ordered the product in question. Terms of delivery are so poor that they can not read.
      This messages is to cancel the entire “order”.
      I hope, that you did not submit payment in order on the matter.
      If the demant for payment will be, in that case, I have to do a police report. Or, Euroopan kuluttajakeskus .
      Sain vastauksen juuri äsken, suomeksi:kun palautuksesi on tullut perille varastoon, tilaus automaattisesi poistetaan. Sinun tilaus on peruttu ja uusia pakkauksia ei enää lähetetä. Lisätietoja tuotteen ostosta löydätte tuotedivultamme , Ehtojen alta:
      http://http://fi.fatkiller.nu?terms. Jos sinulla vielä kysyttävää, otathan meihin uudestaan yhteyttä. Terveisin Jeannette. Eli uhkasin rikosilmoituksella ja tai otan yhteyden euroopan kuluttajakeskuksee.

    • Duracell68

      TARINA JATKUU: Sain ensimmäisen laskun monien mutkien jälkeen mitätöity. Luulin että nyt on asia loppuunkäsitelty, mutta ei! Tasan kuukausi ed. aksidentin jälkeen tuli eilen muistutuslasku 122,37€. Soitin kyseiseen perintätoimistoon ja heillä ei ole mitään tietoa k.o. laskusta! Laitoin s-postia FatKillerille ja uhkasin tehdä seuraavana aamuna rikosilmoituksen. Yöllä klo. 2:59 tuli vastaus että lasku on mitätöity! Siitä huolimatta teen tänään rikosilmoituksen.
      ÄLKÄÄ ANTAKAA PERIKSI JA ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MAKSAKAA NIITÄ LASKUJA!
      Nyt on jo perintätoimistokin kiinnostunut asiasta koska laskussa on käytetty heidän nimeä eikä tilinumero ole heidän!

      • hasd

        Hei, auttoiko rikosilmoitus?


    • vempula55

      Hei!
      Onko joku ihana ihminen joka voisi auttaa näiden tablettien palautuksessa?
      Itse en oikein osaa edes englantia..
      Apua tarvittaisiin kipeästi.
      Minut saa kiinni parhaiten:
      [email protected] (alla on kaksi alaviivaa peräkkäin)
      Olisin äärimmäisen kiitollinen avusta!

      • ravikilpailu

        Voit kirjoittaa esimerkiksi seuraavasti:Olen saanut teiltä (PÄIVÄMÄÄRÄ) tuotelähetyksen ja laskun. En ole tilannut tuotetta, joten en maksa laskua. En suostu maksamaan virhelähetyksenne palauttamisesta aiheutuvia postikuluja. Säilytän tuotetta 3 viikon ajan, jonka jälkeen hävitän sen, jos en ole kuullut teistä. Miten haluatte menetellä tavaran suhteen?

        Tällasen ohjeen minä sain . Laita kyseiseen firmaan sähköpostia ihan suomeksi ja sillä sipuli.
        Minä odottelen kanssa jatkoa omalle sähköpostille.


      • Millu91

        Mite meni ? Saitko vastauksia??


    • hunajanappi

      Mulla ois 2p avaamatonta fat killer rasiaa..tartteeko joku?

    • Uuttatietoa

      TIETOIKSI KAIKILLE. Luulin,että kaikki on ohi, mutta tänän tuli sähköposti ilmainen kokeiluversio on hyväksytty,TÄSTÄ LINKISTÄ ILMAINEN PAINOPUTOITUS TUOTE,posti tuli osoitesta [email protected] ja kun vastaisin,et ei ole eikä tule haluma heilta mitän, Toimitus seuraaville vastaanottajille epäonnistui.Eli jälleen jatko huiausyritykset...

    • MaijaLoviisa

      Tää Fat Killer tuote on täyttä humpuukia, käytin puolitoista pakettia ja lähetin Eestiin ne takas ku lupasivat 100 % tyytyväisyystakuun, eivät ainakaan mun kohdalla toimineet. Ensin "Janette" vastasi posteihini Suomen kielellä ja kertoi hyvityksen kestävän noin neljä viikkoa ja hän kertoi myös ett hyvittävät vain avaamattomat paketit ( minulla niitä oil yhteensä kolme). Sen jälkeen kun uhkasin ottavani yhteyttä kuluttajaasiamieheen, kirjeenvaihto muuttui engalanninkieliseksi. SIIS: ÄLKÄÄ HURAHTAKO KYSEISEEN TUOTTEESEEN, EI SE TOIMI.

    • MaijaLoviisa

      älä hanki, ei se toimi!!!!

    • Martti6

      Katselin kyseistä tuotetta ja sitten siinä kysyttiin tietoja mut ei maili ei puh numeroa tai maksutapaa ja sit sivu heitti mut pois eikä mitään tilausvahvistusta kysytty / mainittu! Sit aloin katselemaan kokemuksia aiheesta ja totesin että tämähän on ilmeisesti joku kusetus ja ajattelin jo valmiiksi kysyä jos postissa tulee jotain paskaa kyseiseltä firmalta niin miten toimitaan!? En tod halua tota paskaa tilata / syödä!

    • likkavain91
    • alinabaiasu

      There are a crazy company.I ordered 1 kpl and they sent me 4 and when I sent back the package and said is not OK after 1 month send me new bill 10e extra.there are very not serious about their services

    • NiksuVantaa

      Hei, tilasin tyhmänä näitä FATKILLERIN 2 purkkia, mutta tulikn 4, aion se palauttaa, mutta jos on halukkaita ostaa , myyn ilomielen. s.postini on [email protected]

    • Moneykiller
    • Dondou

      Mulla olis myynissä 3 purkkii fat killereitä. Hinta 70e posteineen. Tai 65e noudolla. Nouto hki itäkeskus. Laita s.postia jos kiinnostaa. [email protected]

    • oikeus_ja_kohtuus

      Jos et ole tilannut tuotetta - et ole velvollinen maksamaan tai palauttamaan tuotetta. Täyttää myyti petoksen tunnusmerkit. Tee rikosilmoitus netissä ja lähetä tieto tapahtuneesta myös kuntasi kuluttaja-asiamiehelle.
      Jos epämääräinen firma lähettää sinulle paketin postiin, älä lunasta pakettia vaan pyydä palauttamaan se lähettäjälle.

      Jos olet tehnyt tilauksen netin kautta sinulla on aina 14 vrk palautusoikeus, tuotteen pitää olla myyntikuntoinen, eli älä avaa paketteja jos tarkoitus on palauttaa ostokset.

      http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/kaupan-peruminen/
      http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/huijaukset/

    • Sannttu

      Myynnissä kaksi avaamatonta pakettia fatkillers pillereitä jos kiinnostaa ostaa laita viestiä [email protected]

      • pinnithe

        Onko vielä? Mikä hinta, yks purkki?


      • Santttuu

        Mynnissä kaksi avaamatonta purkkia hinta per purkki 30e
        Lisätiedot ja kuvat sähköpostilla [email protected]


    • Lankaanmennyt

      Itekki laitoin s postin tuoho sivuu olin vaa utelias ja halusin kattoo et mikä tämä uusi keino laihduttaa on ja sit tulee paketti ja 216e lasku

    • Sape90

      Tarvitseeko joku näitä? Tilasin vahingossa liikaa. Voisin myödä noi ylimääräset.

    • Gftug

      Mulla on jos joku haluu ostaa noin 100kpl muistaakseni 5-6 pakettia

      • Neitonen1543

        Onko sulla vielä näitä? Voisin ostaa..


    • Marmar98

      Mullekkin pahamti postissa 2 pakettia vaikka en edes tilannut ja maksumuistutuksii tulee kokoajan! Vituttaa tällönen

    • Kdkdkd

      Hei mulla ois kans niitä vaikka kuinka paljon.. Ilmoittakaa jos jollakin kiinnostaisi ne ostaa [email protected]

    • Millu91

      ärrr...tuli tänää postis....mitä teen?!?!?!?😔😔😔😔 Voi laittaa spostii [email protected]

    • Tominaali

      Mulla on noita noin 30 kapselia voin ilomielin myydä ne pois jos joku vaan haluaa ne
      Ei tod sopinu mun elimistölle ainakaan
      [email protected]

    • 4 purkkia löytyy.. Yht 60euroo

    • undomielin

      Mulla myynnissä avaamattomia purkkeja 4kpl (á60kpl) plus 1 kpl tehostajia (á60kpl) Dragon SlimXtremeä. Kaikki saa halvalla jos kiinnostaa. Laita tarjous tms mulle meiliin eli: [email protected]

    • Mido303

      Tosi huono .Ei toimii .

    • Raikuli-52

      Mulle tuli myös neljä pakettia pillereitä ja iso lasku.En ole tilannut ja en edes uskalla syödä tälläisiä sirauteni takia.Mitä tälle pitäis tehdä? Laitanko roskiin??????

    • Anna2017
    • nikonemesis

      On minulla jäljälla 2 purkki Fatkiller 60 60=120tabletti voi myydä 100e
      [email protected]

    • Sandra1953

      Fitness tukku oli se sivu josta tilasin

    • Laiheliini_nykyään

      Tässä useita tuotteita, joista on oikeasti tutkimusnäyttöä JA ovat turvallisia ohjeen mukaan käytettynä. ILMAINEN postitus Euroopasta Suomeen, kun tilausta vahvistaessa kirjoitat Coupon Code kentään numeron 60130904. Paketti saapuu parissa arkipäivässä!
      Alennuskoodi toimii riippumatta mitä tilaat, mutta joku minimitilauskoko tietysti on.

      Tutkitusti tehokkaat LAIHDUTUS-tuotteet. Voit turvallisesti syödä kaikkia yhtä aikaa. https://www.lifeextensioneurope.com/weight-loss

      Eli muista alennuskoodi 60130904

      Myyvät muutakin, kuin laihdutustuotteita.

      Suositellut tuotteet https://www.lifeextensioneurope.com/top-12/

      Verikokeet. https://www.lifeextensioneurope.com/blood-tests
      Omega 3-indeksi, D3-vitamiini, hormonit, stressihormonit.

      Kirjat https://www.lifeextensioneurope.com/books-and-media

      Aivojen suorituskyvyn parannus esim. opiskelijalle ja pääsykokeeseen lukijalle. Dementian ja alzheimerin esto ja hoito vanhukselle ja keski-ikäiselle. https://www.lifeextensioneurope.com/cognitive-health

      Ruoansulatusvaivat https://www.lifeextensioneurope.com/digestive-health

      Väsymys https://www.lifeextensioneurope.com/energy-management

      Luusto, ligamentit, osteoporoosi https://www.lifeextensioneurope.com/bones-and-joints

      Flunssa, influenssa, kurkkukipu ja muut tarttuvat taudit https://www.lifeextensioneurope.com/immune-system

      Sydän- ja verisuoniterveys. https://www.lifeextensioneurope.com/heart-health

      UUTTA! Liposomit. https://www.lifeextensioneurope.com/liposomes
      Liposomes are tiny vesicles made up of natural phospholipids, the same material the cell membranes in our body are build of.
      Due to their structure, these vesicles are able to carry nutrients inside the cells, enabling them to bypass the digestive process that often leads to degradation or limited uptake. The result can be a dramatic boost in nutrient absorption.
      Discover our range of smart liposomal formulas, designed for fast absorption and efficient nutrient delivery.

      Naisille ja miehille. https://www.lifeextensioneurope.com/men-and-women-health
      SEKSI. Rintasyövän esto. Eturauhassyövän esto. Vaihdevuosien hoito.

      Laihdutus https://www.lifeextensioneurope.com/weight-loss

      Vitamiinit K2, D3, C.... Super-hyvin imeytyvä kurkuma. Magnesium. Folaatti. SAMe. https://www.lifeextensioneurope.com/whole-body

      NUOREKAS IHO, tutkittu teho. Sekä syötäviä tuotteita, että iholle levitettäviä. https://www.lifeextensioneurope.com/skin-health

      UUTUUDET. https://www.lifeextensioneurope.com/new-products/
      Cutting-edge eli state-of-the-art.

      Eli muista alennuskoodi 60130904

      https://www.facebook.com/lifeextensionsuomi/

    • Kokeiltu

      Tilasin pakkauksen tuotetta ja havaitsin hyödyttömän tuntuiseksi. Jatkossa postissa tuli toinen samanlainen tuote kalliimmalla hinnalla (lasku), enkä ollut nähnyt mitään jatkuvan tilauksen sopimusta. Palautin tuotteen ja reklamoin aiheutuneita kuluja. Konsultoin myös lakimiestä ja kyseinen yritys on kuulemani perusteella pohjautunut epämääräiseen toimintamalliin.

    • vatsakas

      Paska tuote, ei vaikuttanut minulle mitenkään. Tilasin näyte erän kolme pakkausta ja nyt tuli tilaamatta yksi uusi joka on melkein saman hintainen kuin kolmen aloituserä.

    • hasd

      Apua! Mitä pitää tehdä? Olen palauttanut jo fatkillerin ja tehnyt kaiken, mutta minulle tuli myöhemmin lasku 221 euroa.

      • hasd

        Anteeksi 122,37


    • Täyttä_paskaa

      Oon käyttäny jo kaks kuukautta eikä yhtäkää kiloa tippunu. Oon parantanu jopa elämän tapojani jotta tulisi "parempi" lopputulos niinku sanotaan mutta vitut ei mitää tapahu. Älkää ees kokeilko tätä tuotetta se ei auta mihinkään.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe