On täällä kyllä sen luokan juntteja hah!

KaikenlaisiaJuntteja

Kaikenlaista sitä saa lukea täällä, hävettää, itkettää ja naurattaa samaan aikaan. Onko sotkamolaiset oikeasti näin junttia porukkaa? Kaikenlaista paskaviestiä on jokaisessa keskustelussa, minkäälaisia tapoja ja käsitystä normaalista keskustelusta ei ole. Hävettää olla sotkamolainen, kun täällä on tällaista juntismia, ja pesäpalloa.

18

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voevoeeskoseni

      hei juntti muuta poes sotkamosta kun noen junttilassa sinua vaevaa

    • penttijusis

      VOiko piereskelyyn kuolla? siis jos piereskelee niin paljon, että pieru syrjäyttää hapen. Tai pieree paljon ja sitten alkaa tupakoimaan ja räjähtää. En uskalla piereä ennen kuin tähän joku vastaa. ps. olen juntti pesäpallon seuraaja

      • jussipällö

        nota noin en minäkään


    • penttijusis

      Miksi kukaan ei vastaa?!?! Minua pierettää, mutten uskalla päräyttää. Juurikin on tupakki huulessa ja pelottaa ,että räjähdän. Mutta nyt on vaarana, että räjähdän sen vuoksi, että kaasua on niin paljon sisälläni. Ja tapahtuu sisäinen räjähdys. Mitä teen. Vastatkaa ihmiset!!!!!! ps. olen edelleen juntti pesäpallon seuraaja

      • piimäpieru

        minuakin juuri tällä hetkellä pierettää koko pesäpalli juu,,


    • hankiidentiteetti

      on jumalauta sullakin lasten mehuhetki kun kommentoit omiin viesteihisi eri nimimerkeillä. on synkkää yksinpuhelua bipolaariselta tyypiltä.

    • bipo

      Bipolaarinen tyyppi?? Sotkumolainen sivistyssana?? Oikein sivistyssana nikkari!! BBBBBBBBBBUUUUUUUAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!

    • pieruapipoon

      Minua pierettää. Pipokin on päässä. ELi minulla on pipolaarinen pieretys. hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

      • pinnssipumppu

        on tainut sinulle pissiä lirahtaa mukaan sinua alkuun laittaessa


    • pieruapipoon

      Minulle on pissiä luirahtanut mukaan minua alkuun laittaessa. Ja myös pierua.

    • VELMIESJABRU

      ÄLÄ MUUTA SANO,HÄVETTÄÄ SI UNKIN PUOLESTA !

    • bearcears

      Halinalleissa kävi niin myös.

    • pieruapipoon

      Minuakin hävettää Si Unkin puolesta. Vaikka en tunne kuka Si Unki on.

    • KaikenlaisiaJuntteja

      Aikuiset ihmiset käyttäytyy kuin teinijonnet. Hävettää olla sotkamolainen.

    • sisäsiitto

      Sotkamossa ollaan niin sisään lämpenevää porukkaa että hakemalla saa muualta vastaavaa toimintaa hakea!

    • lampiahteri

      Onko täällä sisäsiittoa?? Onko sisäsiittoa?? Onkos Si Unkia. Missä työ ootta? Kertokaa.

      • voehvoe

        varsinainen ahteri-sisäsiitto olet lampiahteri


    • lampiahteri

      Ahteri-siitos. Ahteri-siitos. Mööö. Olen ahteri-siitos. Missä Si Unki? Ahterissako?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe